jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen siitä usein ohi.
Mutta minkälaisia idiootteja häiritsee alastomuus, sillä alastomuus on luonnollista. Tässä taas nähdään kuinka stadissa on todellisuudesta irtautunutta sakkia, jotain "siveyden sipuleita" mitä lie.
Sitä paitsi lapsiperheiden ei ole pakko mennä siihen Sompasaunan rantaan makoileen, kun vähän matkan päässä on se varsinainen uimaranta, siellä ei ole nakuja.
Ihme valittajia.
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
193
6725
Vastaukset
- Anonyymi
Soita poliisit.
- Anonyymi
Pelkäätkö alastomuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö alastomuutta?
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Oletko amerikkalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Oletko hullu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko amerikkalainen?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hullu?
Kyllä.
- Anonyymi
Onko sompasauna nykyään nudistileiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö alastomuutta?
On kyll näitä nudisteja paljon tällä foorumilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö alastomuutta?
Onko Sompasaunassa suihku? Kylmän veden suihku? Lämpimän veden suihku? Miten saa edes naaman ja pillun huuhdeltua merivedestä ja levästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö alastomuutta?
Ole alasti helteellä, niin et kuole helteeseen. Valkoinen ihonväri heijastaa tehokkaasti lämpösäteilyä. Muunrotuisen kannattaa levittää valkoista eritettä iholleen. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048777/ilmalampopumppu-asumisoikeusasunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Sompasaunassa suihku? Kylmän veden suihku? Lämpimän veden suihku? Miten saa edes naaman ja pillun huuhdeltua merivedestä ja levästä?
mibä olen kuseksinut joitakin naisia puhtaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Ei ole, saunassa ollaan alasti.
- Anonyymi
Minä olen pienitissinen nainen enkä halua nähdä, että miehet ovat kiinnostuneita isoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mibä olen kuseksinut joitakin naisia puhtaaksi.
Kusijärvellä kustaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen pienitissinen nainen enkä halua nähdä, että miehet ovat kiinnostuneita isoista.
pieniä tisseja ei voi nähdä kuin vain koskea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikinpä olen ollut Maspalo Masin nakurannalla. Ah ah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa pienitissisyys minua, pillu kiinnostaa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni on kaunista, menkööt isotissisten ihailijat navettaan katselemaan lehmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pieniä tisseja ei voi nähdä kuin vain koskea
Iso tissisaa katseet mutta käteen juuri sopiva paras , ja pienikin on parempi käteen kuin isooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uimarannan suihku 400 metrin päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet tissit on söpömmät kuin isot lollot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö alastomuutta?
Se ei ole nudistiranta/sauna! Haloo ! Menkää nudisteille tarkoitettuihin mestoihin. Venytelkää perseitänne siellä. Jättäkää lapset rauhaan!
- Anonyymi
Hyvä avaus.
- Anonyymi
Miksi alastomuus haittaa joitakin, en ymmärrä.
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat.
sanat samat
- Anonyymi
alastomuus on eri asia kuin seksuaalinen tila että on eregtio vaikka, samoin seksistä voi puhua alastomana jos ei ole eroottista sävyä ??
- Anonyymi
Se on erektio , eikä eregtio 🤪
- Anonyymi
Erektio ei tarkoita aina seksuaalista olotilaa, vaan se on täysin riippumaton reaktio tunnetiloista. Muutoin miehet olisi aina öisin seksihulluja, kun jatkuvasti seisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on erektio , eikä eregtio 🤪
Joillain ihmisillä (usein hieman yksinkertaisia) on juuri tuo ongelma kirjoittamisessa - kirjain G tuppautuu juuri noihin kohtiin, näin käy monissa sanoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erektio ei tarkoita aina seksuaalista olotilaa, vaan se on täysin riippumaton reaktio tunnetiloista. Muutoin miehet olisi aina öisin seksihulluja, kun jatkuvasti seisoo.
Voin vakuuttaa, että ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain ihmisillä (usein hieman yksinkertaisia) on juuri tuo ongelma kirjoittamisessa - kirjain G tuppautuu juuri noihin kohtiin, näin käy monissa sanoissa.
Sitä sanotaan elämängouluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä seisoo järki kun se seisoo mutta se seisoo kun pussit on täynnä nestettä pitää tyhjentää ne johonkin. Siksi on bordellit.
- Anonyymi
Yleensä nuo valittajat ovat länsimaisia tolloja, usein brittejä tai amerikkalaisia. Heitähän ei haittaa mätänevät ruumiit kaduilla makaamassa, mutta alastomat ihmiset kylläkin.
Länsitollot tulisi karkottaa Suomesta.- Anonyymi
Taitaa nyt olla ihan suomalaisia vaan.
- Anonyymi
Eikös nykiläiset eli New Yorkista tulleet tykkää nudisti paikoista,monetkin siis noista nykiläisistä..?.Jotkut heistä tykkää esim.Euroopan nudisti rannoista esim.?.
Hmm kyl se vähän ihmetyttäisi saunassa jos sinne yhteis saunaan tulisi alastomia miehiä siis Suomessa,tosin en mä ehkä viittis sanoa mitään nakuilijalle jollei ihan kylkeen sitä makkaraansa työntäisi saunassa..Itse tykkään kyl olla uikkareissa naisena yhteissaunassa..Mun pitäisi olla ihan jäätävässä ja syvässä" seis"- kännissä ennenkuin naisena olisin alasti yhteissaunassa Suomessa..Ja sellasia jäätäviä kännejä en enää ota..!
- Anonyymi
Luonnollista on se, että ihminen on suojannut herkän ihonsa alusta alkaen jollain vaatteen tapaisella, naurattaa aina tähän luonnollisuuteen vetoavat.
- Anonyymi
Enemmän naurattaisi puku päällä saunassa istujat. 100:n asteen löylyt vielä suomalaiseen tapaan niin johan alkaisi hihityttää.
