Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
7558
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vahvistaako++Raamttu+sen,+vai+onko+Vellujen+kirjassa+tämä?
14.02.2021 13:42
Mitä+lahkoa+todistetusti+edustan?
14.02.2021 11:05
Miten+se+on+sitten+selitettävissä,+että+olette+nistaneet+itsenne+Jeesusta+korkeammalle,+Jumalan+tasolle?
14.02.2021 11:01
>>Eiköhän+tuo+omanedun+tavoittelu+ole+maallistuneen+ihmisen+ajatusmaailmaan+jo+lapsena+juurrutettu.+**+Se+on+todellista+totta,+Velluissa+jopa+arvojärjestys+mukautuu+omaisuuden+mukaan.+Vähemmän+talkoita,+enemmän+ihailuja.
>>Huomaamme+ilmestyskirjasta,+että+tuhannen+vuoden+valtakunnan+lopussa,+päästetään+saatana+vapaaksi.+Hän+alkaa+kierrellä+ympäriinsä+ja+kokoaa+valtavan+joukon+ihmisiä,+jotka+haluavat+hyötyä+muiden+kustannuksella+ja+lopettaa+Jeesuksen+rakkauteen+perustuvan+yhteiskunnan.+***+Rauhoitu.+Olisit+pannut+tekstin+näkyviin,+niin+olisit+tuonut+voimia+siitä+kipuilevalle.+Todellisuus+on+-38,n+mukaan;+Ilmestyskirja:
20:3+ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa
-92;+Sitten+se+on+päästettävä+irti+vähäksi+aikaa.+
Alkuteksti;+hänet+annetaan+vapaaksi+vähäksi+aikaa.
>>Kirjoitit,+kierrellä+ympäriinsä+ja+kokoaa+valtavan+joukon+ihmisiä,+jotka+haluavat+hyötyä+muiden+kustannuksella**
Tuo+ei+pidä+vähäisimmästään+asiassa+paikkaansa.
Tapahtuma+on+milleniumin+jälkeen,+ja+aika+on+vähäinen,+tunneista+päiviin.+Toiseksi,+kaikki+Pyhät+ovat+tallessa+ja+maan+päällä+vain+antikristuksen+omia,+jossa+saatanalla+ei+ole+voitettavaa,+ja+seuraava+jae+kertoo;+4+Minä+näin+valtaistuimia,+ja+niille,+jotka+asettuivat+istuimille,+annettiin+tuomiovalta
Silloinhan+tuomiot+julistetaan,+Pyhille,+temmatuille+ja+haudoista+nousseille+Pyhille+palkkatuomio,+eikä+heidän+kääröjä+edes+avata+ja+toisaalta+tuomitut,+antikristuksen+joukot,+sekä+kuolleet,+ylösnostetut+pahat+ihmiset+saavat+tuomion+ikuiseen+eroon+Kristuksesta.
Saatan+vapaudesta+ja+sen+pituudesta+ei+ole+eksaktia+tietä,+mutta+Hän+ei+ole+temmatuiden+joukossa,+sillä+sitominen+on+kerrottu+maan+päällä.
Ilm.+20;+1+Ja+minä+näin+tulevan+taivaasta+alas+enkelin,+jolla+oli+syvyyden+avain+ja+suuret+kahleet+kädessään.
2+Ja+hän+otti+kiinni+lohikäärmeen,+sen+vanhan+käärmeen,+joka+on+perkele+ja+saatana,+ja+sitoi+hänet+tuhanneksi+vuodeksi
3+ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.
Tämä+kaikki+tapahtuu+siis+maan+pinnalla,+eikä+vaikuta+Pyhiin.
>>Tämä+valtava+joukko+lähtee+etenemään+Jerusalemia+kohti,+tehdäkseen+lopun+Jeesuksen+tinkimättömästä+oikeuden+mukaisuudesta.+Tämä+tapahtuu+Vaivan+ajan+puolessa+välissä+ja+Jeesus+on+silloin+jo+temmannut+omansa.+1.+Tess.+4:17+Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.
>>Mutta+Jeesus+tuhoaa+tämän+joukon+sekunnin+murtoosassa,+tulella.+**+Tätä+tapahtumaa+sanotaan+Harmakedonin+sodaksi,+joka+tapahtuu+tempauksesta+n+7+vuoden+kahden+viikon+päästä+(Hesekiel),+ja+se+ei+ole+sekunti,+vaan+taistelu,+joissa+vihollisen+luita+poltettiin+viikkokaupalla.
