Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

1. Molli+ja+Peetu+11Mitään+uutta+ei+enää+tullut.+Elämä+oli+jo+vakiintunut+tällaiseksi.+No,+ehkä+se+oli+uutta,+että+amiksessa+ei+enää+oltu+luokkakavereita,+koska+kullakin+oli+eri+oppiala,+mutta+tahti+oli+kuitenkin+sama.Parit+tapasivat+usein+toisiansa+ja+bylsivät+ja+herttailivat+toistensa+oman+kanssa,+mutta+uutuudenviehätys+oli+tietysti+jo+ajat+sitten+ulosmitattu.+Niinhän+he+olivat+odottaneetkin.+Ei+se+ollut+yllätys.+Nussiminen+toisen+kanssa+ei+enää+aikoihin+ollut+tuntunut+erilaisemmalta+kuin+omankaan+kanssa.Mutta+hyvältä+se+edelleen+tuntui,+satumaisen+hyvältä.+Oli+syntynyt+kuvio,+jossa+ei+ollut+vain+herttainen+yhdessäolo+oman+kumppanin+kanssa,+vaan+myös+herttainen+ja+PYSYVÄ+yhdessäolo+kahden+parin+välillä.Olivat+Peetun+kesämökillä,+saunottiin+ja+uitiin,+nussittiin+ja+suloisehdittiin+taas+toisen+oman+kanssa.Essi:+”Onks+kukaan+tullu+aatelleeks,+et+mehän+on+koko+ajan+oltu+luokkakeverei.+Alkujaan+meillei+muuta+tuttavutta+ollukaan,+mut+oli+oltu+samassa+porukassa+jo+tarhasta+asti.+Ainoastaan+kuiteski+voi+sanoo,+et+moltiin+Peetun+kans+sen+lisäks+enämpi+tekemisissä+siks,+että+mun+ja+Peetun+fossiilit+oli+läheisii+tuttavii.”-++”Mekin+tavattiin+saunassa+aina+snadista+asti+täyteen+aikuisuuteen,+vaik+ei+meil+ollu+mitään+romanssiikaan,+mitä+nyt+vähän+avointa+vittuu+Peetulle+näytin,+enkä+ollu+huomaavinani,+et+sillä+otti+eteen,+ja+se+leikki,+et+mää+en+muka+huomais+keulimista.”-++”Tulee+kuiteski+sellanen+tunne,+ku+me+kuuluttas+yhteen,+vaik+emmää+oikeesti+usko+mihinkään+tarkotuksiin.+Soon+vaan+semmone+tunne.”Molli:+”Se,+et+luokkatovereil+tulee+romanssei,+ei+kai+oo+ihan+harvinaist,+mut+et+noon+pysyvii,+kait+on.+Mummielestä+kaiken+aa+ja+oo+on,+et+mei+KUKAAN+oo+mustislaatuu.+Toiseks+mollaan+siitä+kummallisii,+et+me+halutaan+vain+herttailla+toiselle,+mut+ei+haluta+vaatii.+Sit+kuiteski+sivuoireena+saa+sellasta+herttailuu,+et+ei+voi+ees+kuvitella.”Eemi:+”Mut+on+siin+muutaki.+Meil+kellään+ei+oo+pienintäkään+haluu+todelliseen+irtoseksiin,+vaik+tuntuu+mahottoman+suloselta,+ku+saa+haaveilla+toisist+gimmoist,+ku+Essi+haavailuttaa,+ja+sit+se+taas+saa+vapaasti+haaveilla+muist+pojist,+kummää+hyväilen+sen+vittuu.”-++”Sitä+mei+muute+kyl+ite+keksitty.+Se+kuultiin+teilt+Molli+ja+Peetu.+Mut+kyl+se+tekee+uskomattoman+gutaa.”Peetu:+”Mullon+sellane+arvelu,+et+ihmine+tarvii+välttämättömasti+herttailla+useammanki+kanssa,+mut+jos+on+mahollista,+niin+kaiken+mieluummin+PYSYVIEN+kumppanien+kans.+Ja+tuskin+pysyvii+voi+olla+enämpi+ku+kaks,+ei+siinä+muuten+aika+riitä.”Essi:+”Ku+kattoo+noita+muitaki+parei,+nii+huomaa,+et+neki+haluu+olla+tekemisis+muitten+parien+kanssa,+mut+ei+ne+näin+syvälle+pääse,+kun+jo+yhen+parin+sisällä+on+tappeluu+ja+hännänvetoo+niin+maan+peijakkaasti.+Jos+oman+parin+kans+ei+mee+hyvin,+ei+oo+puhekaan,+et+neljä+ihmistä+tulis+toimeen+hyvin+keskenään.+Kyl+se+kanssakäyminen+jää+enämpi+ku+muodolliseks.”Eemi:+”Must+kyl+tuntuu,+et+tää+meijän+kuvio+kyl+säilyy+loppuun+asti.+Mikäs+sen+särkis?+Mut+ei+se+oo+meijän+kenenkään+ansiota.+On+vaan+sattunu+niin+hyvin.+Tai+sit+on+kuiteski+tarkotuksii.”Essi+ja+Peetu+sulivat+yhteiseen+suloiseen+herttailuun,+samoin+Molli+ja+Eemi.+Loppua+ei+meinannut+tulla.+Lopulta+kuitenkin+Peetu+työnsi+kyrpänsä+Essin+ja+Eemi+Mollin+vittuun.+Kokivat+rauhallisen+täyttymyksen.+■++🌹👀
