Ethän kadehdi uskovaisen veljen ökyautoa, hienoa palatsia ja lomareissuja!

Anonyymi

Jumala sallii toisille enemmän. Jollekin hän sallii runsaastikin varallisuutta ja kaikkea hyvää, kun taas toiselle ehkä köyhyyttä ja sairauksiakin. Älkäämme silti kadehtiko toisiamme. Se, että toinen ajaa hienolla Bentleyllä, ei ole sinulta pois. Voit silti antaa omistasi vaihetuspöydälle. Jos sinulla ei ole varaa esim. tukea siionisi työtä rahallisesti, voit myös tehdä ilomielin esimerkiksi talkootöitä. Voit leipoa, tai ottaa työvuoroja. Kaikkien panos on tärkeää. Ja kaikkia meitä tarvitaan. Tärkeintä on, että saamme säilyä uskovaisina ja nimi elämän kirjassa. Ei se, kuinka paljon me täällä ajassa tienaamme. Kateus turmelee vain itsensä. Olkaamme iloiset kaikkien puolesta ja kiittäkäämme Jumalaa, sillä onhan hän luvannut pelastaa meidät!

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Useimmat Jumalan lapset ovat ajallisesti köyhiä.

Poikkeuksia ovat nuo, joilla on ökyautot ja palatsit ja jotka toistuvasti tekevät ulkomaanmatkoja.

• Anonyymi

Joo, ne ovat todellakin poikkeuksia. Ja ne asuvatkin pääsääntöisesti kaikki Oulunsalo rikkailla mailla, jonne tätä ajallista siunausta on riittänyt ihan riittämiin. Toinen paikka, minne näitä varoja on kosolti riittänyt, on Nurmijärvellä ja Espoon omakotitalovaltaisilla alueilla. Eli siellä, missä Etelä-Suomen eliitti pitkälti asuu. Muualle tätä varallisuutta ei liiemmin ole riittänyt, mutta haitanneeko tuo. Tärkeintähän on tietysti se, että on nimi elämän kirjassa! Meidänkin suunnilla kaikki uskovaiset perheet ovat samassa jamassa, kuin mekin. Ajallista niukkuutta siis riittää yllin kyllin ja välillä ei ole edes autoa käytössä, kun se piiputtaa milloin mistäkin syystä. Onneksi Rauhanyhdistyksen pihalla saa sitten ihailla hienoja autoja. Tavallaanhan nekin ovat meidän, sillä uskovaisilla kaikki on yhteistä. Jotku vain hallitsee niitä ja huolehtii niiden ylläpidosta! Me muut pääsemme helpolla, kun voimme vain ihailla niiden kauneutta ja loistoa!

• Anonyymi

Ajasin mieluummin kyllä bentleyllä kuin tekisin talkoita ilmaseksi.

• Anonyymi

Ne Bentleyn ajajatkin antavat omistaan. Ei Jumalan valtakunnan työ itekseen tapahdu. Kaikkien työpanos on yhtä tärkiä. Olit sitte pa, tai upporikas, työpanostasi tarvitaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne Bentleyn ajajatkin antavat omistaan. Ei Jumalan valtakunnan työ itekseen tapahdu. Kaikkien työpanos on yhtä tärkiä. Olit sitte pa, tai upporikas, työpanostasi tarvitaan!

Kyllä verotus pitää huolen siitä, että bentleyn
        istuimen kuluttaja huolehtii yhteiskunta vastuusta.
        Tulojen pitää olla miljoonaluokkaa, jotta nettotuloilla'
        maksetaan Bentleyn autoverot ja hinta.

• Raamattu puhuu ahneudesta nimellä epäjumalan palvonta ja Raamattu sanoo selvästi että rahan himo on kaiken pahan alkujuuri.

Vl-puhveli sanoo että ahneus on hyve ja mammona ajallista siunausta. Että se siitä!

• Anonyymi

Jos ei ole rahan ahneita veronmaksajia ni miten vähäosaiset ja köyhät elää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole rahan ahneita veronmaksajia ni miten vähäosaiset ja köyhät elää?

Raha olisi tuomassa hyvinvointia ja leveämpää verotuspohjaa useammille ihmisille jos ahneet tyytyisi vähempään.

