Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostuksen jotenkin?
Vai riippuuko aktiivisuus aloitteen tekoon miehen luonteesta tai kokemuksista tms? Vai vain kiinnostuksen voimakkuudesta?
Miehille kysymys
169
5694
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ota riskiä jos ei ole varma toisen tunteista. On paikkoja joissa ei voi menettää kasvojaan tai muuten on hyvin epämiellyttävää.
Pelurit ym. asia erikseen.- Anonyymi
Miten naisen olisi hyvä näyttää omat tunteensa, että miehelle tulisi varmuus niistä? Mitkä on selkeitä eleitä, että mies ne huomaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten naisen olisi hyvä näyttää omat tunteensa, että miehelle tulisi varmuus niistä? Mitkä on selkeitä eleitä, että mies ne huomaa?
Ei tää voi olla totta edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kiinnostuneet ihmiset tunnistaa siitä että viihtyvät ja hakeutuvat toistensa seuraan. Esim jos olen pyytänyt naista syömään johon ei vastattu mitään ja olen myös kertonut hänelle että pidän hänestä ja hänen seurasta. Ei edelleenkään mitään vastakaikua. Tällainen nainen joka ei tule vastaan ei ole kiinnostunut. Jos nainen alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kulkee nokka pystyssä eikä ole huomaavinaan kukaan tervejärkinen mies ei koske tällaiseen naiseen.
Naiselle antaisin vinkin jos kiinnostaa hae lähelle juttelemaan ole avoin ehdotuksille näytä että sinuakin kiinnostaa koska jos olet hiljaa ja passiivinen tai tuijottelet kauempaa asia ei edisty mihinkään. Siihen tarvitaan 2 ihmistä jotka haluaa ja näyttää sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää voi olla totta edes
"Ei tää voi olla totta edes"
Valitettavasti tämän asian kohdalla toivoisit että 2024 olisi kuin 1984.
Joissakin asioissa ennen oli paremmin. Nykyinen "uusavuttomuus" on selkeä seuraus laukalle lähteneestä normiyhteiskunnasta, johon on lisätty idealismi kuten woke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin asioissa ennen oli paremmin. Nykyinen "uusavuttomuus" on selkeä seuraus laukalle lähteneestä normiyhteiskunnasta, johon on lisätty idealismi kuten woke.Tuo woketus ei tosiaankin vaikeuttaa parisuhteiden syntymistä.
Koskaan ei voi varmasi tietää milloin loukkaa jonkun henkilökohtaista tilaa vaikkapa sanomalla jonkin sanan jonka kuulija voi tulkita, irrottamalla vaikka sitten kontekstistaan, itseään, tai jotakuta muuta loukkaavaksi. Vaikea olla rento ja oma itsensä. Joten usein tulee mieleen, että parempi antaa vain olla.
Mitä itse aiheeseen tulee niin edm. huomioiden kaikki vanhat flittioppaat saa laittaa silppuriin. Yhä useampien Ihmisten nyt vain on elettävä elämänsä yksin. Yksi vuoden kurjimmista ajoista tulossa, sen nimi on Joulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhdevinkkejä for dummies!
Kerrot suoraan haluatko panna minua?
Tai jos haluat puolison ja parisuhteen jonkun nyypän kanssa, sanot sille suoraan..haluan parisuhteen kanssasi, kykenetkö sellaseen?
Miehelle pitää olla noin selkeä, muute menee onni ohi..
varsiki nykyää ku kaikki on kääntyny päälaellee, miesten ja naisten rollit on sössitty vituiks kaikenmaailman sannojen ym. ansiosta.
Jos haluat jotain..Rohkaset ittes ja sanot suoraa..Josset muute uskalla..Vedä salmiakkikossu tauluu ja laita whatsapil viesti, mee nukkumaa..herätes saatat yllättyä positiivisesti, tai et..iha sama, ainaki se toine tietää mitä sun mieles liikkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo woketus ei tosiaankin vaikeuttaa parisuhteiden syntymistä.
Koskaan ei voi varmasi tietää milloin loukkaa jonkun henkilökohtaista tilaa vaikkapa sanomalla jonkin sanan jonka kuulija voi tulkita, irrottamalla vaikka sitten kontekstistaan, itseään, tai jotakuta muuta loukkaavaksi. Vaikea olla rento ja oma itsensä. Joten usein tulee mieleen, että parempi antaa vain olla.
Mitä itse aiheeseen tulee niin edm. huomioiden kaikki vanhat flittioppaat saa laittaa silppuriin. Yhä useampien Ihmisten nyt vain on elettävä elämänsä yksin. Yksi vuoden kurjimmista ajoista tulossa, sen nimi on Joulu.Ennevanhaa mentii kapakkaa ja ryypättii koko joulu.
Jos panetti ni senku otti jonku mukaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kiinnostuneet ihmiset tunnistaa siitä että viihtyvät ja hakeutuvat toistensa seuraan. Esim jos olen pyytänyt naista syömään johon ei vastattu mitään ja olen myös kertonut hänelle että pidän hänestä ja hänen seurasta. Ei edelleenkään mitään vastakaikua. Tällainen nainen joka ei tule vastaan ei ole kiinnostunut. Jos nainen alkaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa kulkee nokka pystyssä eikä ole huomaavinaan kukaan tervejärkinen mies ei koske tällaiseen naiseen.
Naiselle antaisin vinkin jos kiinnostaa hae lähelle juttelemaan ole avoin ehdotuksille näytä että sinuakin kiinnostaa koska jos olet hiljaa ja passiivinen tai tuijottelet kauempaa asia ei edisty mihinkään. Siihen tarvitaan 2 ihmistä jotka haluaa ja näyttää sen.Jos ei vastaa niin ei ole kiinnostunut . Ja kukaan leiki mitenkään vaikeasti saavutettavaa eivät vaan kertaa sanoa ettei kiinnosta. Toiset on niin tomppeleita etteivät edes osaa puhua. Jos joku kysyy minultakaan että mentäiskö syömään yhdessä niin jos olisin kiinnostunut niin sanoisin että kiva mielelläni tulen , ja jos en olisi kiinnostunut niin sanoisin etten lähde syömään ja en myöskään halua mitään suhdetta juuri nyt.
Miehet kuvittelee aina vaan että joku muka leikkii vaikeasti saavutettavaa, ei sellaista kukaan aikuinen ihminen leiki nykyaikana , ne on niitä 50 luvun juttuja jolloin todella leikkivät , moni leikki hyvän miehen ohimarssin kun aikansa vetkuttelevat . Elämä ei ole mitään leikkiä sitä joko suostuta miehen pyyntöön yhteiseen iltaan tai ei , kummassakin asiassa sanotaan oma mielipide - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo woketus ei tosiaankin vaikeuttaa parisuhteiden syntymistä.
Mitä itse aiheeseen tulee niin edm. huomioiden kaikki vanhat flittioppaat saa laittaa silppuriin. Yhä useampien Ihmisten nyt vain on elettävä elämänsä yksin. Yksi vuoden kurjimmista ajoista tulossa, sen nimi on Joulu.Kun on suora puheissaan niin nainen kun mieskin niin ymmärtää pelin säännöt . Kyllä naisia voi lähestyä kuten ennenkin mutta nainen kyllä sanoo jos ei halua mennä liian pitkälle suhteessa alkajaisiksi . Joten en ymmärrä tuota ns pelkoa ollenkaan ettei muka uskalleta lähestyä naista . Kai itä naisesta näkee jos hänkin on kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennevanhaa mentii kapakkaa ja ryypättii koko joulu.
Jos panetti ni senku otti jonku mukaansa.Jaa että niin sinulla, ettet vaan keksi liikoja. Enne vanhaan ei edes naiset helpolla lähteneet miesten mukaan eikä myöskään alennut seksiä heti eka iltana . Vai onko sinun ennenvanhaan vaan 10 vuotta takaperin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos haluat puolison ja parisuhteen jonkun nyypän kanssa, sanot sille suoraan..haluan parisuhteen kanssasi, kykenetkö sellaseen?
varsiki nykyää ku kaikki on kääntyny päälaellee, miesten ja naisten rollit on sössitty vituiks kaikenmaailman sannojen ym. ansiosta.
Jos haluat jotain..Rohkaset ittes ja sanot suoraa..Josset muute uskalla..Vedä salmiakkikossu tauluu ja laita whatsapil viesti, mee nukkumaa..herätes saatat yllättyä positiivisesti, tai et..iha sama, ainaki se toine tietää mitä sun mieles liikkuu.Sinun kanssasi saisi mennäkin. Juuri sinunkaltaisesi ”kysy suoraan haluatko panna” -muehet ovat ne jotka kierrän kaukaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutä luulet, syttyykö nainen noista mainitsemistasi asioista? Joku baarin seinäruusu, joka ollut tarjolla jokaiselle, on ehkä sinun neitosi. Hän varmasti kysyy riittävän suoraan, koska aivotoiminta ei muuhun riitä.
Vai todella yksinkertainen mies odottaa moisia kysymyksiä naisilta. Olet varmaankin juuri niitä salmiakkikossu-miehiä. Onneksi. Et varmasti tule ikinä minua vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin asioissa ennen oli paremmin. Nykyinen "uusavuttomuus" on selkeä seuraus laukalle lähteneestä normiyhteiskunnasta, johon on lisätty idealismi kuten woke.Täysin totta👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostuksen osoittaminen, hymyileminen, pitkä katse silmiin. Kehu jotain yksityiskohtaa, vaikka kenkiä, tai tyyliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa suusi jostain aisasta mikä liittyy kiinnostuksen kohteeseesi. Sano jotain positiivista tai kysy jotain hänestä. Se osoittaa kiinnostuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat jotain..Rohkaset ittes ja sanot suoraa..Josset muute uskalla..Vedä salmiakkikossu tauluu ja laita whatsapil viesti, mee nukkumaa..herätes saatat yllättyä positiivisesti, tai et..iha sama, ainaki se toine tietää mitä sun mieles liikkuu.No kaikki ei ole aspergereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennevanhaa mentii kapakkaa ja ryypättii koko joulu.
