Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus+kerran+satuin+näkemään.+Mieleen+tuli+Aaken+ja+Peteliuksen+esittämät+sketsihahmot.+Sorry.
12.01.2022 22:40
Rikos+Persulla+on+kuin+sulka+hattuun.+Varsinkin+kiihottamisesta+kansanryhmää+vastaan.
12.01.2022 21:50
Tää+nykyinen+hinta+on+vielä+tyyntä+myrskyn+edellä.+Kun+maapallo+lämpenee+niin+sadot+pienenee,+ja+tottakai+näkyy+hinnoissa.+Itse+en+yllättyisi+jos+Juhla+mokka+ois+10+-+15+euroa.
Koskeeko+tää+sitten+kaikkia.+Kahvi,+tee,+kaakao?
12.01.2022 18:12
Näin+oon+ymmärtänyt+että+ilmaston+muutoksen+tautta+hinta+tulee+pompsahtamaan.+No+kyllä+Suomi+edelleen+kahvia+juo.+Tosin+vähän+katsotaan+eikä+puolta+pannua+kaadeta+viemäristä+alas.
Mitä+tulee+nyt+nousseisiin+hintoihin+niin+priorisointia+köyhä.+Jätä+tupakka+alkoholi+ja+pelit+vähemmälle+niin+huomaat+itsesi+presidenttiä+taikka+erikoiskahveja+juomassa.+😐
11.01.2022 21:38
Mitä+yhteistä+on+naisilla+ja+hirmumyrskyillä?!
Tulevat+kuumina+ja+kosteina+ja+lähtevät+talojen+ja+autojen+kanssa.
😄
10.01.2022 23:09
Maapallon+keskilämpötila+ratkaisee+nämä+karkelot.+🙁
10.01.2022 22:51
No+eikö+tuo+mee+jo+koomisuuden+puolelle.+Paljon+meteliä+mutta+ei+näyttöä.+Ainenkaan+tällaiselle+tavalliselle+kadun+tallajaalke.+Vähän+sama+kuin+uskovaisten+Jeesus+tulee+huomenna+jutut.
Mä+kyllä+uskon+maan+ulkopuoliseen+elämään.+Jos+löydät+yhden+luteen+niin+niitä+tod+näk+on+muitakin.+Toi+olikin+ihan+hyvä+vertauskuva,+ihminen+ja+lude.+Ehkä+juuri+tuon+ihmisen+takia+korkeampaa+älyä+ei+Tellus+kiinnosta.
10.01.2022 22:16
Toi+Occami+monesti+paikkansa+pitää.+Eli+minä+luen+asiaa+niin+että+tuskin+ainoita+olemme.+Mut+se+huvittaa+että+herran+vuonna+-22+ei+oo+vielä+pitäviä+todisteita+asiasta.+Aina+löytyy+selitys+jos+toinenkin+että+miksi+ei+pitävää+todistetta+nyt+olekkaan.+:D++Vähän+menee+selittelyn+puolelle.
10.01.2022 19:41
Eräs+laittoi+paljon+massia+hevosiin.+Siitä+puhuivat+että+rahat+meni+hitaisiin+hevosiin+ja+nopeisiin+naisiin.+:D
Onhan+tuota+ollut+läpi+historian+ja+kaikkialla.+Mut+kyl+tää+thai+style+aika+perseestä+on.+Kaikki+perustuu+siihen+että+kuinka+farangin+omaisuus+rullataan.+Näin+olen+ymmärtänyt.
10.01.2022 18:48
Kyllä+vois+hänen+kanssaan+terassilla+pari+ottaa.+Mielenkiintoista+seuraa.+:)
10.01.2022 18:37
Virheistä+oppii.+Onneks+ei+ollu+tosi+isot+rahat+kyseessä.+Se+on+pohjaton+kaivo.+
Mä+en+siis+ole+siellä+mutta+läheinen+on.+Oon+semmosta+stooria+kuullut+männä+vuosina+että+huh+hah+hei.
On+hienoa+olla+suomalainen.
10.01.2022 18:15
Ihmisen+DNA+ssa+on+pahoja+valuvikoja+.+Ihminen+on+hyvin+hyvin+sotaisia+olento.++Kaikki+sotii+enemmän+tai+vähemmän.+Toki+myönteisinkin+asioita+on+kuten+kykeneväisyys+ratkaisuihin/kompromisseihin.
