Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihminen+se+on+Tyttikin+ja+tilaisuus+tekee+varkaan.+Mun+mielestä+by+the+way+on+väärin+asettaa+talousrikollisille+liiketoimintakieltoja.+Ainenkin+pikkusinteille.+Kun+puhutaan+vain+muutaman+tuhannen+rikos+hyödyn.+Ei+oo+sekään+hyvä+että+kielletään+toiminta+ja+hän+ryhtyy+Kelan+tuille.+Mahd+nopeaan+takaisin+sorvin+ääreen+kun+on+velat+maksettu+tai+maksuohjelma+tehty.+Tapaus+Viikari+on+ikävä+mutta+isossa+kuvassa+myrsky+vesi+lasissa.+No+mutta+maksakoon+Viikari+hyödyt+pois+ja+elämä+jatkuu..
16.12.2021 23:04
Niin+joo,+Ok.+
Kyllähän+niillä+pisteillä+ois+voinut+maksaa+myös+työmatkoja.+Mulla+ei+nyt+leikannut,+sama+pää+kesät+talvet.+
Toki+pitää+maksaa+saatu+etu+takaisin.+Mut+ei+mitään+linna+juttuja.+Mut+on+se+juu+väärin+toiminut,+ei+kahta+sanaa.
16.12.2021 16:38
Onhan+tuo+näköjään+aika+ahkeraan+matkustellut.+Mä+luulin+että+kerran+kaks+Roodoksella+käynyt.
Mut+ei+hän+käsittääkseni+ole+mitään+varastanut,+nää+pisteet+on+boonuksia+eli+ylimääräisiä.+Eri+asia+jos+ois+matkat+maksanut+firman+Visalla?
16.12.2021 14:59
Talous+rikollisuus/korruptio+on+vakava+asia.
Mut+tää+on+niin+pieni+juttu+että+oikein+naurattaa.+Mitä+väliä+jollain+ilmaisella+lennolla+on?+Ja+käsi+pystyyn+kuka+ei+olisi+toiminut+samoin.+Tilaisuus+tekee+"varkaan"..++Pitäis+keskittyä+ison+tason+veronkiertoon+ja+antaa+näiden+viikareiden+lennellä..
15.12.2021 23:19
Vanha+sanonta:+Ei+ole+mitään+alkoholi+ongelmaa,+koska+sitä+on+aina+riittävästi.
Tosin+itse+käyttänyt+viime+vuosina+hyyyvin+vähän.+Ja+voi+sanoa+että+ihan+kivaa+on+ollut+ilmankin.+Suosittelen+jos+hapanta+liikaa+menee.+Toki+Jouluksi+on+punkut+ja+joulu+oluet+oltava.+Oppia+kohtuu+käyttäjäksi,+sitä+ongelmaiselle+toivon.+Koko+sydämestäni.
14.12.2021 23:43
Mun+mielestä+tää+tappelu+on+koomista.+Kun+oma+teoria+on+että+uskon+evolutioon+mutta+uskon+myös+että+se+on+jonkun+aiheuttama.+Ymmärtätte+varmaan+risti+riitaisuuden+tai+jopa+koomisuuden.+Molemmat+olette+oikeassa+mutta+ette+kuuntele+toista.
Toinen+mikä+huvittaa+on+keskustelu+maapallon+ulkoisesta+elämästä.+Alieneita+onko+heitä?!+No+on+koska+itsekkin+saatamme+niitä+olla.+Emme+näe+vaan+metsää+puilta.+😐+
Ei+tuo+nyt+täysin+mahdoton+ajatus+ole+että+ollaan+olentoja+siinä+missä+harmaat+avsruusolennotkin.+Emne+vaan+ole+kehityksessä+niin+pitkällä.+Mut+tänne+meidät+on+istutettu+ja+loppu+on+historiaa.+Todellakin.+Hienoa+homo+sabiens.
14.12.2021 21:25
Kunnianhimoinen+nainen.+Ei+ole+mennyt+sieltä+missä+aita+on+matalin.
Ois+voinu+mennä+vaan+rikkaisiin+naimisiin+jne+mutta+tämä+tyttö+tähtäsi+korkeelle.+Ja+loppu+on+historiaa.
13.12.2021 23:38
Mitä+ulkonäköön+tulee+niin+Sanna+on+lähes+mallikamaa.+Pituus+ainoa+kymysysmerkki.+Silmät+vähän+erikoiset+mikä+on+huippumalleille+aika+tyypillistä?
13.12.2021 22:49
Kiitti+vinkistä..
13.12.2021 21:35
Ok.+:)
13.12.2021 21:34
Ok,+laitetaan+mieleen.
13.12.2021 18:49
Olen+käynyt+myös+jaakobin+painin+asian+suhteen,+ja+tullut+tulokseen+että+ihminen+on+lihan+syöjä.+Näin+ajattelen+vuonna+2021.
13.12.2021 00:19
Kyllä+noistakin+tuunaamalla+SYÖTÄVIÄ+saa.
Mä+taas+väitän+olleeni+Suomen+kovin+oliivien+syöjä.+Nykyään+ei+mene+kuin+muutama+purkki+kuukaudessa.
13.12.2021 00:11
No+en+kyllä+menis+lettua+sillä+pilaamaan.+Mut+jokainen+tavallaan.+Toki+johonkin+roiskeläppään+sitä+vois+kokeilla..
12.12.2021 23:55
Mullakin+aukko+sivistyksessä,+en+oo+koskaan+paistanut.+Paitsi+tänä+vuonna.+:)
Mikä+ero+on+siinä+että+mittarin+lukemat+75+tai+80?+Mä+itse+tykkään+enempi+ylikypsästä+että+oisko+tuo+80c+parempi.+Mulle.
12.12.2021 23:49
Klo+7+pizzeriaan.+Preppiksiä+kuten+salaattupöydän+laittoa+ja+ovet+avataan+klo+10.
Ovet+sulkeutuu+klo+21.+Siivousta+ynnä+muuta+klo+23+asti.+Ja+sit+nukkumaan.+Ja+tämä+kuin+päivänä+murmelina+elokuvassa.
Respect!+Yrittävät+pärjätä+omillaan.+Eivät+syö+kuormasta.+Toisin+kuin+karvakäsiksi+haukkuva+toimeentulotuki+Teppo.+:(
12.12.2021 21:33
Jaa+että+on+väärin+käydä+JOSKUS+vähän+vapaalla?+Mielessä+alkoi+soida+Dua+Lipan+dont+start+now.
Tekopyhää+hurskastelua+ääliöiltä+jotka+par+aikaa+korjaa+oloaan+marketin+halpa+laagerilla?+Jotenkin+noin.
12.12.2021 19:49
Pitää+käydä+sivuilla.+Oon+vissiin+kerran+käyny+abaut+kymmenen+vuotta+sitten.+Lehteen+en+ole+koskenut+myöskään+noihin+aikoihin.+Mut+pitää+käydä+ja+päivittää+oma+arvio+jos+oikeassa+olet.
11.12.2021 23:24
On+siellä+varmaan+hyvääkin+mutta+aika+paljon+paskaa+joo.+Julkkis+on+maksanut+saunamakkarat+ja+sauna+bisset+kolikoilla+niin+siitä+tehdään+juttu.+Jne.+Toi+siis+noin+väritettynä+esimerkkinä.+Että+tuota+luokkaa+voi+jutut+olla.+Että+puhutaanko+journalismista+vai+paskan+jauhamisesta?!
No+jokaisella+on+oikeus+valita.+Siitä+Suomi+on+hyvä+maa.
11.12.2021 23:05
Ei+varmaan+ihanne+yhteiskunnassa+tämmöistä+olisi..
11.12.2021 22:59
102 / 158