Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2389
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaaoksenhallinnalliset+toimet+ovat+ainakin+meidän+huushollissa+suurimmaksi+osaksi+minun+harteillani.+Nytkin+purin+joulukuusen+järjestelmällisesti+ylhäältä+alaspäin,+siirtäen+oksat+takkaan+pienimmästä+isompaan.+
Ja+juu,+kovin+on+tuttu+tuo+draaman+kaari+noissa+unissa.+Pelkoa+menettämisestä,+epäonnistumisesta+jne.
Mutta+nyt+kohta+pitää+lähteä+kohti+lähikaupunkia.+Ainakin+apoteekissa+pitää+käydä+hakemassa+silmäsprayta+kostukkeeksi,+sekä+nahkarasvaa.
11.01.2020 12:31
Minulla+on+yksi+tuttu+joka+kivenkovaan+väittää+ettei+ole+koskaan+nähnyt+unia?+Ei+kuulemma+oikein+edes+käsitä+mitä+ne+ovat.+En+tiedä+onko+tuo+mahdollista+edes..ilmeisesti+hän+ei+vain+jostain+syystä+muista+uniaan+lainkaan.
Yksi+mielenkiintoinen+unennäkemisen+muoto+on+"selkounet".+Eli+unitila,+missä+tietää+näkevänsä+unta+ja+voi+tietoisesti+päättää+mitä+niissä+tapahtuu.+Voi+siis+käsikirjoittaa+tarinan+itse.+Kuitenkin+kokemus+on+yhtä+todellinen+kuin+uni+aina.+Vain+muutaman+kerran+eläissäni+muistan+tuollaisen+kokeneeni.
11.01.2020 12:10
Luulen+että+tuo+eksyksissä+tai+jossain+jumissa+oleminen+on+yksi+yleisimpiä+unia.+Siihen+liittyy+myös+juuri+tuo+vaikeus+ratkaista+asiaa+vimmaisesta+yrittämisestä+huolimatta,+vaikka+oikeastaan+tietääkiin+miten+asia+tulisi+ratkaista.+Näin+ainakin+minulla+tuo+usein+menee.
Tämä+kertoo+ehkä+siitä+miten+yksin+ja+orpoja+täällä+maailmassa+lopulta+olemme?
11.01.2020 11:25
Ylöspäin+lukien+huomasin+että+Puosu+sanoi+olevansa+positiivinen+elämänasenteeltaan.+Hieno+ominaisuus.
Miekiin+kyllä+parhaani+mukaan+yritän+nähdä+asiat+positiivisessa+valossa,+mutta+tämmöiselle+parantumattomalle+pessimistille+se+on+erityisen+vaikiata.+Pessimisti+(realisti)+tietää,+että+asioilla+on+taipumus+mennä+pieleen+ennemmin+tai+myöhemmin.+
Ja+koska+kaaosteorian+mukaan+mikään+järjestys+ei+ole+stabiili,+vaan pyrkii+aina+kohti+epäjärjestystä,+meidän+pitää+koko+ajan+tehdä+määrätietoisesti+työtä+järjestyksen+säilyttämiseksi,+muuten+hukka+perii.+(Taitaa+se+periä+silti).+Tämä+pätee+yhtä+hyvin+yksittäisen+ihmisen+elämään+kuin+klobaaleihin+maailmantapahtumiin.+Miten+oikeassa+herra+Murphy+olikaan.
11.01.2020 10:44
Ja+mitä,+onkos+täällä+ollut+taasen+teknisiä+häiriöitäkin?+Nyt+ainakin+tuntuu+toimivan+jopa+hyvin.+Ainakin+siis+luurilla.
Ja+tuota,+turha+minun+lienee+puhua+järkeä+kirjautumisen+eduista,+ette+usko+kuitenkaan...
11.01.2020 10:14
Unet+kertoo+itsestämme+enemmän+kuin+ehkä+tiedämmekään.+Tuostakin+voisi+päätellä+monenlaista,+päälimmäisenä+ilmeisin,+eli+pelkoa+menettämisestä.+Aika+tärkeää+unen+"tulkinnalle"+tässä+olisi+se,+miten+suhtauduit+tilanteeseen+kun+palasit+uimasta.
Itse+näen+unissa+itseni+usein+vaarallisissa+tilanteissa,+jossa+hengenlähdön+uhkakin+on+ilmeinen.+Mutta+outoa+on+se,+etten+yleensä+kuitenkaan+koe+tuommoisiakaan+unia+erityisen+ahdistavina+-+minä+yleensä+olen+se+joka+selviää+kaikesta+ja+tiedän+sen+jo+etukäteen.+Onko+tuo+sitten+merkki+jostain+henkisestä+vahvuudesta,+vai+päinvastoin?
