Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostuksen jotenkin?
Vai riippuuko aktiivisuus aloitteen tekoon miehen luonteesta tai kokemuksista tms? Vai vain kiinnostuksen voimakkuudesta?
Miehille kysymys
39
421
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ota riskiä jos ei ole varma toisen tunteista. On paikkoja joissa ei voi menettää kasvojaan tai muuten on hyvin epämiellyttävää.
Pelurit ym. asia erikseen.- AnonyymiUUSI
Miten naisen olisi hyvä näyttää omat tunteensa, että miehelle tulisi varmuus niistä? Mitkä on selkeitä eleitä, että mies ne huomaa?
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se ole ihan miehestä kiinni, jokainen on oma yksilönsä ja ajattelee omalla tavallaan ja myös omien taustatekijöiden pohjalta.
Joskus voi olla kyse myös siitä, että vaikka tuota kiinnostusta olisikin enemmän kuin tarpeeksi, mies ei tee aloitetta ajattelematta pakkien saamista ollenkaan vaan ihan siksi, koska siihen voi olla jokin muu syy. Jokin sellainen, mitä hän ei halua astua yli. Näin ollen hän tyytyy vain odottamaan, että se mahdollinen aloite tulisi siltä naisen puolelta.- AnonyymiUUSI
Mikä syy tai este voi esim. olla ettei mies tee aloitetta vaikka olisi enemmänkin kiinnostusta vaikka molemmat olisivat vapaita?
Vai tarkoititko vaikka jomman kumman mahdollista kumppania vai jotain muuta konkreettista?
Tai jos ei kumppania niin mitä..? - AnonyymiUUSI
Ikäero ko??
-Sivusta n - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikäero ko??
-Sivusta nMinä naisena en halua elämääni oman lapsen ikäistä! Pidän vain ikäisistäni miehistä, koska vain heidät koen halattaviksi ja pidän vain lyhyistä miehistä ja rankkojen vuosien kokemukset vahvistivat noita tunteita!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikäero ko??
-Sivusta nMinulla ainakin ikäero on iso este lähestymiselle, vaikken näytä läheskään niin vanhalta kuin olen. Nainen voi sen tehdä, mutta minä luultavasti en. - toinen sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin ikäero on iso este lähestymiselle, vaikken näytä läheskään niin vanhalta kuin olen. Nainen voi sen tehdä, mutta minä luultavasti en. - toinen sivusta
Oletko paljonkin vanhempi vai nuorempi kuin nainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä syy tai este voi esim. olla ettei mies tee aloitetta vaikka olisi enemmänkin kiinnostusta vaikka molemmat olisivat vapaita?
Vai tarkoititko vaikka jomman kumman mahdollista kumppania vai jotain muuta konkreettista?
Tai jos ei kumppania niin mitä..?No esimerkiksi just tuo, että se nainen on varattu. Siinä vain yksi esimerkki, mutta syitä voi olla yhtä monta kuin on miehiäkin.
Lähinnä tarkoitin, että syy on varmaan jokaisella se oma, oli se sitten mikä tahansa, mutta yksilöittäin ajatellen.
Tietysti taustalla voi olla sekin pelko niistä pakeista, mutta myös tuokin, että jompikumpi on mahdollisesti jo suhteessa, vaikkei se olisikaan välttämättä edes onnellinen suhde, mutta kunnioittaa tiettyjä rajoja, ettei mene yrittämättäkään väliin.
Jollain voi olla ikäero. Joillakin pelko tai huoli omasta riittävyydestä. Ihastunut kun monestikin näkee itsensä ehkä vähempiarvoisena tai riittämättömänä tjsp. Ainakin, jollei ole mitään hajua toisen tunteista itseään kohtaan.
Toinen ääripää on miehet, jotka luulee saavansa naisen kuin naisen. Siihen syy on, että hän luulee olevansa niin hyvä, ettei kukaan nainen voi vastustaa häntä.
Vähän karrikoidusti sanoin, joo, mutta pääpiirteittäin se menee kutakuinkin noin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin ikäero on iso este lähestymiselle, vaikken näytä läheskään niin vanhalta kuin olen. Nainen voi sen tehdä, mutta minä luultavasti en. - toinen sivusta
Minulle miehelle ikäero ei ole mikään este.
Tykkään siis itseäni vanhemmasta naisesta.
-Kolmas sivusta! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikäero ko??