>>Mutta+näin+Jumala+saa+valikoidun+joukon.+ikuiseen+paratiisimaiseen+valtakuntaansa.**+Valintaa+ei+suorita+Jumala+vaan+Jeesus.+**+Matt.+11:27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa
Näihin+viimeisiin+prosesseihin+ei+Isä+puutu+ollenkaan.+Vasta+silloin,+kun+Hän+tuo+taivaasta+Jumalan+Valtakunnan+Jerusalmiin,+niin+Jeesus+luovuttaa+valla+Hänelle,+se+on+Uusi+Jerusale.
14.02.2021 10:55
Jäi+mainistematta,+että+lahkon+tunnusmerkki+on+ekslusiivisuus,+eli+toiset+pelastuksesta+pois+jättäminen.+
Se+ei+kirkasta+Jeesutakaan,+joka+on+myös+teiltä+ulkoistettu.
14.02.2021 10:06
Muuten,+juuri+tämän+tärkeän+yksityiskohdan,+josta+puimme,+kiitos+Sinun.
Olisi+mahtava+käydä+kahvilla.
Siumuksella.
14.02.2021 10:04
Aihetta+pilkalle+on.
-+Te+kerrotte+olevanne+jumalan+valtakunta,+mutta+oletteko?+Luuk+9:2+Ja+hän+lähetti+heidät+julistamaan+Jumalan+valtakuntaa+ja+parantamaan+sairaita.+
Sitä+tulee+julistaa,+eikä+vouhottaa+OLEVASA.+ja+montako+lähetystyöntekijää+supistuvalla+lahkollanne+on.+Kuinka+monta+te+armolahjaoillanne+parannatte+muita+ihmisä?+
Mahtaa+olla+0+tapausta,+ilman+Pyhän+Hengen+voitelua+ei+ole+mitään,+ei+edes+Jeesusta.
Joten,+lahko,+ihmisuskoinen+lahko+koko+jengi.
Luuk;10:9+ja+parantakaa+sairaat+siellä+ja+sanokaa+heille:+'Jumalan+valtakunta+on+tullut+teitä+lähelle.+
Niin,+se+on+jo+lähellä,+ja+teilläkin+on+mahdollisuus+vielä+tehdä+parannus+Jeesuksen+puoleen.
Joh+3:3+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+joka+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+se+ei+voi+nähdä+Jumalan+valtakuntaa.
Teillähän+uudestsyntyminen+puhujain+kokuksen+mukaan+on+löytää+lestadiolaisuus,+vaikka+Jeesus+sanoo+sen;+-+Uudesti+ylhäältä!
Missä+korkeusissa+lentelette.
Lopuksi,+voitko+vastata+siihen,+kuka+johtaa+Jumalan+todellista+Valatkuntaa,+pakana,+eli+syntinen+ihminen,+kuten+Velluja,+vai+kaikkiaikainen+Jumala.
14.02.2021 10:01
totta
14.02.2021 09:23
Et+taida+ymmärtää,+mitä+Jeesus+sillä+sanoo?
"Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Tämän+maailmanajan+lapset+naivat+ja+menevät+miehelle"".
Niin,+tämä+maailman+aika,+alkutekstissä+"tämän+maailman"+ei+ole+mikään+paha+juttu,+sen+aika.+kun+Jumala+sulki+Paratiisin,+ja+ihminen+siirrettiin+tämän+maailman+aikaan.
Kuitenkin+on+tuleva+aika,+Uusi+Jerusalem,+joka+on+JUmalan+tuoma+paratiisi+Taivaasta+Israeliin,+jossa+Jeesusken+omat,+sekä+koko+Israel+elää+ikuisesti.
Se+on+se+Jumalan+Valtakunta,+jota+johtaa+Jumala,+eikä+siellä+mennä+miehelle+eikä+naiselle,+eli+lisääntymistä+ei+ole,+eikä+omien+lasten+naintia.
Jumal-+uskovat+senne+eivät+pääse.
Eli+aika+selvä+juttu,+mutta+Vellu+puhujat+sitä+eivät+tiedä.
