Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+hyvä+jos+edes+yksi+on+tuota+mieltä.
07.02.2021 14:36
Olisko+olleet+vanhuuttaan+kuivahtaneita+ne+Fazerin+tortut,+miun+maun+mukkaan+ovat+parhaasta+päästä.+Hintakin+kova.
Joo,+noi+on+vielä+pikku+säätilan+häiriöitä+verrattuna+siihen+mitä+tuleman+pitää+kun+jäätiköitten+sulaminen+tosiaan+pääsee+vauhtiin.+Ennusteet+ovat+synkät.+Onneksi+meittien+ei+tarvii+olla+sitä+näkemässä.
07.02.2021 14:35
No+varmaan+pätee+sinuunkin+toisinaan+(kun+itse+niin+totesit),+mutta+en+kyllä+tällä+kertaa+kohdistanut+kirjoitustani+mitenkään+erityisesti+sinuun.
Keskustelun+aiheista+ym+puheenollen,+niin+ainut+rajoittava+tekijä+siinä+mielessä+on+tämä+
keskustelijoiden+vähäisyys.+Täällä+lienee+enää+pari+kolme+edes+hitusen+aktiivista+osallistujaa.+Pari+muuta+ovat+vain+satunnaisia+kuten+mie.+Ilman+isompaa+porukkaa+ei+oikein+synny+ainakaan+varsinaista+keskustelua,+siis+mikäli+se+on+edes+tavoite.
Epäilen+kyllä+että+naiset+keskenään+aktivoituisivat+nopeastikin,+sikäli+me+kaksi+miestä+olemme+täällä+kukaties+pelkkinä+häiriötekijöinä.+Miulla+ei+ole+ongelmaa+häipyä+noppeestikin,+jos+parikin+naista+on+sitä+mieltä.
07.02.2021 12:44
Tässä+heti+säähavainto,+enää+-8.
Joo.+Joskus+muinoin+Hesarin+aikoina+kysyin+porukalta+jotain+sellaista+kuin+miksi+kirjoitat+keskustelupalstalle,+mikä+lienee+se+pohjimmainen+motiivi.+Se+ei+selvinnyt+silloin,+eikä+ole+selvinnyt+vieläkään.+Itse+kirjoitan+varmaan+siksi+että+yksinkertaisesti+vain+pidän+itseni+ilmaisemisesta+kirjallisesti.+Mukana+saattaa+olla+annos+besservissimiä+ja+annos+egoismia.
Joskus+nuorempana+saatoin+huvittaa+itseäni+pistämällä+ns+"halvalla"+joitakin+suurimpia+idiootteja+jollain+keskustelupalstoilla.+Eräänlaista+psykologista+egoismia+sekin.+Ja+kuka+sitten+on+"idiootti"+kenenkin+mielestä+ja+miksi,+se+onkin+monimutkainen+kysymys.+Siinä+leikissä+saattaa+käydä+niinkin,+että+tuleekin+itse+pistetyksi+"halvalla"+ilman+että+sitä+edes+hoksaa.
No,+jokatappauksessa,+nykysin+"vanhana+ja+viisaana"+en+enää+saisi+mitään+hupia+kenenkään+kiusaamisesta+sillä+tavalla.
07.02.2021 10:53
Donner+oli+omalla+laillaan+mainio+mies.+Muisteleppa+vaikka+legendaarista+sutkaustaan,+jota+olen+ennenkin+lainannut:+Venäjällä+on+kaikki+paskaa+paitsi+kusi!
Pitää+paikkaansa+nykyäänkin+täydellisesti.
Mutta+saunaan+tosiaan+ny.
06.02.2021 18:36
Ahaa,+tarkoitat+siis+että+kyseessä+saitin+tekniikka+joka+ei+"hyväksy"+sinun+viestejäsi+eikä+kumpikaan+meistä+miehistä.+Siinäs+näet,+väärinymmärryksiä+syntyy+helposti.
No,+voin+lohduttaa+että+kyseessä+voi+kyllä+olla+jokin+tekninen+ongelma,+joka+ei+kuitenkaan+liity+mitenkään+kirjoittamasi+tekstin+sisältöön.+
Hyvää+saunaa+siis+toivotan.+Kohta+meen+itekkin.+Pullo+punaista+oluttakin+taas+menee.
06.02.2021 17:04
Joo,+melkein+olisin+samaa+mieltä+että+"syytökset"+pitäisi+aina+yksilöidä.+Ylimalkaiset+"jotkut+toiset"+yms+eivät+ole+kovin+rakentava+alku+kritiikille.
