Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Liittynyt 5v sitten
71
aloitusta ·
9932
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuosta+pyramidista;+Mikään+muu+muoto+ei+pysyisi+kasassa,+ja+asia+löytyy+kirjoituksista.
Myös+kallioon+tulee+elämän+virta,+joka+on+jo+auki+n+6+cm,+olen+itse+nähnyt+sen+kalliolla.
Mitään+vertauskuvallista+ei+asiassa+ole,+patisti+sekulaareilla.
Koossa+on+Sinulle+probleema,+Uusi+Jerusalem+on+miljardien+ihmisten+koti,+ja+voit+vaikka+verrat+sitä+Eurooppaan.
11.06.2021 12:12
Jeesusta,+isää+unohtamatta+kokonaisuudessa.
Miten+Sinä,+jos+Keisarilla+on+kaikki+valta,+rukoiletko+maaherraa,+maalliseksi+kääntäessäni+sen+aikaisessa+hierarkiassa.
11.06.2021 07:29
Se+on+lyhyt+jakso+ihmisen+elämässä.+Mustan+tapahtumat+TV;ssä
10.06.2021 20:17
Asia+ajankohdasta+on+hyvin+merkityksellinen,+koskien+ihmistä.
Vanhan+testamentin+aikana++Jumalalla+oli+kaikki+valtaa+valta+kaikkeen,+paitsi+saatanalle+Hän+myöntyi+yhdessä+asiassa.
Löytyy+Jobin+kirjasta,+1;7+Niin+Herra+kysyi+saatanalta:+"Mistä+sinä+tulet?"+Saatana+vastasi+Herralle+ja+sanoi:+"Maata+kiertämästä+ja+siellä+kuljeksimasta".
8+Niin+Herra+sanoi+saatanalle:+"Oletko+pannut+merkille+palvelijaani+Jobia?+Sillä+ei+ole+maan+päällä+hänen+vertaistansa;+hän+on+nuhteeton+ja+rehellinen+mies,+pelkää+Jumalaa+ja+karttaa+pahaa."
9+Saatana+vastasi+Herralle+ja+sanoi:+"Suottako+Job+pelkää+Jumalaa?
10+Olethan+itse+kaikilta+puolin+suojannut+hänet,+hänen+talonsa+ja+kaiken,+mitä+hänellä+on;+olet+siunannut+hänen+kättensä+työn,+ja+hänen+karjalaumansa+ovat+levinneet+ympäri+maata.
11+Mutta+ojennapa+kätesi+ja+koske+kaikkeen,+mitä+hänellä+on:+varmaan+hän+kiroaa+sinua+vasten+kasvojasi."
12+Niin+Herra+sanoi+saatanalle:+"Katso,+kaikki,+mitä+hänellä+on,+olkoon+sinun+käsissäsi;+älä+vain+koske+kädelläsi+häneen+itseensä".+Ja+saatana+meni+pois+Herran+edestä.
Saatana+sai+vallan+koetella+ihmisiä,+mutta+tappaa+Hän+ei+voi+ketään,+alkaen+Jobista.+Mielestäni+saatanalla+on+ihmiseen+sen+verran+valtaa,+mitä+ihminen+Hänelle+antaa.
Miettikää+sitä+tarkasti,+esim+Saatanan+enkelit+antavat+hänelle+paljon+valtaa.
Se+aika+jatkuu+tänä+päivänäkin+vaikka+Jeesus+on+tullut+kaikille+turvaksi,+saadessaan+itse+kaiken+vallan,+joka+on+jo+ennustettu+Dan+7/14.
Matt+28;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Kuitenkin+Ihmiset+kootaan+tuomiolle,+kristityt+temmataan,+ja+7+vuoden+päästä,+jolloin+alkaa+millennium,+saatana+sidotaan+ja++Pyhät+opetetaan+Paraatisin+tavoille,+sen+päätyttyä+kaikki+pahatkin+kutsutaan+tuomiolle,+joka+on+jo+maassa.+Siellä+on+ne+kaksi+jonoa,+Jeesuksen+ja+muiden,+Jeesus+on+silloinkin+vallassa,+ja+Hänen+joukkonsa+lyövät+pahana+vallan,+maan+päällä+ja+niitä+luita+poltetaan+sitten+kuukausikaupalla.