14.02.2021 09:16
Älä+pelkää,+ei+naapurisi+sinne+mene,+etkä+Sinäkään.+Tuonela+on+kuolleiden+ihmisten+osoite.+Joh.+3:13+Ei+kukaan+ole+noussut+ylös+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+taivaasta+tuli+alas,+Ihmisen+Poika,+joka+on+taivaassa.
Tämä+on+niitä+ihmisuskon+tuotteia;+-+mennä+Taivaaseen.
13.02.2021 19:20
Juuri+näin+Teidät,+eli+Istaelin
13.02.2021 18:02
Jäi+rekisteröitymättä,+sen+kirjoitin+minä,+eli+vastaus+taivaan+kanteen.
13.02.2021 17:59
>>Usko+on+maailman+arvokkain+lahja,+jonka+ihminen+voi+ansaita+ja+vieläpä+täysin+ilmaiseksi+ilman+omaa+ansiota.+**+Usko+on+aina+parannuksen+takana,+eli+ihmisteon+takana.
Asian+vahvistaa+Jeesuksen+veli+Jaakob;+2:17+Samoin+uskokin,+jos+sillä+ei+ole+tekoja,+on+itsessään+kuollut.
Jaakob+jatkaa;+Jaak.+2:20+Mutta+tahdotko+tietää,+sinä+turha+ihminen,+että+usko+ilman+tekoja+on+voimaton?
Jaak.+2:26+Sillä+niinkuin+ruumis+ilman+henkeä+on+kuollut,+niin+myös+usko+ilman+tekoja+on+kuollut.
Eli+kuvailemasi+usko+on+kuollut?+Ajattele+elät+kuolleessa+uskossa.
>>Me+Jumalan+lapset+olemme+saaneet+pitää+tätä+arvokasta+lahjaa+sydämellään+ja+voi+kuulkaa+te+rakkaat+sisaret+ja+veljet,+jos+olette+olleet+epäilyksien+alla+yhtään+miettineet+uskon+kieltämistä,+niin+minä+tahdon+sanoa+teille,+että+voi+kuulkaat.**+Miten+Sinä+tunnet+Jumalan,+koska+Sinulla+ei+ole+Jeesusta.
Jumala+ei+puhu+pakanoille.
>>>Vain+hetkellisen+nautinnon+täällä+ajassa.***+niin.+SRK.+on+hetkellinen+hurma?+Ei+sille+mitään+voi.+Vihollinen+todella+käy+yhä+ovelammaksi.+Se+aiheuttaa+pedofiliaa,+valehtelu+sekä+rikollismaista+yrittäjäisyyttä.
Voimme+kysyä,+miksi+esim+Pelastusarmeija,+ei+esikoiset+ole+jatkuvasti+lehdistössä,+ei+savua+ilman+tulta,+He+seuraavat+Jeesusta.
>>Mutta+voi+kuulkaa,+kuinka+minä+tahdon+sanoa+teille,+että+älkää+kuunnelko+näitä!!!!+**+Mitä+näitä,+voitko+tarkentaa?
Jumala+ei+pelasta+ketään+muita+kun+Israelin?+Kenen+luulet+pelastavan+Vellut.
13.02.2021 14:30
Lähelle+meni.
13.02.2021 14:11
jumala+pitää+huolen+vain+Israelista.+Hän+ei+ole+sanaakaan+puhut,+ei+koskaan+pakanoille,+joten+tee+parannus,+Jeesus+on+kaikkivaltias+Herra.
13.02.2021 10:20
Todella+mielenpainuva,+sekä+puhutteleva+kirjoitus,+josta+osin+tunnistan+myös+itseni.
Samaistun+kirjoittajaan,+mutta+hieman+eri+asiasta+ja+lähtökohdista.
Synnyin+500+k,+päässä+Oulusta,+SRK;n+mahti+ja+painostusalueesta,+Juutalais-+kristillisen+kasvatuksen+saaneena,+tietäen+olevani+Jeesuksen+oma+koko+elinaikanani+jo+silloin.
