ViktorAtaman

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".
En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.
Aloituksia
2159
Kommenttia
3451
Venäjän sankari pyyhkii USA:n jättiläisellä tatamia !
Ottelun päätteeksi presidentti Putin kiittelee vuolaasti tätä lihasjyrää: https://www.youtube.com/watch?v=2nsrHwvquco&am525Halla-aho ylisti Venäjän valmiutta !
Jussi kertoi haastattelussa että Venäjä on varautunut taloudellisesti itsenäiseksi kestämään vaikka usean vuoden täysimi725Jussin tappokäskyt eivät olleetkaan hänen omiaan...?
Hän on kopioinut ne Ukrainan eliitiltä: Ukrainan Kazakstanin suurlähettiläs Petr Vrublevsky sanoi 22.08: "Yritämme tapp025Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus ovat selviö yhteiskunnassamme, eikö totta..?
Löysin kuitenkin tällaisen virallisen ohjeen: " Yhdenvertaisuuden noudattaminen vaatii että haettavana olevaan tehtävää025Pimittääkö Halla-aho menneisyyttään...?
Aiheesta on loistava artikkeli Laittomassa lehdessä...!125Qatarin ihmisoikeusrikkomukset ovat nyt kuumaa kamaa.....
Länsiklikkien eliitti haluaisi toki että kaikki maailman maat olisivat heidän käskyläisiään ja noudattaisivat orjallises124Halla-ahon salattu menneisyys OSA 2.
Tässä loistava artikkeli otsikon aiheesta, olkaa hyvä: https://laitonlehti.net/2023/03/12/pimittaako-halla-aho-menneisyy024Kysymys nimim. luotsitrollille?
Monet ovat epäilleet mielenterveyttäsi. Onko se kunnossa? Ainakin hienon palstan olet pilannut täydellisesti.024Minua kusetettiin naperona törkeästi.
Minulla oli oma posliininen ruokakippo jonka pohjassa oli aapiskirjoista tuttu kukko johon sitten lapattiin perunasoppaa024Suomalaisturistien järkyttävää rasismia Pattayalla!
Olimme tyttärieni kanssa pakettilomamatkalla ja majoittuneena hyvin hienoon hotelliin. Saimme vierekkäiset huoneet maan024Palstamme kommunistiavaruushöhlät uskovat aivan kaiken mitä NASA ilkeää ulostaa...
He eivät usko että kuvamanipulaatioita olisi olemassakaan NASA:n lähettäminä. Tiedän että olette laiskoja katselemaan m024Maamme NATO- hullut lietsovat Venäjä- vihaa.
Sitä esiintyy myös palstamme viherpiiperökommunisteissa. Militaristimme tietävät että meillä on koko Euroopan mahtavin024SpaceX:n miehistö palaa Maahan vaipoissa.
Ongelmana on vessan putkistossa sattunut vuoto jonka seurauksena lammikoittain virtsaa on päässyt lattialautojen alle.3024Hallituksemme priorisoi näyttävästi.
- Fimealla on jonossa nyt rapiat 14 800 rokotuksien aiheuttamia haittavaikutusilmoituksia. Näitä purkamaan ollaan palkka1224Uskotteko kun kerron että suurin osa maailman väestöstä ei ole koskaan kuullut yhtään mitään
Mr. Trumpista ? Pelaan nettishakkia ches.com- sivustolla ja minulla on siellä nyt 600 kansainvälistä ystävää. Pelien oh524Nyt iski vahva epäilys !
Onko nimimerkki Anonyymin takana useampi kirjoittaja ? Tämä tuli mieleeni kun minua on toruttu parin nimimerkin käytöst124Maapallo kallistui rajusti yli 12 astetta n. 88 000 000 vuotta sitten.
Pingviinit menettivät lentokykynsä n. 66 000 000 vuotta sitten. Nämä ovat tiedemiestemme julkaisemia tapahtumia mutta jä924Olettehan kuulleet kestävästä kehityksestä?
Nämä ovat niitä viherkommunisti- demokraattien keksimiä lauseita ja pohdin toki hetken mitä tuo tarkoittaa. Pohdintani1024Saanko esitellä sensuroimattoman venäläiskanavan?
Ne alkavatkin olla jo tosi harvassa. Tässä kuitenkin yksi joka on erikoistunut esittelemään venäläisten vapaa- ajan viet624Oletteko koskaan kuullut biisistä jonka sanoma menee paremmin perille puolinopeudella
katseltuna ja kuunneltuna? Saanen esittää sellaisen? Sanoitus, kappaleen väitteet ja toteamukset ovat hyvin monitahoisi424