- Anonyymi
Alastomuus on luonnollista, sinäkin synnyit ilman vaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aluksi oli äidin sisällä, että jos tahtoo luonnollisuutta pitää löytää sijaisäiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää, jos synnyt liian pohjoiseen.
- Anonyymi
Ihan kauheaa, jos lapsukaiset näkee jonkun uivan ihan alasti ja ilman burkhaa.
- Anonyymi
Kauhea asia että uskonto määrää pukeutumisen kaikilla pitäisi olla vapaus pukeutumiseen
- Anonyymi
ovatko sivusta katsojat nähneet spermaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea asia että uskonto määrää pukeutumisen kaikilla pitäisi olla vapaus pukeutumiseen
ja rahaa.
- Anonyymi
Helsinkiin täytyy järjestää uimarantoja joissa ei saisi uida kuin pyjama päällä. Todeutuisi tasa-arvo niiten kanssa joita häiritsee paljaan ihon näkeminen.Uskoisin ettei siellä olisi salatirkistelijöitä.Alastomuudesta pitävä ihminen.
- Anonyymi
Naisten yllä läpikuultava ohut märkä kangas näyttää kiihoittavalta.
- Anonyymi
Helsinkiläissaunalle soitettiin poliisit alastomuuden vuoksi
Helsingin poliisilla on ollut tehtävä maanantaina Sompasaunalla Mustikkamaalla.
Ilmoittaja on kertonut häiriintyvänsä saunojien uimisesta alasti läheisellä rannalla. Mustikkamaalla sijaitsee myös kaupungin virallinen uimaranta. Ilmoittajan mukaan rannalla on ollut myös lapsia.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011380174.html
Katsoin kartasta, niin tuo virallinen uimaranta ei ole niin lähellä Sompasaunaa, että sieltä näkyisi yhtään mitään.- Anonyymi
Ilmeisesti se tarkoitti sitä saunojen vieressä olevaan rantaa, missä saunojat käy uimassa. Varsinainen uimaranta on kauempana.
- Anonyymi
Taidankin tästä lähteä sompasaunaan munasillani saunoon ja uimaan.
- Anonyymi
Joo luonnollista, mutta jotain siveellisyyttä pitäis olla. Kai ne ajelee itsensä?
- Anonyymi
Saunaan alasti ja saunasta uimaan alasti. Näin se on iät ja ajat ollut ja pitää olla.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
No ei mitenkään "pidä". Kaikki eivät ole tottuneet tai eivät halua eri syistä olla alastomina toisten tuijotettavina, niin luonnollista kuin se olisikin.
Suotakoon jokaiselle juuri se tapa, joka hänestä hyvältä tuntuu, vaikka se sitten olisi Sompasaunassa pyyhe ympärillä löylyttely tai uikkareissa uiminen.
Suvaitsevaisuutta kehiin.
- Anonyymi
Alastomuus on ihan luonnollinen asia ja kitkerät ihmiset tekevät poliisille ilmoituksia.
Mutta itse kuitenkin pettävät puolisoitaan.
Näin ahdasmielisiä ja kummallisia ovat ihmiset, kateus ja kuitenkin pitää kyylätä ja tirkistellä.
Kautta historian saunassa on käyty alasti ei siinä ole mitään ihmeellisistä alla aurongon. Ihmiset on ahdasmielsiä kun ei ole sitä omaa elämää. - Anonyymi
Jokainen saa olla mielipiteidensä kanssa erimieltä, mikä olet arvostelemaan "idiooteiksi", juuri toit esiin oman "idioottimaisen käytöksesi, ettäs tiedät.
Minun puolestani saavat olla ja vaikka seisoa "päällänsä ja alastomana", mutta jos jotkut kokee alastomuuden nk. julkisella paikalla kiusallisena, niin se on heidän oikeiuensa olla erimieltä ja kertoa sen.- Anonyymi
Mitäh poliisi oli tehnyt oliko pidättänyt naku-uijat.
- Anonyymi
Sorry...oikeutensa.
- Anonyymi
Mutta pitäähän järkipäässä olla,ettei vittusillaan ja mulkkusillaan karella yleisillä paikoilla. Ei ne vehkeet niin kauniita ole. Nudisti rannat on asia erikseen. Ja hygienia. Paskaset vehkeet haisee monen metrin päähän.
- Anonyymi
sompalla seksi kielletty
on se tylsä paikka jossa pussailusta saa porttikiellon
todistanee, ettei suomalaiset lisäänny vaikka alastomina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sompalla seksi kielletty
on se tylsä paikka jossa pussailusta saa porttikiellon
todistanee, ettei suomalaiset lisäänny vaikka alastominajos vakituiset sauna johtajat saa seksiä, silloin seksi saunassa on muilta kielletty
kun kuulee, että seksi saunassa kielletty, se tarkoittaa että johtokunta ei ole saanut seksiä vaikka takana on yli kymmenen vuotta saunomista naisten kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos vakituiset sauna johtajat saa seksiä, silloin seksi saunassa on muilta kielletty
kun kuulee, että seksi saunassa kielletty, se tarkoittaa että johtokunta ei ole saanut seksiä vaikka takana on yli kymmenen vuotta saunomista naisten kanssajos vakituisest sauna johtajat eivät saa seksiä siis korjaus niin muilta kävijöitä seksi on kielletty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos vakituisest sauna johtajat eivät saa seksiä siis korjaus niin muilta kävijöitä seksi on kielletty
koska et meinaa saada yhtään enempää kuin johto saa
se taas puhuu sen puolesta, että johto on KILPAILUNHENKINEN
ja se taas pilaa saunan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska et meinaa saada yhtään enempää kuin johto saa
se taas puhuu sen puolesta, että johto on KILPAILUNHENKINEN
ja se taas pilaa saunankilpaileeko Sompa Kuusijärven kanssa paremmuudesta?