  2. Molli+ja+Peetu+10Sitten+se+odotettu+viikonloppu+lopulta+tuli,+mutta+nyt+voitiin+ottaa+jo+hiukan+rauhallisemmin,+kun+oli+jo+bylsitty+toisen+kanssa,+ja+nimenomaan+kun+tiedettiin,+miltä+se+tuntuu.+Ja+sehän+tuntui+vielä+paremmalta+kuin+olisi+ikinä+voinut+odottaa,+mutta+myös+niin+LUONNOLLISELTA,+että+oli+aivan+selvää,+että+näinhän+on+tulevaisuudessakin,+kun+tavataan.Tosin+sitä+ei+vielä+arvattu,+että+tulevaisuudessa+tavataan+tosi+usein.Kun+Molli+ja+Peetu+saapuivat+Essin+luo,+Essi+oli+jo+vittu+paljaana.+Eemi+oli+tietysti+jo+paikalla,+Molli+ensin+nosti+hameenhelmaa+ja+paljasti+suloisen+vittunsa,+mutta+pian+vapautui+koko+hameesta.+Tytöt+levittivät+vittunsa+aivan+auki+ja+tekivät+emättimellään+söpöjä+liikkeitä.Eemi+suuteli+kiihkeästi+Mollin+vittua,+suuteli+suulle,+rutisti+lämpimästi+ja+toivotti+tervetulleeksi,+samoin+teki+Peetu+Essille.+Essi:+”Mä+en+varmuudella+osannu+arvata+miten+tilanne+niiku+kehittyy,+et+mullon+sekä+sauna+että+teevesi+kuumana.+Mist+alotetaan?”Molli:+”Ihan+ensteks+bylsitään.+Emmää+ainaskaan+jaksa+oottaa.+Mullon+koko+päivän+vittu+parkunu+ja+voihkinu,+et+haluu+Eemin+kyrpää.+Koko+ajan+on+ollu+sellane+tunne,+ettei+kestä+enää.”Muut:+”Sama+täällä.”+”Sama+täällä.”+”Sama+täällä.”Tietysti+kaikki+oli+just+käyny+pesulla,+niet+kaikki+rynnisti+makkariin.+Taaskin+esileikit+piti+tyystin+jättää+väliin,+ja+Peetu+survoi+kovan+kyrpänsä+Essin+sisälle+ja+Eemi+Mollin.+Kiljuttiin,+puhuttiin+aivan+sopimattomia,+riehuttiin,+heittelehdittiin+ja+lauettiin.+Molli+kokosi+tuntemukset+yhteen+lauseeseen:+”Ai+kun+teki+gutaa,+kyl+helpotti.”Sitten+pystyttiin+jo+keskittymään+herkkuteehen,+herkkuleivoksiin+ja+herkkujätskiin.+Molemmat+tytöt+tarjoilivat+ja+availivat+välillä+niin+sievää,+niin+sievää+vittuaan.Herkkuteen+jälkeen+mentiin+saunaan,+mutta+ovi+raolleen,+ettei+tullut+liian+kuuma.+Tytöt+olivat+salaa+sopineet+keskenään+sievästä+esityksestä.+Istuivat+ylälauteelle+vittu+auki,+nostivat+jalat+ylös.+Avasivat+vittuaan+sormin+ja+söpöilivät+emättimellään.Käskivät+poikien+seisoa+ja+katsoa.+Ja+pojat+katsoivat+kyrpä+ojossa.+Käsi+hakeutui+runkkaamaan.+Tytöt+ryhtyivat+keimaillen+sormettamaan+klitorista.+Molli+pyysi+Eemiltä+ja+Essi+Peetulta,+voisivatko+työntää+heille+vapaan+handun+etusormen+persereikään+ihan+syvälle+samalla,+kun+toisella+kädellä+jatkaa+runkkaamista+ja+he+sormettamista.Tilanne+tuntui+niin+rivolta+ja+ruokottomalta,+että+kaikki+kiihtyivät+sataan.+Seurasi+räiskyvä+orkku.+Pojat+ruiskivat+spermansa+toistensa+tyttöystävien+päälle.+Molli+säntäsi+Eemin+kaulaan,+samoin+Essi+Peetun,+suutelivat+joka+puolelta,+rutistivat,+hyväilivät+ja+herttailivat:+”Te+ootte+kyl+toisiks+sulosemmat+pojat,+mitä+me+niiku+tunnetaan.Saunottiin+sitten+kahden+orkun+jälkeen+jo+melko+rennosti,+vähän+niiku+tavallisemmin,+mutta+kyllä+tytöt+vielä+moneen+kertaan+näyttivät+avonaista+vittuaan+ja+herttailivat.Saunan+jälkeen+oli+herkkupitsaa+ja+jälkkäriks+jotain+herkkuglööbyä,+jossa+oli+joukossa+herkkumansikoita+ja+herkkumustikoita,+olisiko+ollut+vielä+joitakin+muitakin+herkkuhedelmiä.+Vielä+ponnahtivat+kertaalleen,+mutta+sitten+ei+enää+jaksettu.Nyt+jo+rauhoituttiin.+Kävivät+sängylle+pitkälleen.+Juttelivat+kaikkea+maan+ja+taivaan+väliltä+sen+enämpi+enää+paneutumatta+seksiasioihin.+Mutta+hiljalleen,+hyvin+hiljalleen+hyväilivät+toistensa+sukupuolielimiä,+Eemi+ja+Molli+toisessa+ja++Essi+Peetu+toisessa+sängyssä.+Siihen+nukahtivat+hyvää+oloa+tuntien+poikien+sormi+tyttöjen+emättimessä.++🌹👀
  3. Molli+ja+Peetu+9Parit+tapasivat+tiistaina+koulussa.+Eemi+silmät+ristissä+ja+naama+harmaana:+”Ei+tän+täälee+ollu+tarkotus+mennä.+Ku+sovittii+siitä+perjantain+nussimistapaamisesta,+niin+kuviteltiin,+et+sit+ilosesti+ootetaan,+et+sais+nussii+toisenkin+kans,+mut+ei+tää+ottamine+ookaan+ilosta.+Saa+nähä+toisen+koulussa,+mut+sitten+pitää+kuiteski+oottaa+perjantai-iltaan.”+-+”Mul+meni+yöunetki,+kun+mää+aattelin,+miten+kolmen+vuorokauden+ja+18+tunnin+päästä+saa+työntää+kyrvän+Mollin+sulovittuun.+Jo+ennestään+oli+kertyny+paineita+viikollopun+ja+maanantain+aikana,+ja+viel+on+tämmönen+ootus+eessä.+Ei+tätä+kestä.”Molli+yhtä+kamaloituneena+ja+naama+peruslukemilla:+”Jos+sää+et+ois+sitä+sanonu,+mää+oisin+kuiteski.