Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
myllynkivi
profiilit
myllynkivi
myllynkivi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
1237
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vain+harvoille+ja+valituille+...+tulee+aku+ankka.+Vielä+harvemmat+uskovat+plutoon,+no+ehkä+koiraihmiset.+Ja+ne,+jotka+etsivät+uusia+riisinviljelyyn+sopivia+maita.+
Muttta+mikä+ihmeellisintä+!!!+On+yksi+ylitse+muiden,+joka+pukeutuu+valkoiseen+huppuun+ja+hänet+tunnistaa+myös+ainoana+tietäjänä,+voittaa+jopa+itämaan+tietäjät
08.01.2022 13:05
"+lapsi+perii+äidiltään+älynsä..."
Hurjaa,+sillä+äidinäiditkin+lienevät+johdattelevassa+asemassa+siis+olleet.+Jo+olisi+aika,+mihin+olemme+menossa+...+tai+hei,+Hyvä+Marin+ja+muut+naiset.+Thatserit+olkoot+jatkossakin+huppupäisten+Hoovereiden+jalkavaimoja,+mutta+sikiämisoikeus+pois+ja+heti
Meillä+kyllä+äiti+oli+duunari+ja+känsäkäsi,+isä+lienee+ollut+enemmän+supliikkia.+Kotona+joskus+iski+salamaa,+kun+vas.+ja+kok+"keskustelivat".+Faija+oli+lisäksi+kuulemma+mustasukkainen,+mikä+on+siis+sairaus.+Mutsi+sortu+viimeisinä+vuosinaan+alkoholiin,+mutta+en+sitä+näin+jälkikäteen+yhtään+ihmettele.+
Muistelenko+lämmöllä+?+Mieluummin+ymmärtäen.+Ei+ollut+helppoa+kovinkaan+monella.+Nyt+sensijaan+olisi,+mutta+vali+vali+ja+vali+...+kehtaavat
08.01.2022 11:50
No+tempasin+tuon+vasemmasta+hihastani,+sillä+olen+katsellut+kuola+suupielistä+valuen+Rick+Steinin,+kokin,+kierrosta+Välimeren+ympäri+ja+pistäytymisiä+Kreikankin+pienissä+rafloissa
Kaikki+"puhuu"+pienen+puolesta+ja+Salmelasta+en+tiijä+mitään.+Hese+siis+ennen+kuin+mac
Kyllä+sisällä+oleva+puuvarasto+kuluu+nopeasti,+vaikka+ulkona+onkin+lämmintä
08.01.2022 11:30
"Päättipä+hallitus+mitä+tahansa,+niin+sen+johtajuuden+perään+tullaan+taas+kyselemään.+Some+täyttyy+sen+kaipaajista+ja+kolumnistit+valittavat+sen+puuttumista+ja+tempoilevaa+päätöksentekoa.+Kaivataan+taas+koronanyrkkiä+pöytään+lyövää+diktaattoria,+mutta+kun+vastuuministeri+erehtyy+sanomaan+mitä+pitäisi+tehdä,+niin+sitten+kirjoitetaan+vallankaappauksesta.+Toimittajat+ovat+erityisen+mieltyneitä+puhumaan+rajoitusten+sekavuudesta,+vaikka+juuri+heidän+tehtävänsä+olisi+ottaa+asioista+selvää+ja+kertoa+niistä+yleisölle.+En+haluaisi+lukea+enää+yhtään+rajoitusten+sekavuudesta+kertovaa+uutista,+koska+minun+mielestäni+toimittajille+ei+makseta+siitä,+että+he+valittavat+asioista,+joista+juuri+heidän+pitäisi+ottaa+selvää."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paatoimittajan-kommentti-aikooko-sosiaali-ja-terveysministerio-kaapata-vallan-suomessa-ja-ajaa-suomea-lockdowniin/8327370#gs.lla74h
Ja+seuraavaksi+Marinin+pää+vadille+!!!+Ja+sitten+Seiskaa+lukemaan,+iltalehtiä+kans.
