Vapaa kuvaus

Aloituksia

349

Kommenttia

12093

1. Sinä+et+siis+ymmärtänyt+alkuukaan+mitä+vastasin.+Sen+siitä+saa+kun+lukee+vain+yhtä+opusta+ja+jättää+koulut+väliin.+Mutta+martyyriksi+sinulla+on+kyllä+kova+kiire.+Kerro+nyt+kuitenkin+mikä+olisi+se+yhteiskunta+jossa+sinulla+olisi+ollut+parempi+elää+kuin+tämä+nykyinen+läntinen+malli?++Tämä+takaa+sananvapauden+kaikille+ynnä+oikeusvaltioperiaate+tuo+varman+turva.
  2. Selitä+nyt+mitä+selität,+niin+nämä+tekstit+ovat+suoraan+raamatusta,+jossa+teidän+"rakastava"+jumalanne+käskee+tappaamaan+kaikki+mahdolliset+sikiöistä+ja+imeväisistä+alkaen.+Vai+kiellätkö+sinä+että+nämä+eivät+ole+raamatun+tekstiä?+Kiellätkö+sinä+todella+oman+pyhän+kirjasi?+1.+Sam.+15:3+"Näin+sanoo+Herra+Sebaot:+Mene+siis+ja+voita+amalekilaiset,+ja+vihkikää+tuhon+omaksi+kaikki,+mitä+heillä+on;+äläkä+säästä+heitä,+vaan+surmaa+miehet+ja+naiset,+lapset+ja+imeväiset,+raavaat+ja+lampaat,+kamelit+ja+aasit."Hoos.+14:1+"Samaria+joutuu+syystänsä+kärsimään,+koska+se+on+niskoitellut+Jumalaansa+vastaan:+he+kaatuvat+miekkaan,+heidän+pienet+lapsensa+ruhjotaan,+ja+heidän+raskaat+vaimonsa+halkaistaan."Jer.+13:14+"Ja+minä+murskaan+heidät,+toisen+toistansa+vastaan,+sekä+isät+että+lapset,+sanoo+Herra.+Minä+en+sääli,+en+säästä+enkä+armahda,+niin+että+jättäisin+heidät+hävittämättä."Hes.+9:5-7+"Ja+niille+toisille+hän+(Jumala)+sanoi+minun+kuulteni:+Kiertäkää+kaupungin+läpi+hänen+jäljessään+jasurmatkaa.+Älkää+säälikö,+älkää+armahtako,+tappakaa+tyyten+vanhukset,+nuorukaiset,+neitsyet,+lapset+ja+vaimot."