06.02.2021 15:15
No+nih,+Ruunegreeni+skaba+on+ratkennut.+Julistan+ylivoimaiseksi+voittajaksi+Naantalin+Aurinkoisen+tortun.+Hinta+3,70+kpl!+Mutta+kyllä+oli+tortun+täydeltä+makua+jos+oli+hintaakin.+Rva+W+väitti+että+arrakkia,+meikän+erehtymättömät+makureseptorit+kertoivat+että+kyseessä+oli+rommi+-versio.
06.02.2021 14:38
"myös+täällä+muidenkin+kirjoittajien+hallituksen+vähättely+ja+tytöttely.+Paitsi+Who+ja+Puosu+eivät+ole+tuohon+sortuneet."
Itsekin+olen+kyllä+joskus+puhunut+hallituksen+"flikoista"+tms.+Kysehän+on+siitä+missä+kontekstissa+sanoja+käytetään.+Eli+sana+sinänsä+ei+ole+hyvä+tai+paha.+
Toki+"tytöttely"+on+asiatonta+jos+sillä+yritetään+väheksyä+tai+halventaa+jonkun+kykyä+pelkästään+iän+tai+ulkoisten+seikkojen+takia.+Mutta+kevyemmässä+asiayhteydessä+sallitakoon+rennompi+ilmaisu.+Mie+ainakin+sallin+itselleni..
06.02.2021 12:10
Taitaa+olla+kyse+siitä,+että+EU+on+kaiketi+esittänyt+ettei+julkisen+vallan+yleisradiotoiminta+saisi+haitata+kaupallisen+median+kilpailua.+Eli+verovaroin+ylläpidettävä+uutispalvelu+verkossa+on+katsottu+tilanteeksi+missä+Ylellä+on+kohtuuton+kilpailuetu+muihin+nähden.
Itse+olen+kyllä+sitä+mieltä,+että+nimenomaan+YLEn+uutiset+ovat+vapaita+kaupallisten+intressien+vaikutuksista,+ja+on+siten+luotettavampi+tiedonvälittäjä.
On+muuten+pirun+kylmää+täällä.
06.02.2021 11:35
Miul+on+tehty+myös+soodapesu+sadist..eikun+hygienistin+toimesta.+Eli+pestään+eräälaisella+painepesurilla+mahdolliset+tummentumat+ym.+Siinä+vasta+kenkku+homma.+Hyi+helvata.
02.02.2021 14:23
Hampaiden+"louhinta"+kuulostaa+ilkeältä.+Ilkeältä+se+tuntuukin+kun+hammaskiveä+ienrajasta+ja+vähän+sen+altakin+louhitaan.+Miekin+tuossa+joku+aika+sitten+olin+hammastarkastuksessa,+yksi+pieni+lohkeamakin+hoidettiin.+Sen+sijaan+"louhinnan"+eli+hygienistin+ajan+siirsin+odottamaan+parempia+aikoja.+Sen+verran+olen+korona+pelkoinen.
Tukan+katkontaankin+pitäisi+välttämättä+mennä,+vaan+uskalataiskos?
02.02.2021 12:53
Liekö+Tojon+anturi+jäässä?+Liian+hienoo+tekniikaa+ympätään+pikkuautoihin,+mitähän+hyötyä+tuostakin+on+että+pitää+jarrua+painaa+startatessa.+"Turvallisuus"+juttu+toki.+Miun+dieselissä+ei+tartte+kuin+laittaa+vaihde+P+-asentoon+ja+painaa+nappia.+Mutta+ei+kyllä+toisaalta+kannata+painaa+nappia+lautaan,+voipi++joutua+äkkiä+hautaan.+
Ps.+Liekö+"Liisa"+kippee+vaan+muuten+vain+kyllästynyt.+Voip+tietty+johtuu+siitäkin+että+mie+roikun+täällä+"väärine"+aiheineni.+Vois+siis+ainakin+sen+verran+kertoo+(nimmarilla+kiitos),+että+kiikastaako+vaiko+eikö+kiikasta+ja+jos+niin+mistä..++Meikää+saapi+haukkuakkin,+mie+oon+tottunu.
02.02.2021 12:46
Toihan+on+just+kuin+meittin+pihalta.+Mitä+nyt+lunta+voip+olla+jopa+enempi.+Siis+meillä.