Milloin+valat+sitten+siirtyy+Jeesuskelta+Jumalalle,+se+siirtyy+vasta+silloin,+kun+pahan+valata+on+voitettu,+Jumala+kaiken+Isänä+ei+asu+koska+pahan+kanssa+samassa+tasossa.
Sitten+tulee+aika+Paratiisiin,+jonka+Jumala+itse+tekee+Taivaassa,+ja+nyt+tarkkana;+Ilm+211+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
Seuraavaksi+on+vallanvaihto,+Pojalta+Isälle.+7+Joka+voittaa,+on+tämän+perivä,+ja+minä+olen+oleva+hänen+Jumalansa,+ja+hän+on+oleva+minun+poikani.
Ja+kaikki+jatkuu+Isän+johtaessa+Israelissa+loputtomiin:6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Silloin+tulee+valtaistuin,+josta+Paavali;++Ap.+t.+7:56+ja+sanoi:+"Katso,+minä+näen+taivaat+auenneina+ja+Ihmisen+Pojan+seisovan+Jumalan+oikealla+puolella".
Sitä+ennen,+1.+Kor.+15:24+Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman.
Eli+se+aika;+Aika+on+tuhatvuotisen+valtakunnan+jälkeen+jolloin+Paratiisi+tulee+maahan,+Israeliin,+mitoilta+2604+km+kanttiinsa+pyramidin,+jonka+keskellä+on+elämän+puu.+Mitat+Hes+48.+
Eli+aika+on+"maailman+lopun+jälkeen,+millenniumin+jälkeen+ja+tuomion+jälkeen,+jolloin+vain+Pyhät+asuvat+Jumalan+Valtakunnassa+Uudessa+Jerusalemissa.
Se+on+se+oikea+Jumalan+Valtakunta,+joka+tulee+ja+pahat+on+siirretty+kadotukseen+ja+hyvät+herätetty+Tuonelasta.
Ajallisesti+tempauksesta,+7vuotta,+++milleniun,+ja+Pyhä+sota,+sekä+tuomiot.
Silloin+Jumala+on+Kuningas,+jota+auttaa+Jeesus+ja+Henki+viereisiltä+istuimilta.
Sen+jäl
10.06.2021 20:03
Tätä+ajoin+takaa,+olen+asunut+siinä+maassa+3,5v,+tunnen+järjestelmän,+joka+tulee+vain+kovemmaksi,+johon+liittyvät+Belarus+jonka+johtajat+seuraavat+Putinin+kierouksia+ja+julistavat+kaikki+he,+jotka+"toisinaan+elevate"+äärijärjestöksi,+ja+rangaistus+on+hengen+meno+(vatsakipuja+vankilassa).+Kommunismihan+on+tappanut+n+100+miljoonaa+ihmistä.
10.06.2021 17:18
KOKEILKAA+NYT+VIIMEINKIN+vastata+siihen,+missä+vaiheessa+mailman+kategoriassa+tämä+tapahtuu?+
Tämä+on+vain+yksi+suuri+pimennys+Vl+saarnaajista,+niistäkään+ei+sitä+tiedä+kukaan.
10.06.2021 17:07
Totta+se,+että+Hän+on+niin+suuri,+ettei+ihminen+voi+Häntä+arvostella,+vaikka+se+on+hyvin+yleistä,+etupäässä+huomioimatta.
Tulee+kuitenkin+ottaa+se+nyt+huomioon,+että+kiitos+kuuluu+Hänelle+siitä,+että+antoi+kaiken+vallan+Jeesukselle,+joka+antaa+meille+elämisen+Raamit+sekä+rauhan,+joka+on+tärkein+elämässä,+sitten+pystyy+ajattelemaan+muutakin.+Sitä+ei+Jumala+anna.+Jumala+toimii+vain+omaisuuskansansa+parissa+siihen+asti,+kun+antoi+vallan+Pojalleen,+ei+ollenkaan+pakanoiden+parissa.