+Mun+vittu+suorastaan+vaatii+sun+kyrpää,+ja+sit+määkin+haluun+olla+sulle+oikeen+herttane.”Essi:+”Sama+kamaloitus+täälläkin.+Mun+vitulle+suorastaan+on+käyny+kuin+Olli+Kujasen+seikkailuissa+kunnolliselle+tullimiehelle,+ku+se+vaati+nurkuen+passia.+Vittu+valuu+hillittömästi+koko+ajan+ja+se+on+kiree+ku+viulunkieli,+mut+vielä+pitäs+niiku+oottaa+melkisten+kolme+vuorokautta.”Peetu:+”Aku+Ankassa+puhuva+ihmekoira+Nappi+sano+et+”Elämme+kovia+aikoja+ystävä+hyvä”.+Eiköhä+se+just+kuvaa+tätäki+tilannetta?+Niet+mitä+me+tehään?”++Essi:+”Ja+synkistely+loppu+siihen.+Tuutte+kaikki+meille+koulun+jälkeen.+Käylään+vain+pika-alapesulla.+Keritään+nussia+kahteenki+kertaan,+enne+ku+fossiilit+tulee.+Sei+tarkota,+et+viikonlopun+herttailu+ja+irstailu+peruttais,+vaa+se+tarkottaa,+et+ny+on+ihan+PAKKO.+Muuten+täs+riudutaan+ja+rääkkäännytään+hengiltä.”Koulun+jälkeen+mentiin+JUOSTEN+Essin+kämpille.+Riisuttiin+suoritettiin+nopea+–+mutta+huolellinen+–+alapesu,+kuivattiin+kiireisesti+ja+syöksyttiin+makkariin.+Ei+voinut+ajatellakaan,+että+moisen+rääkin+jälkeen+olisi+keritty+tai+haluttu+harrastaa+esileikkejä,+vaan+pojat+työnsivät+kyrpänsä+HETI+toistensa+tyttöystävän+vittuun.Tytöt+jo+tässä+vaiheessa+puhuivat+ihan+sekavia.+Tuntui+sekä+tytöistä+että+pojista+niin+ihanalta,+että+taju+oli+lähteä.+Sitten+seurasi+valtava+orgasmi.+Essi+parkui+Peetulle:+”Mä+oon+aina+kuvitellu,+miten+sun+sperma+purkautuu+mun+sisään.”++-++Molli+Eemille:+”Laske+sisään,+laske+sisään.+Se+on+sua+varten.”Eihän+se+riittäny.+Vaan+jo+kohta+bylsittiin+uudelleen.+Nyt+ihan+esileikkien+kera.+Essi+sanoi+Peetulle,+et+eihän+se+koskaan+olis+saunavierailulle+tullukaan+–+varsinkaan+nyt+isona+-+ellei+olis+voinu+samalla+näyttää+jo+aikuisen+vittuaan.+Oli+siitä+vitustana+muuten+aivan+ylpeä.+Ja+Peetu+kertoi,+ettei+hän+olisi+fossiilien+kanssa+saunaan+tullutkaan,+ellei+Essi+olisi+ollut+mukana.+Naureskelivat+näitä+puhuessaan.Sitten+Peetu+hiukan+vakavoitu:++"Mää+oisin+kiittäny+sulimmasti,+nöyrimmästi+ja+matelevasti,+kun+sää+nostit+jalatki+ylälauteelle,+niet+suvvittu+oli+aukiki,+mut+ku+siit+ei+puhuttu+mitää,+niin+varmahan+ei+voinu+olla,+ja+nii+määkään+en+puhunu+mitään,+vaik+olin+melkein+varma,+et+sää+tahallas+näytit.+Mut+hirveesti+kiitos+nyt+jälkikäteen!+Soli+kyl+sulosta.+Vielä+sai+jättäytyy+sun+kaa+kahen,+kun+fossiilit+oli+jo+lähteny."+Mutta+sitten+Peetu+alkoi+hyväilla+Essiä+joka+puolelta,+suuteli+klitosista+ja+koko+vittua+sekä+peräaukkoa,+ja+pitkään.+Essi+suli+siihen+paikkaan+kuin+vahakynttilä.+Eemi+oli+hirveän+iloinen+kuin+osasi+-+ja+kyllä+osasikin+-+että+Molli+oli+ajatellut+juuri+häntä.+Pyrki+olemaan+Mollille+niin+herttainen+kuin+suinkin.+Silitteli+kutria,+poskia,+rintoja,+kaulaa+vittua+ja+työnsi+sormen+persereikään:+”Sä+oot+maailman+toiseks+ihanempi+tyttö.+Aivan+sulonen.”Tytöt+harttasoituivat+perusteellisesti+poikien+käsittelyssä.+Eivät+enää+tienneet+missä+olivat,+kun+moninkertainen,+uudestaan+ja+uudestaan+toistava+orkku+heitteli+kuin+jauhosäkkiä.”Levättiin+varttitunti.+Essi+ryhtyi+filosofiseksi:+”Kyl+teki+gutaa.+Nyt+tietää,+mitä+viikonloppuna+tulee.”++🌹👀
  4. Molli+ja+Peetu+8Sitten+se+tuli+niin+kuin+salama+kirkkaalta+taivaalta,+tieto+että+Essi+ja+Eemi+olivat+ruvenneet+seurustelemaan,+juuri+ne+samat+Essi+ja+Eemi,+joista+Molli+ja+Peetu+olivat+eniten+haaveilleet,+kun+olivat+haaveiluttaneet+toisiaan.+Molli:+”En+kyl+uso+enne+kun+kuulen+sen+Essiltä+iteltään.+Mää+soitan+sille+heti.+Et+Essi+ja+Eemi!++Ei+voi+olla+totta.”Molli+soitti+Essille+ja+Essi+kertoi,+että+kyllä+se+on+ihan+totta,+eikä+se+edes+ole+salaisuus.+-+Essi:+”Kyl+moltais+heti+maanantaina+kerrottu+se+koulussaki,+mut+eihämme+viel+voitu,+ku+on+viikonloppu.”Molli:+”Tieksä+Essi,+et+mollaan+haaveiltu+kaiken+enämpi+just+teistä,+kun+ollaan+haaveilutettu+toisiamme.