Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Riinan+kanssa+2Riinan+mutkattomuus+paljastui+jo+vaatteita+vaihtaessa,+mutta+vielä+selvemmin,+kun+nyt+illalla+soitin+hänen+ovikelloaan.+Hän+oli+pukeutuneena+valkoiseen+läpinäkyvään+ja+lyhyeen+paituliin.+Tukassa+valkoinen+ruusu.+Ei+mitään+muuta.+Vittu+edelleen+paljaana.Ojensin+hänelle+kukkakimpun.+Hän+antoi+suukon+suoraan+suulle.+Kutsui+minut+kahvipöytään.+Aloin+jo+päästä+selville+hänen+viehättävästä+tyylistään.+Mitään+hän+ei+tehnyt+jonkin+varjolla,+vaan+kaikesta+näki+heti,+että+se+oli+tahallista+herttailua.Riina+jutteli+iloisesti+ja+tarjoili+kahvin+kanssa+pikkuleipiä,+jätskiä+ja+mansikkahilloa.+Kahvin+jälkeen+hän+otti+minua+kädestä,+talutti+makuuhuoneeseen,+asettui+sängylle+selälleen,+avasi+jalkansa+ja+käsin+suloisen+vittunsa.+Esitteli+huolellisesti+sen+joka+poimun+ja+supisteli+emätintään.Liioittelematta+sanoin+hänelle,+etten+ollut+vielä+koskaan+nähnyt+mitään+niin+kaunista.+Hän+sanoi:+"Se+on+sinulle.+Olen+valmiiksi+syönyt+e-pillereitä,+ettei+tarvitse+pelata+kortsujen+kanssa.+Nautin+aivan+erityisesti,+kun+paljas+kyrpä+tuntuu+paljaassa+vitussa."Vastasin:+"Olet+suloisen+suloinen.+Erityisesti+arvostan+sinussa,+kun+olet+niin+suora.+Et+testaa+miestä,+etkä+kerjää+miehen+piiritystä,+vaan+toimit+suoraan.+Et+voi+arvata,+kuinka+kiusallista+on,+kun+tyttö+sanoo+ensin+tutustuvansa+toiseen+huolellisesti,+ennen+kuin+antautuu+yhdyntään.+Ja+sitten+pitkän+piirityksen+jälkeen+toteaakin,+että+emme+sovi+yhteen.+Minun+puolestani+on+selvä,+että+me+sovimme."Risuin+itseni+ja+työnsin+kivikovan+kyrpäni+hänen+vittuunsa.+Riinakaan+ei+nyt+kaivannut+esileikkejä.+Hän+oli+suorastaan+sekaisin+himosta.+Laukesimme+pian.+Sitten+esileikkien+kera,+ja+vielä+monta+kertaa+sinä+yönä.