Jos panetti ni senku otti jonku mukaansa.😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei vastaa niin ei ole kiinnostunut . Ja kukaan leiki mitenkään vaikeasti saavutettavaa eivät vaan kertaa sanoa ettei kiinnosta. Toiset on niin tomppeleita etteivät edes osaa puhua. Jos joku kysyy minultakaan että mentäiskö syömään yhdessä niin jos olisin kiinnostunut niin sanoisin että kiva mielelläni tulen , ja jos en olisi kiinnostunut niin sanoisin etten lähde syömään ja en myöskään halua mitään suhdetta juuri nyt.
Miehet kuvittelee aina vaan että joku muka leikkii vaikeasti saavutettavaa, ei sellaista kukaan aikuinen ihminen leiki nykyaikana , ne on niitä 50 luvun juttuja jolloin todella leikkivät , moni leikki hyvän miehen ohimarssin kun aikansa vetkuttelevat . Elämä ei ole mitään leikkiä sitä joko suostuta miehen pyyntöön yhteiseen iltaan tai ei , kummassakin asiassa sanotaan oma mielipideOlen samaa mieltä tuosta reilusta sanomisesta ei tai kyllä mutta valitettavasti meillä on suomessakin naisia ja varmaan miehiäkin jotka "pelaa" jotain en huomaa sinua leikkiä. Hyvä puoli tässä on se että jos osut tällaiseen siitä ei todennäköisesti tule mitään koska se ei etene ja se on hyvä asia. Omalla kohdallani olen muutaman kerran törmännyt naiseen josta ei ikimaailmassa olisi päälle päin nähnyt mitään mutta kun häntä lähestyi olikin kuulemma jo vuosia tykännyt. Sanokaa jumalauta nyt jotain jos teitä kiinnostaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa suusi jostain aisasta mikä liittyy kiinnostuksen kohteeseesi. Sano jotain positiivista tai kysy jotain hänestä. Se osoittaa kiinnostuksen.
Positiivisia asioita sanotaan ihan kenelle tahansa siitä ei voi millään tietää onko joku kiinnostunut jostain syvemmästä tutustumisesta. Hakeudu seuraan ja näytä että haluat olla siinä ja jos se toinen ei kysy sinua syömään tms kysy sinä.
- Anonyymi
Eiköhän se ole ihan miehestä kiinni, jokainen on oma yksilönsä ja ajattelee omalla tavallaan ja myös omien taustatekijöiden pohjalta.
Joskus voi olla kyse myös siitä, että vaikka tuota kiinnostusta olisikin enemmän kuin tarpeeksi, mies ei tee aloitetta ajattelematta pakkien saamista ollenkaan vaan ihan siksi, koska siihen voi olla jokin muu syy. Jokin sellainen, mitä hän ei halua astua yli. Näin ollen hän tyytyy vain odottamaan, että se mahdollinen aloite tulisi siltä naisen puolelta.- Anonyymi
Mikä syy tai este voi esim. olla ettei mies tee aloitetta vaikka olisi enemmänkin kiinnostusta vaikka molemmat olisivat vapaita?
Vai tarkoititko vaikka jomman kumman mahdollista kumppania vai jotain muuta konkreettista?
Tai jos ei kumppania niin mitä..? - Anonyymi
Ikäero ko??
-Sivusta n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäero ko??
-Sivusta nMinä naisena en halua elämääni oman lapsen ikäistä! Pidän vain ikäisistäni miehistä, koska vain heidät koen halattaviksi ja pidän vain lyhyistä miehistä ja rankkojen vuosien kokemukset vahvistivat noita tunteita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäero ko??
-Sivusta nMinulla ainakin ikäero on iso este lähestymiselle, vaikken näytä läheskään niin vanhalta kuin olen. Nainen voi sen tehdä, mutta minä luultavasti en. - toinen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin ikäero on iso este lähestymiselle, vaikken näytä läheskään niin vanhalta kuin olen. Nainen voi sen tehdä, mutta minä luultavasti en. - toinen sivusta
Oletko paljonkin vanhempi vai nuorempi kuin nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä syy tai este voi esim. olla ettei mies tee aloitetta vaikka olisi enemmänkin kiinnostusta vaikka molemmat olisivat vapaita?
Vai tarkoititko vaikka jomman kumman mahdollista kumppania vai jotain muuta konkreettista?
Tai jos ei kumppania niin mitä..?No esimerkiksi just tuo, että se nainen on varattu. Siinä vain yksi esimerkki, mutta syitä voi olla yhtä monta kuin on miehiäkin.
Lähinnä tarkoitin, että syy on varmaan jokaisella se oma, oli se sitten mikä tahansa, mutta yksilöittäin ajatellen.
Tietysti taustalla voi olla sekin pelko niistä pakeista, mutta myös tuokin, että jompikumpi on mahdollisesti jo suhteessa, vaikkei se olisikaan välttämättä edes onnellinen suhde, mutta kunnioittaa tiettyjä rajoja, ettei mene yrittämättäkään väliin.
Jollain voi olla ikäero. Joillakin pelko tai huoli omasta riittävyydestä. Ihastunut kun monestikin näkee itsensä ehkä vähempiarvoisena tai riittämättömänä tjsp. Ainakin, jollei ole mitään hajua toisen tunteista itseään kohtaan.
Toinen ääripää on miehet, jotka luulee saavansa naisen kuin naisen. Siihen syy on, että hän luulee olevansa niin hyvä, ettei kukaan nainen voi vastustaa häntä.
Vähän karrikoidusti sanoin, joo, mutta pääpiirteittäin se menee kutakuinkin noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin ikäero on iso este lähestymiselle, vaikken näytä läheskään niin vanhalta kuin olen. Nainen voi sen tehdä, mutta minä luultavasti en. - toinen sivusta
Minulle miehelle ikäero ei ole mikään este.
Tykkään siis itseäni vanhemmasta naisesta.
-Kolmas sivusta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäero ko??
-Sivusta nJoo. Juuri se on suurin juttu. sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi just tuo, että se nainen on varattu. Siinä vain yksi esimerkki, mutta syitä voi olla yhtä monta kuin on miehiäkin.
Lähinnä tarkoitin, että syy on varmaan jokaisella se oma, oli se sitten mikä tahansa, mutta yksilöittäin ajatellen.
Tietysti taustalla voi olla sekin pelko niistä pakeista, mutta myös tuokin, että jompikumpi on mahdollisesti jo suhteessa, vaikkei se olisikaan välttämättä edes onnellinen suhde, mutta kunnioittaa tiettyjä rajoja, ettei mene yrittämättäkään väliin.
Jollain voi olla ikäero. Joillakin pelko tai huoli omasta riittävyydestä. Ihastunut kun monestikin näkee itsensä ehkä vähempiarvoisena tai riittämättömänä tjsp. Ainakin, jollei ole mitään hajua toisen tunteista itseään kohtaan.
Toinen ääripää on miehet, jotka luulee saavansa naisen kuin naisen. Siihen syy on, että hän luulee olevansa niin hyvä, ettei kukaan nainen voi vastustaa häntä.
Vähän karrikoidusti sanoin, joo, mutta pääpiirteittäin se menee kutakuinkin noin.Jatkan vielä sen verran, että mies voi olla niin ujo,, ettei uskalla lähestyä. Meitä ujojakin kun on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Kolmas sivusta!Onko sinulla jotain muuta estettä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Kolmas sivusta!Joillain on varmaan kuvitelma,vanhemmat miehet tai naiset ei tarvitse kuin MULTAA PÄÄLLE,TEH END
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä sen verran, että mies voi olla niin ujo,, ettei uskalla lähestyä. Meitä ujojakin kun on olemassa.
Mä en olis nyksää nähny ikinä, ellen itse olis pyytäny kahville. Vaikka muuten on todella sosiaalinen ja puhelias mies, mut naisten suhteen arka ku mikä..siis lähestymään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Kolmas sivusta!Ikäerossakin on oltava järki. Kun itselläkin on ikää ja johtaa ihmisen niin kohtaa myös ihmisen jolla on aivan erilainen elämä ja ajatus tulevasta. Yli 50v kohtaa ihmisen joka on jo vaiheessa jossa rauhotutaan.
Itse olen kusessa reilut viisi vuotta vanhempaan naiseen joka on aivan eri elämän vaiheessa. Joitakin vuosia sitten paljon nuorempi nainen osoitti haluaan. Vanhempi oli kiusaantunut ja nuorempi ei taas sanonut mitä ilmaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Kolmas sivusta!Ja meitä vähän vanhempia naisia löytyy jotka kaipaa nimenomaan nuoria ja kiihkeitä miehiä 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi just tuo, että se nainen on varattu. Siinä vain yksi esimerkki, mutta syitä voi olla yhtä monta kuin on miehiäkin.
Vähän karrikoidusti sanoin, joo, mutta pääpiirteittäin se menee kutakuinkin noin."Toinen ääripää on miehet, jotka luulee saavansa naisen kuin naisen. Siihen syy on, että hän luulee olevansa niin hyvä, ettei kukaan nainen voi vastustaa häntä".
Osa miehistä tosiaankin halutessaan saa lähes naisen kuin naisen. Tästä löytyy tutkimuksiakin. Yhteiskunnallinen asema, varakkuus ja itsevarmuus korreloivat vahvasti mm. kumppaneiden määrän sekä lapsiluvun kanssa.
Omia valintojamme järkeilemme ja selittelemme itsellemme parhain päin. Silti olemme pitkälti geeniemme ja hormooniemme, kulttuurimme, lajille tyypillisen käyttäytymisen ja ulkoisten paineiden ja normien armoilla sekä vankeja. Toivotaan, että sielu on vapaampi vaan eikös vain sekin joudu tuomiolle.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäerossakin on oltava järki. Kun itselläkin on ikää ja johtaa ihmisen niin kohtaa myös ihmisen jolla on aivan erilainen elämä ja ajatus tulevasta. Yli 50v kohtaa ihmisen joka on jo vaiheessa jossa rauhotutaan.
