Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lightbutterfly
profiilit
Lightbutterfly
Lightbutterfly
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisin+haluta+salata+asiani+uusilta+ystäviltä.+Olenko+ollut+ja+kenen+kanssa?+Ei+kuulu+teille.
21.08.2020 16:40
Minun+nimi+alkaa+L'llä+myös.+Jos+joku+kiinnostaa+kannattaa+lähestyä+vain.+Siinä+ei+voi+hävitä+mitään.
21.08.2020 16:26
Mitä+ihmettä?+Eihän+tuotantoeläimiä+hoideta+hyvin.+Etkö+ole+kuullut+häkkikanaloista+ja+ahtaista+navetoista+ja+Suomen+broilerikasvattamoistaja+eläinkoelaboratorioista.?
21.08.2020 16:21
Loitsuja+voi+kirjoittaa+itse+intuition+mukaan+mutta+kannattaa+varoa+mitä+taikoo.+Kaikissa+tilanteissa+ei+kannata+käyttää+taikakeinoja.
21.08.2020 16:15
Kestoväriä+ei+saa+pois+ilman+värinpoistoa+ja+silloin+tulee+blondi+tai+kananmunaoranssi.+Minä+käytän+crazy+colorin+vegaanisia+ja+eläinkokeettomia+suoravärejä+omaan+väriin.+Ei+tarvitse+edes+blondata+jos+oma+väri+on+tummanvaalean+ja+vaaleanruskean+väliltä+vähintään.+Mutta+silloin+väriä+on+pidettävä+päässä+ainakin+tunti+että+se+tarttuu+eikä+se+lähde+niin+helposti+poiskaan+kuin+blondatuista.+Suosittelen.+Jos+teet+värinpoiston,+suoravärien+käyttö+on+sen+jälkeen+helppoa.+Blondattuihon+ja+bleachattuihin+hiuksiin++suosittelen+Hermans+Amazingin+suoravärejä.
17.08.2020 00:50
Mitään+ei+kannata+koskaan+kääntää+vihaksi,+koska+se+ei+auta+vaikka+luulet+että+auttaa.+Lopulta+vihaksi+kääntäminen+pahentaa+asioita.+Ikävästä+ei+pidä+kärsiä+kipuja+ja+odotusta+ei+kannata+venyttää+jos+voisi+tehdä+jotain+asioiden+eteen.+Muihin+asioihin+keskittyminen+voisi+auttaa+jos+ikävästä+haluaa+päästä+osittain+eroon,+mutta+ikävän+kanssa+pitää+osata+elää+koska+se+kuuluu+asiaan+jos+jotain,+tai+joku,+puuttuu.
17.08.2020 00:38
Miksi+pitäisi+olla+lihansyöjä+jos+liha+ei+maistu?+En+pidä+erityisemmin+edes+lihan+kaltaisiksi+tehdyistä+tuotteista+eli+nyhtökaura+ja+härkiä+mutta+seitania+en+syö+ollenkaan.+En+ymmärrä+miksi+pitäisi+yrittää+kopioida+lihaa+kun+voi+syödä+vaikka+kasviksia+ja+papuja.+En+kaipaa+lihaa+ollenkaan,+minun+ei+koskaan+tee+mieli+lihaa+enkä+tarvitse+lihan+korvikkeita+vaikka+voin+välillä+syödä+vaikkapa+nyhtökauraajls+sitä+on+tarjolla+koska+sen+eteen+ei+ole+kuollut+eikä+kärsinyt+yksikään+eläin.+Väärä+vapahtaja+jeesus+hylkäsi+eläimet+kipuun+vaikka+niiden+tunteet+ovat+yhtä+oikeat+kuin+ihmisten.+Eläinten+yksikohtainen+kärsimys+on+huima+jajokainen+yksilö+kokee+yksilönä+oman+kipunsa.+En+halua+syödä+lihaa+ja+minun+ei+tarvitse.
17.08.2020 00:31
Joo+älkää+kutsuko+demoneita.+Ne+on+pahoja+voimia.+On+turvallista+kutsua+jumalia,+luonnonhenkiä+ja+enkeleitä.
13.08.2020 03:47
Mulle+koko+elämä+on+oikeastaan+Yliluonnollista,+vaikka+minulle+sana+yliluonnollinen+on+väärä.+Minusta+näkymättömätkin+voimat+ovat+osa+luontoa+ja+nekin+asiat+luonnollisia+mitkä+nähdään+toisilla+tasoilla.
13.08.2020 03:41
Nälkä+ei+lähde+vaikka+en+söisi+mitään.+On+maksiminälkä+koko+ajan+eikä+syöminen+vaikuta+mitään+nälkään,+mutta+en+välitä+nälästä+mitään.+En+laihdu+vaikka+en+syö+ja+lihon+nopeasti+sokerista+pieninäkin+määrinä.+Elimistö+on+pysähtynyt.+En+kestä+läskejäni.
Oikeastaan+minulla+ei+kolmekymppisenä+ole+enää+syömishäiriötä+mutta+elimistöä+ei+saa+enää+toimimaan.
13.08.2020 03:11
1 / 1