• Anonyymi

JA kukaan ei saa niitä rikkauksiaan hautaan mukaan, kun siinä kuolinpaidassa ei ole taskuja !
      Monella "bentley" kuskilla voi olla pankin rahoittamana se auto ! Voi tarkistaa auton rekisteri kilvistä , jos ketä "nyppii" , että joillekin on "suotu" hienompi ajopeli.
      Eikä niillä, siis millään autoilla saisi ajaa ylinopeutta, halvemmallakin pelillä pääsee paikasta A, paikkaan B !
      Kyllä ne varakkaammat laittaa kolehtiin ihan setelirahaa ja osallistuvat moneen työhönkin ry:llä. "Lesken ropokin" riittää, tai ei mittään, jos tekee tiukkaa.
      EI ole vielä kuulunut, että RY:n taloja olisi mennyt "konkkaan", nytkin on suunnitelma, että Hankasalmen uusi leirikeskus rakennetaan ! Turha kantaa murhetta VL-väen varoista !

• Anonyymi

Tottakai rikkaat antavat rahaa siionin toimintaan ja vastineeksi ne saavat siitä myös paljon mainosta, jolloin myynti sen kuin kasvaa. Ei se väärin ole. Todella monilla yrittäjillä autot ovat liisattuja, mutta silti autojen kulut ovat sellaiset, ettei tavan talliaisella ole sellaisiin varaa, taikka edes mahdollisuuksia. Loistokasta autoa kun ei välttämätä kannata edes omistaa itse, ellei kyseessä ole sitten joku keräilyharvinaisuus, joilla taas ajetaan varsin maltillisesti.
        Eräskin puhujaveli, joka ajoi hienolla Ferrarilla, totesi, ettei tätä kannate kadehtia, koska oikeasti auton omistaa pankki ja minä vain ajelen tällä. Ja tällä puhujaveljellä varmasti oli paljon velkaa, mutta niin oli omaisuuttakin. Hän osasi pelailla rahojen kanssa oikein. Ei kukaan pysty rahattomana rakentamaan hienoja puitteita, koska lainaahan ei tyhjätaskuille niin helposti anneta. Lainat pitää pystyä maksamaan pois ja taitavat rahankäsittelijät sen taidon osaavat.
        Se, että on paljon lainaa, ei tarkoita todellakaan sitä, että olisi sen verran köyhä. Rikkailla on aina osa rahoista poikimassa tuottoa ja lainaa ottamalla voidaan maksimoida tuotot. Tyhjästä kun ei voi yksikään upporikaskaan nyhjäistä. Yrittäminen on tavallaan eräänlaista uhkapeliä sillä erotuksella, että siinä pelissä pärjää ne, jotka osaavat tehdä oikeita liikkuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai rikkaat antavat rahaa siionin toimintaan ja vastineeksi ne saavat siitä myös paljon mainosta, jolloin myynti sen kuin kasvaa. Ei se väärin ole. Todella monilla yrittäjillä autot ovat liisattuja, mutta silti autojen kulut ovat sellaiset, ettei tavan talliaisella ole sellaisiin varaa, taikka edes mahdollisuuksia. Loistokasta autoa kun ei välttämätä kannata edes omistaa itse, ellei kyseessä ole sitten joku keräilyharvinaisuus, joilla taas ajetaan varsin maltillisesti.
        Eräskin puhujaveli, joka ajoi hienolla Ferrarilla, totesi, ettei tätä kannate kadehtia, koska oikeasti auton omistaa pankki ja minä vain ajelen tällä. Ja tällä puhujaveljellä varmasti oli paljon velkaa, mutta niin oli omaisuuttakin. Hän osasi pelailla rahojen kanssa oikein. Ei kukaan pysty rahattomana rakentamaan hienoja puitteita, koska lainaahan ei tyhjätaskuille niin helposti anneta. Lainat pitää pystyä maksamaan pois ja taitavat rahankäsittelijät sen taidon osaavat.
        Se, että on paljon lainaa, ei tarkoita todellakaan sitä, että olisi sen verran köyhä. Rikkailla on aina osa rahoista poikimassa tuottoa ja lainaa ottamalla voidaan maksimoida tuotot. Tyhjästä kun ei voi yksikään upporikaskaan nyhjäistä. Yrittäminen on tavallaan eräänlaista uhkapeliä sillä erotuksella, että siinä pelissä pärjää ne, jotka osaavat tehdä oikeita liikkuja!

Harmi vaan että laki ja viranomaiset ovat haittaamassa niitä oikeanlaisia liikkuja,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi vaan että laki ja viranomaiset ovat haittaamassa niitä oikeanlaisia liikkuja,.

Meikäläisten seassa valitettavasti on luikureitakin, mutta valtaosa yrittämisellä rikastuneita ovat toimineet täysin lakien mukaisesti. Valta osa uskovaisista yrittäjistä kunnioittaa lakeja ja toimii niiden mukaisesti. Harmi vain, että lehtien kielteinen kirjoitus uskovaisten firmoista on johtanut siihen, että rehellisetkin yrittäjät ovat kärsineet. Monilla on saattanut kaatua todella hyvin menestynyt firmakin siihen ja tämä on todella surullista. Perheet ovat köyhtyneet, kun ei ole enää riittänyt rahaa ruokaan. Ollaan jouduttu hakemaan leivät leipäjonosta ja rahat sossusta. Tätäkö media tahtoo????!!!!