Itse olen kusessa reilut viisi vuotta vanhempaan naiseen joka on aivan eri elämän vaiheessa. Joitakin vuosia sitten paljon nuorempi nainen osoitti haluaan. Vanhempi oli kiusaantunut ja nuorempi ei taas sanonut mitä ilmaisi.Ehkä kyse on enemmänkin henkisestä iästä? Ei kukaan tuominnut Saulin ja Jennin liittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäerossakin on oltava järki. Kun itselläkin on ikää ja johtaa ihmisen niin kohtaa myös ihmisen jolla on aivan erilainen elämä ja ajatus tulevasta. Yli 50v kohtaa ihmisen joka on jo vaiheessa jossa rauhotutaan.
Itse olen kusessa reilut viisi vuotta vanhempaan naiseen joka on aivan eri elämän vaiheessa. Joitakin vuosia sitten paljon nuorempi nainen osoitti haluaan. Vanhempi oli kiusaantunut ja nuorempi ei taas sanonut mitä ilmaisi.itellä ei oo merkitystä ikäerolla..Jos törmää ihmiseen joka on sisältä täyttä kultaa ja kaikki natsaa, iha sama minkä ikänen se toinen olis..
Oisse kyl kurjaa jos rakastuis niin et toisella elinikää enää pari vuotta ja toisel koko elämä, siin kohtaa joutus vähä miettiä sen nuoremman kohtaloa, et oisko se suru toisen kuolemast sen rakkauden arvosta..Kyllä!
Suurin osa parisuhteist kuiteki menee mönkää, ei saa mitää jossei ees yritä. - Anonyymi
Ihan niin mutta mies voi silloin sanoa naiselle että antaisitko pakit jos olen sinusta kiinnostunut siihen nainen todella vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä naisena en halua elämääni oman lapsen ikäistä! Pidän vain ikäisistäni miehistä, koska vain heidät koen halattaviksi ja pidän vain lyhyistä miehistä ja rankkojen vuosien kokemukset vahvistivat noita tunteita!
Tuohon ikä asiaan ei voi sanoa yhtään mitään , sillä jos rakastuu niin varmana menee yhteen oli ikäero miten suuri tahansa .niin että jos vaan valitsee kumppanin iän mukaan niin onko se vaan joku valinta sillä linjalla että niin sen on oltava . Itse en kysele henkilöllisyys todistusta keltään vaan miellyn ihmiseen . jos mies on vaikka kymmenen vuotta nuorempi niin se ei todista että hän tarvitsee äitiä , sillä hän haluaa juuri sen naisen mihin ihastuu. Siis kypsiäkin miehiä on olemassa , ei kaikki ole niitä hulivili poikia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei ole este oikealla rakkaudelle. Koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä sen verran, että mies voi olla niin ujo,, ettei uskalla lähestyä. Meitä ujojakin kun on olemassa.
No jos mies on ujo niin kai sitä nyt jotenkin voi lähestyä , ensin voi vaan keskustella ihan tavallisista asioista silloin sen huomaa jos toistakin kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en olis nyksää nähny ikinä, ellen itse olis pyytäny kahville. Vaikka muuten on todella sosiaalinen ja puhelias mies, mut naisten suhteen arka ku mikä..siis lähestymään .
Ihan niin nainen voi käskeä kahville ja siinä sitten voi kaikki solmut aukaista miten vaikea nykyisin on löytää kumppania
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toinen ääripää on miehet, jotka luulee saavansa naisen kuin naisen. Siihen syy on, että hän luulee olevansa niin hyvä, ettei kukaan nainen voi vastustaa häntä".
Osa miehistä tosiaankin halutessaan saa lähes naisen kuin naisen. Tästä löytyy tutkimuksiakin. Yhteiskunnallinen asema, varakkuus ja itsevarmuus korreloivat vahvasti mm. kumppaneiden määrän sekä lapsiluvun kanssa.
Omia valintojamme järkeilemme ja selittelemme itsellemme parhain päin. Silti olemme pitkälti geeniemme ja hormooniemme, kulttuurimme, lajille tyypillisen käyttäytymisen ja ulkoisten paineiden ja normien armoilla sekä vankeja. Toivotaan, että sielu on vapaampi vaan eikös vain sekin joudu tuomiolle..Kun jäin leskeksi niin yksi sellainen hyvin toimeen tuleva luuli ilmeisesti että olen helppo tapaus ja aöloi jahtaamaan puhelimella joka päivä. Sanoin lopuksi etten ole kiinnostunut kestään miehestä vaan että haluan olla rauhassaan mainitsi siinä äkkiä etteikö avoauto kelpaa ja hieno vene , sanoin ettei ole sellaista suunnitteilla ja löin luurin korvaan , ja laitoin eston hänen puhelin numeroonsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain on varmaan kuvitelma,vanhemmat miehet tai naiset ei tarvitse kuin MULTAA PÄÄLLE,TEH END
Kuten myös sinä,joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kyse on enemmänkin henkisestä iästä? Ei kukaan tuominnut Saulin ja Jennin liittoa.
Aika moni tuomitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei ole este oikealla rakkaudelle. Koskaan
Totta.. niin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos ei kumppania niin mitä..?Omalla kohdalla ainakin nämä
-Nainen ei ole kiinnostava ulkonäkö älykkyys tylsä ette tule juttuun yms
-Nainen on seurustellut joskus vanhan papan kanssa ja se on tiedossa.
-Nainen on pettävää tyyppiä ja tai maannut puolen kaupungin kanssa.
-Epäselvä suhde jonkun miehen kanssa kaverin naapurin ihan kenen tahansa.
-Materialismi
-Määräilevä luonne
-Negatiivisuus
Tähänkin tulee valtavasti vihaviestejä varmaan mutta näillä mennään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuutko mitä tarkoittaa ei kiinnosta!! Kenelle tänään olet valehdellut ja mitä? Taiat olla niinku hullu,mene hae äkkiä hoitoa,sinä joka teilasit tänään erästä ihmistä,ku tää ihminen ei tiedä,mitä on tehnyt ja kenelle? Itse olet gubbe kirjoitellut tänne eri kaupoista asioita,jota normijärkinen ihmien ei kirjoittelis!olet saanut tuon naisen niin pahaa huutoon valehtelemalla asioita,jotka ei pidä paikkaansa!olet valehdellut jo ainakin kymmenen vuotta!
Riippuu ihan miehestä ja miehen aiemmista kokemuksista naisten kanssa, ja temperamentista ja luonteesta. Varmaan myös kiinnostuksen voimakkuudesta (tai paremminkin siitä jos on ihastunut ja ei saa sitä ihmistä mielestä ollenkaan, niin varmaan tulee halu tehdä jotain)
Mutta pakkien pelossa niitä alotteita ei tule tehtyä.Taikka siitä syystä, että on jo valmiiksi päättänyt, että pakit sieltä kuitenkin tulee, niin ei tee mieli edes yrittää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Taikka siitä syystä, että on jo valmiiksi päättänyt, että pakit sieltä kuitenkin tulee, niin ei tee mieli edes yrittää.
Sivusta, paljon on kiinni myös siitä keskinäisestä kanssakäymisestä, onko toivolle sijaa ja vaikuttaako kaikki kuinka selkeältä? Itse oppinut jo, että selkeäkään tapaus ei aina anna sitä riittävää varmuutta, että voisi omaan olettamukseen luottaa?
Puhuminen toisen kanssa antaa parhaan vastauksen sille, onko lähentyminen edes mahdollista? Minusta silloin naisen pitää tuntua helposti lähestyttävältä? Itse en muuten ottaisi minkäänlaista riskiä aloitteisiin. Toiset flrttailee ties minkä takia? Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, paljon on kiinni myös siitä keskinäisestä kanssakäymisestä, onko toivolle sijaa ja vaikuttaako kaikki kuinka selkeältä? Itse oppinut jo, että selkeäkään tapaus ei aina anna sitä riittävää varmuutta, että voisi omaan olettamukseen luottaa?
Puhuminen toisen kanssa antaa parhaan vastauksen sille, onko lähentyminen edes mahdollista? Minusta silloin naisen pitää tuntua helposti lähestyttävältä? Itse en muuten ottaisi minkäänlaista riskiä aloitteisiin. Toiset flrttailee ties minkä takia?Joo varmasti niin. Sellaisen kanssa, joka vaikuttaa mukavalta ja juttelu on helppoa varmaan onnistuu paremmin, kuin sellaisen kanssa joka ei osoita mitään alkeellisintakaan kiinnostusta. Sellaisen kanssa täytyy olla James Bond, onnistuakseen. En tiedä minkä palkinnon siitä saa, jos jotenkin taivuttelemalla ja väkisin saa toisen mukaansa?
- Anonyymi
Mielestäni hyväkäytöksisenä ja korrektina miehenä en tee aloitetta jos en ole varma et nainen sitä haluaa. Tämä on jo luonnekysymys.
- Anonyymi
Miten nainen voi näyttää vihreää valoa, että miehen olisi sopivaa tehdä aloite? Naisen käytöskö osoittaa, että voi lähestyä vai puheet vai sanaton viestintä?
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä? - Anonyymi
Noin on hyvä toimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nainen voi näyttää vihreää valoa, että miehen olisi sopivaa tehdä aloite? Naisen käytöskö osoittaa, että voi lähestyä vai puheet vai sanaton viestintä?
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä?Minua voivat lähestyä vain sellaiset miehet, joiden nimeä en tiedä! Ja 60v. ja siitä jonkin verran ylöspäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua voivat lähestyä vain sellaiset miehet, joiden nimeä en tiedä! Ja 60v. ja siitä jonkin verran ylöspäin!