Perheemme+oli+pieni,+kaksi+lasta+silloin,+mutta+ei+kovinkaan+rikas+ja+Isääni+vaivasivat+sodan+vammat,+sekä+Valtiollinen+poliisi+Valpo.+Pidätyksiä+ja+parin+viikon+kuuluettuja+oli+vuosittain+ja+Hänet+haettiin+kotoa+miesten+huudellessa;+-+nyt+porvarin+poika+et+enää+näe+isääsi?+
Näin+kuitenkin+ja+olemme+Hänen+kanssaan+paras+kaveri,+vaikka+kuolikin+muutama+kymmenen+vuotta+sitten.+Minusta+ei+tullut+kommunistia,+tästäkään+syystä,+vaan+Jeesuksen+opetuslapsi.
Kaikki+oli+kuitenkin+kokonaisuudessaan+hyvin+ja+synnyinseudulla+oli+sukulais-+ja+naapurirakkaus+niin+suurta,+ettei+kukaan+jäänyt+varjoon,+eikä+puute+käynyt+päälle.
Suurin+trauma+oli+se,+että+vanhempani+toivat+minut+tänne+Oulun+seudulle,+jossa+oli+ylitiukka+lestadiolainen+Isäni+isä?+Jälkikäteen+en+voi+muuta+sanoa,+kun+ihminen+ei+enemmän+juuri+voi+olla+piru+(paitsi+omiaan+kohtaan)+kuten+Hän,+ja+Hänellä+oli+ollut+jopa+oma+VL-+haara,+joka+kattoi+Oulun+lisäksi+myös+Savon.+SRK+lopetti+sen+ajan+hoidoillaan,+josta+jäi+katkeruus,+mutta+Hän+toimi+kuten+Stalinin+aikaan,+taputti+johtajille,+nuoli+heitä,+mutta+perhe+kärsi,+ennen+kaikkiaan+minä,+eri+murretta+”haastava”,+Poikansa+vanhin+lapsi.
Siitä+jäi+arvet,+mm+viheltelyyn+(muusikkona),+kahvinjuontiin,+joka+oli+Hänelle+kuoleman+synti.+Lähes+joka+kupillisella+se+tulee+mieleen,+joten+juon+kahvia+n+1,5+kuppia+päivässä.+Olen+todella+onnellinen,+etten+syntynyt+lestadiolaiseen+kotiin.+Hui+sentään.
Ainut+asetelma,+joka+minua+kristittynä+kirjoituksessasi+häiritsee,+on+Teokratia?+Et+tunne+Jeesusta,+jota+ilman+ei+ole+edes+Jumalaa.+Ilmeisesti+kasvatus,+sekä+harhaan+mennyt+seurakunta+oppi+on+saanut+Sinut+pauloihinsa.+Et+edes+mainitse+Kaikkivaltiaan+Jeesuksen+nimeä?+Tämä+on+paha+juttu+osaltasi.+Luukas+kirjoittaa+opetuslapsena+näin;+Room.+10:9+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;
Jeesus+sanoo+myös+näin+siitä,+miten+pääsee+Jumalan+luokse;+Joh.+14:6+
Jeesus+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+tie+ja+totuus+ja+elämä;+ei+kukaan+tule+Isän+tykö+muutoin+kuin+minun+kauttani.
Eikö+ole+mahtava+lupaus,+kunhan+on+tehnyt+ensin+parannuksen+Jeesukseen,+kuten+Saul+teki,+Hän+löysi+Uuden+Testamentin+Jumalan+vasta+kun+teki+parannuksen+ja+otti+kasteen+Jeesukseen.+Suosittelen.
Mutta+siitä+aika+ajoisesta+pahasta+mielestä,+mieli+on+maassa,+usein+Pappani+kiihko-+lestadiolaisesta+vaikutuksesta,+vailla+todellista+tartuntapintaa,+niin+avaan+itselleni+Kirjasta;+Joh.+14:27+"Minä+jätän+teille+rauhan.+Oman+rauhani+minä+annan+teille,+en+sellaista+jonka+maailma+antaa.+Olkaa+rohkeat,+älkää+vaipuko+epätoivoon.
Koen,+että+me+molemmat+saamme+olla+tuon+lupauksen+alla,+mutta+se+vaatii+sitä+mitä+Kirja+sanoo;+Mark.+1:15+ja+sanoi:+"Aika+on+täyttynyt,+ja+Jumalan+valtakunta+on+tullut+lähelle;+tehkää+parannus+ja+uskokaa+evankeliumi".
Pitää+vain+tietää,+mikä+on+evankeliumi,+se+on+tieto+siitä,+että+Jeesus+on+luvattu+Messias.