- Anonyymi
Nykytieteen mukaan, ne värkit lienee puhtaampia, ilman niitä muovispiidoja. Oletan, että kommentisi oli vitsi:)
- Anonyymi
Onko sinulla hyvät kiikarit?
- Anonyymi
Ei,minä seuraan näitä hiihtoliiton tapahtumia aina etusuoralta.
- Anonyymi
Ai kauhee, ihmisiä saunoo alasti?
Kyllä on taas järkyttävää riettautta ja moraalittomuutta ja pervoilua pesiytynyt Suomeen, kiellettävä!!
Saunat on kiellettävä moraalittomana pervoiluna!!!- Anonyymi
mistä tämmöinen toiminta on alkanut, kyllä aina ennen on saunassa oltu takit päällä ja housut jalassa. ainakin lestadiolaisten saunassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä tämmöinen toiminta on alkanut, kyllä aina ennen on saunassa oltu takit päällä ja housut jalassa. ainakin lestadiolaisten saunassa.
Lestadiolaiset sextaa niiten omissa suviseuroissaan.ehkä vaatteet päällä,sen takia on myynnissä naisille haarahalkiolla olevia housuja ja miehillä hän on housuissa sepalus.Joten sextaaminen käy aivan julkisesti vaikka kioski jonossa.Eikä herätä yleistä paheksuntaa.Näin olen ymmärtänyt.🙄
- Anonyymi
Menen aina saunaan turkis päällä ja karvahattu päässä!
- Anonyymi
minua taas kannetaan saunaa
- Anonyymi
Antaa niiden uida alasti ihan rauhassa ja olla ulkona aikansa, kyllä ne lopettaa ja pukee vaatteisiin ja lähtevät kotiinsa.
- Anonyymi
sompasaunalaisen vakkareille luvattu 3 vuotta vähemmän elinaikaa jatkuvat savun takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sompasaunalaisen vakkareille luvattu 3 vuotta vähemmän elinaikaa jatkuvat savun takia
Se on luonnon mukaisuutta ulkona olemista luonnossa . Toiset ihmiset arvostaa luomua.
- Anonyymi
ihmisten luulo alastomuudessa on se, että miehen penis seisoo ja naiset parittelevat
kun ihmiset näkevät ihan tavallisia pulliaisia penikset roikkuvat surullisesti alaspäin ja naiset ilman mitään seuraa, niin alkaa valitusryöppy - Anonyymi
puhelimet on tehty soittamista varten ja jotkut puheluista päätyvät hätäkeskukseen, jolloin ei auta enää muu kuin kutsua apua
- Anonyymi
Hätäkeskukseen ei pidä soittaa turhan takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä, sen takia joutuu apua kutsumaankin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos se Turha piileskele Hätäkeskuksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos se Turha piileskele Hätäkeskuksessa
Johtuuko viisastelusi siitä, että asia on tuntematon? Mitä muuta sulta on jäänyt väliin.
- Anonyymi
Maailma ei voi toimia lasten mukaan, koska ne eivät tee tuottavaa työtä. Jos joku typeryyksissään tekee lapsia, pysyköön piilossa kunnes ne ovat täysi-ikäisiä.
- Anonyymi
Älä junalauta sinä vain jälkeläisiä hommaa. Ei tulisi hyvää jälkeä.
- Anonyymi
Mikä siinä alastomuudessa on pahuutta?
- Anonyymi
aatam ja eeva
- Anonyymi
Alastomuus pitää kieltää lailla! Se on säädytöntä, rivoa ja moraalitonta pervoilua. Kaikkien on pakko pitää kokovartalopukua aina ja kaikkialla! Mitään poikkeuksia ei sallita, ei edes lapsia tehdessä. Vaimon tulee käyttää kokovartalomekkoa, jossa on vain pieni reikä miehensä tulla kylvämään lapsisiemenensä.
- Anonyymi
Meinasin jo hiiltyä, mutta taitaakin olla sarkasmia.
- Anonyymi
Vaatteet pitää maalata jokaisen päälle syntymästä!
- Anonyymi
No mitä minä sitten kiikaroisin?
- Anonyymi
tuossa puvussa käydään töissä
- Anonyymi
mulla on ollut kokovartalopuku siitä lähtien kun pullahdin maailmaan siinä 70-80-lukujen taitteessa.
- Anonyymi
Lopettaa sen alastomien ihmisten kyttäilyharrastuksensa siellä Sompasaunan rannalla.
ref. "Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen siitä usein ohi"
Ei ole pakko sinne mennä tirkistelemään lenkkeilyn varjolla. Valitse toinen
kävelypolku ja rauhoitu hyvä mies. Muista kolesteroli ja verenpaine. Pysy Kulosaaren puolella. Tai Herttoniemessä. Siellä on ihan hyvät lenkkipolut ja rantaa pasteerailua varten.- Anonyymi
Älkää unohtako että, naturistikin voi olla turisti.
- Anonyymi
Sauna Sompalla muuttuu Bordelli Sompaksi
- Anonyymi
Mutta siellä ei ole alastomia ihmisiä.
- Anonyymi
Kävin tänään kaupassa alaasti!
Munat oli tarjouksessa! 🥚- Anonyymi
Heh heh! 🤣
Tuo oli hyvä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh! 🤣
Tuo oli hyvä!Munat oli asetettu hyvin näkyville tänään?
- Anonyymi
Kiinnostaisi tietää tuo että millä tavoin alastomuus loukkaa tai haittaa lapsia? Mihin tuo oikein perustuu? Lapset itse usein heittävät vaatteet pois ja ovat alasti aina tilaisuuden tullen, käsittääkseni ainakin.
- Anonyymi
lapsista kasvaa isoina petofiileja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lapsista kasvaa isoina petofiileja
"lapsista kasvaa isoina petofiileja"
Tai päinvastoin.
Lapset oppivat jo pieninä, millaisia ihmiset ovat.
Eikä ole sitten myöhemmin mitään tirkistelytarpeita.
"Totuus tekee vapaaksi".