Minun tapaukessa ikä jo kertoo paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä?Nainen voi näyttää vihreää valoa näyttämällä olemuksellaan, käytöksellään ja sanoilla miehelle, et nyt voit lähestyä. Vaikka ennen vanhaan aloitteen tekivät miehet, mutta nykyaikaan sovitettuna moinen suoruus voisi olla jo häirintää. Nykyään naisen on siis hyvä näyttää kiinnostuksensa selkeästi miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voi näyttää vihreää valoa näyttämällä olemuksellaan, käytöksellään ja sanoilla miehelle, et nyt voit lähestyä. Vaikka ennen vanhaan aloitteen tekivät miehet, mutta nykyaikaan sovitettuna moinen suoruus voisi olla jo häirintää. Nykyään naisen on siis hyvä näyttää kiinnostuksensa selkeästi miehelle.
Olen nainen, mutta minä en ainakaan tee aloitetta miehille. Etsin vain ystävää 60v. miehistä! Ei minulle ole mikään ongelma olla yksin ja siksi minun ei ole välttämätöntä edes löytää uutta ystävää kenestäkään! Tämän kaiken olisin voinut kertoa jo yli kymmmenen vuotta sitten! Vakituinen työpaikka on minulle tärkeämpää kuin uusi ystävyys! Ensin työpaikka siitten vasta ystävyys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, mutta minä en ainakaan tee aloitetta miehille. Etsin vain ystävää 60v. miehistä! Ei minulle ole mikään ongelma olla yksin ja siksi minun ei ole välttämätöntä edes löytää uutta ystävää kenestäkään! Tämän kaiken olisin voinut kertoa jo yli kymmmenen vuotta sitten! Vakituinen työpaikka on minulle tärkeämpää kuin uusi ystävyys! Ensin työpaikka siitten vasta ystävyys!
Minulla taas päinvastoin. Työ voisi jäädä vaikka pois elämästä. Ajattelen et aika nauttia, elämästä, ihmisistä, inhimillisyydestä, laajentaa maailmaani. Onneksi voin yksin vaikuttaa jo työn orjuuden päättymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas päinvastoin. Työ voisi jäädä vaikka pois elämästä. Ajattelen et aika nauttia, elämästä, ihmisistä, inhimillisyydestä, laajentaa maailmaani. Onneksi voin yksin vaikuttaa jo työn orjuuden päättymiseen.
Sinulla on oikeus ajatuksiisi ja minulla omiin ajatuksiini. Minä tekisin vain osa-aikatyötä. Se pitää mielen virkeänä kun hoitaa pieniä lapsia! Omaan tilanteeseeni sopisi kyllä uusi ystävyyskin 60+ miehen kanssa. Elämä olisi silloin tasapainoista ja hyvää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä tähän. Olen elänyt jo ”tulevaisuuden” työpaikassa jo hyvin pitkään, mikä tarkoittaa enimmäkseen työn tekemistä ruudun takaa. Elävät ihmiset ovat olleet langan päässä kuin virtuaalihahmoina. Tulevaisuus on vielä yksinäisempää. Olet ehkä esimies, ainoa ihminen, alaisiasi ovat tyhmemmät robotit. Kun katsoo ympärille, robotit ovat jo kaikkialla, jopa sairaaloissa. Olen tajunnut, herra jumala, voin vielä kokea aitoa elämää, jossa on aitoja ihmisiä. Tehdä asioita, joihin ihminen on suunniteltu. Tutustua naiseen, jonka voisi aistia kokonaisena ihmisenä, tuntea ja rakastaa. Sillä ihmisen keksimät robotit ovat aina sieluttomia kuoria, robotit eivät koskaan voi matkia dynaamista elämää, veden ja veren virtausta, loputonta luomista, alkuja ja loppuja, ääretön määrä muuttuvaa ennakoimattomissa tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oikeus ajatuksiisi ja minulla omiin ajatuksiini. Minä tekisin vain osa-aikatyötä. Se pitää mielen virkeänä kun hoitaa pieniä lapsia! Omaan tilanteeseeni sopisi kyllä uusi ystävyyskin 60 miehen kanssa. Elämä olisi silloin tasapainoista ja hyvää!
En missään nimessä halunnut vähätellä ajatuksiasi. Minulla suurin kaipuu vaan liittyy nyt inhimillisyyteen, läheisyyteen, tuntemiseen. Vaikka olen saanut käyttää älyäni työssäni, tunneäly huutelee minulle, oletkohan unohtanut jotain mies! Kyllä minullekin sopisi kuvailemasi elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voi näyttää vihreää valoa näyttämällä olemuksellaan, käytöksellään ja sanoilla miehelle, et nyt voit lähestyä. Vaikka ennen vanhaan aloitteen tekivät miehet, mutta nykyaikaan sovitettuna moinen suoruus voisi olla jo häirintää. Nykyään naisen on siis hyvä näyttää kiinnostuksensa selkeästi miehelle.
On se KUMMA jos ei saisi edes PUHA vastapuolelle ETTÄ heti on muka ISKEMÄSSÄ!LAITETAAN KAIKKI SUUT SUPPUUN JOS SE AIHEUTTAA HUORITTELUA TAI PUKITTELUA JOILLEKKIN NIIN RASKAASTI!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu täällä. Olen siis keski- ikäinen mies ja hetero. Ei ole naista ja tarpeet hoituu omalla kädellä. Näin ollen en naista vierelleni tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Naiset on nykyään pienistäkin asioista valmiita ilmoittamaan esihenkilölle jos mies ei ole heidän mielestään kiinnostava. Epäkiinnostavalta mieheltä tietty ele on ahdistelua mutta sama ele kiinnostavalta mieheltä on rohkeutta. Sellainen on naisen logiikka koko maailman toiminta perustuu heidän tunteisiinsa vaikka se ei tietenkään perustu. Sen takia naisilla on vaikea olla. Maailmassa on realiteettejä totuuksia joihin asiat perustuu. Ihminen vaan on mittari miten reagoi mihinkin.
- Anonyymi
Voi olla naisiakin jotka eivät osaa ilmaista kiintymystään etteivät tulisi leimatuksi jotenkin
Joten siinäkin voi olla joskus pulma ja jos ei mies tee aloitusta niin se merkitsee hänelle ettei mies ole ollut kiinnostunut. Paljon luonne kysymys juuri tuo että jotkut ovat ujoja ja eivät uskalla näyttää kiintymystään .
Joten minulla on ollut toisin päin ,olen saanut kasvatuksen että mies ja nainen ovat tasarvoisia ja jos olen vaan keskustellut jonkun miehen kanssa ihan tavallisista asioista niin eikö tömä ole jo kuvitellut että nyt on suhde . Ja silloin on niin vaikea sanoa että hän on käsittänyt ihan väärin ystävällisen keskustelun. Joten ihmeellisiä ihmisiä meitä on joka sorttia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä?Puheet eivät oikein todista mitään , sillä sitä voi keskustella ihan vaan ilman mitään tarkoitusta , mutta luulisin että sen näkee vaan jos kiinnostusta on, tai tuntee sen jotenkin . Enne oli tanssit paikkoja missä tavattiin ja silloin kyllä tiesi jos jotain kiinnosti. Ämuistan kun menin vieraalle paikkakunnalle töihin ja työtoverin kanssa tansseihin , pitäjän komein mies tuli hakemaan tangolle ja sitten vaan meni nii että tanssimme yhdessä joka kappaleen ja vuoden päästä,olimme naimisissa , kukapa olisi arvannut etukäteen sitäkään kiinnostus oli todella molemmin puolisånen heti ensi silmäyksellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun pääset eläkkeelle niin muutat mielesi ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheet eivät oikein todista mitään , sillä sitä voi keskustella ihan vaan ilman mitään tarkoitusta , mutta luulisin että sen näkee vaan jos kiinnostusta on, tai tuntee sen jotenkin . Enne oli tanssit paikkoja missä tavattiin ja silloin kyllä tiesi jos jotain kiinnosti. Ämuistan kun menin vieraalle paikkakunnalle töihin ja työtoverin kanssa tansseihin , pitäjän komein mies tuli hakemaan tangolle ja sitten vaan meni nii että tanssimme yhdessä joka kappaleen ja vuoden päästä,olimme naimisissa , kukapa olisi arvannut etukäteen sitäkään kiinnostus oli todella molemmin puolisånen heti ensi silmäyksellä
Nykyajan tansseissa nainen voi liimautua kiinni kuin oltaisiin sänkyyn menossa, mutta kun teet aloitteen niin hän on ihmeissään että se oli vain tanssia eikä mikän muu kiinnosta yhtään. Ei johdonmukaisuutta. Nykyajan tansseista ei kannata naista etsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla asenteella 6-kymppinen nainen on ikäväpalstalla lopun ikäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen voi tehdä, että olisi miehelle helposti lähestyttävä?Olen mies,ja exäni ,nainen tietysti lähestyi suoraan,ja vain liittyi seuraani.Hyvä ja kunnollinen nainen.Ei puhuttu tunteista,ja en vieläkään tiedä,oliko se seurustelua,vai viihtyikö hän vain muuten seurassani.Erosimme kun muutin kauas pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan tansseissa nainen voi liimautua kiinni kuin oltaisiin sänkyyn menossa, mutta kun teet aloitteen niin hän on ihmeissään että se oli vain tanssia eikä mikän muu kiinnosta yhtään. Ei johdonmukaisuutta. Nykyajan tansseista ei kannata naista etsiä.
No miksi läheisyys tanssiessa on paha asia ja pitääkö naisen sitten kieltäytyä tanssimasta, jos ei halua muuta kuin tanssia? Luulin aina, että on kohteliasta mennä tanssimaan, jos joku hakee.
Mutta jotkut miehet tosiaan käyttäytyvät huonosti , eivät leikkisästi vaan epätoivoisesti, odottavat jotain muuta kuin tanssia. Se on kauheaa.
Miksei voi ajatella, että tämä halusi vain tanssia, mutta kemiat voivat kohdata jonkun toisen tanssipartnerin kanssa.
Ja liimautuminen… kuin sänkyyn menossa…huhhuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi läheisyys tanssiessa on paha asia ja pitääkö naisen sitten kieltäytyä tanssimasta, jos ei halua muuta kuin tanssia? Luulin aina, että on kohteliasta mennä tanssimaan, jos joku hakee.
