Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1658

1. Mitä+se+sinulle+edelleenkään+kuuluu?+Tämän+asian+kannalta+on+aivan+sama+onko+minulla+lapsia+vai+ei.+Ja+syyn+selitin+jo+tuossa+aikaisemmin.+Voisit+itse+vastata+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin,+ennen+kuin+alat+vaatimaan+muilta+mitään+vastauksia...+Vai+vältteletkö+sinulle+kiusallisia+kysymyksiä,+koska+ne+veisivät+pohjan+sinun+puheiltasi?Listaan+ne+tähän+alle+kun+olet+näköjään+unohtanut+ne:-+Mistä+tiedät+ettei+näissä+tutkimuksissa+ei+olisi+kysytty+lapsen+mielipidettä?+-+Eli+jos+lapsi+sanoo+että+on+ihan+ok+elää+perheessä+jossa+molemmat+vanhemmat+ovat+alkoholisteja+tai+narkkareita,+niin+se+on+sinustakin?-+Kai+tajuat+sen+että+lapsilta+puuttuu+se+kokemus+ja+näkemys+mitä+aikuisilla+on+ja+lapsi+ei+välttämättä+osaa+sen+takia+tietää+mikä+on+parasta+hänelle?-+Mitä+jos+nämä+lapset+sanovatkin+että+homo+vanhemmat+ovat+ihan+ok+niin+kuin+heterokin.+Lopetatko+kuuntelemasta+näitä+lapsia,+koska+heillä+on+väärä+mielipide?-+millä+perusteella+kutsut+minua+luonnottomaksi?+-+Miksi+huokailet+näille+lapsille?+Ihan+hyvin+he+pärjäävät+siinä+missä+muutkin+lapset.+Vai+joko+sinulla+oli+niitä+todisteita+ettei+olisi?-+Ja+taas+rupesit+valehtelemaan+ja+pilkkaamaan.+Taidat+olla+uskovainen+kun+heille+tuo+tuntuu+olevan+verissä?-+Mitä+väliä+sillä+onko+minulla+lapsia+vai+ei?
  2. Mitä+se+sinulle+kuuluu?
  3. Eli+ei+mitään?
  4. 82 / 83