08.01.2022 11:24
Kovaa+peliä+siitä,+mikä+ja+kuka+saa+johtaa+maailmaa
USA,+Australia+ja+Britannia+purjehtivat+Kiinanmerellä.+Ettei+nyt+vaan+...+Toisaalta+tunnemme+sanan+suomettuminen.+Kiinattuminen.+Mitä+se+onkaan?+Suomettumiseen+kait+kuului+tehdä+voittoisaa+kauppaa+ja+olla+niin+että+sinnepäin+ja+kun+selkää+käänsi,+niin+...+takkikin+kääntyi.+Taitavimmat+osasivat+kääntää+vain+päitään+ja+takki+pysyi+asennossaan.+
Nyt+on+Tsytsko+valmis+kertomaan,+että+Yle+valehteli+1970+luvulla
Puhuuko+Yle+nyt+totta+ja+jos+ei,+niin+kuka+puhuu+totta?
08.01.2022 10:49
Jopas+ei+ole+aina+sääennuste+ihan+kohilleen+osu.+Illalla+lupasivat+hyytävää+tänne,+mutta+aamulla+oli+teepaitakeli.+Hesassa+kaks+kertaa+enemmän+eli+kaksi+teepaitaa+päällekkäin+lehteä+hakemaan,+vaikka+se+kait+kannetaankin+vielä+suoraan+sisälle+monessa+paikassa
Koska+säälle+en+mitään+voi,+niin+näille+voin.+Suurimpia+ravintolaketjuja+:
"Restamax,+Royal+Ravintolat+ja+S-ryhmän+ravintolat.+Suomessa+toimii+myös+joitakin+ulkomaisia+ravintolaketjuja,+kuten+McDonalds+ja+saksalainen+pastaan+erikoistunut+ravintolaketju+vapiano"
Ainakaan+näihin+en+jalallanikaan+astu+koskaan.+Täytyy+olla+aina+matkassa+älypuhelin,+jotta+ei+vahingossakaan+aukaise+ovia.+Mac+on+tapauksista+siis+helpoin.+
Ja+mieluummin+finlabiin+kuin+synlabiin,+sillä+olen+ylpeä+näytteestäni
08.01.2022 10:34
Whoomaisen+hauskasti+:+"Toisaalta+isältään+on+geeninsä+perinyt,+mitä+muutakaan+voisi+siis+odottaa.."
Toisaalta+kun+niitä+geenejä+on+aika+moni+antamassa+ja+monelta+suunnalta,+mutta+totta+vieköön.+Minunkin+lapseni+ovat+saaneet+leppoisan+ja+yhteisöllisyyden+ominaisuudet+juurikin+...+älystä+puhumattakaan.
08.01.2022 10:17
Pitää+jättää+perussuomalaiset+nyt+rauhaan+täällä
Jäin+miettimään+sanaa+ylpeä.+Olen+tainnut+pariin+otteeseen+kirjoittaa+olevani+ylpeä+ent.+ammatistani.+Itsestäni+en+voi+olla+ylpeä,+se+menisi+jo+hiukka+överiksi,+eikä+niin+hiukankaan.+Tosin+ammatissani+lienen+toiminut+likimain+kohteliaasti.+
Moni+lienee+ylpeä+lastenlapsistaan,+mitä+en+kyllä+parhaalla+tahdollanikaan+voi+aina+ymmärtää.++Kaksi+aikuista,+vaikkapa+naapuria+"vertailevat"+:+"Onko+lapsesi+jo+naimisissa,+joko+heillä+on+lapsia,+onko+sinulla+lapsenlapsia"+tai+sitten,+että+"missä+ammatissa+sinun+lapsesi+ovatkaan".+Ylpeä+kalskahtaa+vaan+korviin.+Lapsilla+voidaan+siis+päteä.
Nyt+kaffetta+naamaan+ja+lukemaan+taas+yhteiskunnan+sulkemisista+ja+kuka+huutaa+eniten+että+missä+Marin+taas+epäonnistui,+koska+ymmärtää+erota+jne.
08.01.2022 10:07
Lisää+ihmettelyä
Jokin+aika+sitten+persu+vaati+palkkoja+sille+tasolle,+että+jokaisella+olisi+mahdollisuus+ostaa+auto,+ajaa+sillä,+lämmittää+öljyllä+jne.
Pienen+ihmisen+asialla+oli+Jani+Mäkelä,+twitterin+paskanjauhaja
07.01.2022 13:33
...+erotuksella,,+että+kutomakoneet+otettiin+käyttöön
07.01.2022 13:22
Helkutti+unohtu.+
Enemmän+turtiaisia+etuskuntaan.