+Kummää+olen+rentouttanu+Peetua,+se+on+usein+haaveillu+just+siitä,+miten+se+työntää+kyrpänsä+sun+vittuun+ja+rutistaa+sua+ku+hullu.+Ja+sit+se+aina+muistelee,+miten+sulone+ja+kiihottava+sun+vittu+on+ollu,+kun+teijän+fossiilit+ja+sää+ootte+ollu+niillä+saunassa.+Ja+sit+ku+Peetu+haaveiluttaa+mua,+mää+oon+haaveillu+just+useimmin,+et+Eemi+työntää+kyrpänsä+mun+vittuun.+Nää+on+semmosii+huippurivoja+fantasioi,+mitä+me+kerrotaan+toisillemme.”Essi:+”Kuulostaa+ihan+mahottoman+irstaalta+ja+ihanalta.+Mun+kyl+tarttee+heti+myöntää,+et+mää+oon+istunu+saunas+vittu+aukiki,+et+Peetulla+ois+miellyttävää+katottavaa,+mut+emmää+ihan+tän+kokosta+oo+arvannu.+Et+sun+lisäks+haluis+kaiken+enämpi+työntää+just+mun+vittuun.+Jos+sullois+niiku+näköyhteys,+nii+huomaisit+kyl,+miten+otettu+mää+oon,+ja+miten+puna+nousee+pärställe.”-++”Mä+voin+ihan+varmana+sanoa+Eemin+puolesta,+et+se+taatusti+haluu+nussia+sua,+et+aivot+on+pellolla.+Ihan+niin+paljon,+kun+haluut.+Ja+Peetu+saa+nussii+mua+ihan+yhtä+paljon.+Nyt+meidän+tarttee+vaan+sopii,+millon+tavataan.+Meijän+fossiilit+menee+ens+viikonloppuna+yhen+tuttavapariskunnan+luo+yövisiitille,+niet+meille+sopis+jo+perjantai-iltana.+Tehääks+tärskyt?”Molli:+”Mainiota,+sopii.+Sit+te+otte+kerinny+bylsiä+toistenne+kanssa+jo+viikon+–+ja+jos+mää+oikeen+arvaan+–+niin+JOKA+päivä,+et+sit+me+voidaankin+bylsii+toisen+kaa+koko+vierailun,+vai+voisko+sanoo,+et+bailun.+Sää+voit+olla+jo+valmiiks+vittu+paljaana,+ja+mää+voin+panna+hameen+ilman+pöksyi,+niet+mun+tarttee+vain+nostaa+helmaa,+niet+paljas+vittu+on+esillä,+ja+sit+mää+levitän+häppärit+tervehdykseks+niiku+sääkin.”Essi:+”Kuulostaa+ruokottomalta,+riettaalta+ja+siveettömältä,+suorastaan+porsastelulta,+mut+mitenhäm+me+jaksetaan+oottaa+koko+viikko?+Mää+viel+varmistan+Eeliltä,+mut+jo+nyt+on+ihan+varma+et+se+haluu.+Koulul+tavataan,+ja+siel+si+sovitaan+yksityiskohdista,+niiku+herkkusapuskoist+ja+herkkusipseist+summuust+lounastettavast.”Molli+Peetulle:+Sä+varmaan+kuulitki.+Se+lupas+antaa+sulle+vittuu+niin+paljo,+kun+sä+ikuna+haluut,+ja+sit+se+oli+ihan+varma,+et+Eemiki+antaa+mulle+kyrpää+nii+pal,+ku+mun+ikuna+tekee+mieli.+Meille+on+kyl+tulossa+umpihaureelline+ja+ruokoton+bilee.+Seki+oli+ihan+hihkuna.”Tapasivat+koulussa.+Eemi+Mollille:+”Essi+kertoki,+mitä+tootte+jo+suunnitelleet.+Jos+ihan+totta+puhutaan,+niin+mun+on+jo+vuosia+tehny+mieli+bylsiä+sua,+mut+kummä+näin+sun+vitun+see+thru+when+wet+-uimakoltussa,+mulle+selkis,+et+mun+on+pakko+saaha.+Varaudu+vaan+siihen,+et+meiltä+lentää+aivot+pellolle,+ku+perjantaina+tavataan.+”Eemi+moiskautti+vähän+niiku+esimakuna+Mollin+suulle,+samoin+Peetu+Essin.+🌹👀
  5. Molli+ja+Peetu+7Molli+ja+Peetu+juttelivat.Peetu:+”Sun+herttasuuksista+kaiken+herttasempi+on+haaveiluttaminen.+Tarkotan+sitä,+kun+sä+paat+mut+selällee+ja+runkkaat+kyrpää+ja+annat+mun+kelata+ihan+mitä+tahansa,+ihan+kaikkii+gimmoiki.+Kummää+oon+lukenu+nettii,+mulle+on+käyny+kyl+selväks,+et+mikään+ei+oo+tytsyille+suurempaa+kamaloitusta+ku+toisten+tytsyjen+pelko.+Mut+sää+oot+ihan+erilainen.+Sää+tajuut+ihan+käytännössä,+et+suuntaus+moneen+on+sellane,+et+sitä+ei+voi+hallita.+Jos+joku+gimma+kiihottaa,+se+vaan+kiihottaa,+eikä+voi+toisin+päättää.”-++”No,+sehän+tietysti+johtaa+siihen,+et+täytyy+kaiken+rakkaammalle+VALEHDELLA,+et+ei+oo+muka+kiinnostunu+muista+gimmoista+ku+just+omastaan.+Tai+aineski+salata+kaiken+rakkaammalta,+mitä+aattelee.+Ja+se+kyl+tuntuis+kamalalta.+Mut+sää+oot+tehny+tästki+herttasen+jujun:+SÄÄ+haaveilutat,+ku+toinen+juttelee+salasia+vantasioitansa.”-++”Se+tuntuu+niin+ihanalta,+ku+kaiken+rakkaampi+ja+sulosempi+oma+tytsy+runkkaa+kyrpää+samalla,+ku+aattelee+ääneen+toisia+tyttöja+ja+niitten+sukupuolielimii.+Ei+mikään+tee+niin+sulosta+elämystä+ku+oma+tytsy+ja+toisista+haaveilemine.