Antonio Flores puhuu suunsa puhtaaksi Farmi-kuvauksista: "Monet luulee, että kun kamerat on pois..."

7

1224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö hänelläkään ole mitään muuta tekemistä

• Anonyymi

Taas yliampuva otsikko , ei mitään lukemisen arvoista taaskaan jutussa .

• Melko paljon saa puhuakin jotta saa suun puhtaaksi siitä tietystä tavarasta.

• Hyvä ettei siellä annettu viinaksia niinku temppareissa tms hömpissä, tällähän on paha tapa alkaa mukiloida naisia kännipäissään. Outoa muuten että nimenomaan vihreät pitivät kovaa mölinää siitä ihmeellisestä "tutkimuksesta"kun oma pesä on näinkin syvältä p**kottu ihan piikkipaikalta.

• Anonyymi

Toi Farmi Suomi on täysin pluffi ohjelma. Farmilla omia kirjavia kanoja mutta laavulla kisaavat keittävät leimattuja valkoisia kananmunia....SIIS LEIMATTUJA JA TARKISTETTUJA KANANMUNIA...hah, hah haa!

• Anonyymi

Voi ja voi, sekä lämmin leipä, eikö pekka ja antonio muuten saa julkisuutta, kuin näitten fckng TOSITV:N KAUTTA, kyllä pistää miettimään ex pressaehdokkaan homouden esiintuonti, ei näkynyt vaalimainoksissa!!, eipä sillä mitään väliä itselle ollut, tai no oli = salailu, siksi putosi mun kelkasta, eli olkaa vitun rehellisiä, koska rotat kaivaa kaiken paskan framille ja sit on peli menetetty jollekin täys idiootille. . . ku vaik matka aleksille.
      Aurinko lämmittää laihan luita, vai mitä kuikelo alex?

• Anonyymi

"Suun puhtaaksi"? Miksi se oli likainen? Tai, no... äläpä kerro sittenkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4602
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1867
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1570
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      122
      1081
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1011
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      47
      843
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4