- Anonyymi
Melkoinen stalkkeri, jos jatkuvasti olet siellä kyttäämässä.
- Anonyymi
Nämä julkista alastomuutta puolustelevat ovat aina miehiä.
Ylläri.
Miehethän tunnetusti muun muassa tykkäävät lähetellä ei-toivottuja kuvia pipulistaan tutuille ja tuntemattomille. God knows why.
Ja tietenkin miehet haluaisivat katsella alastomia naisia aina ja kaikkialla.
Naiset nyt vaan eivät tykkää katsella alastomia vieraita miehiä, eikä tämä koske vain stadilaisia naisia vaan liki poikkeuksetta kaikkia naisia.
Mikä siinä on niin vaikeaa vetää ne simmarit jalkaan kun poistuu saunasta? Onko masu niin iso, että se on hankalaa? Haluatteko ihan väenväkisin, että hauki nappaa kiinni siitä pipulista luullessaan sitä kastemadoksi?
Ja miksi sen nakusaunan pitää olla niin keskeisellä paikalla Stadissa, jossa kulkee päivittäin runsaasti lapsiperheitä ja nuorisoa ihan jo Korkeasaaren läheisyyden vuoksi?
Eikö sen pytingin voisi roudata vähän loitomma pahimmasta ihmisvilinästä? Vaikka jonnekin Virolahdelle niin lähtisi itänaapuritkin kiljuen karkuun rajalta kun suomimiehet laittaisi helikopterin hyrräämään jalkovälissä.- Anonyymi
Aika paljon seksismiä ja yksinkertaistuksia harrastat kommentissasi. Eiköhän myös naisissa löydy niitä jotka tykkäävät saunoa ja uida ilman vaatteita. Olisko ehkä hyvä miettiä välillä miksi alastomuus häiritsee sinua noin paljon. Oli miten oli, muun maailman ei ole mikään pakko elää juuri sinun moraalikoodistosi mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon seksismiä ja yksinkertaistuksia harrastat kommentissasi. Eiköhän myös naisissa löydy niitä jotka tykkäävät saunoa ja uida ilman vaatteita. Olisko ehkä hyvä miettiä välillä miksi alastomuus häiritsee sinua noin paljon. Oli miten oli, muun maailman ei ole mikään pakko elää juuri sinun moraalikoodistosi mukaan.
Kerrohan nyt herneenpalon poskionteloon vetäjä, että miksi sinä koet tarpeelliseksi esitellä genitaalialueitasi ihmisille, jotka eivät niitä halua nähdä? Luuletko ehkä, että ne ovat jonkun muun kuin sinun mielestäsi kaunista katseltavaa?
Muun maailman ei ole mikään pakko myöskään nähdä sinun pipuliasi, jos eivät halua. Muun muassa Rikoslakihan kieltää alastomuuden yleisillä paikoilla sikäli kuin se herättää pahennusta. Siis jos joku pahastuu sinun tätä nakuilua harjoittaessa, voi olla että esittelet jatkossa pipuliasi vankilan suihkuosastolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan nyt herneenpalon poskionteloon vetäjä, että miksi sinä koet tarpeelliseksi esitellä genitaalialueitasi ihmisille, jotka eivät niitä halua nähdä? Luuletko ehkä, että ne ovat jonkun muun kuin sinun mielestäsi kaunista katseltavaa?
Muun maailman ei ole mikään pakko myöskään nähdä sinun pipuliasi, jos eivät halua. Muun muassa Rikoslakihan kieltää alastomuuden yleisillä paikoilla sikäli kuin se herättää pahennusta. Siis jos joku pahastuu sinun tätä nakuilua harjoittaessa, voi olla että esittelet jatkossa pipuliasi vankilan suihkuosastolla.katsominen on pieni synty, mutta imeskely on iso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muun maailman ei ole mikään pakko myöskään nähdä sinun pipuliasi, jos eivät halua. Muun muassa Rikoslakihan kieltää alastomuuden yleisillä paikoilla sikäli kuin se herättää pahennusta. Siis jos joku pahastuu sinun tätä nakuilua harjoittaessa, voi olla että esittelet jatkossa pipuliasi vankilan suihkuosastolla.Miksi sinä katsot? Hah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muun maailman ei ole mikään pakko myöskään nähdä sinun pipuliasi, jos eivät halua. Muun muassa Rikoslakihan kieltää alastomuuden yleisillä paikoilla sikäli kuin se herättää pahennusta. Siis jos joku pahastuu sinun tätä nakuilua harjoittaessa, voi olla että esittelet jatkossa pipuliasi vankilan suihkuosastolla."Kerrohan nyt herneenpalon poskionteloon vetäjä, että miksi sinä koet tarpeelliseksi esitellä genitaalialueitasi ihmisille, jotka eivät niitä halua nähdä? Luuletko ehkä, että ne ovat jonkun muun kuin sinun mielestäsi kaunista katseltavaa?"
Ei saunoessa esitellä mitään kehon osaa.
Sitä vain saunotaan ja uidaan.
"Muun maailman ei ole mikään pakko myöskään nähdä sinun pipuliasi, jos eivät halua. "
Ei ole pakko katsella, jollei halua nähdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kerrohan nyt herneenpalon poskionteloon vetäjä, että miksi sinä koet tarpeelliseksi esitellä genitaalialueitasi ihmisille, jotka eivät niitä halua nähdä? Luuletko ehkä, että ne ovat jonkun muun kuin sinun mielestäsi kaunista katseltavaa?"
Ei saunoessa esitellä mitään kehon osaa.
Sitä vain saunotaan ja uidaan.
"Muun maailman ei ole mikään pakko myöskään nähdä sinun pipuliasi, jos eivät halua. "
Ei ole pakko katsella, jollei halua nähdä.Sauna on eri asia kuin yleinen uimaranta, ympäröivä puistoalue, tiestö, jne. Ne simmarit voi vetää jalkaan kun poistuu neljän seinän sisältä, onnistunee sinultakin, ei ole vaikeaa.