+Sää+oot+nii+ihana,+et+mä+en+sanoja+löydä.”Molli:+”Mut+niihä+sääki+teet.+Kun+sää+haaveilutat+mua,+sää+annat+mun+kelata+just,+mitä+mieleen+tulee,+vaik+kenestä+jätkästä+ja+vaik+mitä.+Tää+om+mahollista+vaan+sillei,+et+mei+kumpikaan+tunneta+mustasukkasuutta+ja+ollaan+ihan+varmoja+toisistamme.+Mollaan+saavutettu+sellane+tila,+et+meilleioo+mitään+SALASTA+vaan+tiietään+tarkkaan+mitä+toine+ajattelee.+Soon+sellane+asja,+mitä+useimmat+ei+voi+saavuttaa+koskaan.”+-++”Me+oikeesti+ollaan+yhtä.+Kun+sää+hekumoit+toisen+gimman+vitusta,+mun+oma+vittu+virittyy+repeämispisteeseen+oottamaan,+kun+sää+puolestas+annat+mun+ajatella+aivan+ruokottomia,+mite+toisen+miehen+kyrpä+tunkeutuu+mun+vittuun+ja+tekee+loputtoman+ihanasti+gutaa.+Tulee+joteski+sellane+tunne,+et+koko+maailmas+on+yks+vittu,+jota+yks+kyrpä+nussii,+mut+ei+sekään+kuvaa+asiaa+ihan+oikein,+Ei+sitä+kerta+kaikkiaan+voi+kielellä+kuvata,+mut+sen+voi+tuntee.”-++”Kaiken+enämpi+mää+haluun+tuottaa+just+sellasta+nautintoo,+mist+SÄÄ+tykkäät,+ja+mää+oon+kyl+huomannu,+et+sää+mulle+semmosta,+mist+MÄÄ+tykkään+kaiken+enämpi.+Me+molemmat+just+rakastetaan+toisiamme+sillei,+et+tahotaan+vain+antaa+toisillemme,+mut+ei+niiku+vaatii.”Peetu+asetteli+Mollin+selälleen+tyyny+pepun+alla.+Suuteli+Mollin+persereikää,+klitorista+ja+suuria+häppäreitä:+”Sää+ott+alvaria+puhunu,+miten+meijän+luokkakaveri+Eemi+työntää+kyrpänsä+sun+vittuun.+Aattele+nytki.+Suv+vittu+on+tulessa.+Suloset,+istaat+ja+ruokottomat+ajatuksen+tunkee+sun+päähäs,+ja+sää+keskityt+oottaan+vastaan,+miten+Eemi+kohta+laukee+sinne+sun+vittuus.+Sä+oot+yhtä+siivotonta+hekumaa,+ja+sit+se+tulee.+Samalla+sä+laukeet+iteki.”Molli+orgasmin+keskellä:+”Sä+oot+nii+ihana,+nii+ihana,+mun+Peetuni.+Purkaudu+sinne+vittuun+oikein+suloisesti+Eemi.”Vaihdettiin+vuoroja.+Molli+asetti+Peetun+selälleen+ja+tarrasi+kivikovana+seisovaan+kyrpään:+”Sää+taas+oot+kaiken+enämpi+muistellut,+kun+näit+saunassa+useamman+kerran+meijän+luokkakaverin+Essin+vittuu,+aukiki,+kun+noli+koko+perheellä+teillä+saunomassa.+Ajattele+ny,+miten+Essi+aukasee+sukupuolielimiä+viel+käsillään+lisää,+näyttää+sykkivää+emätintään,+huolella+ja+pitkään.+Sit+sää+työnnät+kyrpäs+Essin+vittuun+ja+laukeet+sinne+eläimellisesti.+Sä+vain+huokailet,+miten+Essi+on+nii+ihana+ja+miten+sen+vittu+on+niin+sulone.”Peetu+kerta+kaikkiaan+repesi+Mollin+käsissä:+”Sä+oot+niin+ihana+Molli,+et+mä+ennoo+nähny+ketään+niin+sulosta+ja+herttasta+ku+SÄ.+Mä+rakastan+sua+niin,+rakastan,+rakastan.”-++Molli:+”Ja+mää+sua,+oma+Peetuni.”++🌹👀
  6. Molli+ja+Peetu+6Molli+ja+Peetu+olivat+ennen+amista+päättäneet+vähän+korottaa+numeroita.+Olivat+kymppiluokalla.+Ope+oli+vienyt+koko+luokan+eväsretkelle+ja+uimaankin+elokuun+lopun+lämpimiin+vesiin.+Ennen+retkeä+Molli+ja+Peetu+olivat+huolella+mallanneet+äiti-Mollin+uikkaria+ja+selvitelleet,+miten+vittu+olisi+parhaimmillaan.+Tulivat+siihen+tulokseen,+että+se+olisi+kaiken+kauniimpi+kokonaan+sheivattuna+ja+hyvin+voi+antaa+puvun+painua+syvälle+vitun+väliin,+kun+vielä+pitää+käsin+vittua+hyvin+auki+siihen+pukeutuessaan.+Mollin+kukkamaiset+ja+voimakkaan+turpeat+häpyhuulet+tulivat+aivan+erityisesti+esille+ja+violetti+värikin+pääsi+oikeuksiinsa.+Kun+vähänkin+istui+jalat+levällään,+vittu+oli+aivan+auki.+Todella+kaunista.Mallasivat+sitä+sekä+kuivana+että+kosteana.+Kuivana+sukupuolielimet+kuulsivat+läpi+ihanasti,+kosteana+vain+pieni+keltaisen+vivahde+näytti,+että+hänellä+oli+ylipäänsä+mitään+päällä.+Samanaikaisesti+uimapuvussa+ja+alasti.+Ope+oli+vienyt+heidät+metsälammelle.+Siellä++ensin+pulikoivat+ja+sitten+ryhtyivät+syömään+eväitä.+Kävi+juuri+niin+kuin+olivat+arvanneetkin.+Molli+istui+hajareisin+vielä+aivan+märässä+uimapuvussaan+kauneimpansa+hyvin+esillä,+ja+pojat+kertyivät+–+miten+ollakaan+–+hänen+ympärilleen.