Mutta jotkut miehet tosiaan käyttäytyvät huonosti , eivät leikkisästi vaan epätoivoisesti, odottavat jotain muuta kuin tanssia. Se on kauheaa.
Miksei voi ajatella, että tämä halusi vain tanssia, mutta kemiat voivat kohdata jonkun toisen tanssipartnerin kanssa.
Ja liimautuminen… kuin sänkyyn menossa…huhhuhNo eihän tossa sanottu, et läheisyys olis pahasta, vaan et naiset haluu vaan sitä tanssia eikä muuta ja siks on turha sielt tansseist ketään ettii. Ja totta kai sitä voi vaan tanssia, mut ehkä se juttu on et ei kannata odottaa mitään muuta. Eli tanssit ei ole samanlainen kumppanin etsimispaikka kun joskus ennen.
- Anonyymi
Ei tänä päivänä voi kun on meetoot feminismit ja vihreät arvot yms
- Anonyymi
Kannattaa mieluummin pyytää kahville kuin kouria yllättäin p...tä niin ymmärtää mikä on ok
- Anonyymi
Me too oli hyvin tarpeellinen juttu , joten ei sen tarvitse mitenkään sinua häiritä jos olet kunnon mies , ei sitä aikai tehty että kiusattaisi miehiä vaan siksi että naiset vihdoinkin saivat sanoa mitä helvettiä miehet ovat heille aiheuttaneet . Joten kukaan mies ei voi edes kuvitella kaikke aitä miten naisia on kohdeltu, joten ei saa ymmärtää väärin sitäkään asiaa , ja syytellä sitä ettei muka uskalla tehdä aloitusta . Sen voi ihan hyvin tehdä siitä ei me too ole edes maininnut . Äet tiedä millaista on olla nuori tyttö eka työpaikassa jossa miehet lääppivät häntä ohimennen ja hän ei uskalla sanoa kunnolla ei. Nyt in vaan niin että se turha lääppimisestä on lopetettu ja naiset saavat itse määrätä kuka heihin saa koskea .
Joten älä viitsisi vetää me too juttua kunnollisen suhteen hakijalle . Silloin ei lla koskaan samalla linjalla niin kauan kun miehet siitä puhuvat samalla tyylillä kun sinä . Yksin kertaista nainen on ihan saman arbåvoinen kun mieskin , ja hänen kehoonsa ei kosketa ja lääpitä ailloin kun jotain sellainen huvittaa , sillä hän itse päättää kenen kanssa haluaa olla . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me too oli hyvin tarpeellinen juttu , joten ei sen tarvitse mitenkään sinua häiritä jos olet kunnon mies , ei sitä aikai tehty että kiusattaisi miehiä vaan siksi että naiset vihdoinkin saivat sanoa mitä helvettiä miehet ovat heille aiheuttaneet . Joten kukaan mies ei voi edes kuvitella kaikke aitä miten naisia on kohdeltu, joten ei saa ymmärtää väärin sitäkään asiaa , ja syytellä sitä ettei muka uskalla tehdä aloitusta . Sen voi ihan hyvin tehdä siitä ei me too ole edes maininnut . Äet tiedä millaista on olla nuori tyttö eka työpaikassa jossa miehet lääppivät häntä ohimennen ja hän ei uskalla sanoa kunnolla ei. Nyt in vaan niin että se turha lääppimisestä on lopetettu ja naiset saavat itse määrätä kuka heihin saa koskea .
Joten älä viitsisi vetää me too juttua kunnollisen suhteen hakijalle . Silloin ei lla koskaan samalla linjalla niin kauan kun miehet siitä puhuvat samalla tyylillä kun sinä . Yksin kertaista nainen on ihan saman arbåvoinen kun mieskin , ja hänen kehoonsa ei kosketa ja lääpitä ailloin kun jotain sellainen huvittaa , sillä hän itse päättää kenen kanssa haluaa olla .Ongelma on, että metoo on mennyt pahasti yli, ja sen takia miehet ei uskalla tehdä mitään eikä olla tavallisessa asiallisessa vuorovaikutuksessa vaan joutuu välttelemään naisia varmuuden vuoksi. Esim. kysyin naiselta saanko ottaa häntä kädestä, niin kolmas osapuoli heitti metoo-ränttäyksen että oli hänen mielestä asiaton kysymys kun toinen voi vaikka ahdistua siitä eikä kehtaa vastata ei. Vaikeaksi menee, kun nykyään kaikki intiimimpi kuin säästä puhuminen on ahdistelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten älä viitsisi vetää me too juttua kunnollisen suhteen hakijalle . Silloin ei lla koskaan samalla linjalla niin kauan kun miehet siitä puhuvat samalla tyylillä kun sinä . Yksin kertaista nainen on ihan saman arbåvoinen kun mieskin , ja hänen kehoonsa ei kosketa ja lääpitä ailloin kun jotain sellainen huvittaa , sillä hän itse päättää kenen kanssa haluaa olla .Olen mies.Kaverin lääppi juuri noin naisia,Kielsin häntä käyttäytymästä niin,ei uskonut,joten vedin turpiin.Ei kaikki miehet käyttäydy sikamaisesti.
- Anonyymi
Riippuu varmaan miehestä, mikä on tarpeeksi. Joku lähestyy suunnilleen kaikkia viehättäviä naisia ja toisen pitää olla pahasti ihastunut.
Itse olen todella varovainen ujouden ja huonojen kokemusten takia. Siksi lämpenen hitaasti, kerään rohkeutta pitkään, lähestyn harvoin ja karkaan helposti, jos toinen näyttää yhtään empivältä. Myös naisen tekemä lähestyminen yöelämässä on siksi vaikeaa, koska vaikka roikkuisi jalassa kiinni (kokemusta on), niin kiinnostuksen heräämisessä kestää.
Lähti vähän harhapoluille, mutta menköön tämän kerran.- Anonyymi
Vaikka oletkin varovainen niin kuitenkin rohkaistut lähteä tekemään aloitetta, jos olet kiinnostunut tarpeeksi ja jos nainenkin näyttää kiinnostuneelta?
- Anonyymi
Järkäle loppuun asti tekee mitä pyydetään.
"Pakit" eivät ole minkään kokoinen riski.
Harva mies lähestyy kaunotarta ilman että on saanut häneltä minkäänlaista suosionosoitusta flirttailuvaiheessa.Taannoin 70 ja 80 luvuilla suosiossa oli lavatanssit, niissä miehet hakivat kaunottaria tanssimaan, jossa yhteydessä miehellä oli mahdollista puristella häntä mm. peffasta ja hiplata tisuja sekä niskaa. Kaunotar puolestaan tunnusteli reidellään josko mies on ollenkaan kiinnostunut. Jos tuntuma oli molemmin puolin kiinnostava, niin tanssipari saattoi heti biisin jälkeen kirmata lavan läheisyydessä ollen pusikon taakse, syvällisempää tutustumista suorittamaan.
- Anonyymi
Mutta silloin olikin Rauli Badding Somerjoki, ynnä muuta reipasta meininkiä.
https://www.youtube.com/results?search_query=somerjoki+fiilaten
. - Anonyymi
Elöt menneisyyden usvassa, paappa. Ei se toimi noin,ei ole toiminut enää 40 vuoteen.
- Anonyymi
Ihan mielikuvitusta Ei kunnon nainen silloinkaan antanut puristella peffasta mitenkään.
Eikä,kaunotarta yhtään siinä vaiheessa kiinnostanut tunnustella. Keksi omat toive ajattelusi . Itsekkin olin nuori silloin enkä ole koskaanswkoittanutbtanssia ja seksi toisiinsa, j yleensä eibåvät muutkaan tytöt niin tehneet. Joten älä viitsi harhoihin mennä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elöt menneisyyden usvassa, paappa. Ei se toimi noin,ei ole toiminut enää 40 vuoteen.
70-80-luvusta on juuri se 40 v.
- Anonyymi
Onko miehiä enää olemassa, suurin osa ie käy inttiä ja pelaavat päivät pitkät neteissä.
Istuvat perse homeessa, kuten moni nainenkin jakaen hanuriaan.
Jos sota tulisi olisimme todella vaarassa vellihousujen kanssa, kun suusrimmalla osalla mtt ongelmia tai eläkkeellä jo nuoret.
Ja moni muun sukupuolisia ja ei tiedä mitä he ovat enennkuin kopaisee.
Mistä nämä ns mtt ongelmaiset, kiusaajat, pahaaoloa kärsivivät sikiää, ihmettelen.
Persut oli suuri syy tähän kun tulivat politiikkaan hulluja suurin osa ja vihaa lietsovia murhaajia ja rasisteja.- Anonyymi
Eiköhän persut ole keskimääräistä isänmaallisempia eli todennäköisemmin intistä innostuvia. Muunsukupuolisuus ym. on vasemmiston juttuja, ei persujen.
- Anonyymi
Lähestyminen on aina riski miehelle sillä naisten käyttäytyminen ei ole ennakoitavissa , jokaisessa asuu lie pieni ????
- Anonyymi
Yläreisimies kirjoitti:
MIkä riski miehelle? Ajanhukka?
Ajanhukka, huono fiilis, epäonnistumisten kertyminen alitajuntaan ja sanan leviäminen - samassa kaveripiirissä tai harrastusporukassa et voi yrittää pokata kovin monta naista ennen kuin kaikki naiset tietää että yrität järjestyksessä kaikkia, ja nainen numero x ei ole siitä kovin innoissaan, ts. jokainen yritys vähentää mahdollisuuksia muiden naisten kanssa eli pitää harkita keihin ne rajalliset kerrat käyttää.
- Anonyymi
Yläreisimies kirjoitti:
MIkä riski miehelle? Ajanhukka?
On häpeämättömiä ja hulluja, mutta normaali mies ei halua tehdä itsestään pelleä ja juorujen kohdetta. Jos naiselle menee tekemään jotakin ehdotuksia, näillä on tapana kertoa siitä ihan jokaiselle. Sellainen huomio kun saa naisen tuntumaan halutulta ja siitä pitää muidenkin saada tietää. Erityisen kiusallista tämä on, jos asutaan samalla kylällä, tai ollaan samalla työpaikalla tms.
