Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

1528

1. Valehtelet+joka+rakoon.+Yhtäkään+viestiäni+ei+ole+poistettu,+poju.+Onko+sinulla+mitään+muuta+asiaa?
  2. Edelleenkin+kun+tämä+koko+aihealue+pelottaa+monia+ja+sotii+heidän+maailmankuvaa+ja+uskontoa+vastaan,+niin+jotkut+haluaisi+pysytellä+tietämättöminä,+tai+sitoutua+vanhoihin+käsityksiinsä.Tiede+on+kovastikin+motivoitunut+ja+vapautunut+Maan+ulkopuolisenkin+elämän+suhteen.+Tieteelliset+teoriat+kulkee+käsi+kädessä+myös+ufoilmiöön+liittyvien+teorioiden+kanssa.On+valtavasti+todisteita+erilaisista+aikaharppauksista,+ajantajun+menettämisistä,+tuntien+kadottamisista,+etiäisistä,+näkymättömästä,+aistimuksista,+ilmestymisistä+ja+katoamisista.On+todisteita+siitä+että+tilaan+jää+ajaton+jälki+siinä+tilassa+tapahtuneista+asioista.+Mitä+suurempi+tapahtuma,+niin+sitä+selkeämpi+jälki.Ihmisellä+(kuten+varmaan+lähes+kaikilla+olennoilla)+on+henki.+Sillekin+lienee+luonnonlakinsa+miten+se+toimii,+mistä+se+tulee+ja+mitä+sille+tapahtuu.Olemassaolomuotojen+välinen+matkailu+ei+välttämättä+ole+edes+aina+matkailua,+vaan+ne+on+tässä+koko+ajan,+vaan+emme+siinä+muodossa+kykene+heitä+havaitsemaan.+Tästäkin+on+lukemattomia+tieteellisiä+teorioita+näistä+rinnakkaismaailmoista.Kuten+Vatikaanin+pääastronomi+sanoi,+niin+emme+voi+asettaa+rajoja+Jumalan+luomistyölle+kieltämällä+muiden+älykkäiden+lajien+olemassaolon.+Se+olisi+Jumalan+työn+väheksymistä+pitäytyä+ajatuksessa,+että+hän+loi+loputtoman+suuren+universumin+jonka+laitamalle+rakensi+vain+yhden+pikkuisen+kivipallon,+jonka+epävakaalla+pinnalla+pyhässä+yksinäisyydessään+kuhisee+hetken+eläviä+pikkupikku+-olentoja+jotka+pelkäisivät+ja+vihaisivat+kaikkia+muita+vastaan+taistellen+palavat+soihdut+ja+ristit+kädessään.Naureskelun,+sormella+osoittelun+ja+vaikenemisen+aikakausi+on+lopuillaan.+Tulee+tiedon+ja+ymmärryksen+aikakausi.+Se+on+eri+asia+mitä+poliitikoilta+voidaan+tähän+odottaa,+siellä+kun+trendinä+on+vain+varmistaa+seuraava+kausi+puhumalla+mitä+tahansa+mitä+se+vaatii+että+tulee+valituksi+uudelleen.
  3. Ruskeakielinen+lahkopoju+taas+asialla.+Tuon+uutisenhan+pitäisi+olla+teikäläisille+huono+uutinen,+että+Bideniä+vaaditaan+tutustumaan+ilmiöön,+mutta+sinä+toivot+että+Borg+puhuisi+taas+joulukuuilmiöstä+ja+lentokoneiden+laskeutumisvaloista+8)Minä+olen+kuules+ihan+tavallinen+Ev.lut+kirkkoon+kastettu+suomalainen+mies,+jolla+ei+koskaan+ole+ollut+mitään+tekemistä+minkään+lahkon+kanssa.Aiemmin+en+ole+inhonnut+mitään+lahkoja+ja+olen+ajatellut+että+antaa+kaikkien+kukkien+kukkia,+mutta+luettuani+näitä+sinun+juttujasi+täällä,+olen+oppinut+inhoamaan.+Valehtelet,+vääristelet,+sivuutat,+luet+rivien+välistä,+sinulla+on+valikoiva+muisti+ja+tuskainen+sekä+ahdistava+olemus.+Lisäksi+olet+kova+soittamaan+suutasi+ilman+minkäänlaisia+rahkeita.+Lähdetietoja+sinulla+ei+mihinkään+ole+vaan+keksit+omasta+päästäsi+mitä+sattuu.Vaikka+olen+koko+ikäni+ollut+kiinnostunut+ufoilmiöstä+ensihavaintoni+jälkeen,+niin+en+olisi+koskaan+uskonut+miten+paljon+ääriuskovaisuus+voi+vaikuttaa+ufoilmiön+vastustamiseen,+enkä+vieläkään+varmaan+tiedä+läheskään+kaikkea+kuinka+paljon+se+käytännössä+vaikuttaa.Mitä+ilmeisimmin+se+vaikuttaa+myös+USA:ssa+todella+paljon,+mutta+ajat+on+selkeästi+muuttumassa,+kun+jo+Pentagon+ja+US+Navy+ufoilmiön+todeksi+vahvistavat.+Sillä+ei+oikeastaan+ole+enää+merkitystä+mitä+puolizombie+Biden+asiasta+ajattelee.+Ilmeisen+uskovainen+mies+kun+hänkin+ja+jos+hänkin+on+raamattu-uskovainen+niin+sieltä+tulee+korkeintaan+jotakin+ympäripyöreää+ulos+ja+sitten+hän+menee+nuuhkimaan+jonkun+teinitytön+hiuksia,+kuten+hänellä+on+tapana.Lieneekö+hänenkin+sukunsa+nainut+liikaa+omasta+suvusta,+kuten+teikäläisillä+on+tapana.
  4. Voidaan+kysyä+edelleen+miksi+esimerkiksi+NSA+julkaisee+sivuillaan+ilmavoimien+ja+muiden+uforaportteja+ollenkaan,+jos+ne+sitten+pitää+sutata?Mielipiteeni+on+että+siksi,+koska+halutaan+tunnustella+tilannetta+ja+ihmisten+mielipiteitä+miten+tästä+tulisi+edetä.+"Tekaistujen"+raporttien+suttaamisessa+ei+muuten+olisi+mitään+järkeä.
  5. Hyvin+kiteytetty.+Raamatun+todellisuuteen+vetoavat+koettavat+vakuutella+että+tieteellä+ja+kristinuskolla+ei+ole+suurta+eroa,+koska+kirkko+on+kautta+aikojen+tukenut+tieteen+tekemistä.Esim+Galileo+tai+Darwin+saattaisi+olla+tuosta+eri+mieltä.Kovasti+olen+koettanut+varsinkin+viimeisen+vuoden+aikana+opiskella+itsenäisesti+teoreettista+fysiikkaa,+kvanttiteorioita+sun+muita..+Miettinyt+painovoimaa+ja+ajan+käsitettä.Tuloksena+on+se+että+uusia+kysymyksiä+on+herännyt+sadoittain,+en+ole+oppinut+yhtään+mitään+ja+olen+tyhmempi+kuin+koskaan+aiemmin.+Sen+ymmärrän+nyt+millaisten+haasteiden+edessä+tiede+on+ja+miten+alhaalla+ihmiskunta+edelleen+on+tiedon+portailla.+Jos+tiedon+portaita+on+1000,+niin+ollaan+menossa+jossakin+portaalla+5+tällä+hetkellä.Raamatussa+on+paljon+hyvää+ja+viisauksia,+mutta+ne+ovat+terveelle+aikuiselle+ihmiselle+itsestäänselvyyksiä+ja+tarinat+symbolisia.+Se+tulisi+kristinuskovaistenkin+ymmärtää.+Kirja+on+ihmisten+kirjoittama+ja+kääntämä.Jos+Raamatun+Jumala+olisi+kaikkivoipa+ja+hyvä,+niin+emme+eläisi+tällaisessa+puutteellisessa+ja+osittain+pahassa+maailmassa.+Tai+sitten+luomistyö+on+kesken+eikä+loppunutkaan+sunnuntaina.Maailma+tulee+aina+olemaan+puutteellinen+ja+osittain+paha.+Kehitys+ja+evoluutio+ei+pysähdy+koskaan,+tai+ehkä+sitten+kun+ollaan+taas+tähtipölyä.+Kukapa+tietää+vaikka+henkemme+ponnahtaa+toiseen+ulottuvuuteen+ja+jatkaa+siellä+elämää+erilaisissa+puitteissa+muina+miehinä.+Skeptisyys+tarkoittaa+sitä+että+varmaa+tietoa+ei+voi+saavuttaa.