Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

686

  1. Olen erittäin iloinen, että Jumala ei ole kuollut, vaan asuu Pyhän Henkensä kautta minussa sekä kaikissa uskovissa. Lähes joka päivä keskustelen Hänen kanssaan. Evankeliumin ilosanoma on siinä, että jo noin 2000 vuotta sitten Jeesus Kristus kärsi Golgatan ristillä rangaistuksen kaikkien maailman ihmisten edestä, niin että voimme saada vanhurskauden (syyttömäksi julistamisen) armosta ilmaiseksi, täysin ilman omia tekojamme ja ansioitamme. Ylistys Jumalalle!
  2. Juuri näin!