Kittiechihuen

Aloituksia
28
Kommenttia
1316
- 22394
- Andy Fletcher Depeche Modesta ripAndy Fletcher Depeche Modesta on kuollut, aortan repemään, jos ymmärsin oikein. Oli vain 60 vuotias. Jään kaipaamaan, pi7382
- Minkälaista liikuntaa harrastat nyt keväällä?Itse olen vain kävellyt koiran kanssa. Katupöly ja siitepöly haittaa.. Mitä mieltä olette aikuisten potkupyörästä? Oli20420
- Ärsyttävin mainos tällä hetkellä..Ärsyttävin mainos tällä hetkellä, Suomalainen kirjakauppa: Heeei! Minkälaista teille? Mainos esim. Pyörii YouTubessa j16334
- Eläimet ovat parempia kuin ihmiset!Eläimet ovat parempia kuin ihmiset! Ne jotka tekevät pahaa eläimille ovat sairaita.. Vaikka kuinka olisi esim. Kissa v17426
- Ystäviä palstalta? (REK)Oletteko saanut ystäviä tämän palstan kautta? Ihan livenä tavattavia ystäviä? Itse kaipaisin kovasti ystäviä.42683
- 24361
- Odotatteko kevättä? (REK)Kevättä kohti mennään, päivänvalo lisääntyy ja kyllä ne lumetkin vielä sulaa. Ja sitten saa heittää talvivaatteet. Komer49541
- Oletteko ostaneet joululahjoja?Minä ostan perheelle ja muutamalle kaverille, sekä itsetehtyjä joulukortteja.15330
- Mitä pidätte Normal kaupasta?Niin, Kokkolassakin on nyt Normal kauppa. Mitä pidätte siitä? Minusta siellä on ainakin hygienia tuotteita edullisesti30905
- 39668
- Piipahdus! (Rek!)Tulinpas tänne piipahtamaan, on pitkä aika kun olen tänne kirjoittanut, saati muut rekatut? Välillä olen käynyt täällä42657
- Ajattelin talvella tai keväällä tulla käymään..Entiseen kotikaupunkiin, ihanaa saada nähdä perheenjäseniä jälleen.48164
- Onko tästä tullut mielenterveys potilaiden palsta??Ihme porukkaa käy vissiin täällä, nostelee vanhoja ketjuja, tekee ketjuja rekattujen tyyliin ja vastailee itselleen.. Si591124
- Aikotteko ostaa joululahjoja? (REK!)Itse olen jo hankkinut lahjat. Ostelin niitä pitkin syksyä, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla. Lahjoja saa miehen98975
- 17 vuotta sitten...17 vuotta täynnä, kun muutin Kokkolasta pois.. Aika menee nopeasti. Koko lapsuuden, ja yli parikymppiseksi asuin Kokko56234
- Sairasta nauraa kuolleille!Todella sairasta nauraa kuolleille, ripulisti! Nyt nukkumaan ja suu kiinni!1031711
- Hyvää syksyä! (Rek!)Hyvää syksyä kaikille mukaville! En tiedä käykö täällä enää tuttuja, mutta tulin piipahtamaan.. Ihmetyttää täällä avat37192
- Miten kesänne on sujunut? (REK)Vielä on kesää jäljellä, mutta miten se on sujunut tähän asti? Nyt heinäkuussa on riittänyt touhua, kun mies on lomalla20114
- Hyvää Ystävänpäivää kaikille! (REK!)Lämpimät ystävänpäivä toivotukset rekatuille ja muille mukaville keskustelijoille täällä! ❤️13140