Voit nakuilla omalla tontillasi kaikessa rauhassa tietyissä rajoissa, kunhan et aiheuta naapureissa paheksuntaa, mutta yleiset alueet eivät ole sinun ja nudistikavereidesi yksityiskäyttöäsi varten.
Todennäköisesti tuo sauna ei tuolla kauaa tule olemaan, alkaa vielä Korkeasaaren kävijämäärät muuten laskea. Ei kukaan normi-ihminen halua vahingossakaan nähdä miehiä munasiIIaan perheretkellä ollessaan, jos muutenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sauna on eri asia kuin yleinen uimaranta, ympäröivä puistoalue, tiestö, jne. Ne simmarit voi vetää jalkaan kun poistuu neljän seinän sisältä, onnistunee sinultakin, ei ole vaikeaa.
Voit nakuilla omalla tontillasi kaikessa rauhassa tietyissä rajoissa, kunhan et aiheuta naapureissa paheksuntaa, mutta yleiset alueet eivät ole sinun ja nudistikavereidesi yksityiskäyttöäsi varten.
Todennäköisesti tuo sauna ei tuolla kauaa tule olemaan, alkaa vielä Korkeasaaren kävijämäärät muuten laskea. Ei kukaan normi-ihminen halua vahingossakaan nähdä miehiä munasiIIaan perheretkellä ollessaan, jos muutenkaan.En usko, että Korkeasaaren kävijämäärät laskee Sompasaunan takia.. Kaikki ihmiset eivät nimittäin ole yhtä tiukkapipoisia kuin Sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että Korkeasaaren kävijämäärät laskee Sompasaunan takia.. Kaikki ihmiset eivät nimittäin ole yhtä tiukkapipoisia kuin Sinä.
Ei. Valtaosa on huomattavan paljon tiukkapipoisempia. Etenkin siellä Kuliksen raharikkaat kun hermostuu, niin siinä on vitsit vähissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Valtaosa on huomattavan paljon tiukkapipoisempia. Etenkin siellä Kuliksen raharikkaat kun hermostuu, niin siinä on vitsit vähissä.
Ei ne vitsit vähene! Kaupungin olisi silloin osoitettava Sompasaunalle uusi paikka vastaavanlaiselta alueelta hyvien kulkuyhteyksien päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne vitsit vähene! Kaupungin olisi silloin osoitettava Sompasaunalle uusi paikka vastaavanlaiselta alueelta hyvien kulkuyhteyksien päästä.
No koittakaa vaikka Kauppatorille Kolera-altaan kupeeseen. Katsotaan mitä Stubb sanoo näkymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no voisiko sen alueen aidata lauta-aidalla ettei näy sinne tieltä. olisiko liian yksinkertaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No koittakaa vaikka Kauppatorille Kolera-altaan kupeeseen. Katsotaan mitä Stubb sanoo näkymistä.
Onhan siellä jo ennestään Allas Sea Pool. Siellä on ollut ainakin iltaisin naku-uintia. Joten Stubbkin sopii halutessaan mennä sinne sekaan uimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on urheilumiehiä,vois vaikka innostua alaston kilpailuinista.
- Anonyymi
Mikä tuo somppusauna on, mistä tuo nimi?onko siellä somaleita?
- Anonyymi
Somalit kuluu afrikkaan
- Anonyymi
Jaa, on tuo kummallista tuo alastomuus rannoilla. Mutta kun sakki on ip-lehdissä revat levällään kertomassa naimisstoorejaan, se on niiiin ihkua! Joku ei ny täsmää, et siellä missä pn luonnollista olla alasti, niin kauhee poru ja narubikinipimujenkin olis syytä ottaa ne narut pois, ettei tuu persvakoon hiertymiä.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista tietää ketjun aloittajan, jota alastomuus luonnollisena asiana ei häiritse, ikäryhmä verrattuna näihin alastomuudesta häiriintyviin.
Jos kyseessä ei ole sukupolvikysymys, niin onko kyse siitä, että miten itsekukin kykenee käsittelemään erilaisia ideologisia virtauksia, jotka voivat olla globaaleja, maan sisäisiä tai jopa paikkakuntakohtaisia.- Anonyymi
Miten on mahdollista että viherpunikkien muslimiveljeskunta enemmistöinen kaupungin valtuustomme täällä Stadissa sallii tälläiset siveettömät HARAM SOMPASAUNAT…
Eikö ole käsittämätöntä…
- Anonyymi
Stuybia näkyny lyckatill?
- Anonyymi
Onkohan somppuja käynyt saunalla
- Anonyymi
Eihän siellä ole muita kuin ihquja kehitysmaamuslimi miehiä saunomassa…
- Anonyymi
Onko jokin pakko tai pakko mielle TUIJOTELLA TOISTEN ALASTOMIA PERSEITÄ VITTUJA SEKÄ KYRPIÄ !! ?? Menetkö sinne rannalle tai ranta pöheikköö varta vasten tuijottelemaan. Ihmisten alastomia perseitä ja etu puolia ? No jos niin . . . . harrasatus se lienee tuokin muiden outojen harrastuksien joukossa.
- Anonyymi
sompa muuttamassa utsijoelle
- Anonyymi
Entäs somalit
Uskovaisille olisi kauhistus elää paratiisissa, kun kaikki olisivat alasti, Sydänkohtaus olisi varmaan seurauksena.
- Anonyymi
"Uskovaisille olisi kauhistus elää paratiisissa, kun kaikki olisivat alasti, "
Uskovaiset uskovat Jlan sanaa:
Jla loi ihmiset alastomiksi. Ja niin oli hyvä.
Alussa ihmiset eivät tunteneet häpeää omasta kehostaan.
Kehohäpeä on synnin seurausta.
Jeesuskin oli ristillä alastomana.
