- Mitä siitä kultaseni.... ?
- Sä sanoit kesällä ettei sellasta tuu ja että ne on foliohattujen höpinöitä. Valehtelit.
- Niin., ne tulevat voimaan nyt lauantaina. Eduskunta päättää siitä ylihuomenna.
- Mutku eihän meitä oo rokotettu...
- Me emme saa sitä passia.
- Mitä.., enks mä pääse enää ees uimaan ?
- Näillä näkymin se estetään meiltä.
- Toihan on iha natsimeinikiä. Kas ku eivät vaadi ompelemaan keltaista tähteä rintaan.
- Tuo nyt on aika voimakkasti ilmaistu mutta ymmärrän vertauksen.
- Moon nähny mimmonen se Omakannasta saatava sovellus puhelimeen on.
- ???
- Mä voin ottaa siitä kuvan omaan puhelimeeni.
- Kai siinä joku henkilötunniste on ?
- Kuka niitä katsoo ?
- Niin.... passien valvonnasta on käyty jo etukäteen keskusteluja. Niissä voi toki ilmetä ongelmia.
- Sama se on niissä paperiversioissa. Mä voin tulostaa niitä kuinka paljon vaan.
- Se saattaa olla laitonta ?
- Ai, joudunks mä sitten vankilaan ?
- Rokotepassi tuskin tulee olemaan virallinen asiakirja kuten henkilötodistus. Sen väärentämisestä ei siten joudu rikosoikeudelliseen vastuuseen.
- Mistäs sää sen tiedät ?
- Elämme demokratiassa jossa noudatetaan perustuslakia aina ja ehdottomasti.
- Iskä..., sä oot sitten tyhmä !
Ovi huoneeseensa pamahti kiinni....., odotan sen avautumista jännittyneenä ja uusia tenttejä. Mikään ei kasvata vanhempia niin paljoa kuin teinien kanssa keskustelut.
Iskä hei, mä siitä rokotepassista.....
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persut Putinlandiaan vaadin minä niin saa Nasukin ihmeteltävää !
Persekärpäseltä mielenkiintoinen venäjä- kortin heitto.
Olettehan huomanneet ettei EU ole nyt vittuillut Putinille lainkaan ? Miksi näin ?
Saksa luopuu hiili- ja atomivoimaloistaan ja ja joutuu nyt ostamaan Putinilta maakaasua tämän määräämään hintaan.
Käynnissä on valtava Euroopa Unionin julistama kauppasaarto Venäjää vastaan.
Käytännössä se tarkoittaa ettei Suomi saa myydä sinne maatalouistuotteitaan.
EU- saa viedä venäjälle länsimaastureita rajoituksetta ja ostaa sieltä maakaasua miljareilla euroilla vuodessa tästä hetkestä eteenpäin.
Persuista olen sitä mieltä että se on ajautunut saastaiseksi valeoppositiopuolueeksi.
Se kannatti poliisivaltiopakettia, oli osallisena miljardien eurojen luovuttamiseen valtaville etelän valtioille ja tulee ryhmäkurillaan äänestämään rokotepassien käyttöönotosta.
Puheenjohtajanaan toimii feministiämmä joka on EU- ja NATO- kiimainen hillotolpan nuolija joka vielä kannattaa pakkoruotsia.
Vieläkö persekärpänen kutsuu minua persuksi ?......:-)- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Olettehan huomanneet ettei EU ole nyt vittuillut Putinille lainkaan ? Miksi näin ?
Saksa luopuu hiili- ja atomivoimaloistaan ja ja joutuu nyt ostamaan Putinilta maakaasua tämän määräämään hintaan.
EU- saa viedä venäjälle länsimaastureita rajoituksetta ja ostaa sieltä maakaasua miljareilla euroilla vuodessa tästä hetkestä eteenpäin.
Persuista olen sitä mieltä että se on ajautunut saastaiseksi valeoppositiopuolueeksi.
Se kannatti poliisivaltiopakettia, oli osallisena miljardien eurojen luovuttamiseen valtaville etelän valtioille ja tulee ryhmäkurillaan äänestämään rokotepassien käyttöönotosta.
Puheenjohtajanaan toimii feministiämmä joka on EU- ja NATO- kiimainen hillotolpan nuolija joka vielä kannattaa pakkoruotsia.
Vieläkö persekärpänen kutsuu minua persuksi ?......:-)Joop.
Putinistisen politiikan haitta-persekärpäsen antitoiminto ilmentyneenä Nasun kirjoituksissa on ihan hetkisen kohta ilmaantumista vaille yhdistämäisillään: rokoitepassit, persut, NATO-kiiman, miljardit €, hillotolpat, valeoppositiot, etelän-valtiot, persekärpäset, vittuilun, kaasuntoimitukset ja muista nimeämättömistä pahe-synneista ei edes ilkeä kirjoittaakkaan. Tiedä vaikka minkälaisia tunnuksemattomia vihreitä UFO-miehiä tulisi aamuneljältä asuntoni ikkunoiden läpi sisälle asti ryynimään taisteluharjoituksia suorittamaan. Turpaanhan tuollaisia joutuisi lataamaan.
Olet mitä korkein persu mitä on olemassa. Olet korkea-arvoinen Atamaani-persu. Komentoketjussa alapuolellasi ovat: Jahve, Rooman paavi, Aleksandrian paavi, Uuno Turhapuro, Stalin, Hitler, Pol Pot, Björn Wahlroos, Vladimir Putin, Iskariot, Riikka Purra, Donald Trump, Aku Ankka, Piuku-Pekka Wäistöläinen. Siinä on aikamoinen sahtiporukka.
P.S.