07.01.2022 13:21
Kuntoliikkuja+on+salien+eli+kuntosalonkien+kunniavieras,+sillä+salonkejahan+tarvitaan,+muuten+ei+pysy+roppa+kuosissa+eikä+pillerikauppiaat+tule+toimeen.+On+se+kovaa+tämä+kuntoilijan+elämä
Mutta+onneksemme+laajasti+nuorisossa+ei+enää+päde+räkälä+olosuhteiden+ylläpito+ja+kunnioitus.+No+ainahan+on+tietty+osa+joiden+vanhemmat+ovat+niiiin+isänmaallisia+...+ja+lapset+siten+oppivat+isänmaallisille+tavoille.+Venäjälläkin+ihmetellään+ja+ihmeteltiin
07.01.2022 13:19
Miksi+minä,+kun+nuo+toisetkin+saavat
Tässä+hurlumhei+ammattien+ja+ammatinharjoittajien+suurta+keskustelua.+Veikkaan,+että+tulee+aika,+jolloin+nyt+vallitseva+korona+on+vain+hyttysen+ininää
Ajatella,+jos+kevätmuoti+nyt+tökkii,+kun+syysmuodinkin+kanssa+oli+niin+ja+näin.+Entäs+kauneudenhoito?+Nyt+on+pakko+kait+kulkea+rumana.+Juu+ja+jos+nyt+haluun+lentää+Lontooseen,+niin+pääsenkö+illaksi+kotiin.+Saatana+kun+sapettaa.
Mitä+tulee+pulpeteissa+istumisiin,+niin+samahan+se+näyttää+olevan,+istutaanko+etänä+vai+läsnä.+Kun+tarvitaan+ammattilaisia,+osaajia,+niitä+haetaan+sitten+ulkomailta.+
Hankalaahan+sekin,+koska+persut+vaativat+ruotsinkielen,+saamenkielen+ja+suomenkielen+osaamista+osaajilta
Näytin+selässäni+olevia+läikkiä+sairaanhoitajalle+ja+kysyin,+että+nykyälypuhelimella+olisin+voinut+myös+kuvan+välittää,+mihin+hän,+että+kyllä.+Paskaa+tuo+digi,+yhtä+paskaa+kuin+kutomakoneet+aikoinaan.
07.01.2022 13:09
"välillä+kyllä+niin+on+käynytkin,+kun+jo+melkein+pelkkä+nimmari+on+johtanut+seurauksiin🤣"
Riippuu+sävystä+ja+takaisin+tulee,+sen+takaan
07.01.2022 12:56
Ja+sitten+poikkeuksellisesti+nuorimmasta+pojastani.+Tosin+olen+ylpeä+tai+oikeammin+iloinen+jälkeläisistäni+muutenkin.+Vanhin+on+käynyt+kovankin+tien+vaikeuksista+voittoon
Tämä+juniorin+just+viestitti+saapuneensa+Saksaan+ja+nyt+alkaa+kaksi+viimeistä+kuukautta+työssä+siellä+...+toistaiseksi,+koska+ainahan+elämän+kodin+katto+saattaa+muuttaa+suuntaansa.+Tämä+on+nykyään+kait+aika+yleistäkin,+mennään+eikä+meinata
Asunto+on+hankittu+jo+Suomesta+ja+muuttokuorman+poika+sai+puhuttua+uudelle+työnantajalle+maksettavaksi.+
Mutta+on+se+kumma+meininki+ainakin+sillä+vuokranantajalla+siellä.+Maalata+pitää+seinät+valkoiseksi+ja+monta+kerrosta+on+jo+seiniin+maalia+vedetty+entisten+vuokralaisten+toimesta.+Harvinainen+kämppä+oli+muuten+heillä+asuntona,+yleensä+kuulemma+kaikki+keittiössä+pitää+itse+sinne+ostaa+eli+hella+ja+asianpesukone.+Nämä+olivat+siellä+valmiina+ja+kohtuu+vuokrakin.+Alue+oli+arvostettua+aluetta,+kuulemma.+Kosteus+on+kuulemma+saksalaisissakin+vuokrakämpissä+yleistä.+No+tiedä+häntä,+sillä+Saksa+on+iso+maa+ja+populaakin+on+runsain+mitoin+siellä+sun+täällä
07.01.2022 12:25
Ihan+sama,+kuka+pelle+olet
07.01.2022 12:09
"Useimmiten+riitaan+tarvitaan+noin+kaksi+osapuolta."