Alkuvuosisatoina upotuskasteita suoritettiin alastomina. - Anonyymi
Tipale
2025-07-26 18:02:11
😅✔
Hieno näkökulma!
- Anonyymi
Kyllä alaston perse julkisella paikalla on kauheaa.
- Anonyymi
Mää käyn siskoni kanssa siellä alasti. Se on ainut tapa kun voimme ihaille toistemme vartaloita salaa. Mukava myös seurata kun muut katsovat muka paheksuen , kun kuitenkin ihailevat meidän urheilullisia vartaloita....
- Anonyymi
Olikohan siellä yhtään alastonmallia, stripparia tai pornoelukuvanäyttelijää? Vai liekö pitävät työn ja vapaa-ajan harrastukset visusti toisistaan erossa?
- Anonyymi
Uskomattomia pölvästejä löytyy koto-Suomestakin !
- Anonyymi
Mikäli paljastaa sukupuoli-elimensä julkisesti on niihin tuijottaman tyypin oikeus käyttää niitä haluamallaan tavalla.
- Anonyymi
Sulla(kaan) ei ole mitään oikeuksia koskea kehenkään eikä mihinkään, ellet saa sanallista lupaa. Mitä muuta on jäänyt väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla(kaan) ei ole mitään oikeuksia koskea kehenkään eikä mihinkään, ellet saa sanallista lupaa. Mitä muuta on jäänyt väliin.
i- slam olla eri sääntö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
i- slam olla eri sääntö.
Me olemme Suomessa ja elämme tämän maan lakien mukaan. Uskonto ei täällä määrää.
- Anonyymi
Onkohan burkini naisia yhtään joukossa
- Anonyymi
Eikö ole somppuja saunomassa
- Anonyymi
Ilmaiseksiko ihan?
- Anonyymi
Miksi hengitysilmani pilaava tupakointi julkisella paikalla on ihmisoikeus, mutta täysin luonnollinen alastomana kekkuloiminen pienellä alueella pitäisi kieltää.
Sompasauna on sitä paitsi nykyisin surkea paikka. Alastomana saunojia ei juuri enää ole. Naisoletettujen edustajia ei senkään vertaa kuin miesvastaavia. Alasti saunominen on mielestäni ainoa oikea tapa saunomiselle, mutta jos muu jengi ja erityisesti toisen sukupuolen edustajat käyttävät uima-asua, tulee ilkosillaan kekkuloimisesta normaalille ihmiselle vähän erikoinen olo. Samasta syystä emme keikaile julkisilla paikoilla nakuina, se homma kuuluu ihmisille, joille siitä syntyy jonkinlaista kicksiä. Siis seksuaalista mielihyvää.
Nyt viimeistään alkaisi olla aika lopettaa iänikuinen jauhanta suomalaisten luontevasta suhtautumisesta alastomuuteen. Kaikesta näkee, ettei näin ole. Suomesta ei löydy nakurantoja, nakukylpylöistä puhumattakaan, yhteissaunoissa on uimapukupakko, jopa opiskelijasaunoissa on tyttöjen ja poikien vuorot jne. Ja jos jossain joku vielä ilkosillaan on, valitettavan usein se on jo keski-iän ylittänyt herrasmies, jonka käytöksestä näkee, että on taustalla muutakin kuin nauttia vapaasta olotilasta. Voi olla, että joskus muinoin kun yhteiset kyläsaunat vielä olivat arkea, näin on ollut. Tänä päivänä kumminkin Suomi on alastomuuden suhteen amerikkalaisempi kuin Amerikka itse.- Anonyymi
Noin puhuu, manipuloi nettigroomaajat kun se ottaa yhteyttä alaikäisiin. Et sitten ole tutustunut iltapäivälehtien otsikoihin ja kuvamaailman koska tuollaista potaskaa väität. Elät varmaan jossain korvessa, ei sähköä, ei nettiä, ei Porhubia, ei Onlyfanssia jne.
Kaikesta kuitenkin näkyy läpi että olet noiden kaikken suurkuluttaja joka vain kaipaa entistä vapaampaa seksikulttuuria jossa kaikki, siis ihan kaikki, myös julkinen seksi on sallittua ja alastomana saa kulkea missä tahansa ja raiskata ketä tahansa.
Suomesta löytyy nakurantoja mutta suomalaiset itse pilaa ne tuijottamalla naisia ja masturboimalla kaikkien edessä tai harrastamalla julkista seksiä.
Haluat ryhmäseksiä ja insestiseksiä, lapsipornoa ja lapsi- aikuinen- seksiä..eläinseksiä kaikkea pa** kaa samaan aikaan. Vasta siten olet tyytyväinen.
- Anonyymi
Rokotteet toimii.
- Anonyymi
Naisia olisi huomattavasti vähemmän tiirailemassa ellei miehiä olisi alasti, eivät silti itse riisu eikä niitä saa katsoa jos joku riisuu.
- Anonyymi
Pedofiilien paratiisi, ja itsensä paljastajien.
Kivalta tuntuu kun pikkutyttö tai varhaisteini kulkee sitä ihan liki ja melkein koskettaa omaa ihanuutta. Sitten kotiin masturboimaan ja miettimään miten tyttöön saa kontaktin.
Suomi on pedofiilien ja insesti- isien luvattu maa. Ja perustelut kuten nettisaalistajillakin, niin ihanan luonnollista kaikki. Seksi tein- ikäisen kanssa rannalla, vähän tarjoot viinaa ja huumeita ja puhut pehmosia luonnollisista asioista, seksistä ja alastomuudesta ja siinä on kypsä pentu tippumaan syliin. Samat jargoniat näillä on luonnollisuuden ihailijoille kuin lasten netigroomaajilla . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedofiilien paratiisi, ja itsensä paljastajien.
Kivalta tuntuu kun pikkutyttö tai varhaisteini kulkee sitä ihan liki ja melkein koskettaa omaa ihanuutta. Sitten kotiin masturboimaan ja miettimään miten tyttöön saa kontaktin.