• Anonyymi

Ei se ollut Jumala joka on sallinut lervoille rahalliset rikkaudet. Alunalkaen röyhkeys,valehtelu ja liikkeen pyyteetön tuki tälle moraalittomalle toiminnalle on ollut kaiken alku.

• Anonyymi

Eiköhän tuo omanedun tavoittelu ole maallistuneen ihmisen ajatusmaailmaan jo lapsena juurrutettu. Huomaamme ilmestyskirjasta, että tuhannen vuoden valtakunnan lopussa, päästetään saatana vapaaksi. Hän alkaa kierrellä ympäriinsä ja kokoaa valtavan joukon ihmisiä, jotka haluavat hyötyä muiden kustannuksella ja lopettaa Jeesuksen rakkauteen perustuvan yhteiskunnan. Tämä valtava joukko lähtee etenemään Jerusalemia kohti, tehdäkseen lopun Jeesuksen tinkimättömästä oikeuden mukaisuudesta. Mutta Jeesus tuhoaa tämän joukon sekunnin murtoosassa, tulella. Tästä näemme, että vaikka tietyt ihmiset eläisivät kuin keisarit yltäkylläisyydessä, rauhassa,ilman pelkoa mistään ja Jeesuksen suojassa, ei sekään riitä. Mutta näin Jumala saa valikoidun joukon. ikuiseen paratiisimaiseen valtakuntaansa.

• >>Eiköhän tuo omanedun tavoittelu ole maallistuneen ihmisen ajatusmaailmaan jo lapsena juurrutettu. ** Se on todellista totta, Velluissa jopa arvojärjestys mukautuu omaisuuden mukaan. Vähemmän talkoita, enemmän ihailuja.

>>Huomaamme ilmestyskirjasta, että tuhannen vuoden valtakunnan lopussa, päästetään saatana vapaaksi. Hän alkaa kierrellä ympäriinsä ja kokoaa valtavan joukon ihmisiä, jotka haluavat hyötyä muiden kustannuksella ja lopettaa Jeesuksen rakkauteen perustuvan yhteiskunnan. *** Rauhoitu. Olisit pannut tekstin näkyviin, niin olisit tuonut voimia siitä kipuilevalle. Todellisuus on -38,n mukaan; Ilmestyskirja:
      20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa
      -92; Sitten se on päästettävä irti vähäksi aikaa.
      Alkuteksti; hänet annetaan vapaaksi vähäksi aikaa.

>>Kirjoitit, kierrellä ympäriinsä ja kokoaa valtavan joukon ihmisiä, jotka haluavat hyötyä muiden kustannuksella**

Tuo ei pidä vähäisimmästään asiassa paikkaansa.

Tapahtuma on milleniumin jälkeen, ja aika on vähäinen, tunneista päiviin. Toiseksi, kaikki Pyhät ovat tallessa ja maan päällä vain antikristuksen omia, jossa saatanalla ei ole voitettavaa, ja seuraava jae kertoo; 4 Minä näin valtaistuimia, ja niille, jotka asettuivat istuimille, annettiin tuomiovalta
      Silloinhan tuomiot julistetaan, Pyhille, temmatuille ja haudoista nousseille Pyhille palkkatuomio, eikä heidän kääröjä edes avata ja toisaalta tuomitut, antikristuksen joukot, sekä kuolleet, ylösnostetut pahat ihmiset saavat tuomion ikuiseen eroon Kristuksesta.

Saatan vapaudesta ja sen pituudesta ei ole eksaktia tietä, mutta Hän ei ole temmatuiden joukossa, sillä sitominen on kerrottu maan päällä.
      Ilm. 20; 1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
      2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
      3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

Tämä kaikki tapahtuu siis maan pinnalla, eikä vaikuta Pyhiin.

>>Tämä valtava joukko lähtee etenemään Jerusalemia kohti, tehdäkseen lopun Jeesuksen tinkimättömästä oikeuden mukaisuudesta. Tämä tapahtuu Vaivan ajan puolessa välissä ja Jeesus on silloin jo temmannut omansa. 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.

>>Mutta Jeesus tuhoaa tämän joukon sekunnin murtoosassa, tulella. ** Tätä tapahtumaa sanotaan Harmakedonin sodaksi, joka tapahtuu tempauksesta n 7 vuoden kahden viikon päästä (Hesekiel), ja se ei ole sekunti, vaan taistelu, joissa vihollisen luita poltettiin viikkokaupalla.