Pääsyni+pois+tuosta+suuresta+”kivusta”+rinnassani,+aloin+tutkia+Sanaa+hyvin+nuorena,+ja+nuoruusa-+ajasta+lähtien,+muutamaa+vuotta,+olen+tutkinut+sanaa+päivittäin+tunnista+kahteen+ja+suorittanut+siitä+muutamia+tutkintoja,+joka+jatkuu+varmaankin+siihen+asti,+kunnes+Jeesus+tempaa+omansa.
Opi+luottamaan+siihen,+Jeesus+ei+pelasta+muiden+omia+ja+Jumala+on+jättäen+Valtansa+Hänelle,+ettei+kukaan+joudu+kadotukseen,+joka+tunnustaa+Hänet+Herraksi,+jopa+lähimmäisten+kuullen.
Traumoja+ei+ole+suvuissa,+joilla+on+Jeesus,+Hän+kantoi+ne+ristillä+omalta+osataan,+asia,+mitä+Jumala+ei+tee.
Sanomalehden+tehtävä+on+julkistaa+alueen+hyvät+ja+pahat+teot.+Moni+on+löytänyt+Jeesuksen,+jättäen+ihmisuskot+kokonaan+pois,+kuitenkaan+katkeroitumatta+heille.
Kalevan+kirjoitukset+ovat+vain+pintaraapaisua.
Näkemättömyyden+verho+poistuu+heti,+kun+kohtaa+Kristuksen,+kasvoista+kasvoihin.
Jos+joutuu+turvautumaan+yhteiskunnan+tukee,+se+oi+ole+hävettävä+asia,+siksi+on+verot+maksettu,+ja+siihen+organisaatio+perustettu.+Asian+saa+halveksittavaksi+vain+ne+pummit,+jotka+eivät+halua+rakentaa+yhteiskuntaamme+ja+tehdä+työtä.+Rahaa+saa+Valtiolta+viinaan+ja+tupakkaan.
Niiden+puolesta+Sinun+ei+kannata+tressata+mieltäsi.+Heilläkin+on+vain+yksi+pelastaja,+luvattu+messias,+Jeesus.
+
Hoitokokoukset+ovat+ihmisuskoa,+eli+sielunvihollisen+ote+siinä+seurakunnassa.+Mistä+ne+löydät+Raamatusta,+ei+mistään.+Nuhde+on+eri+asia.
+
Vielä+kerran,+käänny+tervepäisen+kristityn+kanssa+Jeesuksen+puoleen+ja+pyydä+Häntä+poistamaan+taakkasi,+yllätyt+kuinka+onnelinen+olet+sen+jälkeen+
Rukoilen+puolestasi.
13.02.2021 10:19
Hyvä+kirjoitus,+mutta+jäi+auki,+-+luotatko+Jeesukseen?+Et+maininnut+Hänestä.
12.02.2021 20:01
Avaus+ei+ole+Raamatusta.
Mikä+ihme+se+on,+ettei+Vellut+laita+Raamatun+kohtia+näkyviin,+mistä+asiaa+käsitellään.
Kaiketi+se+johtuu+siitä,+että+ei+ole+Raamattua,+ja+kaikki+on+vain+kuulopuheita,+kuten+nytkin.
Käydäänpä+asiaa+läpi.
Katsotaan+ensimmäinen+aiheeseen+liittyvä+Jeesuksen+puhe,+jonka+Hän+piti+torilla,+lapsi+sylissä.
15+Mutta+jos+veljesi+rikkoo+sinua+vastaan,+niin+mene+ja+nuhtele+häntä+kahdenkesken;+jos+hän+sinua+kuulee,+niin+olet+voittanut+veljesi.
16+Mutta+jos+hän+ei+sinua+kuule,+niin+ota+vielä+yksi+tai+kaksi+kanssasi,+'että+jokainen+asia+vahvistettaisiin+kahden+tai+kolmen+todistajan+sanalla'.
17+Mutta+jos+hän+ei+kuule+heitä,+niin+ilmoita+seurakunnalle.+Mutta+jos+hän+ei+seurakuntaakaan+kuule,+niin+olkoon+hän+sinulle,+niinkuin+olisi+pakana+ja+publikaani.