Mut+JOS+telluksen+ulkopuolista+elämää+on+niin+uskon+että+me+emme+kiinnosta+heitä+paskan+vertaa.+Pyörittelevät+päätä..
09.01.2022 19:20
Eikös+savolaisen+lempi+auto+ole+SAAB.+Suap+eestä+Suap+takkaa..
😄
09.01.2022 00:55
Mä+uskon+että+ihmiskunta+tulee+vielä+pitämään+yhtä+pakon+edessä.+Tappava+kulkutauti,+selviytyminen+kolmannesta+maailman+sodasta,+tai+vihamielinen+maapallon+ulkopuolinen+elämä.+Jotain+tapahtuu+ja+yhteen+hiileen+joudutaan+puhaltamaan.+Alkaisiko+siitä+uusi+ei+vihamielinen+aikakausi.+Toivossa+on+hyvä+elää.
09.01.2022 00:11
Se+on+sivistystä+myös+että+osaa+katsoa+omaa+napaa+pidemmälle.+Eli+auttaa+heikompi+osaisia.
Mä+haastan+jokaisen+ei+rasistin+menemään+juttusille+ulkomaalaisen+kanssa.+Se+voi+pelastaa+hänen+päivän+tai+antaa+uskoa+tulevaisuuteen.
Mä+sanoin+eilen+että+Wellcome+to+Finland,+oli+varmasti+hänelle+myönteinen+kokemus.
Toki+en+minäkään+pelkkiä+elintasopakolaisia+kehu+tai+tervehdi.
08.01.2022 22:41
Ei+ole+helppoa+jättää+omaa+kotia+ja+kulttuuria.+Kun+puhutaan+aidosti+apua+tarvitsevista.+Suurin+osa+jäisi+kotiin+jos+mahdollista.+Meidän+pitää+antaa+eväät+siihen+että+voivat+luoda+uuden+elämän+Suomessa.+Ja+siinä+onnistutaan+kepistä+ja+porkkanasta.+Mut+siinä+oltanen+samaa+mieltä+että+enemmän+keppiä.+Kun+opiskelee+esim+kieltä+niin+sitten+vasta+täysi+sosiaaliturva.+Siinä+voittaa+kaikki.
08.01.2022 21:15
No+korjataan+että+kansan+enemmistöltä+saa+luottamuksen.+Joutunut+ajojahdin+kohteeksi.+Esim+tää+case+kaviaari.+Mitä+väliä+mitä+on+illallisella+syönyt.+Jos+olisi+syönyt+pippuripihvin+niin+te+änkyrät+haukkuiditte+sitäkin.+Hyi+söi+lihaa.+Näyttää+huonoa+esimerkkiä!
Jne.
08.01.2022 20:23
Sanna+ja+hallitus+saa+kansan+luottamuksen+ja+sekös+änkyrä+vänkääjiä+viduttaa.+😄
08.01.2022 18:43
Ja+viinit+kauppoihin+ja+kioskeihin.+Se+on+eurooppalaisuutta.+Deekis+ei+Sangre+de+toroa+osta+vaan+halvinta+lager+paskaa.+Eli+ihan+turvallisin+mielin+voi+vastustaja+apinat+olla.+Kun+linuviinst+tuli+kauppoihin+niin+puhuttiin+kuinka+kulutus+kasvaa.+Vaan+kävi+päin+vastoin.+Viinien+suhteen+sama+juttu.+Alkosta+ostetaan+myös+pullo+jäykkää+viinin+lisäksi.+Kaupasta+viini+ostettuna+jää+kossu+ostamatta.+😐+Eiköstä+vaan?
07.01.2022 18:46
Tää+on+vain+hyvä+että+röökille+tulee+korvattavia+tuotteita.+Suomesta+voi+tulla+tupakaton+mutta+ei+nikotiiniton.+Tää+olisi+myös+hyvä+päättäjien+muistaa.+Itse+nikotiini+riippuvuudessa+ei+sen+kummempaa+pahaa+ole.+Onhan+myös+esim+kofeiini.
31.12.2021 13:25
100 / 158