>>Mutta näin Jumala saa valikoidun joukon. ikuiseen paratiisimaiseen valtakuntaansa.** Valintaa ei suorita Jumala vaan Jeesus. ** Matt. 11:27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa

Näihin viimeisiin prosesseihin ei Isä puutu ollenkaan. Vasta silloin, kun Hän tuo taivaasta Jumalan Valtakunnan Jerusalmiin, niin Jeesus luovuttaa valla Hänelle, se on Uusi Jerusale.

• Anonyymi

Jumala tekee valinnan.
        Joh. 1:
        24 "Isä, minä tahdon, että ne, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä missä minä olen. Siellä he näkevät minun kirkkauteni, jonka sinä olet antanut minulle, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman luomista. [Joh. 12:26, Joh. 14:3]

• pinnasänky
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala tekee valinnan.
        Joh. 1:
        24 "Isä, minä tahdon, että ne, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä missä minä olen. Siellä he näkevät minun kirkkauteni, jonka sinä olet antanut minulle, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman luomista. [Joh. 12:26, Joh. 14:3]

Johannes 1; 24 tuota ei ole minun Raamatussani?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Johannes 1; 24 tuota ei ole minun Raamatussani?

Kyllä se on Joh.17:24.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on Joh.17:24.

Nyt stemmasi, siinä Jeesus kiittää Isäänsä, Hän sai joukkoonsa myös niitä, jotka uskmoivat vain jUmalaan, kuten Saul, joka teki parannuksen Jumalasta Jeesukseen, ja vasta sitten löysi Jumalan, kuten minäkin.

20 "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun.
        21 Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut.
        22 "Sen kirkkauden, jonka sinä olet antanut minulle, olen minä antanut heille, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä.
        23 Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, he ovat täydellisesti yhtä, ja silloin maailma ymmärtää, että sinä olet lähettänyt minut ja että olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua.
        24 "Isä, minä tahdon, että ne, jotka olet minulle antanut, olisivat kanssani siellä missä minä olen. Siellä he näkevät minun kirkkauteni, jonka sinä olet antanut minulle, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman luomista.

Kannattaa laitta jodantojakeet, ei ainoastaan yhtä.

• Anonyymi

Ne joilla on paljon varallisuutta, harvoin antavat tarvitseville. En tiedä että rikas olisi auttanut köyhiä. Usein saa käteen vain jonkun hengellisen lehden jossa kehoitetaan uhraamaan viimeisetkin rahansa seurakunnan kassaan. Hurstille antoi avustuksia Metallica bändi. Rikkaat uskovat jotka saivat rahansa uskovilta, ovat tuomionsa ansainneet. Köyhille menee vain murto osa. Sehä onkin selvä, koska hallinnolliset kulut nielee paljon ja "köyhä" julistaja tarvitsee elatuksen.
      Koska evankeliumilla on kiire, niin tarvitaan kunnon menopeli ja virheet.

• Anonyymi

Apostoleillakin oli Bentleyt.

• Anonyymi

Persaukiset ovat poikkeuksetta kateellisia, ei tarvitse naapurilla olla kuin kolme tonnia maksanut Mersu.

• Anonyymi

Paavalin Mersu maksoi 13 000.

• Anonyymi

Eräällä ihmisellä oli miljoonaluokan autoja.
      Parhaimman sijoituksen hän teki
      Saamalla armon tehdä parannus.

• Anonyymi

Trollyerallye.

• Anonyymi

Ahneus,ahkeruus ja kateus on lahjoja jotka ovat kiinni toisissaan.

• Anonyymi

Kaveripiirissä annellaan synnitkin anteeksi ja vaivutaan itsepetokseen

• Anonyymi

En suinkaan, mietin vain sitä onko vaurauden takana hyväksikäyttöä ja rikollista toimintaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pari sanaa elämästä.
      Matt. 6:19
      Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
      Matt. 6:20
      Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.

Saarnaaja 5 toteaa.
      10 (5:9) Joka rakastaa rahaa, ei saa rahaa kylläksensä, eikä voittoa se, joka rakastaa tavaran paljoutta. Sekin on turhuutta.
      11 (5:10) Omaisuuden karttuessa karttuvat sen syöjätkin; ja mitä muuta etua siitä on haltijallensa, kuin että silmillään sen näkee?
      12 (5:11) Työntekijän uni on makea, söipä hän vähän tai paljon; mutta rikkaan ei hänen yltäkylläisyytensä salli nukkua.
      13 (5:12) On raskas onnettomuus, jonka minä näin auringon alla: rikkaus, joka on säilytetty onnettomuudeksi haltijallensa.

Maallinen omaisuus on katoavaa.
      w.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe