Herätti hänessä kiinnostusta. Harva naispääministeri kuvauttaa itseään ilman paitaa.
Elon Musk tutustui Marinin tissiväliin
34
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman paitaa, kuvastaa juuri tyhmyyttä.
- Anonyymi
Sillä saa todistetusti klikkijulkisuutta.
- Anonyymi
Suomi, "onnellisten" paratiisi...onneksi en enää asu siellä...
- Anonyymi
Marinilla on aika vähän oikeaa asiaa. BB-talo sopisi hänelle.
- Anonyymi
siitähän se romanssi alkuun ja sanna vaihtaa porvarismieheen korkeammalta tasolta
- Anonyymi
Jos ei ole muita avuja mitä esitellä niin kaippa sitten niitä mitä on.
- Anonyymi
Tissiväli hahahahahahaaaaaaaaaaaaaa eihän sillä oo ees mitään väliä,kaksi vilunäppylää vaan !!!!!!!!
- Anonyymi
no eipäs nyt dissata, kyllä se hyvä on ja oikein pantu esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eipäs nyt dissata, kyllä se hyvä on ja oikein pantu esille.
Hae nyt talouspaperia ja pyyhi näppis ja näyttö!
- Anonyymi
Höpö, höpö. Sannukalla tissit olemattomat. Ilmankos väliä riittää. Kyllä tämän naisen pitäisi mennä itseensä ja rauhoittua. Loputon poseeraus ja julkisuuden kaipuu on mennyt yli sallitun rajan. Mistä puute?
- Anonyymi
julkisuus on kuin huume, mutta poliitikolla menee tuossa uskottavuus
- Anonyymi
Eiköhän sillä melkonen puute ole kun sen kaappigei aviomieskin hengaa ennemmin sen Ilarin (vaimikäseoli?) kanssa kun oman vaimonsa? :) :D
- Anonyymi
Sannalla menee varmaan lisää päähän kun Musk noteerasi.
Sannallehan on tärkeintä saada huomioita, bailata julkkisten kanssa ja poseerata.
Nyt Sanna on varmaan entistä pöyhkeämpi. Pää alkaa olla täynnä. - Anonyymi
Kohta varmaan Sanna ajelee uudella Teslalla ja juttua riittää..
- Anonyymi
Sanna haaveilee jo bailaamisesta Muskin kanssa.
- Anonyymi
Eikös Italiassa ollu joku Cicciolina, tosin eihän se nyt ihan pääministeri ollu MUTTA samanlaiset keinot silläkin tais olla kun Sannalla nykyään!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3e3a7c45-c3fe-412a-a3fc-3c0f2e83ca88- Anonyymi
No tsikkoliina tosin tais vilutella vähän muutakin kun tissivakoaan jo ennen poliitikon uraansakin, joten …? :D
- Anonyymi
Kieli poskessa .
Kuva on hyvä.
Kateelliset ìtkevät , hyvä kuva tosi hyvä.
No ajatelkaa vaikka , meijän Paavo ilman piluu ilman paitaa.
No joo - Anonyymi
Sanna on kuulkaas edustava ja kaunis neito. Moni muukin kuin Nurminen bilettää hänen kanssaan mielellään.
- Anonyymi
Todistaa sen, että porvarimiehet ajattelevat aina munallaan...jopa Elon Musk.
- Anonyymi
Miehimykset on keskittyneet vasemmistoon. Johtunee ympäristömyrkyistä. Miehillä alentunut testosteroni ja kohonnut estrogeeni.
- Anonyymi
KAIKKI heteromiehet ajattelee munallaan! ;) Paitsi toki suvakkihömöt, jotka ajattelee vaan persreijällään! :/
- Anonyymi
Heti kiinnostutaan tissivälistä kun on nuori nainen ministerinä, helppoa se on mies boomeri ministereillä, ei kukaan ole kiinnostunut heidän tissiväleistään...
- Anonyymi
Niin se on toki miesten vika kun kiinnostutaan vilauttelijan tissivaosta, eikö vain? :)
Samalla logiikalla sit pitäis pidättääkin se NAINEN joka erehtyy katsomaan itsensäpaljastajan killuttimia lenkkipolun laidalla, vai? :)
*diu diu!* 🤪
Mitä ulkonäköön tulee niin Sanna on lähes mallikamaa. Pituus ainoa kymysysmerkki. Silmät vähän erikoiset mikä on huippumalleille aika tyypillistä?
- Anonyymi
Ja alahampaat on aivan ristissä
Anonyymi kirjoitti:
Ja alahampaat on aivan ristissä
Kunnianhimoinen nainen. Ei ole mennyt sieltä missä aita on matalin.
Ois voinu mennä vaan rikkaisiin naimisiin jne mutta tämä tyttö tähtäsi korkeelle. Ja loppu on historiaa.
- Anonyymi
Olisin kiinnostut mitä kyseinen kuva aiheuttaa vasemmistolaisten miesten mielissä. Ovatko he tosiaan erilaisia?
- Anonyymi
Miksei nainen saisi olla ilman paitaa,kyllähän
miehetkin voi olla ilman paitaa,eikä siitä närkästytä.- Anonyymi
Mutta kyllä Putinille naurettiin.
- Anonyymi
Sannan pakaravako on paljon kiinnostavampi kuin tissiväli.
- Anonyymi
Arvaa kuka on kiinnostunut sinun pakaravälistäsi?
- Anonyymi
Mihin väliin? Minä näin vain laudan.
- Anonyymi
Natsihallitus murhaa lapsia se on fakta😂🤣
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9457
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994