Vedenpaisumus+on+ennen+Israelia+ja+Vanhan+liiton+asioita,+ei+kuulu+uuteen+liittoon,+kuten+epäjumaltakin,+mutta+poikkeuksena+se,+että+Raha+ja+ylellisyys+on+nyt+usean+jopa+niin+sanotun+uskovankin+jumalia.
Holokausti+oli+saatanan+työtä,+koska+sen+valtakausi+on+vielä,+ja+ajattele,+se+kohdistui+Israeliin,+6,25+miljoonaa+uhria,+mutta+ei+kukaan+ei+puhu+Stalinista,+Hän+tappoi+meikäläisiä,+sukulaisani+yh.+2,1-+2,2+miljoonaa.+Hänkin+oli+omiensa+jumala.+Myös+Israel+oli+poikennut+Jumalasta.
Muista+se,+että+Jeesus+on+kristityn+elävä+Jumala,+Joh+10;30+alkuteksti,+-+Minä+ja+Isä+olemme+yksi.
10.06.2021 07:23
Siksi+kysyn,+että+missä+järjestyksessä+tämä+istuminen+alkaa,+se+on+olennainen+asia,+joka+on+Raamatussa+selvitetty,+ja+siksi+on+se+Sinunkin+hyvä+avata+kaikille.
10.06.2021 07:10
Kokeile+nyt+kuitenkin+vastata+tekemisistään?
Saa+muutkin+ymmärrystä.
10.06.2021 07:08
Kerroppa+mikä+on+Tästäedes+jolloin+istunto+alkaa?
09.06.2021 20:42
Jumala+on+puhunut+Vanhassa+Testamentissa+omalle+kansalleen+Israelille,+ja+sitä+ennen+Adamista+alkaen+aina+Abramille.
Pakanoille+ei+vielä+sanaakaan,+mutta+puhuu+sitten+Uudessa+Israelissa,+Jeesuksen+omille.
09.06.2021 20:40
Miten+Jurille+kävi+vähän+ajan+päästä?++Kerkesi+ottaa+yhteyden+lennonjohtoon;+Joku+tunnistamaton+ilma-+alus+tulee+lähelle?
Siihen+loppu+155+senttisen+lentelyt.
09.06.2021 19:54
Mitä+tästä;+Matt+28;18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä
Osaatko+lukea+tuon+ääneen?
09.06.2021 19:52
Konteksti;+Te=+paikalla+olevat.
09.06.2021 19:48
Ei+ole.+
Palestinian+(filistealaisille)+Oslo+6000,+-47+sopimuksen+oma+alue+Länsirannan+itäpuolelle,+joka+oli+suurempi,+mitä+Israel,+ilmaiseksi+ja+sen+nimi+oli+Trans+Jordania.
Mutta+Arabit+ajoivat+nämä+ihmiset+pois,+koska+ne+eivät+ole+arabeja,+vaan+muinoin+Välimeren+itäisten+saarien+kalastajia,+jotka+tulivat+jo+Rooman+aikana+Israeliin.
Kun+he++jäivät+ilman+asuntoa,+niin+Gasan+kaista+luovutettiin+heille,+etteivät+terrorisoi+koko+Israelia+ja+silloin+talot+jäivät+omistajiensa+(Israel)+omistukseen,+siitä+näinollen+palestiinalaiset+maksoivat,+tai+piti+maksaa+vuokraa,+jota+nämä+ketkut+eivät+juuri+tehneet.
Tämä+selvyydeksi.
09.06.2021 08:17
Tuskin+sitä+yksin+Häneen+kohdistuvana+teen?+Jeesuksella+on+kuitenkin+kaikki+valta.
09.06.2021 08:06
Alkuteksti+sanoo+Jeesustakin+Jumalaksi,+jota+Hän+on,+Isän+lisäksi;+Joh+10;30.+Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi
Mitä+tästä+sanot?
09.06.2021 08:04
Se+on+Hermeneuttisen+Raamatuntutkimisen+perus-+sääntö,+kun+tutkitaan+eksegeesiä+käyttäen.
Mitä+menetelmää+itse+käytät?
08.06.2021 20:21
Olet+perverssi,+kuten+usea+muukin+VL+mies.
08.06.2021 19:44
Alan+todella+W+jo+nauraa+Sinulle+valheinesi.
08.06.2021 19:43
451 / 497