Vapaa kuvaus

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".

En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.

Aloituksia

2160

Kommenttia

3451

1. Kuinka voimme tukea Sanna Marinin elämäntapaa?

Kiertäkää seteli rullalle ja tunkekaa se nokkaanne Sannan julkisten esiintymisien ajaksi. Varattomat voivat tehdä sen vi
    Salaliittoteoria
    5
    28
  2. Venäjä on häviämässä Ukrainan sodan....!

Se on kansainvälisten länsilähteiden mukaan menettänyt jo: - 200 758 nuorta ammattisotilasta. Jäljellä on enää riutuvia
    Salaliittoteoria
    0
    28
  3. Katsokaa kuinka turkkilainen saa turpaansa..!

Video on toki ikärajoitettu joillain selaimilla: https://www.youtube.com/watch?v=aixfILintuQ
    Salaliittoteoria
    0
    28
  4. Euroopan Unioni on luotu tuhoamaan kansallisvaltiot!

Keksittekö muita päämääriä hyvät herrat? Tätä valtioiden tappojärjestelmää johtavat maailman valtiaiden uskolliset rakk
    Salaliittoteoria
    4
    28
  5. Törkeää vaalivilppiä Venäjällä!

Yhtenäinen Venäjä- puolue sai vuoden 2016 vaaleissa 54,2 % äänistä. Nyt se koki vaalitappion ja sai vain 45,3 %:n kannat
    Yhteiskunta
    0
    28
  6. Ajatusrikollisuus länsimaisissa yhteiskunnissa.

Sehän on täyttä totta ja elämme jo Orwllin ennustamassa maailmassa. Valvontakoneistomme eivät yllä vielä päidemme sisään
    Salaliittoteoria
    6
    28
  7. Operaatiokeskuksen Klasu on vähän tyhmä ?

Hän on kova palloteorian lobbari ja tarinoi kuinka läheltä päiväntasaajaa ammutut raketit ovat hyvä jutska. Kyselin peru
    Salaliittoteoria
    0
    28
  8. Thaimaan pääelinkeino oli turismi ennen pandemiaa.

Nyt maa on ajautunut suuriin vaikeuksiin; 95 % hotelleista on suljettuna ja työttömien määrä on lisääntynyt lähes 10:llä
    Salaliittoteoria
    3
    28
  9. Joulut Pattayalla !

Tässä pieni tarina siitä ja sen aiheuttamasta keskusteluketjusta: https://keskustelu.suomi24.fi/t/16351580/joulut-pattay
    Salaliittoteoria
    0
    28
  10. Olen pohtinut että mikä ärsyttäisi ja suututtaisi eniten palstan suvakkeja?

Heille on yhteistä usko Maan pallomuotoon, Kuussa käynteihin ja nyt uusimpana voimakas usko että koronapiikitykset ovat
    Salaliittoteoria
    46
    28
  11. Kuinka estää napajäätiköiden sulaminen?

Ilkeät kielet sanovat että jos ne ovat päättäneet sulaa niin sitten varmasti ne sulavat. Eihän se tietenkään näin ole. V
    Salaliittoteoria
    11
    27
  12. Muotipiikkien haittavaikutusilmoitukset.

Niitä on Fimealle tullut muutamia joista on käsittelemättä enää rapiat 13 000. Kuolemantapauksista Fimea ei suostu kert
    Salaliittoteoria
    13
    27
  13. Venäjän federaation asevoimat rahoittaa Helsingin yliopistoa!

Hei hetkinen, muistin sittenkin väärin. Rahoitusta on tullutkin Pentagonilta eli USA:n puolustusministeriöltä. Olen opp
    Salaliittoteoria
    11
    27
  14. Iltapäivällä alkavat jännät videot pyöriä !

ELO- kapinan nuoret hyökkäävät Stadin Manskulle sulkeakseen sen liikenteeltä sisäministerimme Ohisalon hiljaisella hyväk
    Salaliittoteoria
    1
    27
  15. Iskä hei, mä siitä rokotepassista.....

- Mitä siitä kultaseni.... ? - Sä sanoit kesällä ettei sellasta tuu ja että ne on foliohattujen höpinöitä. Valehtelit. -
    Salaliittoteoria
    20
    27
  16. Pieni älykkyystesti kiinnostuneille.

Mikä asia oheisessa kuvassa laukaisi uutiskynnyksen ? https://laitonlehti.net/2021/11/13/paivan-kuva/796/
    Salaliittoteoria
    0
    27
  17. Kumpi ompi kivempi; Vak juu Paiden vaiko Putin ?

Olen järjestänyt tuohon alle runsaasti tilaa jouluisille vastauksillenne.
    Salaliittoteoria
    13
    27
  18. Apollo 11 Kuulento 1969.

Yleisradio lähetti monituntisen lähetyksen studiostaan jonne oli kerätty maamme älymystö kommentoimaan tätä megalomaanis
    Salaliittoteoria
    0
    27
  19. Olen ratkaissut Bermudan kolmion arvoituksen.

Se ei ollut lainkaan vaikeaa. Floridassa sijaitseva Cape Canaveralin tukikohdista ammutaan taivaalle merkittävä määrä ra
    Salaliittoteoria
    11
    27
  20. Rokoteaspiroinnin puute tappaa ihmisiä !

Kukaan palstalaisista ei edes tiedä mitä aspirointi tarkoittaa enkä siitä teitä toru. Aspirointi on toimenpide jossa n
    Salaliittoteoria
    7
    27