Antonio Flores oli mukana Farmi Suomi: Revanssissa, mutta monen harmiksi tippui kisasta.
Lue Antonion haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/antonio-flores-puhuu-suunsa-puhtaaksi-farmi-kuvauksista-monet-luulee-etta-kun-kamerat-on-pois?s24
Antonio Flores puhuu suunsa puhtaaksi Farmi-kuvauksista: "Monet luulee, että kun kamerat on pois..."
6
927
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö hänelläkään ole mitään muuta tekemistä
- Anonyymi
Taas yliampuva otsikko , ei mitään lukemisen arvoista taaskaan jutussa .
Melko paljon saa puhuakin jotta saa suun puhtaaksi siitä tietystä tavarasta.
Hyvä ettei siellä annettu viinaksia niinku temppareissa tms hömpissä, tällähän on paha tapa alkaa mukiloida naisia kännipäissään. Outoa muuten että nimenomaan vihreät pitivät kovaa mölinää siitä ihmeellisestä "tutkimuksesta"kun oma pesä on näinkin syvältä p**kottu ihan piikkipaikalta.
- Anonyymi
Toi Farmi Suomi on täysin pluffi ohjelma. Farmilla omia kirjavia kanoja mutta laavulla kisaavat keittävät leimattuja valkoisia kananmunia....SIIS LEIMATTUJA JA TARKISTETTUJA KANANMUNIA...hah, hah haa!
- Anonyymi
Voi ja voi, sekä lämmin leipä, eikö pekka ja antonio muuten saa julkisuutta, kuin näitten fckng TOSITV:N KAUTTA, kyllä pistää miettimään ex pressaehdokkaan homouden esiintuonti, ei näkynyt vaalimainoksissa!!, eipä sillä mitään väliä itselle ollut, tai no oli = salailu, siksi putosi mun kelkasta, eli olkaa vitun rehellisiä, koska rotat kaivaa kaiken paskan framille ja sit on peli menetetty jollekin täys idiootille. . . ku vaik matka aleksille.
Aurinko lämmittää laihan luita, vai mitä kuikelo alex?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890