11.01.2020 10:09
"Jospas+hän+keksisikin+jonkun+muun+paikan,+minne+tuon+wannabe-hesalaisen+houkuttelisi+mukanaan."+
Turha+toivo,+taitaa+tämä+"mummoliiga"+olla+se+josta+nämä+kaksi+herraa+inspiraationsa+ammentavat.+Muutama+päivä+sitten+Edson+vannoi+pyhästi+porinoissa+ettei+enää+missään+muodossa+palaa+tänne+Elämään.+Tänään+sitten+vieroitusoireet+kävivät+liian+suuriksi.+Epäilenpä+ettei+mene+pitkään+toisenkaan+osalta..
05.01.2020 16:56
Tais+olla+miun+syytä+kun+mainitsin+nimensä.+Saa+siitä+aina+uusia+kierroksia.+Mutta+mikähän+se+on+se+voima+joka+vetää+Edsonin+yhä+uudelleen+tänne+häiriköimään...ja+näyttää+saavan+yhä+oudompia+piirteitä+nuo+kirjoitelmansa.
05.01.2020 13:57
Ookkonää+varma,+ettei+ole+juuri+Edsonni+se+joka+noita+peistauksia+tänne+laittaa?+Kuka+tahansahan+voi+tänne+kopioida+mitä+vain.+Voip+siis+olla+ihan+yhtä+hyvin+Edson+kuin+Alikin.+Tosin+Ali+harvemmin+aamuvarhain+mitään+peistailee,+ja+Edsonnihan+on+muutenkin+kunnostautunut+anonyymin+häiriköinnin+erikoismiehenä.
Siis+sama+mies+jolle+vielä+joitakin+aikoja+sitten+taisi+olla+ihan+periaatekysymys,+että+kirjoittaa+omat+viestinsä+aina+omalla+nimmarillaan.+Niin+ne+hyvätkin+periaatteet+ovat+katoavaisia.
Ja+koska+ruokakin+on+jääkaapista+katovaista,+pitänee+tästä+lähteä+täydennykselle+ettei+nälkä+pääse+yllättämään.
05.01.2020 11:47
Hieman+ihmettelen+kyllä+jos+Puosu+"pelkää"+meitä.+En+liene+väärässä+jos+uskon,+että+kaikki+ovat+samaa+mieltä+siitä+että+Puosu+olisi+hyvinkin+tervetullut.
Ja+juu,+luulen+kyllä+että+minun+siirtymiseni+tänne+oli+varsinkin+Alille+kova+paikka.+Senhän+huomasi+aivan+ylimitoitetusta+reaktiosta+asiaan.
Tämähän+on+kaiken+lisäksi+juuri+se+ketju+mihin+kaikki+ovat+vuosia+kirjoitelleet.+Loppujen+lopuksi+samojen+kirjoittajien+ketjuja+nämä+kaikki+ovat,+hieman+eri+otsikoilla+vain.
04.01.2020 19:24
Mihinkäs+muuten+Herra+Puosukin+on+kadonnut.+Kyllähän+tänne+sopisi+miehistäkin+näkökulmaa+vähän+enemmän.
Mutta+kyllä+tähän+aikaan+lauantaiehtoota+on+todettava,+että+sauna+on+laitettava+päälle.
04.01.2020 17:38
Hieno+Eino+Leinon+runo+tuo.
Mutta+tämä+sananvapaus+on+hankala+juttu+täsmällisesti+määriteltäväksi.+Ajatuksenvapaus+on+jokaisella+täydellinen,+mutta+ajatuksien+pukeminen+sanoiksi..se+ei+aina+ole+niin+selvää+missä+mennään+sitten+jonkun+rajan+yli.
Ainakaan+sellainen+ei+voi+kuulua+sananvapauteen,+jos+sanojen+yksinomainen+tarkoitus+on+vahingoittaa.
04.01.2020 17:14
"Ovathan+ne+räähkät+niin+meihin+kiintyneitä,+että+kauan+eivät+poissa+läheltämme+raaski+olla;))"
Alin+kryptisistä+selostuksista+en+ole+päässyt+täyteen+selvyyteen+olenko+mie+nyt+sitten+kuitenkin+"tykätyin"+kaikista,+vai+vasta+Auroran+jälkeen+toiseksi+tykätyin.+Amummu+jäänee+auttamatta+pronssille,+Rapu+ei+pääse+edes+pistesijoille.
Tavallaan+metka+juttu+ottaen+huomioon+että+miulla+ainakaan+tietääkseni+ei+koskaan+ole+ollut+varsinaista+riidan+poikastakaan+Alin+kanssa.+Ellei+sitä+taannoista+episodia+oteta+lukuun+kun+epäilin+Alin+olevan+Uusikaupunkilainen+Bong+-tehtailija...siitäkin+on+jo+vuosia.
No,+myönnettäköön,+onhan+se+aika+härskiä+minun+puoleltani+kirjoittaa+vihollisketjussa+täysin+Auroran+manipuloimana..