+Tietysti+pojat+yrittivät+antaa+vaikutelman,+että+katsoivat+toisaalle,+mutta+eiväthän+he+voineet+salata,+missä+silmät+todella+lepäsivät.Kun+tytöt+huomasivat,+miten+järisyttävän+vaikutuksen+Mollin+uimakledju+teki,+kyselivät+Mollilta,+mistä+oli+sen+saanut.+Molli+kertoi,+että+se+oli+äiskän+vanha,+eikä+niitä+enää+ole+kaupoissa,+mutta+verkkokaupoissa+runsaastikin.+Perin+vaatimattomasti+Molli+vielä+jatkoi:+”Se+oli+kyllä+niin+nätti,+että+otin+sen+käyttöön+silkoista+kauneus-+ja+prinsesseellisistä+syistä.”+Joillakin+tytöillä+oli+naama+vihreänä,+mutta+päättäväinen+ilme.+Mitähän+se+tarkoitti?Retken+jälkeen+tytöt+mourusivat+opelta,+että+kantsis+tehdä+toinen+retki+nyt,+kun+vielä+on+lämmin.+Ope+suostui+ja+mentiin+samaan+paikkaan.+Nyt+KAIKILLA+tytöillä+oli+see+thru+when+wet,+olivat+kuin+hengen+hädässä+tilanneet+netistä+samana+päivänä,+kuin+oli+edellinen+reissu.Pojat:+”Tää+on+kyl+kaiken+paree+retki,+mitä+on+koskaan+ollu.”++🌹👀
  7. Molli+ja+Peetu+5Molli+löysi+äiti-Mollin+nostalgiakaapista+keltaisen+ohuen+kokouimapuvun,+pyöritti+sitä+käsissään.+Ihmetteli+ja+lopulta+kysyi+äiti-Mollilta:+”Mikä+tää+on.+Onks+se+jonkinlainen+selksiasu?”Äiti-Molli:+”Ei,+ei+suinkaan.+Kyl+se+oli+yhen+ajan+muotia.+Tuli+siin+70-luvun+lopulla.+Ei+se+Suomes+oo+enää+muotii+mut+oli+kymmenkunta+vuotta+siit+eteenpäin.+Se+on+”see+thru,+when+wet”+eli+märkänä+läpinäkyvä.+Kuivana+soli+läpilkuultava.+Niitä+myydään+edelleenki+pilvin+pimein+verkkokaupoissa+ja+etelän+lomarannoil,+mut+ei+enää+meillä.+Niit+käytettiin+ennen+ihan+yleisesti+ja+niiku+näät,+mulki+oli+sellane.”-++”Siihe+aikaan+oli+muuteski+ajattelutapa+ihan+erlaine+ku+nyt.+Oli+melkisten+kaikilla+pitsiset+pöksyt,+josta+tummat+karvat+näky+läpi.+Niis+saatto+ihan+vapaasti+kävellä+omalla+pihallaan,+vaik+naapurikin+näki.+Uimarannalla+monet+oli+ilman+yläosaa.+Päällysvaatteena+oli+monilla+naisilla,+mullaki,+pitkikset+jois+synty+voimakas+–+niiku+nykysi+sanoittais+–+camel+toe+eli+housut+meni+syvälle+vitun+rakoon.+Niiston+kyl+kuvii+netissäki.”-++”Aika+oli+toinen,+ja+se+millä+korostauduttiin+sillo,+oli+ihan+erlaista+ku+nykysi.+Ei+herättäny+pienintäkään+kamaloitusta+kenessäkkään,+ku+oli+rannalla+niin+kuin+ois+ollu+vittu+paljaana.+Mut+just+sen+takii+mää+halusin+keltasen,+et+oli+kuiteski+pukeutuneen+näköne."+-++"Sit+soli+niin+nätti,+ja+lisäks+soli+iskän+ostama,+etten+mää+raatsinu+hävittää+sitä,+vaan+panin+sen+nostalgiakaappiin+muistoks.+Mut+jos+ihan+totta+puhutaan+siinä+kyl+tunsi+ittensä+niin+rinsessaks,+et+oikeet+rinsessat+on+kyl+turhiksil+ja+lälläriväkee,”+Molli:+”Ahaa,+nyt+mä+bonjaan.+Sehä+oli+siis+sen+ajan+söpöilyy.+Saanks+mää+lainata+sun+seethruuta,+niim+mää+kysyn,+mitä+Peetsikka+tykkää+siitä?+Mää+vähän+arvaan,+et+se+maanittelee+mua+käyttään+sitä.Molli+ens+puki+sen+päälleen,+ja+kysy+sit+Peetulta.+Peetulla+heti+otti+eteen:+”Mist+sää+oot+tommosen+nätin+seksiasun+saanu?+Ooksä+niiku+käyny+kaupassa?++-+Molli:+”Ei+niiku+sinne+päinkää.+Äiskä+kerto,+et+tällaset+oli+enne+aikaan+muodissa.+Äiskälläkin+oli+ollu.+Tää+on+se.+Oli+pannu+sen+sit+kaappiin,+ku+ei+ollu+enää+hinkuu+rannalle.+Viimesen+oli+nähny+30+vuotta+si,+mut+ei+si+enää.”Peetu:+”Selvä+juttu,+nymme+ruvetaan+käymään+rannalla.+Ja+kyl+sullon+niin+supernätti+vittu,+et+kelpaa+esitelläkin.+Ja+kun+puet+äiti-Mollin+uimatrikoot,+niin+jätä+sit+sisähäppärit+oikein+auki,+nii+soon+vielä+kauniimpi.+Ooks+mä+muuten+sanonu,+et++sullon+aivan+ihana,+sulone+ja+nätti+vittu?”Molli:+”Kyl+sää+oot,+ja+aika+useinki.+Oisko+toistkyt+kertaa+päivässä.+🌹👀