Naisen pitää ensin osoittaa selkeästi kiinnostus, ei ennen, se on tervettä järkeä, mitä ei kaikilta löydy, mutta niitä röyhkeimpiä tyyppejä sitten ei naisetkaan halua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajanhukka, huono fiilis, epäonnistumisten kertyminen alitajuntaan ja sanan leviäminen - samassa kaveripiirissä tai harrastusporukassa et voi yrittää pokata kovin monta naista ennen kuin kaikki naiset tietää että yrität järjestyksessä kaikkia, ja nainen numero x ei ole siitä kovin innoissaan, ts. jokainen yritys vähentää mahdollisuuksia muiden naisten kanssa eli pitää harkita keihin ne rajalliset kerrat käyttää.
Haittaako se jos mies pitää monista naisista. Eihän rakkaus kulu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaako se jos mies pitää monista naisista. Eihän rakkaus kulu?
Ei kai se sitä miestä haittaa, mutta naisia varmaan haittaa. Kun nainen tietää, että sama mies yrittää vaikka harrastuksessa joka kerta pokata jonkun naisen, ja 10 kerran jälkeen tulee hänen vuoronsa, meinaatko että se nainen on kovin innoissaan? Vielä jos siinä samassa porukassa on useampi mies, joka tekee samaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos lähestyy kaunotarta liiallisella kiireellä liiaksi, niin pakit tulee lähes varmasti. Kaunotarten kanssa pitää flirttailla niin paljon/pitkään että kummallekin on selviö että hetekalle kirmataan heti kun mies sitä ehdottaa. Mies saa flirttailla vaikka kuinka monen kaunottaren kanssa, eivät he siitä happane, päin vastoin panevat toinen toistaan paremmaksi sillä sehän on heille kilpailutilanne.
Parempi sekin, että saa pakit, kuin se, että miettii loppuelämänsä, mitä olisi voinut tapahtua.
- Anonyymi
"Vai riippuuko aktiivisuus"
Moni asia tässä maailmassa riippuu, eli riippuu mistä roikkuu. Tilanteeseen ja tunnelmaan ovat vaikuttaneet monet tekijät, mitä milloinkin. - Anonyymi
Miehen kanssa täytyy olla ovela ja osata johdatella miestä, joku miehille tuttu puheenaihe esim autot tai joku telkkariohjelmasta puhuminen auttaa miestä avautumaan paljon helpommin.
Suorista ehdotuksista Suomalainen ujo mies pelästyy ja mahdollisesti pakenee.
"Tietäsitköhän sinä mikä minun tojotaani vaivaa kun joutuu kolme kertaa starttaamaan ennenkuin lähtee käyntiin?" (Tällä/ tämäntyyppisellä Kysymyksellä murrat ensijään.) Reilu kaverikysymys mistä on helppo jatkaa keskustelua.- Anonyymi
Sanoisin miehen olevan hieman yksinkertainen jos tuollaisesta keskustelusta innostuisi, eikä huomaisi johdattelua 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin miehen olevan hieman yksinkertainen jos tuollaisesta keskustelusta innostuisi, eikä huomaisi johdattelua 😊
Ei mies ajattele eikä laskelmoi kun tilanne jännittää ja on uusi .
Tämä siis apuna sellaisiin tapauksiin kun on tarkoitus pyhittää keinot.
No jos nainen on kiinnostunut miehestä ja näyttää sen miehelle ,niin se menoa
Selvä peli senjälkeen ja nainen saa haluamansaSe että huippukaunotar lähestyisi miestä seksuaalisesti on paradoksi, Niin ei tapahdu kuin miehen mielikuvituksessa, jossa mies tietenkin antautuu sellaiselle naiselle. Tämän paradoksin takia mies saattaa toivoa että nainen lähestyi - unohtaen toiveestaan sanan huippukaunotar.
- Anonyymi
Ei ole varmaa, vaikka olisi miten kiinnostunut. Mies voi olla epävarma, varattu, ihan mitä tahansa. Parempi että menet itse yrittämään, jos olet kiinnostunut. Helpottaa huomattavasti prosessia.
Yksinkertaisinta on mennä suoraan asiaan. "Tykkään susta sillai. Tykkääks yhtää musta?" - Anonyymi
Miks pitäs olla joku akka kokoajan perseentakana kyttäämässä, mihin meet, mistä tuut??? Ei vähempää vois kiinnostaa.
- Anonyymi
Näin se on...
- Anonyymi
Pakit tulee varmasti kaikille paljon minua nuoremmille!
- Anonyymi
Mulla on kalju ja itsetunto meni hiusten myötä. En tee aloitteita enää ikinä.
- Anonyymi
Minä,naisena en ymmärrä miksi miehille on kaljuuntunut pää aina niin suuri ongelma
Työkavereilla kaikilla kaljut miehet toisilla on kalju ja toiset ajaa koko ajan kaljuksi . Nuoretkin miehet pitävät tätä tyyliä . Mieheni veli aikoinaan tuli armeijassa kaljuksi ja se oli niin arka asia ettei hänen aikanaan saanut edes sanoa ystävälle että huomenna menen kampaajalle kun hän koki sen jotenkin hänellä osoitetuksi .
Minä olen aina tykännyt että kalut miehet on komeita. Joten moni muu nainen samoin . Siksi en ymmärrä että te joilla on hiukset lähteneet luulette että se on este jotenkin jollekin ettei muka siksi tule olemaan yhdessä miehen kanssa. Niin ei ole naiset näkee miehen ihan toisella tavalla kun mitä miehet sen kuvittelee , joten älä edistä itseäsi elämästä sellaisen asian vuoksi .
Niin mieheni veljellä oli monta hyvää suhdetta ja naiset tosådella pitivät hänestä vaikka olikin kalju , suhteet loppuivat usein kun joi liikaa , ei kaljun vuoksi , joten käännä ajatusmaailmaasi toisin päin , ja uskalla olla se mikä olet sillä se on kuitenkin ihmisen luonne joka on se tärkein suhteissa . Miksi luulet että pyörätuolissa olevat ihmiset menevät naimisiin , juu siksi koska naiset vaan rakastavat heitä . Joten älä murehdi turhaan asiaa jolla ei ole suuressa kokonaisuudessa mitään merkitystä .
- Anonyymi
Siis kyllä varmasti, mutta riippuu niin paljon myös että missä olosuhteissa se lähestyminen tapahtuu, koska itse oon astetta varautuneempi työpaikalla mutta kyllä uskallan samalla tapaa tehdä aloitteen kun oon naisen kehonkieltä lukenut tarpeeksi paljon. Onhan näitäkin tapahtunut että nainen on osoittanut kaikki mahdolliset kiinnostuneisuuden merkit(ml. suora flirttailu) mutta silti on pakit antanut kun on kysynyt numeroa. Eipä näitä liian henkilökohtaisesti kannata ottaa, kyseessä kun voi olla pelkästään huomionhaku tai sitten joku muu henkinen lukko, jonka myötä nainen pakenee kun nostaa kissan pöydälle.
Itse suhtaudun noihin silleen että tulipahan kysyttyä niin ei turhaan sitten tuhlaa enempää aikaansa kyseiseen ihmiseen. En ainakaan itse flirttaile naisten kanssa ihan huvin vuoksi, vaan haluun silloin ihan käytännön tasolla tutustua koska ei siinä hommassa muuten mitään järkeä ole. Jos oot valmis kiusoittelemaan mutta et käytännön tasolla uskalla katsoa että mihin se vois johtaa niin sitten tuhlaat vaan mun aikaa ja silloin on aika vetää huomio pois kokonaan susta.- Anonyymi
Potuttaa,kun reilu vuosi takaperin . Näytti työpaikalla yli puolet minua nuorempi nainen vihreää valoo. Mulla oli silloin avioeron katsotaan vielä vuosi. Alle puolenvälin. No ero tuli. Oon nyt yrittänyt vähän lämmitellä välejä siihen nuoreen naiseen katseella.Tänään yllättäen tuli tilanne päästä jutteleen . Jäädyin täysin . Koska en pystynyt päättelemään onko vielä kiinnostusta vai pelkääköhän minua . Se vaan oli niin vaikeen näköinen. Puhuin sitten vaan työ asioista. Enkä muistanut ollenkaan kehua hänen uutta tukan väriään vaikka olin niin ajatellut etukäteen. Jos jutulle pääsisin.Työ kaveri joka hänet minun luo johdatti.Sanoi tytön hymyilleen iloisesti ,kun oli kehoittanut mennä kysyyn neuvoa. Siltä tummalta ,pitkältä ja komealta maalarilta.
- Anonyymi
Ei vaan he mussuttavat täällä naisena esiintyvälle miehelle- ota nainen yhteyttä, olen tosi rakastettava ihminen
- Anonyymi
Kuka luulet olevasi?
- Anonyymi
Jaa että,olet saanut kilpailijoita. Ompas kova paikka kun on alennettava muita, sinun tyylisi jos on tuollainen et tule koskaan saamaan kunnon naista, sillä kukaan ei pidä siitä että tuolla tavall puhutaan ilmeisesti et ole edes vielä kypsä mies ainoastaan teini-ikäinen puheistasi päätellen . Joten älä turhaan herättelet toivoa että joku itseään kunnioittava nainen jaksaisi kuunnella edes
- Anonyymi
Biinhän se entinen mies sanoi"Kaikilta olen kysynyt ja turpiin on tullut, mutta on sitä naistakin saanut"
- Anonyymi
Monet pakit on saatu ja tyydytty siihen. Tuli täydellisiä onnistumiakin useita ja se oikea löytyi loppu elämäksi. Monet pakitkin olen naisille antanut ja huomanut sen kuinka vaikeaa naisen on hyväksyä hylätyksi tuleminen.