Näin+se+on+Raamatussa,+mutta+ei+sinne+tarvitse+”Oulun+poikia”+kutsua,+eli+koko+Vellujohtoa+nolaamaan+seurakuntalaista,+Hänen+kotonaan.+(Velluthan+kutsuivat+Raamatun+vastaisesti+heidät+RY,lle.
Mutta+Heiltä+jäi+yksi+asia+huomioimatta.+Vaitten,+eikö+teidän+Raamatussa+ole+seuraavaa,+minulla+on+Matt.+5
19+Sentähden,+joka+purkaa+yhdenkään+näistä+pienimmistä+käskyistä+ja+sillä+tavalla+opettaa+ihmisiä,+se+pitää+pienimmäksi+taivasten+valtakunnassa+kutsuttaman;+mutta+joka+niitä+noudattaa+ja+niin+opettaa,+se+pitää+kutsuttaman+suureksi+taivasten+valtakunnassa.+
20+Sillä+minä+sanon+teille:+ellei+teidän+vanhurskautenne+ole+paljoa+suurempi+kuin+kirjanoppineiden+ja+fariseusten,+niin+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.
21+Te+olette+kuulleet+sanotuksi+vanhoille:+'Älä+tapa',+ja:+'Joka+tappaa,+se+on+ansainnut+oikeuden+tuomion'.
22+Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+vihastuu+veljeensä,+on+ansainnut+oikeuden+tuomion;+ja+joka+sanoo+veljelleen:+'Sinä+tyhjänpäiväinen',+on+ansainnut+suuren+neuvoston+tuomion;+ja+joka+sanoo:+'Sinä+hullu',+on+ansainnut+helvetin+tulen.
23+Sentähden,+jos+tuot+lahjaasi+alttarille+ja+siellä+muistat,+että+veljelläsi+on+jotakin+sinua+vastaan,
24+niin+jätä+lahjasi+siihen+alttarin+eteen,+ja+käy+ensin+sopimassa+veljesi+kanssa,+ja+tule+sitten+uhraamaan+lahjasi.
25+Suostu+pian+sopimaan+riitapuolesi+kanssa,+niin+kauan+kuin+vielä+olet+hänen+kanssaan+tiellä,+ettei+riitapuolesi+vetäisi+sinua+tuomarin+eteen+ja+tuomari+antaisi+sinua+oikeudenpalvelijalle,+ja+ettei+sinua+pantaisi+vankeuteen.
26+Totisesti+minä+sanon+sinulle:+sieltä+et+pääse,+ennenkuin+maksat+viimeisenkin+rovon.
Tuon+tarkka+tuo+uhraaminen,+missä+te+uhraatte+viattoman+veren,+kin+ei+ole+Jeesusta,+yleisesti+tunnustettuna.
12.02.2021 16:38
Jeesus+on+kaikkien+elämän+luomisen+merkittävin+olemus.
Joh+1;1+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+Jumalan+tykönä,+ja+Sana+oli+Jumala.
2+Hän+oli+alussa+Jumalan+tykönä.
3+Kaikki+on+saanut+syntynsä+hänen+kauttaan,+ja+ilman+häntä+ei+ole+syntynyt+mitään,+mikä+syntynyt+on.
4+Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valkeus.
5+Ja+valkeus+loistaa+pimeydessä,+ja+pimeys+ei+sitä+käsittänyt.
Ilman+Jeesusta+ei+ole+mitää,+ei+edes+Vellujen+pelastusta,+mutta+kuten+kirjoitat+Jeesuksen+pelkkänä+sanana,+niin+se+on+juuri+sitä+soopaa,+mitä+syntienne+anteeksi+antaminen+vilkutteluun+-+suksen+nimessä....
Pelleilemällä+ei+saa+muuta+kun+rikollisluoteista+Yritystoimintaa.
12.02.2021 08:40
Jumala+ei+jaottele+ihmisiä,+vaan+Jeesus.+Joh.+5:22+Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle.
Isä+tuomitsee+vain+ihmisrymät,+jotka+vihaavat+Israelia.
Jeesus+kyllä+jaottelee+ihmiset;++Fariseuksille+-+Te+kyykäärmeen+sikiöt?
Toinen,+JUmala+uskoville+ainoastaan,+kuten+Vellut+ka+Jehovat:+Matt.+25:41+"Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+joka+on+varattu+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.
Olkaa+fariseukset+varovaisa.
11.02.2021 18:21
374 / 378