  8. Molli+ja+Peetu+4Peetuilla+oli+vähäkäyttöinen+kesämökki,+koska+muut+eivät+Peetun+perheessä+olleet+lainkaan+mökki-ihmisiä.+Olivat+jo+fossiilit+antaneet+mökin+ihan+virallisestikin+Peetulle+ennakkoperintänä.+Molli+ja+Peetu+viihtyivät+mökillä+kesälomilla+pitkiäkin+aikoja+ja+sen+lisäksi+kävivät+siellä+muutenkin+viikonloppuna.+Jopa+käänsivät+sinne+postinkin,+kun+postilaatikon+sai+pystyttää+aivan+sadan+metrin+päähän.+Kutsuivat+tuttujakin+usein+käymään.+Kerran+saunan+vilvoittelutauolla,+kun+vesi+oli+Mollille+liian+kylmää,+istahti+sauna+rappusille.+Kun+tuttavapariskunnan+mies+tuli+uimasta,+hän+jäi+juttelemaan.+Molli+huomasi,+että+miehen+katse+kiinnittyi+hänen+vittuunsa.+Molli+antoi+jalkojensa+olla+hiukan+enemmänkin+raollaan.+Miehen+kyrpä+nousi+seisomaan+ja+hän+meni+uudestaan+uimaan,+ettei+asia+paljastuisi+muille.Molli+oli+tietysti+sen+huomannut.+Kyllä+mieskin+tiesi,+että+oli+huomannut.+Molli+jutteli+Peetun+kanssa,+voisiko+miellyttävää+miestä+ilahduttaa+avaamalla+vittua+oikein+selkeästi+näyttämällä+emätintänkin.+Ymmärtäisiköhän+hän+oikein,+että+se+oli+tarkoitettu+herttailuksi,+eikä+tarjoutumiseksi+yhdyntää.+Tuumivat+ja+aprikoivat.+Tulivat+siihen+tulokseen,+että+kyllä+kokeilla+voi.Kun+seuraavan+kerran+saunottiin,+Peetu+hankki+tuttavatytön+kanssa+soutelemista+kesken+saunomisen,+joten+Molli+jäi+kahden+miehen+kanssa.+Molli+sitten+kertoi+ja+näytti+jälkeenpäin,+miten+oli+istunut+ovi+raollaan,+ettei+tullut+liian+kuuma.+Oli+nostanut+jalkansakin+ylälauteelle+ja+levittänyt+sormin+nätit+häpyhuulet+aivan+auki,+niin+että+emätinkin+näkyi+sievästi.+Tässä+asennossa+persereikäkin+näkyi+kauniisti+kuin+ruusunnuppu.++Mies+oli+vastannut+suloiseen+näkyyn+antamalla+kyrpänsä+seisoa+yhtään+piilottamatta+aivan+valtoimenaan.+Oli+tällä+tavalla+ilmaissut,+että+herttailu+oli+tullut+perille,+ja+että+se+TAATUSTI+oli+lähtenyt+hyvästä+sydämestä.+Olivat+siinä+jutelleet+kauan,+Mies+kyrpä+ojossa+ja+Molli+vittu+niin+auki,+kuin+voi+saada.Kun+Peetu+myöhemmin+kuuli,+kuinka+täydellisesti+se+onnistui,+hän+oli+jo+huippuonnellinen,+mutta+vielä+onnellisempi+siitä,+että+oli+löytänyt+niin+huippusuloisen+Mollin,+joka+halusi+ja+osasi+herttailla+myös+kaikkein+mieluisimmalla+tavalla,+vittua+avaamalla+myös+miellyttävälle+tuttavamiehelle.+Molli+oli+todellinen+aarre,+niin+herttainen,+niin+suloinen.Kun+Molli+ja+Peetu+tapasivat+pariskuntaa,+tapaaminen+oli+niin+sydämellinen,+ettei+ollut+epäselvää,+että+mies+oli+tuntenut+sen+sekä+ystävällisenä+että+se+oli+jäänyt+myös+kirkkaana+mieleen.+Sen+jälkeen+Molli+oli+AINA+levitti+vittuaan+miehelle,+ja+tämä+AINA+vastasi+seisotuksella.+Molli+jopa+kertoi+Peetulle,+että+tuntui+vallan+OMITUISELTA,+jos+yhtäkkiä+saisikin+päähänsä+lopettaa+vitun+avaaminen,+Kyllä+siitä+syntyisi+kysymys,+että+miksi.+Mutta+Molli+laajensi+tavan+koskemaan+myös+muita+miellyttäviä+miehiä.+Nämä+reagoivat+ihan+samoin,+kyrpä+pystyssä,+suu+ystävällisesti+messingillä.+Ja+aivan+vuolasta+kehua,+kuinka+kaunis+hänen+vittunsa+on.Molli+muisti+Peetun+sanat,+kuinka+nätti+hänen+vittunsa+oli.+🌹👀
  9. Molli+ja+Peetu+3Ei+ollut+epäilystäkään,+että+oli+syntynyt+herttainen+ja+kiinteä+romanssi,+mutta+oliko+se+nopeudestaan+huolimatta+rakkautta+ensi+silmäyksellä.+Olivathan+Molli+ja+Peetu+tunteneet+toisensa+jo+tarhassa+ja+sitten+koulussa+jo+toistakymmentä+vuotta,+mutta+seurustelu+kyllä+alkoi+kuin+salaman+iskemänä.+Makuasia,+miten+sitä+kuvailee.+Joka+tapauksessa+ei+koulussa+piiloteltu,+että+kimpassa+ollaan.Koulun+jälkeen+mentiin+Peetuille+marketin+kautta,+ja+ostettiin+kortonkeja+iso+töntsä.+Sitten+kämpille.+Molli:+”Mullon+kuiteski+kaiken+varmemmat+päivät.+Mitä+oot+mieltä,+jos+sitteski+säästetään+kortsut+tulevaa+tarvetta+varten?+Niitä+tarttee+vielä+yhen+kierroksen+eeiksien+jäleenki,+ennekuin+niihi+kantsii+luottaa.+Me+voitais+ehkä+tän+kerran+olla+ihan+paljaalla.+Ois+niin+kiva+tuntee+sun+ihana+kyrpä+sisällä,+niet+mitään+ei+ois+meijän+välillämme.+Mää+nimittäin+rakasta+sua+ihan+ältsisti.”Peetu:+”Jos+kerta+on+varmat+niiku+päivät,+nii+eiköhämme+uskalleta.+Kyl+munkin+tekee+mieli+enämpi+ku+jouluherkkui+tuntee+sun+paljas+emätin+paljaassa+kyrvässä+ja+laskee+se+täyteen+spermaa.