Niin jotta minä en mitään Putinin sputnik-rokoitteita ota vaan pitseerit ole ottanut sillä pitseerien myötä korona ei tartu minuun mutta sputnikin ottamisen jälkeen Maa on millöin Lättymaa ja milloin sitten taas Pallomaa. Paranee olla kaukaa viisas eikä ota mitään putinin piikkejä tiedä sitä millaisia novitshokkeja taikka poloniumeja siitä saa kehoonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joop.
Putinistisen politiikan haitta-persekärpäsen antitoiminto ilmentyneenä Nasun kirjoituksissa on ihan hetkisen kohta ilmaantumista vaille yhdistämäisillään: rokoitepassit, persut, NATO-kiiman, miljardit €, hillotolpat, valeoppositiot, etelän-valtiot, persekärpäset, vittuilun, kaasuntoimitukset ja muista nimeämättömistä pahe-synneista ei edes ilkeä kirjoittaakkaan. Tiedä vaikka minkälaisia tunnuksemattomia vihreitä UFO-miehiä tulisi aamuneljältä asuntoni ikkunoiden läpi sisälle asti ryynimään taisteluharjoituksia suorittamaan. Turpaanhan tuollaisia joutuisi lataamaan.
Olet mitä korkein persu mitä on olemassa. Olet korkea-arvoinen Atamaani-persu. Komentoketjussa alapuolellasi ovat: Jahve, Rooman paavi, Aleksandrian paavi, Uuno Turhapuro, Stalin, Hitler, Pol Pot, Björn Wahlroos, Vladimir Putin, Iskariot, Riikka Purra, Donald Trump, Aku Ankka, Piuku-Pekka Wäistöläinen. Siinä on aikamoinen sahtiporukka.
P.S.
Niin jotta minä en mitään Putinin sputnik-rokoitteita ota vaan pitseerit ole ottanut sillä pitseerien myötä korona ei tartu minuun mutta sputnikin ottamisen jälkeen Maa on millöin Lättymaa ja milloin sitten taas Pallomaa. Paranee olla kaukaa viisas eikä ota mitään putinin piikkejä tiedä sitä millaisia novitshokkeja taikka poloniumeja siitä saa kehoonsa.Odotan innolla perjantain äänestystä noista koronapasseista.
Veikkaan että Persuista moni ilmoittautuu kipiäksi koska puoluekuri on siellä mahtava.
Purra sanoo että passeja me tarvitsemme joka paikkaan koska koska muuten noi rokottamattomat pääsevät halleihin uimaan tai kuppilaan kaljalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joop.
P.S.
Niin jotta minä en mitään Putinin sputnik-rokoitteita ota vaan pitseerit ole ottanut sillä pitseerien myötä korona ei tartu minuun mutta sputnikin ottamisen jälkeen Maa on millöin Lättymaa ja milloin sitten taas Pallomaa. Paranee olla kaukaa viisas eikä ota mitään putinin piikkejä tiedä sitä millaisia novitshokkeja taikka poloniumeja siitä saa kehoonsa.Taidat olla niitä harvoja jotka tietävät, mitä siitä pitseeristä sisuksiinsa saa. Useimmila ei ole mitään hajua ja voin sanoa, että se on varsinainen latinki mitä siinä olkapäähän "tykitetään", kuten BG sanoi haastattelussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan innolla perjantain äänestystä noista koronapasseista.
Veikkaan että Persuista moni ilmoittautuu kipiäksi koska puoluekuri on siellä mahtava.
Purra sanoo että passeja me tarvitsemme joka paikkaan koska koska muuten noi rokottamattomat pääsevät halleihin uimaan tai kuppilaan kaljalle.Älä unohda museoita.
Lätkäseuratkin itkevät yleisökatoa. Nyt se vielä tästä voimistuu. Varmaa on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unohda museoita.
Lätkäseuratkin itkevät yleisökatoa. Nyt se vielä tästä voimistuu. Varmaa on.Aloituksesta on tehty kantelu ylläpidolle.
Sitä ei noteerattu vaan se todettiin sääntöjen mukaiseksi. Hyvä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla niitä harvoja jotka tietävät, mitä siitä pitseeristä sisuksiinsa saa. Useimmila ei ole mitään hajua ja voin sanoa, että se on varsinainen latinki mitä siinä olkapäähän "tykitetään", kuten BG sanoi haastattelussa.
Sen tiedän että maahanmuuttajien pizzerioissa sylkevät niihin pizzoihin.
Kehotan välttämään, eihän ne edes rokotuksia ota. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Vieläkö persekärpänen kutsuu minua persuksi ?......:-)No et ole. Ei persu ymmärrä että Natoton fixit-suomi joutuu Venäjän etupiiiriin. Sinä ymmärrät.
- Anonyymi
Hifkillä oli joskus tupa täynnä. Nyt ei.
Halvimmat liput ovat 39 € myös kakaroilta.
Koronapassit tulevat ja pelaavat jo ensi viikolla tyhjälle katsomolle. Viikonloppuisä muistelee?
"...en ole katkera mutta kuitenkin..."- Anonyymi
Onhan se kiva kun on edes mielikuvitusystäviä, mutta että on ihan mielikuvituslapsia?
- Anonyymi
Keskustelu on nyt ajankohtainen koska nazipassi tulee voimaan kunhan kansanpetturimme Niinistö sen vielä allekirjoittaa.
Hän on kyllä saanut korona-altistuksen ilman oireita eikä siten voi tavata valtioiden päämiehiä edes pleksien takaa.
- Anonyymi
Eikös Nasu-Martan pitäisi olla vain innoissaan jos lanseerataan jotain natsien ideaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858