04.01.2020 15:21
Myös+saunasiideri+on+vaihteeksi+hyvää.+Sehän+on+oikeastaan+hämmästyttävää+miten+suuret+valikoimat+kaljoja+ynnä+ihan+oikeitakin+siidereitä+löytyy+jo+keskiverto+marketinkin+hyllyltä.+Lagereita+meillä+ei+yleensä+juoda,+mutta+nykyään+on+tarjolla+erinomaisia+vehnäoluitakin.
Ja+mikä+aurinko,+tääl+ei+oo+aikoihin+havaintoa+moisesta.
Lukaisin+tuosta+miten+näyttää+Australia+olevan+yhä+pahemmin+liekeissä.+Käsittämättämiä+lämpötiloja.
04.01.2020 12:46
No+juu,+sinun+kirjallisiin+kykyihisi+kyllä+uskonkin...puhumattakaan+omistani.
En+siis+tarkoita+nyt+että+epäilisin+sinun+kirjoittaneen+joka+ainoan+vieraan+porina+tekstin.
04.01.2020 11:11
Aivan+eri+tyylistä+tekstiä+kuitenkin+kuin+Alin.+No+show+what,+samantekevää+miulle+kenen+tekstiä+oli.
Piti+Trumppua+myös+kommentoida.+Ettei+Suleimanin+tapossa+olis+kyseessä+osittain+myös+presidenttipeli?+Sopivat+oman+kannattajajoukon+mieleiset+sotatoimet+ovat+aina+eduksi+toiselle+kierrokselle+pääsyyn.
Toisaalta+totta+on+että+Suleiman+oli+melkoinen+teurastaja,+eipä+monikaan+jää+kaipaamaan.+Mutta+mitään+hyvää+tästä+tuskin+kuitenkaan+Lähi-idän+tilanteeseen+seuraa.+Myös+länsimaiden+vastainen+kansainvälinen+terrorismi+saa+uusia+liekkejä+tästä.
04.01.2020 10:37
No+jaa,+omasta+mielestäni+ei+"kuulostanut"+kenenkään+"tutun"+omalta+kirjoitukselta+tuokaan.+Joku+copy/paste+juttu+jostain+kenties.+Toinen+kysymys+sitten+on+miksi+mokomia+tänne+viitsitään+peistata.
Noita+artisti/nigerialaistyyppisiä+rahahuijauksia+piti+kommentoimani.+Jostain+luin+että+kymmenien,+jopa+satojen+tuhansien+rahansiirtoja+ulkomaille+näissä+merkeissä+tapahtuu.+Tuntuu+että+joidenkin+ihmisten+herkkäuskoisuudella+ei+ole+mitään+rajaa.+Tämähän+pätee+suureen+osaan+ihmisistä+kaikilla+elämänaloilla.+Toiset+meistä+kulkevat+ikänsä+kuin+pässit+narussa.
04.01.2020 09:27
Minäkin+olen+erittäin+huono+ilmaisemaan+itseäni+puhumalla.+En+hyvä+kirjallisestikaan,+mutta+parempi+kuitenkin.+Sitä+ikäänkuin+ymmärtää+itsekin+itseänsä+paremmin+kun+sen+muotoilee+kirjalliseen+muotoon.
Onneksi+myös+rouva+W:llä+on+sama+kyky.+Itseasiassa+voinen+tunnustaa+tässä,+että+olen+kirjoittamalla+"iskenyt"+nykyisen+vaimoni.
02.01.2020 11:51
Mie+join+eilen+mukillisen+vahvaa+mustikkaglögiä+ja+pullon+kaljaa+saunan+jälkeen,
joten+suurempaa+rapulaa+ei+ollut+meitilläkään.+Piti+mennä+ulos+yöllä+ilotulituksia
kattomaan,+mutta+ei+vanhat+näköjään+jaksa+valvoa,+oltiin+silloin+jo+vällyjen+alla.
Nyt+onkin+hyvää+aikaa+tehdä+kirjanpidollisia+töitä,+inventaariota+jne.+Tilinpäätöksen+aikakin+on.
Tuon+viimeisen+lauseen+voisi+käsittää+monellakin+tavalla,+mutta+yritykselle+se+on+vain+tylsiä+numeroita+ja+matematiikkaa.
01.01.2020 09:54
Ja+koira-ihmisiltä+lienee+turha+edes+kysyä+mitä+mieltä+raketeista+ollahan.+Huonoa+mieltä,+otaksun.+Mutta+kun+niitä+nyt+kuitenkin+yhä+taivaalle+räiskitään,+kattomaan+tonne+ulos+niitä+on+tarkoitus+mennä+keskiyöllä.+Onhan+siinä+jotain+juhlan+tunnetta.
31.12.2019 20:00
116 / 120