- Anonyymi
Kai se hylätyksi tuleminen on yhtä vaikeaa niin miehelle kun naisillekin , ja jokaiselle ihmiselle kun itse ehkä rakastaa toista ja toisella ei ole niitä tunteita Silloin on yhteis ymmärryksensä keskusteltava asiasta kunnolla . Olen Itsekkin naisena jättänyt muutaman suhteen ja miksi miesten on niin vaikeaa käsittää että suhde on loppu , koska itkevät perään vaikka nimen on ehkä sanonut etukäteen että jos ei juominen lopu niin hän lähtee, siis mies vaan meinaa että hänhän se tekee kuten haluaa j juo päänsä täyteen, ja sitten kun nainen lähtee niin sen ei pitäisi olla yllätys sillä hänhän on siitä jo etukäteen varoittanut.
Joten ei ole koskaan helppo jättää eikä tulla jätetyksi.
- Anonyymi
Valitettavasti taito ei tule itsestään vaan vaatii aktiivista, pitkäaikaista sosiaalista kanssakäymistä. Katseidenvaihto ei riitä kertomaan yhtään mitään.
Omalta kohdaltani totean,etten ole enää vuosiin osoittanut ketään naista kohtaan kiinnostusta.Useamman kerran kun pettyy,niin ei enää vaivaudu edes yrittämään.
Toisaalta ole huomannut kenenkään naisen osittavan minua kohtaan kiinostusta.Tosin en ole sellaisissa paikoissa enää edes käynyt missä voisi naisiin tutustua!- Anonyymi
Minä en ole pettynyt miehiin. En vaan halua heitä elämääni , parempi olla yksin ei ole kellään nokan koputtamista. Jos käy vaikka lapsenlapsen luona kylässä tai haluaa ehkä ihan rauhassa lukea sängyssä hyvää kirjaa . Joskus tuntuu kuitenkin että olis se kiva vaikka pyhien aikana tavata jotakin, vaan se ajatus menee aika nopeasti ohitse , hyvä näin
- Anonyymi
Ei vain enää kiinnosta. Lelut on varmempia.
Paljon rahaa säästyy muuhun. - Anonyymi
Saattaa ottaa riskinkin mutta itse ainakin ensin pitkän harkinnan kautta. Jotain vastakaiun merkkejä täytyy kyllä olla , muuten ei.
Luonnepa hyvinkin ja kokemukset, voimakas kiinnostus melkeinpä pahentaa tutustumista, saa tekemään hölmöyksiä että ei kannata tuomita heti kättelyssä :) - Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe. Kuuntelen silloin tällöin näitä nuorten naisten podcasteja - ihan mielenkiinnosta ja itseäni sivistääkseni. Aika rehellisesti siellä kerrotaan ihan omalla nimellä ja kasvoilla dildoista ja seksisuhteiden määristä. Ja todetaan että kyllä nykyaikana näistä voi puhua.
Mutta ihmeellistä että nää kaksi kaverusta ainakin - jotka kertoi dildoistaan - myönsi eräässä jaksossa että "kyllä mä ainakin oon niin perinteinen että odotan miehen tekevän aloitteen".
Hämmästyin oikein että nykyaikana vaaditaan sama palkka, samat oikeudet, sama kohtelu, pois sukupuoleen viittaavat termit, mutta vastakkaisen sukupuoleen tutustumisessa halutaan miehen olevan aloitteellinen.
Joskus sivusta seurannut porukan lipevimpien kavereiden nuoleskelua ja ihmetellyt miten ihan fiksun oloinen nainen menee sekaisin kun kaveri kertoo autostaan tai joskus jopa kehuu naista hyvin lipevästi. Kai se nainen sitten vain kaipaa että joku kehuu ja tuntee itsensä huomioiduksi.
Kun joku kirjoitti yllä että naisen pitäis eleillä kertoa kiinnostuksensa niin kyllä itselle riittäisi että nainen tulee viereen ja ehdottaa ihan suoraan jotain. En todellakaan säikähtäisi. Paljon tulee törmättyä esim. kuntosalilla siihen että huomaa peilin kautta tai nopeasti kääntyessä että joku nainen on tuijotellut ja jäi siitä kiinni. Sitähän ei tiedä onko katsellut mieluissaan vai jostain muusta syystä. Mutta jos mies kiinnostaa ei tarvi kuin katsoa muutaman kerran lisää niin mies ymmärtää että voi mennä juttelemaan. Muutoin en salilla halua mennä häiritsemään ketään - koska salille mennään yleensä treenaamaan eikä pariutumaan.
Tästä katseiden ja halujen ristiin menosta muistuu mieleen eräs nuoruuden tapaus; firman vuosittaisilla juhlilla tuli säädettyä erään naisen kanssa tanssilattialla. Parin kuukauden päästä törmäsin baarissa tämän naisen kaveriin - joka suoraan sanottuna törmäsi minuun ja homma eteni lopulta pitkäksi seksisuhteeksi. Mutta pari vuotta eteenpäin - samoissa firman juhlissa, hävitin huoneeni avaimen ja aamuyöstä törmäsin erääseen - ei ehkä niin viehättävään - mutta mukavaan naiseen. Päädyin hänen huoneeseensa nukkumaan ja nuorena viriilinä sitä oli liikkeellä asenteella "kyntömies ei vakoaan valitse". Aika surkeeta se seksi loppupeleissä oli mutta tää nainen sitten siinä makoillessa ihmetteli miten olin hänen sänkyynsä päätynyt ja paljasti että aiemmissa juhlissa firman joka nainen oli kuolannut minua salaa. Itse en ollut huomannut mitään sellaista.
Näin ne halut menee ristiin; jos tuona viimeisenäkin kertana, olisi tanssilattialla tai yökerhossa joku nainen tullut juttelemaan, ties mihin oltais päädytty. Nyt kaikki odotti miehen aloitetta - jota en kehdannut tehdä - koska mikä voisi olla nolompaa kuin työporukassa lähestyä jotain naista - ja saada pakit. Tietty siinä ei pitäis olla mitään noloa, mutta näin se vaan meni siihen aikaan ainakin.- Anonyymi
No en uskon ettei nykyajan naiset autoista mitenkään välittä monella heillä,,on ihan oma auto hyvä työpaikka , tuo ajatus on niin vanhan aikainen jotenkin Minulla on aina ollut oma auto ja ollut jopa niitä parhaita merkkejäkin. Ettei minuun mikään auto keskustelu vaikuttaisi miestenkään . Auto on kaikilla .
Mutta se jolla ei ole tuntee usein jonkinlaista tarpeetonta alemmuuden tunnetta. Moni joka asuu kaupungissa ei edes tarvitse autoa.
- Anonyymi
En ole siten lähestynyt joten en usko että olisi pakkia. Johonkin muuhun vähäiseen jutteluun ei joskus lämmetty mutta ymmärtää sen kun kammottavissa olosuhteissa asumista meillä köyhillä.. eteenpäin vain mentävä.
- Anonyymi
EIKÖHÄN NAISETKIN OTA RISKIN.JOS NAISTA KIINNOSTAA JOKU TIETTY MIES,EIKÖHÄN OTA MYÖSKIN RISKIN.
- Anonyymi
Tarpeeksi kiinnostunut mies lähestyy varmasti. Jos ei lähesty, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Huom. paino sanalla tarpeeksi.
- Anonyymi
No ei todellakaan pidä paikkaansa. Voi olla tekijöitä jotka saavat epävarmaksi. Paikka, ikäero, epävarmuus toisen tunteista jne. Silloin pakkien saaminen pelottaa enemmän kuin rohkeutta on. Sama koskee varmasti naisiakin. Palstalla on ihan turha höpöttää tuollaista ja leikkiä jotain prinssi uljasta. Sori vaan. /mieheltä
- Anonyymi
Tuolla asenteella naiselta menee moni hyvä mies ohi, kun nainen on tunnekylmä ja hankala patsas. Mistä se mies edes kiinnostuisi, jos nainen ei omalta osaltaan avaudu niin kuin normaalit mukavat ihmiset tekee? Voisi sanoa niin päin, että jos nainen vai tylysti odottaa lähestymistä, varmasti en kiinnostu tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla asenteella naiselta menee moni hyvä mies ohi, kun nainen on tunnekylmä ja hankala patsas. Mistä se mies edes kiinnostuisi, jos nainen ei omalta osaltaan avaudu niin kuin normaalit mukavat ihmiset tekee? Voisi sanoa niin päin, että jos nainen vai tylysti odottaa lähestymistä, varmasti en kiinnostu tarpeeksi.
Miksi oletat, että en voisi olla normaali mukava ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletat, että en voisi olla normaali mukava ihminen?
Normaali mukava ihminen tekee oman osuutensa yhteisestä lähestymisestä, eikä vain kökötä asenteella että mies kyllä lähestyy jos sitä kiinnostaa tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali mukava ihminen tekee oman osuutensa yhteisestä lähestymisestä, eikä vain kökötä asenteella että mies kyllä lähestyy jos sitä kiinnostaa tarpeeksi.
Entä kun ollaan jo juteltu ja nainen on hymyillyt ja ollut nauravainen ja lähestynyt itse juttelemaan miehen kanssa. Ollut normaalia kanssa käymistä.
Pientä flirttiä.
Mitä muuta voi tehdä jos nainen on vähän ujo eikä itse uskalla sanoa suoraan, että on kiinnostunut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, eikö aloituksessa kysytty juuri kiinnostuneen miehen eikä kiinnostuneen naisen lähestymisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, eikö aloituksessa kysytty juuri kiinnostuneen miehen eikä kiinnostuneen naisen lähestymisestä?
Eli siis miestä ei vaan kiinnosta tuossa tapauksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis miestä ei vaan kiinnosta tuossa tapauksessa?
En tiedä, kuka noista keskustelijoista olet, vai oletko sivusta.
