Olimme tyttärieni kanssa pakettilomamatkalla ja majoittuneena hyvin hienoon hotelliin. Saimme vierekkäiset huoneet maan pinnan tasolta uima- altaiden viereltä. Kaikki näytti aivan loistokkaalta.
Olin anonut rehtorilta kirjallisen luvan tyttärieni 3:n viikon matkalle kesken lukukauden. Perustelin sitä maailmankuviensa avartumisella sekä kielitaitojensa kohentumisella. Lupasin itse hoitaa tarvittavat läksyt, tehtävät ja kokeet matkan aikana. Lisäksi tukena voisi olla Pattayalla sijaitseva suomalainen yksityinen koulu.
Rehtori myönsi naurusuin luvan matkallemme.
Aamiasen jälkeen istuimme pienelle pihallemme palmujen katveeseen ja suoritimme päivän koulutehtävät joiden jälkeen alkoi vapaa- aika.
Toki hienot uima- altaat olivat pääosassa. Tytöt onnistuivat iloisuudellaan ja reippaudellaan voittamaan useiden suomalaisten matkakumppaneidemme ystävyyden. Eläkeläisiä olivat kaikki tyynni.
Parin päivän päästä palkkasin iloisen ja kielitaitoisen thai- tytön seuralaiseksemme jonka päätehtäviin olimme sopineet allasleikit ja tyttärieni kielitaitojen kohennus, koska oli opiskelemassa englannin opettajaksi. Päivähinnaksi olimme sopineet 1500 bahtia. Hotellille jouduin maksamaan hänestä 1000 tbh / vrk. Likat ottivat ilolla seuran vastaan ja kohta jo altaassakin kävi aika vilske.
Kuitenkin kävi dramaattinen muutos suomalaisissa matkakumppaneissamme. Kun tytöt yrittivät yhteydenottoa vanhoihin kamuihinsa nämä käänsivät heille selkänsä.
Aamiaisellakin hankkiutuivat kauaksi seurueestamme.
Jos olisin ollut matkalla suomalaisen ostetun huoran kanssa niin käytöksensä evät taatusti olisi olleet yllä kuvatun laisia.
Ainoa selitys moiselle on siis rasismi jota vastustavat.
Vanhin tyttäreni lausuikin käytöksestään:
- Ihan kummaa porukkaa, mä inhoon noita......
Suomalaisturistien järkyttävää rasismia Pattayalla!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215374- 501401
- 11817
- 47799
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52777- 46772
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744