-Sivusta nJoo. Juuri se on suurin juttu. sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi just tuo, että se nainen on varattu. Siinä vain yksi esimerkki, mutta syitä voi olla yhtä monta kuin on miehiäkin.
Lähinnä tarkoitin, että syy on varmaan jokaisella se oma, oli se sitten mikä tahansa, mutta yksilöittäin ajatellen.
Tietysti taustalla voi olla sekin pelko niistä pakeista, mutta myös tuokin, että jompikumpi on mahdollisesti jo suhteessa, vaikkei se olisikaan välttämättä edes onnellinen suhde, mutta kunnioittaa tiettyjä rajoja, ettei mene yrittämättäkään väliin.
Jollain voi olla ikäero. Joillakin pelko tai huoli omasta riittävyydestä. Ihastunut kun monestikin näkee itsensä ehkä vähempiarvoisena tai riittämättömänä tjsp. Ainakin, jollei ole mitään hajua toisen tunteista itseään kohtaan.
Toinen ääripää on miehet, jotka luulee saavansa naisen kuin naisen. Siihen syy on, että hän luulee olevansa niin hyvä, ettei kukaan nainen voi vastustaa häntä.
Vähän karrikoidusti sanoin, joo, mutta pääpiirteittäin se menee kutakuinkin noin.Jatkan vielä sen verran, että mies voi olla niin ujo,, ettei uskalla lähestyä. Meitä ujojakin kun on olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Kolmas sivusta!Onko sinulla jotain muuta estettä sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Kolmas sivusta!Joillain on varmaan kuvitelma,vanhemmat miehet tai naiset ei tarvitse kuin MULTAA PÄÄLLE,TEH END
Riippuu ihan miehestä ja miehen aiemmista kokemuksista naisten kanssa, ja temperamentista ja luonteesta. Varmaan myös kiinnostuksen voimakkuudesta (tai paremminkin siitä jos on ihastunut ja ei saa sitä ihmistä mielestä ollenkaan, niin varmaan tulee halu tehdä jotain)
Mutta pakkien pelossa niitä alotteita ei tule tehtyä.Taikka siitä syystä, että on jo valmiiksi päättänyt, että pakit sieltä kuitenkin tulee, niin ei tee mieli edes yrittää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Taikka siitä syystä, että on jo valmiiksi päättänyt, että pakit sieltä kuitenkin tulee, niin ei tee mieli edes yrittää.
Sivusta, paljon on kiinni myös siitä keskinäisestä kanssakäymisestä, onko toivolle sijaa ja vaikuttaako kaikki kuinka selkeältä? Itse oppinut jo, että selkeäkään tapaus ei aina anna sitä riittävää varmuutta, että voisi omaan olettamukseen luottaa?
Puhuminen toisen kanssa antaa parhaan vastauksen sille, onko lähentyminen edes mahdollista? Minusta silloin naisen pitää tuntua helposti lähestyttävältä? Itse en muuten ottaisi minkäänlaista riskiä aloitteisiin. Toiset flrttailee ties minkä takia? Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, paljon on kiinni myös siitä keskinäisestä kanssakäymisestä, onko toivolle sijaa ja vaikuttaako kaikki kuinka selkeältä? Itse oppinut jo, että selkeäkään tapaus ei aina anna sitä riittävää varmuutta, että voisi omaan olettamukseen luottaa?
Puhuminen toisen kanssa antaa parhaan vastauksen sille, onko lähentyminen edes mahdollista? Minusta silloin naisen pitää tuntua helposti lähestyttävältä? Itse en muuten ottaisi minkäänlaista riskiä aloitteisiin. Toiset flrttailee ties minkä takia?Joo varmasti niin. Sellaisen kanssa, joka vaikuttaa mukavalta ja juttelu on helppoa varmaan onnistuu paremmin, kuin sellaisen kanssa joka ei osoita mitään alkeellisintakaan kiinnostusta. Sellaisen kanssa täytyy olla James Bond, onnistuakseen. En tiedä minkä palkinnon siitä saa, jos jotenkin taivuttelemalla ja väkisin saa toisen mukaansa?
- AnonyymiUUSI
Mielestäni hyväkäytöksisenä ja korrektina miehenä en tee aloitetta jos en ole varma et nainen sitä haluaa. Tämä on jo luonnekysymys.
- AnonyymiUUSI
Miten nainen voi näyttää vihreää valoa, että miehen olisi sopivaa tehdä aloite? Naisen käytöskö osoittaa, että voi lähestyä vai puheet vai sanaton viestintä?