Viedään keskustelu takaisin pääasiaan. Kysyin, miksi hän olettaa, että en voisi olla normaali mukava ihminen. Esimerkiksi jos joku mies olisi kiinnostunut minusta ja lähestyisi minua normaalilla tavalla, ja minä vastaisin hänelle ystävällisesti riippuen siitä, onko lähestytty suoralla pyynnöllä vai epäsuorasti tekemällä tikusta asiaa. Niin miten tämä keskustelija tässä olettaa minun ystävällisestä vastauksesta, että en ole normaali mukava ihminen ja että olen tunnekylmä ja mitä lie muuta? Tähän tuleva vastaus kiinnostaisi kovasti niin ehkä oppisin tuntemaan itseäni paremmin.
- Anonyymi
Miehenä otan riskin ja joskus pääsen hameen alle. Pitää vain osata elää "pakkien" kanssa. Kun kysyy sata kertaa aina silloin tällöin saa. Eikä vakisuhde minua edes kiinnosta, mutta pillu maistuu.
- Anonyymi
Mitä sitä nyt kyselemään lähdetkö syömään tai elokuviin jne.
Suoraan vaan sanoo että pilua tekee mieli. - Anonyymi
En ymmärrä miesten vuosia jatkuvaa tuijottelua? On ahdistavaa eikä johda mihinkään,vai onko niin että ei saada ketään? Myös ihmetyttää että eläkeukot n70v tuijottaa työssä käyviä naisia n50-60v ei sellaisiin ole mitään mahiksia.Ovat liian vanhoja ukkoja.
- Anonyymi
Hyvä pointti, älkää tuijotelko, varsinkaan tehkö mitään aloitteita, nainen tekee itse aloitteen, jos on kiinnostunut!
- Anonyymi
Riippuu lähinnä iästä sekä toimintakunnosta !
- Anonyymi
En tee aloitetta, jos nainen ei ole messissä, vaikka itseä kiinnostaisi kuinka paljon. Jos nainen ei tule yhtään vastaan, joko A) häntä ei kiinnosta, eli aloite olisi turha, tai B) hän esittää vaikeaa, enkä halua sellaisen hankalan pelailijan kanssa ryhtyä mihinkään, koska on varmaan jatkossakin hankala, tai C) hän on niin sosiaalisesti taidoton, ettei osaa luoda minkäänlaista vuorovaikutusta tai sosiaalista tilannetta vaikka ollaan jo luonnostaan tekemisissä. Eli jos teen keskustelunavauksia, katseita, kosketuksia, yhdessä tekemistä yms. normaalia vuorovaikutusta, joka ei vielä ole selvää aloitteen tekoa, odotan että vastasuuntaan tulee myös jotain.
- Anonyymi
Naiset leikkii ja hyvät miehet ei?
- Anonyymi
Jos nainen ei selkeästi ilmaise kiinnostusta, vain hullut, röyhkeät ja tyhmät alkavat esittämää mitään ehdotuksia.
- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Itse en tee aloitetta koskaan
- Anonyymi
Radikaalifeministit sylkevät miesvihaansa julkisuuden toivossa: Siskot, ei näin!!!!
sanoo Sanna Ukkola - Anonyymi
jos oikein innostaa nii voi tulla yllätysseksiä
- Anonyymi
Ei kannata lähestyä naisia. Se on ahdistelua sellainen. Jos ei halua, sano heti EI naiselle jos se lähestyy. Nainen kyllä lähestyy, jos haluaa, mutta paras kuitenkin sanoa heti EI
- Anonyymi
Riippuu miehestä. Jos on epävarma tai estoinen luonne, niin pyörii jotenkin ympärillä, mutta ei rohkene edetä tai toimia. Tarkkailee tilannetta ja kerää rohkeutta.
- Anonyymi
Naisillehan asia on helppo kun miehet lähestyvät jonossa ja friend zonella on suorastaan ruuhkaa simppaajista,
Miehille se on eri asia kun tyyliin 1/10 kerrasta saattaa onnistua ja joku lähtee treffeille. Eikä niitä pakkeja aina anneta mitenkään nätisti vaan vittuilemalla.
Fakta on se, että jos nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä niin miehellä on sen naisen jakamaton huomio.
Fakta on myös se, että mies kiinnostuu aina naisesta, joka on kiinnostunut hänestä.
Ei treffeillä kannata käydä syöttämässä naista, kun tuloksen arvaa jo etukäteen. 1/10 suostuu treffeille ja 1/100 treffeistä johtaa toisiin treffeihin.- Anonyymi
Aika komea pelimies saa olla, että 1/10 naisista suostuu treffeille.
- Anonyymi
Taitaa olla nykypäivä roolit muuttunu, eli naiset jahtaa miehiä. Mies jos alkaa ahdistelemaan ni siltä lähtee työpaikka, ystävät, vapaus yms.
- Anonyymi
Jos miestä kiinnostaa niin hän tekee guppe kaikkensa luuttuaa, tiskaa ja haravoi t yksäri
- Anonyymi
Sanot vaikka suoraan,että tahdot ottaa hänet takaapäin.
- Anonyymi
Miehet panevat kaiken mikä liikkuu ja kun katsoo milalisia naisia ja reikiä on niin huh huh.
Suurin osa naisista hirveitä tanttoja, läskit roikkuu ja miten komeat miehet naivat heitä.
Usealla joka panolle lapsia ja habitus todella etova.
Paljon myös salarakkaita, jotka etisvät rahakkaita oksia. Kuten Maisa, Martina, Sofia, Maisa nyt markkinoilla ja löytänyt uuden huumediilerin. Voivat vaikka ruveta huumekauppiaiksi kun poliiseistakaan ei tiedä nykyään kuten Aarnio.- Anonyymi
Kukaan itseään arvostava ja komea mies ei pane mitä tahansa naista, vaan sen naisen pitää oikeasti miellyttää silmää. Ja kyllä, oon antanut pakkeja tällaisille jotka on ihan suoraan kysyneet panemaan heitä. Tosin hyvässä hengessä koska ei sitä toiselle tarvitse vittumainen olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan itseään arvostava ja komea mies ei pane mitä tahansa naista, vaan sen naisen pitää oikeasti miellyttää silmää. Ja kyllä, oon antanut pakkeja tällaisille jotka on ihan suoraan kysyneet panemaan heitä. Tosin hyvässä hengessä koska ei sitä toiselle tarvitse vittumainen olla.
Olen täysin samaa mieltä. Kukaan täysissä järjissään oleva mies jolla on mielenterveys kunnossa ei pane jokaista vastaantulevaa naista eikä edes huolisi niitä. Kyllä naisen täytyy olla kiinnostava ei se pillu ole ainoa kriteeri. Itse katson ihan varpaista lähtien koko naisen läpi ja jos se miellyttää hänen koko vartalonsa saa minulta huomiota ja upeaa seksiä ja jos taas joku tökkii tulee pakit. Eikä pelkkä vartalokaan riitä jos nainen on tyhmä negatiivinen tai tosikko se rumentaa kaiken eikä paluuta ole.
- Anonyymi
Olen nirso naisten suhteen eikä mikä vaan kelpaa. Jos sopiva löytyy niin otan kontaktia eikä haittaa jos toista ei kiinnosta, hyvä kun heti selviää.
Ongelma on nämä naiset jotka tekevät asiasta suuren numeron joko töykeästi tai kailottaen. Tai pahimmin alkavat hösäämään ahdistelusta vaikka kyseessä olisi tarkoitus tutustua ilman pällekäyntiä ja rivouksia.
Mitä nuorempaa sukupolvea, sen enemmän näitä sekoilijoita. Jotain on nykyelämässä pielessä. - Anonyymi
Kyllä jos " seisokki " todella kova niin riski kannattaa ottaa .
- Anonyymi
Nykyisin mies ei edes uskalla katsoa saatikka edes koskea naiseen, kun katsotaa se ahdisteluksi. Minä en miehenä tee enkä anna minkään laista merkkiä naiselle, ei ainakaan voi syyttää ahdistelusta.
- Anonyymi
En ota riskiä.
- Anonyymi
Mikä tämä älytön "sivusta"- disclaimer on?
- Anonyymi
En tiedä olen kanssa huomannut ja se tuntuu oudolta ihan kuin täällä olisi joku ydinporukka ja sivusta joku kommentoi. Kyllä täällä on 99.99% täysin toisilleen outoja ihmisiä purkamassa paineita yms taakkoja ja jaarittelemassa jotain.
- Anonyymi
Tykkään olla kotona ja hoitaa lapsia.
Ei kiinnosta tanssipaikat.. Jnainen saa käydä kavereiden kanssa. - Anonyymi
Jos naine ignooraa thats it!
- Anonyymi
Ongelma on se että naiset haluavat aina parempaa. Miehen pitää olla rikkaampi, pidempi, fiksumpi, komea, tumma, tulinen, taitava puhuja, jne jne. Lista on pidempi kuin Schindlerillä. No näitä miehiä löytyy ehkä 1 kahdesta sadasta. Ja tätä miestä jahtaa 80% naisista. Tämä mies ei todellakaan ole jämähtämässä yhden naisen seuraan, kun tarjolla valinnan varaa vaikka joka päivälle. Ja kun tämä mies sitten ottaa naisen hoitoonsa yhdeksi illaksi, niin siitä jää pysyvät jäljet tähän naiseen. Nainen luulee että hän pystyy taluttamaan tämän miehen alttarille. Naisen perussynti on se että hän sekoittaa seksikumppania etsivän parisuhdetta etsivään. Lisäksi naisen valheellista omanarvon tuntoa korottaa vielä jatkuvat miesten lähestymisyritykset sosiaalisen median kautta. Sitten kun nainen on nelikymppiseksi juossut sen ultraharvinaisen mieskönsikkään perässä parikymmentä vuotta on hänen seksuaalinen vetovoimansa aka. lisääntymiskykynsä tullut tien päähän. Sitten vasta hän oivaltaa tilanteen raakuuden ja tulevaisuus yksin kissojen kanssa on varmistettu.
- Anonyymi
Eli kaikki miehet ei oo kiinnostuneita kuin harvoista naisista? Niistä kauniimmista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki miehet ei oo kiinnostuneita kuin harvoista naisista? Niistä kauniimmista?
Seksikin nimittäin kelpaisi näin naisena. Ei sen aina tarvii olla loppuelämän kestävää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890