+Tuntuu+ku+lahjottas+sulle+jotakin,+joka+liimaa+meijät+yhteen."Kun+koulus+oli+hikoiltu+ja+jumpattukin,+kävivät+saunassa+pesulla,+ja+sitten+herttailemaan.+Peetu+keskittyi+nuolemaan+Mollin+vittua+ja+peräaukkoa.+Emätintäkin,+mutta+kaiken+enämpi+just+peräaukkoa.+Ei+kuiteskaan+unohtanut+hyväillä+Mollia+joka+puolelta,+ihan+kuin+olisi+ollut+käsiä+joka+puolella.+Työnsi+ensin+kielensä+persereiälle,+sitten+etusormensa+syvälle+Mollin+perseeseen.+Katsoi+häntä+kiinteästi+silmiin+ja+työnsi+kyrpänsä+Mollin+vittuun.+Molli+läkähtyi+ja+suli+siihen+paikaan.+Vielä+muutama+veto+ja+työntö,+ja+molemmat+saivat+aivan+hillittömän+orkun.++Peetu:+”Nyt+mollaan+yhtä,+ja+mä+en+jätä+sua+koskaan,+jos+se+musta+riippuu.+Mä+rakastan+sua,+rakas+Molli.”++-++Molli:+”Ja+mää+sua,+rakas+Peetu.”++🌹👀
  10. Molli+ja+Peetu+2Peetu:+"Kun+sinulla+kerran+on+niin+läkähdyttävän+nätti+ja+sulonen+vittu,+niin+sallitko,+että+saan+katsella+sitä+samalla+kuin+runkkaan."Molli:+"Muuten+saisit+työntää+kyrvänkin+vittuun,+mutta+ei+nyt+ole+edes+kortsuja.+Niitä+varten+ei+tarvita+kuin+huomiseen,+mutta+pillereihin+tarvitaan+lääkärin+määräys+ja+lääkärin+vastaanotollekin+ajan+varaus.+Mutta+huomenna+on+varmasti+kortsuja.+Kai+määkin+saan+sormettaa+samalla,+kun+sää+runkkaat."Nauttivat+suunnattomasti,+kun+katselivat+toistensa+itsetyydytystä.+Laukesivat+niin+ihanaan+orgasmiin,+että+oksat+siitä+olivat+pois.Saunan+jälkeen+kuvasivat+vielä+kännykällä,+Molli+omallaan+kun+Peetu+runkkasi.+ja+Peetu+omallaan,+kun+Molli+sormetti.+Siellähän+oli+purkissa.+Voi+vain+arvata,+kuinka+usein+katsoivat+videoita,+kun+joutuivat+olemaan+yksinään,+eikä+vieraita+ollut+läsnä.+Eivätkä+edes+vihjanneet+toisilleen,+ettei+näyttäisi+muille.+Sehän+oli+ihan+selvä.+Luottivat+ilman+puheita+100+%:esti,+että+toinen+ymmärtää.+Vielä+oli+reilusti+aikaa+jäljellä.+Asettuivat+vierekkäin+Mollin+sängylle,+hyväilivät+ja+rutistivat+toisiaan+ja+varsinkin+toistensa+sukupuolielimiä.Molli:+"Et+ikinä+arvaa,+miten+ilostuin,+kun+kelpuutit++ja+kehuit+mun+vitun.+Mä+olin+ihan+oikeesti++aatellu,+et+soon+ruma,+mut+en+aattele+enää.+Käännys+nyt+selälles+ja+anna+kaikkien+gimmojen,+joita+sää+oot+koko+eläissäsi+aatellu,+vilistää+vaikka+nauhana+ohi.+tai+jos+haluut,+nii+voit+vaikka+pysähtyy,+ja+mää+runkkaan+sut+orkkuun+asti."+-++"Sun+ei+siis+tartte+miettii,+mitä+sää+tekisit+toiselle,+vaan+nauttii+ihan+VAPAASTI,+antaa+minkä+tahansa+ajatuksen+tulla.+Sää+voit+puhuu+siitä+tai+olla+puhumatta.+Ja+voit+olla+varma,+et+mää+en+oo+mustis,+mut+mä+haluun+olla+sulle+nii+herttane,+ku+osaan."Peetusta+tuntui,+kuin+olisi+siirtynyt+nauttimisplaneetalle.+Että+sai+jutellakin+Mollin+kanssa+salaisista+ajatuksistaan.+Peetu+kävi+läpi+kaikki+gimmat,+joitten+vittua+oli+nähnyt,+kaikki+joita+olisi+halunnut+nussia+ja+kaikki+jotka+olisi+halunnut+riisua+-+myös+Mollin.+Molli+hiljalleen+runkkasi+Peetun+kyrpää,+oikein+suloisesti+ja+niin+herttaisesti,+kuin+osasi.+Lopulta+Peetu+laukesi+kuin+suihkukaivo.+Spermat+lensivät+Mollin+vatsalle,+rinnoilla+ja+kasvoille.+Molli+oli+sydänjuuriaan+myöten+ihanoitunut,+Peetu+kuin+halolla+päähän+lyöty.Peetu;+"Vaihdetaan+vuoroja+.+Mää+suudellen+ja+sormin+hyväilen+sun+vittua+ja+peräaukkoa+samalla,+kun+sää+käyt+läpi+koko+sun+poikagallerian.+Eikä+sunkaan+sitten+tarvii+tehä+mitään,+kun+mää+sitten+herttailen+sulle.Molli+puhui+kaikki+haaveensa+ja+fantasiansa,+jotka+muisti+ja+laukesi+sitten+Peetun+hyväilyyn.Peetu+kutsui+Mollin+seuraavaksi+päiväksi+heille.+Muistutti+vielä+kotitehtävästä,+jonka+oli+antanut+koululla:+"Vilkuile+pornon+tyttöjen+vittua+ja+vertaile.+Ei+kai+tällaista+moninaisuutta+olisi+kaupallisessa+toiminnassa,+ellei+sillä+olisi+lujasti+kysyntää.Peetu+suuteli+Mollia+pitkään:+"Tavataan+huomenna+koululla."++🌹👀