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä? - AnonyymiUUSI
Noin on hyvä toimia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten nainen voi näyttää vihreää valoa, että miehen olisi sopivaa tehdä aloite? Naisen käytöskö osoittaa, että voi lähestyä vai puheet vai sanaton viestintä?
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä?Minua voivat lähestyä vain sellaiset miehet, joiden nimeä en tiedä! Ja 60v. ja siitä jonkin verran ylöspäin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minua voivat lähestyä vain sellaiset miehet, joiden nimeä en tiedä! Ja 60v. ja siitä jonkin verran ylöspäin!
Minun tapaukessa ikä jo kertoo paljon!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä?Nainen voi näyttää vihreää valoa näyttämällä olemuksellaan, käytöksellään ja sanoilla miehelle, et nyt voit lähestyä. Vaikka ennen vanhaan aloitteen tekivät miehet, mutta nykyaikaan sovitettuna moinen suoruus voisi olla jo häirintää. Nykyään naisen on siis hyvä näyttää kiinnostuksensa selkeästi miehelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voi näyttää vihreää valoa näyttämällä olemuksellaan, käytöksellään ja sanoilla miehelle, et nyt voit lähestyä. Vaikka ennen vanhaan aloitteen tekivät miehet, mutta nykyaikaan sovitettuna moinen suoruus voisi olla jo häirintää. Nykyään naisen on siis hyvä näyttää kiinnostuksensa selkeästi miehelle.
Olen nainen, mutta minä en ainakaan tee aloitetta miehille. Etsin vain ystävää 60v. miehistä! Ei minulle ole mikään ongelma olla yksin ja siksi minun ei ole välttämätöntä edes löytää uutta ystävää kenestäkään! Tämän kaiken olisin voinut kertoa jo yli kymmmenen vuotta sitten! Vakituinen työpaikka on minulle tärkeämpää kuin uusi ystävyys! Ensin työpaikka siitten vasta ystävyys!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, mutta minä en ainakaan tee aloitetta miehille. Etsin vain ystävää 60v. miehistä! Ei minulle ole mikään ongelma olla yksin ja siksi minun ei ole välttämätöntä edes löytää uutta ystävää kenestäkään! Tämän kaiken olisin voinut kertoa jo yli kymmmenen vuotta sitten! Vakituinen työpaikka on minulle tärkeämpää kuin uusi ystävyys! Ensin työpaikka siitten vasta ystävyys!
Minulla taas päinvastoin. Työ voisi jäädä vaikka pois elämästä. Ajattelen et aika nauttia, elämästä, ihmisistä, inhimillisyydestä, laajentaa maailmaani. Onneksi voin yksin vaikuttaa jo työn orjuuden päättymiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas päinvastoin. Työ voisi jäädä vaikka pois elämästä. Ajattelen et aika nauttia, elämästä, ihmisistä, inhimillisyydestä, laajentaa maailmaani. Onneksi voin yksin vaikuttaa jo työn orjuuden päättymiseen.
Sinulla on oikeus ajatuksiisi ja minulla omiin ajatuksiini. Minä tekisin vain osa-aikatyötä. Se pitää mielen virkeänä kun hoitaa pieniä lapsia! Omaan tilanteeseeni sopisi kyllä uusi ystävyyskin 60+ miehen kanssa. Elämä olisi silloin tasapainoista ja hyvää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä tähän. Olen elänyt jo ”tulevaisuuden” työpaikassa jo hyvin pitkään, mikä tarkoittaa enimmäkseen työn tekemistä ruudun takaa. Elävät ihmiset ovat olleet langan päässä kuin virtuaalihahmoina. Tulevaisuus on vielä yksinäisempää. Olet ehkä esimies, ainoa ihminen, alaisiasi ovat tyhmemmät robotit. Kun katsoo ympärille, robotit ovat jo kaikkialla, jopa sairaaloissa. Olen tajunnut, herra jumala, voin vielä kokea aitoa elämää, jossa on aitoja ihmisiä. Tehdä asioita, joihin ihminen on suunniteltu. Tutustua naiseen, jonka voisi aistia kokonaisena ihmisenä, tuntea ja rakastaa. Sillä ihmisen keksimät robotit ovat aina sieluttomia kuoria, robotit eivät koskaan voi matkia dynaamista elämää, veden ja veren virtausta, loputonta luomista, alkuja ja loppuja, ääretön määrä muuttuvaa ennakoimattomissa tulevaisuudessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oikeus ajatuksiisi ja minulla omiin ajatuksiini. Minä tekisin vain osa-aikatyötä. Se pitää mielen virkeänä kun hoitaa pieniä lapsia! Omaan tilanteeseeni sopisi kyllä uusi ystävyyskin 60 miehen kanssa. Elämä olisi silloin tasapainoista ja hyvää!
