Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Homoseksuaalisuutta+ei+tuomita+raamatussa+mitenkään.+Johan+tämä+on+jo+käyty+monta+kertaa+lävitse.
Ja+vaikka+raamatussa+ei+mainita+sinun+mielestä+yhtään+homo-+tai+lesboparia,+ei+se+tarkoita+etteivätkö+nämä+voisi+mennä+naimisiin.+Vai+missä+raamatussa+kielletään+tämä...+niin+ei+missään?
27.06.2017 00:56
Ja+miksi+valtion+poistaisi+tuen+vapareilta?+Siksi+koska+sinä+haluat?
27.06.2017 00:50
Mutta+edelleenkään+se+ei+ole+korvaus,+niin+kuin+väitit.+Missä+muuten+sanotaan+että+sen+pitää+kattaa+hautaustoiminnan+kulut?
Ja+tähän+on+helppo+ratkaisu,+muutetaan+lakia+ja+avataan+hautaustoimi+kilpailulle.+Siitä+olisi+myös+sekin+hyöty+että+näin+valtio+säästäisi+veronmaksajien+rahoja.
27.06.2017 00:49
https://www.verkkouutiset.fi/politiikka/kirkko+saa+valtiolta+paljon+lisarahaa-39607
"...mutta+sen+sijaan+jatkossa+myös+kirkkoon+kuulumattomien+veronmaksajien+kannettavaksi+tulee+osa+kirkon+menoista."
Että+höps+vaan+itsellesi.
27.06.2017 00:37
Jatkan+heti+kun+uskallat+vastta+minun+esittämiin+kysymyksiin.+Muuten+sinun+pelkuri+valehtelijan+kanssa+on+turha+"keskustella".++Ihmettelen+vain+miksi+julkisesti+haluat+esittää+tuollaista+ihmistä?+Eikö+sinulla+ole+ollenkaan+itsekunnioitusta?
26.06.2017 23:21
Tämähän+aihe+juurikin+liittyy+tälle+palstalle.+Tiedän+kyllä+että+pelkäät+vastata+näihin+vaikeisiin+kysymyksiin,+koska+eihän+sinulla+ole+mitään+omia+mielipiteitä+koskaan.
26.06.2017 22:18
Minäkin+nauran+sinun+valheillesi.+Hyvä+että+sinulla+riittää+itseironiaa.+
Miksi+et+muuten+vastaa+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin?+Luuletko+olevasi+jotenkin+parempi+ihminen+ja+voit+vain+ohittaa+nämä+kiperät+kysymykset,+jotka+paljastavat+sinun+luonteesi?+Oletko+todellakin+näin+pelkuri?+Minä+en+ainakaan+pelkää+vastata+sinulle,+miksi+pelkäät+minua?
26.06.2017 22:15
No+itse+aloitit+kyselemään.+Jos+ei+vastaukset+miellytä,+elä+kysy.+Missä+olen+solvannut+uskovia?+Olen+vain+kertonut+oman+mielipiteeni+jumalista,+en+uskovista.+Pitikö+sinun+taas+mennä+valehtelemaan.
Onko+valehtelu+sinun+motiivisi?+Miksi+itse+solvaat+uskovaisia?
26.06.2017 22:09
Miksi+olisi?+Kohtelen+teitä+uskovia+tasa-arvoisesti,+aivan+mitä+jumalaa+palvotte.
Miksi+välttelet+tuota+anteeksi+pyytämistä+noista+valheistasi?+Tiedän+kyllä+että+olet+pelkuri,+mutta+että+näin+jänishousu.
26.06.2017 22:03
Mitä+väliä+sillä+on+onko+kristitty+vai+ei.+Yhtälailla+se+on+typerää+uskoa+johonkin+mielikuvitushahmoon.
Koskas+meinasit+olla+mies+ja+pyytää+anteeksi+tuota+valehteluasi?
26.06.2017 18:19
Niinpä.+Jopa+tekoäly+on+oppinut+tunnistamaan+antivaparin+floodaamisen.+:)
26.06.2017 07:13
Ei+näy,+koska+se+olisi+evoluutioteorian+vastaista.+Opiskelisitte+joskus,+niin+ette+laukoisi+näitä+typeriä+kommentteja.
26.06.2017 07:05
Samaa+mielikuvitus+jumalaan+uskovia,+mitä+sitten?+
Eli+sinussa+ei+ole+miestä+tunnustaa+selvä+valheesi+josta+jäit+kiinni.+Selvä.
26.06.2017 06:56
Ei+ottanut,+vaan+islaminuskoinen+wannabe+diktaattori+kielti+juuri+uskonnon+takia+tämän+opettamisen.
25.06.2017 19:33
Kristittyjä+ovat+minulle+kaikki+jotka+uskovat+raamatun+jumalaan.+Oikeita+kristittyjä+ei+ole+olemassakaan,+vaan+kaikki+kristityt+pitävät+juuri+omaa+uskoaan+ainoana+oikeana,+niin+kuin+sinäkin.
Mutta+etkö+osaa+pyytää+anteeksi+tuota+valehteluasi+muslimeista?
25.06.2017 19:11
Niinhän+sinäkin+pidät+joitakin+kristittyjä+väärin+oppineina.+Esimerkiksi+mummomuori+on+sinusta+väärin+oppinut+kristitty.
25.06.2017 17:40
Ja+näin+sitä+valetta+taas+pukkaa.+Miten+kaikki+muslimit+voivat+kannattaa+terrorismiä+jos+heitä+kuolee+näissä+iskuissa+eniten?+Et+näköjään+tiedä+asian+todellisesta+laidasta+mitään,+vaan+taidat+oikeasti+rakentaa+maailmankuvasi+johonkin+mv+roskauutisointiin.
25.06.2017 17:20
Jokos+olet+sen+miljardin+säästänyt+että+voit+maksaa+vetosi?
https://www.stara.fi/2017/06/25/anonymous-nasa-on-loytanyt-alyllista-elamaa-avaruudesta/?utm_source=highfi&utm_medium=rss&utm_campaign=generic
25.06.2017 13:26
Ei+tästä+idiootista+kannata+välittää.+Sehän+on+tyhmäkin+kun+saapas+ja+todella+helpo+vedettää.+Eikä+hän+osaa+edes+trollata,+vaan+toistaa+samoja+tyhjiä+lauseita+kuin+rikkinäinen+äänilevy.+Eihän+tuollaista+voi+katsoa+kuin+huvittuneena+ja+vähän+myötähäpeää+hänen+vanhempiansa+kohtaan.
25.06.2017 13:21
Missä+vaparit+ovat+halunneet+rahaa+tähän+toimintaan?+Ja+miksi+sinusta+on+väärin+hakea+avustusta+tälläiseen+toimintaan,+jota+myös+muutkin+kun+vaparit+tekevät?+Eli+miksi+haluat+kieltää+tämän+vain+vapareilta,+mutta+et+muilta?
25.06.2017 13:16
45 / 83