Näin+on+ja+kun+kooMIKKO+mainitseekin+nimimerkkini+(syy),+niin+(seuraus)...+mutta+muuten+tietty+kirjoittakoot+kenelle+hyvänsä,+ja+saakoot+vastauksia+keneltä+hyvänsä,+se+ei+minulle+kuulu
Tunnistan+kyllä+sinun+hienovaraisuutesi+jo+vuosien+ajalta,+mutta+itse+en+siihen+tyyliin+edes+halua+enää+palata.+Muuten+pyrin+kirjoittamaan+"asiallisestikin"
07.01.2022 12:07
"Sopuun+en+tällä+palstalla+usko,+ennen+hel*etti+jäätyy+kuin+täällä+sopu+syntyy."
Oot+väärässä+!!!+Jos+kooMIKKO+pysyy+minusta+erossa,+sopu+on+jo+syntynyt,+ainakin+minun+osalta.+Minulla+ei+meinaan+ole+mitään+asiaa+kooMIKOLLE
07.01.2022 12:01
Käytän+nykyään+aikaani+paljonkin+metsässä+ja+näen+myös+hyvin+hoidettuja+metsiä.+Omani+ei+sellainen+ole+muuten+kuin+lajistoltaan,+sillä+annan+kaikkien+puitteni+kasvaa+aika+vapaasti,+joitain+toki+kaadan.+Pihlaja+on+hidas+kasvamaan,+mutta+se+ei+minua+harmita.+Muutamia+kuusia+ja+koivuja+vuosittain+istutan.+Minulla+ei+ole+tarvetta+jatkuvasti+"siivota"+metsää+maahan+mätänemään.+Kaikki+saamani+hakkuujätteet+otan+vastaan+kiitoksella
Puuntyöstö+vaatisi+liikaa+sisätilaa+ja+sen+lämmittämistä,+joten+ei+kiitos+enää.+
Metsä+on+myös+sienipaikkamme+ollut+jo+1998+kesästä+saakka,+kuten+myös+mustikka,+puolukka+ja+vattu+paikkamme+ja+kiitos+ympäröiville+metsillemme+siitä.+Nyt+saattaa+ensi+keväänä+5+hehtaarin+aukkoon+tulla+myös+vatun+lisäksi+herkullista+korvasientä.
07.01.2022 11:55
Kerronpa+teille+millaisen+puun+ja+metsän+käsityksen+itse+pidän+sisälläni.+Ei+sillä+maailmoita+pelasteta
Helsingin+Jollaksessa+pihallamme+kasvoi+muutama+hulppea+koivu+ja+kun+maalta+tuli+vaimon+veli,+hän+kysyi,+että+saako+lorottaa+koivun+juureen.+Kuvaa+hyvin+maaseudun+ja+kaupungin+eroja
Kun+kävin+Haminassa+puutyökoulua,+sitten+vasta+innostuin.+Tallissamme+Helsingissä+minulla+oli+puuntyöstö+harjoittelupaikka,+epäonnistuneet+poltin+lämmöksi+ja+muitakin+pöllejä+meni+pesään.+Kiitos+kaupungin+puutarhaosastolle,+että+sain+puuta.+Kirveellä+vuosittain+noin+15+-+20+kuutiota+joko+lankuiksi+tai+polttopuuksi.+Pannuhuoneen+vieressä+kuivui+hienoja+ja+leveitä+koivu,+leppä,+poppeli+...++pihlajalankkuja
Jo+silloin+ymmärsin,+ettei+moinen+sovi+kaupunkiin,+jo+kiertokoululainen+tämän+ymmärtää,+jos+joka+piipusta+tupruaa+ceeookahta.+Ja+moottorisahat+laulavat.+Tosin+vaihdoin+sähköiseen+moottorisahaan,+millä+nyt+ei+kertakaikkiaan+tee+yhtään+mitään,+mitä+kutsutaan+työksi.+Nyt+tupruaa+enää+vain+mahdollisista+saunojien+puukiukaista,+mikä+on+pikku+juttu.+Öljyä+poltetaan+surutta+sekä+kaupungeissa+että+maalla
Jatkuu,+kuhan+ehin,+nyt+koronaa+kuuntelemaan
07.01.2022 11:36
52 / 62