Suomi on pedofiilien ja insesti- isien luvattu maa. Ja perustelut kuten nettisaalistajillakin, niin ihanan luonnollista kaikki. Seksi tein- ikäisen kanssa rannalla, vähän tarjoot viinaa ja huumeita ja puhut pehmosia luonnollisista asioista, seksistä ja alastomuudesta ja siinä on kypsä pentu tippumaan syliin. Samat jargoniat näillä on luonnollisuuden ihailijoille kuin lasten netigroomaajilla .Tuolla on isot mahdollisuudet uuteen Malmin- tapaukseen.
- Anonyymi
Missähän burka naiset ovat
- Anonyymi
Vai alottaja oikein tarkoituksella käy tiirailemassa alastomia saunojia. Huvinsa kullakin pervolla.
- Anonyymi
Modet puuttukaa tähän oikeesti
- Anonyymi
Tätähän tämä touhu Suomessa nykyään on. Pidetään julkisia uimarantoja ominaan, ja pahoitetaan mieli jos siellä on muitakin uimassa, ja piltit joutuvat näkemään alastomia ihmisiä. Voishan sitä tosiaan valita jonkun toisenkin rannan, muttei sellaiseen ole totuttu, kun pitää saada olla juuri siinä ja juuri niillä ehdoilla jotka itseään miellyttää.
En minäkään halua kuunnella kirkuvia lapsia ja siksi valitsen rannan tai ajankohdan sen mukaan, että näitä vintiöitä on mahdollisimman vähän. En silti vaadi näitä lapsia vietäväksi pois yleiseltä uimarannalta.- Anonyymi
olisko hyvä olla tunnit erikseen nudisteille ja lapsiperheille, ongelma ratkaistu? Ja niille tuijottaville ohikulkijoille laput silmille ettei näe kuin eteenpäin.
- Anonyymi
Tule nyt jo pois sieltä saunan nurkalta tuijottamasta.
- Anonyymi
Me muslimit emme hyväksy suomalaisten
tapaa olla alastomana uimarannalla . Suomen lakiin tulee tehdä , muutos joka kieltää tälläisen irstailun .- Anonyymi
Kyllä suomityttö saa olla tissit paljaana.
- Anonyymi
sharia laki voimaan!
- Anonyymi
Ei tarvitse olla mikään siveyden sipuli, jotkut ihmiset ovat vain hieman estyneitä ja
kun on ventovieraita ihmisiä niin en minäkään menisi ihan nakuna, kyllä ainakin
kokouimapuku päälle! - Anonyymi
Minäkin näen jatkuvasti alastomia miehiä ja naisia.
t. Patologi-Paavo - Anonyymi
Sitä närkästyksen määrää, kun nämä kuulevat, että Suomenlahden toisella puolella, Narva-joen suulla, on ihan oikea nakuranta.
- Anonyymi
Taidat olla sanaa sakkia Narvan ryssien kanssa, jotka siellä nakuilevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sanaa sakkia Narvan ryssien kanssa, jotka siellä nakuilevat.
*samaa
- Anonyymi
Onko miehet siellä tappituntumalla?
- Anonyymi
Kyllä siellä viimeksi kun kävin pistettiin jopa pystyyn perinteinen suomalaine saunajuna! Kaikilla oli niin mukavaa!
- Anonyymi
aloittaja pasteerailee ja tekee nonstop kävelylenkkejänsä Mustikkamaan sompasaunalle ihailakseen kauniita alastomia vartaloita. Vaan itse ei mene mukaan alastonkarkeloihin Outoa puuhaa tuollainen tirkistely.
- Anonyymi
Suomalaiseen saunakulttuuriin kuuluu alastomuus. Parempi se kuin hikisissä, paskaisissa ja kusisissa jätesäkeissä uiminen yleisillä paikoilla.
- Anonyymi
Jahas. Minä näen nonstop-painajaisia, pikkuperkeleitä ja riistoporvareita virnuilemassa nurkan takana. Lomakaan ei kohdallani taida loppua koskaan. Toivotan kaikki tulokkaat tervetulleiksi, -ja osanottoni. Enää pari vuotta tätä paskaa edessä.
- Anonyymi
Ikää on kertynyt 80 vuotta ja ihan rehellisesti voin kertoa, että en ikinä ole käynyt saunassa vähänkään vaatetettuna.
- Anonyymi
varmaan niin ja ihan oikein. Minäkin saunon iahan alasti, Mutta hyväksytykö alastomien ihmisten tirkistelyn. Varmaankaan et. Tässä se jutun pointti on,
- Anonyymi
kuule alaston saunassa on kulttuuriero. samat ihmiset keitä häirittee alastomuus saunalla hukkuvat uimarannoilla.
- Anonyymi
apina...että haluut alastomuudella saada huomiota.. olet suomen luuseri pohja sakkaa
eikö nolota,,apina - Anonyymi
Väkisin nakuilevat lapsiperheiden edessä🤯🤬
- Anonyymi
Demareita
- Anonyymi
Minä käyn tuolla uimassa aina alasti ja toivon että joku nainen näkisi minun erektiossa olevan vehkeen.
Uidessa se tahtoo veltostuu mutta vatkaan sitä veden alla ennen kuin nousen rantaan.- Anonyymi
Toisille miehille esittelet nakkiasi kuitenkin...
- Anonyymi
Jos on niskat jumissa eikä pää käänny, niin ei voi katsoa muualle.
- Anonyymi
Tällä Suomessakaan ei yleisesti miehet ja naiset ole olleet alasti yhdessä/yhtäaikaa samassa saunassa. Perheen kesken on asia erikseen.
Usein annetaan ymmärtää asian olevan toisin. Sekasaunojen kannatuspuheet lienevät tarkoitushakuisia muista syistä.
Perinteisesti saunoihin on menty perheet kerrallaan tai naiset/miehet ensin ja sitten miehet tai naiset viimeksi.- Anonyymi
Juuri noin!