En missään nimessä halunnut vähätellä ajatuksiasi. Minulla suurin kaipuu vaan liittyy nyt inhimillisyyteen, läheisyyteen, tuntemiseen. Vaikka olen saanut käyttää älyäni työssäni, tunneäly huutelee minulle, oletkohan unohtanut jotain mies! Kyllä minullekin sopisi kuvailemasi elämä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voi näyttää vihreää valoa näyttämällä olemuksellaan, käytöksellään ja sanoilla miehelle, et nyt voit lähestyä. Vaikka ennen vanhaan aloitteen tekivät miehet, mutta nykyaikaan sovitettuna moinen suoruus voisi olla jo häirintää. Nykyään naisen on siis hyvä näyttää kiinnostuksensa selkeästi miehelle.
On se KUMMA jos ei saisi edes PUHA vastapuolelle ETTÄ heti on muka ISKEMÄSSÄ!LAITETAAN KAIKKI SUUT SUPPUUN JOS SE AIHEUTTAA HUORITTELUA TAI PUKITTELUA JOILLEKKIN NIIN RASKAASTI!!!!
- AnonyymiUUSI
Ei tänä päivänä voi kun on meetoot feminismit ja vihreät arvot yms
- AnonyymiUUSI
Riippuu varmaan miehestä, mikä on tarpeeksi. Joku lähestyy suunnilleen kaikkia viehättäviä naisia ja toisen pitää olla pahasti ihastunut.
Itse olen todella varovainen ujouden ja huonojen kokemusten takia. Siksi lämpenen hitaasti, kerään rohkeutta pitkään, lähestyn harvoin ja karkaan helposti, jos toinen näyttää yhtään empivältä. Myös naisen tekemä lähestyminen yöelämässä on siksi vaikeaa, koska vaikka roikkuisi jalassa kiinni (kokemusta on), niin kiinnostuksen heräämisessä kestää.
Lähti vähän harhapoluille, mutta menköön tämän kerran.- AnonyymiUUSI
Vaikka oletkin varovainen niin kuitenkin rohkaistut lähteä tekemään aloitetta, jos olet kiinnostunut tarpeeksi ja jos nainenkin näyttää kiinnostuneelta?
- AnonyymiUUSI
Järkäle loppuun asti tekee mitä pyydetään.
"Pakit" eivät ole minkään kokoinen riski.
Harva mies lähestyy kaunotarta ilman että on saanut häneltä minkäänlaista suosionosoitusta flirttailuvaiheessa.Taannoin 70 ja 80 luvuilla suosiossa oli lavatanssit, niissä miehet hakivat kaunottaria tanssimaan, jossa yhteydessä miehellä oli mahdollista puristella häntä mm. peffasta ja hiplata tisuja sekä niskaa. Kaunotar puolestaan tunnusteli reidellään josko mies on ollenkaan kiinnostunut. Jos tuntuma oli molemmin puolin kiinnostava, niin tanssipari saattoi heti biisin jälkeen kirmata lavan läheisyydessä ollen pusikon taakse, syvällisempää tutustumista suorittamaan.
- AnonyymiUUSI
Onko miehiä enää olemassa, suurin osa ie käy inttiä ja pelaavat päivät pitkät neteissä.
Istuvat perse homeessa, kuten moni nainenkin jakaen hanuriaan.
Jos sota tulisi olisimme todella vaarassa vellihousujen kanssa, kun suusrimmalla osalla mtt ongelmia tai eläkkeellä jo nuoret.
Ja moni muun sukupuolisia ja ei tiedä mitä he ovat enennkuin kopaisee.
Mistä nämä ns mtt ongelmaiset, kiusaajat, pahaaoloa kärsivivät sikiää, ihmettelen.
Persut oli suuri syy tähän kun tulivat politiikkaan hulluja suurin osa ja vihaa lietsovia murhaajia ja rasisteja. - AnonyymiUUSI
Lähestyminen on aina riski miehelle sillä naisten käyttäytyminen ei ole ennakoitavissa , jokaisessa asuu lie pieni ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969