- Anonyymi
Ikävä et pilasit tuonkin paikan. Itsensäpaljastelijat ..
pedofiiilit näyttelevät sukuelimiäsi siellä lapsille.
Täysin turmeltunut paikka, häpeäisitte! - Anonyymi
Alottaja voi tirkistellä luomien välistä tai laittaa laput silmille, jopa kyttälynkin voi lopettaa jos alkaa jatkuvasti vasten tahtoaan nähdä alastomia saunojia! Päässä on vikaa kun lapsettaa noin paljon!
- Anonyymi
Yksi alueella asuva kertoi ettei tarvita mitään kiikareita koska nämä munasillaan olevat ja pi**aan esittelevät kulkevat yleisiä kulkureittejä- ei siis saunasta piha- alueelle ja sieltä suoraan mereen vaan poikkeavat täysin nakuina kulkureiteille joita käyttää kaikki muut lenkkeilijät, lapset ja koiriaan ulkoiluttavat aikuiset.
Käytännössä aivan sama kun missä tahansa Eiran rannoilla tai Kaivarin puistossa nakuiltaisiin sillä perusteella että muutaman sadan metrin päässä näkyy meri ja on tarkoitus mennä uimaan. Ja oltiin tossa kauempana olevassa saunassa.
P** nsa ja muniensa esittelijöiden on omat fooruminsa mutta ei riitä kun pitää koko maailman nähdä ne herkkupaikat joita tarjotaan käytettäväksi kun ilta hämärtyy. Sairasta vallankäyttöä ja häirintää.
Jos bussissa joku vetää munansa tai p** nsa esille se luetaan seksuaaliseksi häirinnäksi, tuolla vedotaan saunaan ja siihen että muut ovat tiukkapipoisia.
Helvetti mitä porukkaa. Vetäkää v** lla päähän toisianne. - Anonyymi
Näin on kyllä se katselija itse on se suurin pervo!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät suljettunako pitää olla?
Itse tarkkailen koko ajan ympäristöäni ja ihmisiä kun kuljen kadulla, istun bussissa tai vain istun puiston penkillä. Aika harva jättää tietoisesti ympäristönsä havainnoimatta, ellei keskity kirjaan tai kännykkäänsä. Muutoin katselen koko ajan muita ihmisiä, miten he ovat pukeutuneet, minkä näköisiä, minkä ikäisiä he ovat jne.
Uimarannalla sama juttu vaikken jää ketään tuijottamaan on mahdotonta olla vain ja tuijottaa taivasta ja pilviä. Ihminen on sosiaalinen eläin ja ihmisen käyttäytymiseen kuuluu ympäristön seuraaminen, mitä siellä ympäristössä tapahtuu, onko uhkaavasti käyttäytyviä henkilöitä, onko oma turvallisuus taattua vai ei. Samalla vahdin omia tavaroita ettei kukaan polje kassiani jne. Ja katson ettei kukaan tunge liian lähelle tai käyttäydy epämiellyttävästi.
Lisäksi on sosiaalinen puoli, minkätyyppistä porukkaa alueella käy, miten pukeutunutta, miten käyttäytyvää, onko jotain poikkeavaa, mikä on paikan henki jne.eli lukemattomia syitä tarkkailla ympäristöään ilman sen kummempaa tarvetta tirkistellä kenenkään genitaaleja ai rintoja.
Alaston ihminen herättää kyllä huomiota jos alue ei ole alastomilla tarkoitettu nudistiranta.
Ja veikkaan että se alastomuus havaitaan ilman erityistä tarkkaluakin, jos ylipäätään ympäristöään seuraa kuten normaali ihmiset tekevät.
Se että odotetaan ihmisten olevan reagoimatta tai tulkitaan katsominen - ympäristön seuraaminen- pervoiluksi on 100% epäilijän omaa projisointia.
Hän itse haluaa nimenomaan herättää huomiota ja saada jopa katseita mutta projisoi omat tarpeensa muihin. Muut ovatkin syyllisiä tuijottamiseen vaikka itse halutaan olla tuijottamisen kohteena, miksi muutoin tultaisiin paikkaan joka ei ole naturisteille edes tarkoitettu, koska naturisteilla on olemassa omat alueensakin.
Kyllä kyse on siis huomion saamisen ja shokeeraamisen ja itsensä paljastelun tarpeesta. Siksi kuljetaan kävelytiellä munat tai vulva paljaana ja esillä, koska nimenomaan nautitaan siitä huomiosta ja halutaan huomiota toisten epämukavuuden kustannuksella.
Yleensä on myös tarve ärsyttää ja herättää jotain toisissa ihmisissä, ihan yksiselitteisesti. Naisilla on joillain hyvin vahva exhibionistinen tarve kulkea alasti koska he ovat usein hyvin narsistisia ja huomiohakuisia. Lesbonaiset erityisesti on oma lukunsa ja nämä nänninvapauttajat jotka lähes 90% ovat juuri lesboja tai bi- seksuaaleja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itsensä paljastelija ei muka ole itse se pervo ? Jos tulet julkiseen paikkaan joka ei ole naturisteille tarkoitettu ja käyttäydyt siellä kuin naturisti , olet kyllä itse se pervo.
Valitan muna/ p** pää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itsensä paljastelija ei muka ole itse se pervo ? Jos tulet julkiseen paikkaan joka ei ole naturisteille tarkoitettu ja käyttäydyt siellä kuin naturisti , olet kyllä itse se pervo.
Valitan muna/ p** pää.Kyllä edellenkin ei niitä alastomia tarvitse tuijottaa....jos et ole pervo....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä edellenkin ei niitä alastomia tarvitse tuijottaa....jos et ole pervo....?
Luuletko oikeasti että sinun m*** si ketään aikuista kiinnostaa, . Koeta nyt päättää kenelle performanssisi tarjoat!
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241885Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔551723- 301440
- 701116
- 521059
- 54900
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22885- 49873
- 24864
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176847