Tänäänkin+taas+alkaa+tiputella+klo+14.+Pakastusta+nyt+-7
02.02.2021 11:48
Kuinkas+monta+vuotta+on+jo+mennyt+noita+nicotiini+-valmisteita?+
Taas+on+pakko+kehua+itteään.+Nimittäin+miekiin+röökasin+ennen,+pahimmillaan+kaks+askia+päivässä.+90+-luvulla+lopetin+kuin+seinään,+sisuja+söin+pual+vuatta.+Muuta+helpotusta+ei+silloin+ollutkaan.+Tähän+saakka+tupakkilakko+on+siis+ainakin+pitänyt.+Edes+uniin+ei+rööki+enää+tule.+
Kahvi+on+tosiaan+viisasten+juoma,+sitä+pitää+juoda+vain+kohtuullisesti.+Ja+nauttien.
02.02.2021 10:13
Tässä+viime+aikoina+olen+huomannut+itsessäni+outoa+leposykkeen+kohtauksittaista+nousua,+muutenkin+outoa+levotonta+oloa.+Tossa+sitten+satuin+lukemaan+että+yletön+kahvinjuonti,+eli+kofeiini+voi+saada+aikaan+juuri+tuollaista.+Herkällä/herkistyneellä+ihmisellä+kuulemma+voi+jo+yksi+kahvikupillinen+nostaa+lepopulssin+lähemmäs+sataa.+Tässähän+olen+pitkään+kehuskellut+erinomaisilla+vastajauhetuilla+kahveillamme.+Hyvää+se+on+ja+kyllä+sitä+on+juotukin.+Tajusin,+että+todellakin,+nykyään+menee+päivän+mittaan+monta+mukillista,+normikuppeina+ajatellen+varmaan+kymmenen+kuppia+päivässä!+En+ole+ennen+juonut+tällaisia+määriä,+jostain+syystä+olen+muuttunut+kahvifriikiksi.+Sitä+se+vastajauhettu+näköjään+teettää.
Elikkä+muutama+päivä+sitten+lopetin+kahvit+kuin+seinään.+Se+oli+virhe.+Nyt+koko+elimistö+on+sekaisin,+en+ole+nukkunut+kunnolla,+jopa+melkoisia+lihaskipuja.+Viime+aamuyöstä+heräsin+melkoisiin+nilkkakipuihin.+Semmoisiin+kuin+joskus+pikkulapsena+kun+oli+juossut+koko+päivän.+Nää+on+ilmeisesti+kaikki+kofeiinin+vierotusoireita.+(Ellei+sitten+ole+korona+kyseessä).+Nyt+kuitenkin+join+kupin+kahvia+(aah)+ja+kuin+taikaiskusta+ainakin+lihaskivut+hävisi.+Olokin+muuttui+melkein+normaaliksi.+On+se+melkoinen+aine+tuo+kofeiini.
02.02.2021 08:02
Omaehtoisen+karanteenin+ja+muiden+suositusten+noudattaminen+on+juridisesti+täysin+vapaaehtoista.+Suomessa+saa+levittää+tautia,+tartuttaa+muita,+siten+välillisesti+tappaa.+Siinä+ei+ole+mitään+laitonta.+Lääkärin+määräämän+karanteenin+rikkomisesta+on+Suomessakin+sentään+määrätty+jokunen+päiväsakko.
Eli+meillä+on+perustuslaki,+joka+takaa+kaikille+vapaudet+liikkua+miten+haluaa.+Sen+sijaan+"perustuslaillista"+oikeutta+elää+suojassa+epidemialta+ei+ole,+vaikka+liikkumisen+vapauden+rajoituksilla+niin+voitaisiin+tehdä.
01.02.2021 18:59
Kollektiivinen+tyhmyys,+joukkoharhat,+salaliittoteorioihin+uskominen..varmaan+tämäntapaiset+ilmiöt+ovat+kyseessä.+Mikä+muukaan+selittäisi+hulluimpien+Trumpin+kannattajien+touhut,+tai+nuo+Hollannin+tapahtumat,+tai+vastaavat+ilmiöt.+Kyllä+se+on+niin,+että+osa+kansasta+kaikkialla+vaeltaa+pimeydessä.
01.02.2021 15:21
Pahimpia+taudinlevittäjiä+taitaa+nyt+olla+bile-ikäiset+nuoret+joiden+parustuslaillisia+biletysoikeuksia+mitkä+tahansa+rajoitukset+loukkaa+pahasti.+Traumojakin+pukkaa+jos+ei+saa+bilettää+vapaasti..Pitäisikö+heidät+laittaa+jonon+kärkeen?
01.02.2021 13:33
Meillä+on+yks+perhetuttu+sairaanhoitaja,+joka+on+nyt+koronan+aikana+erikoistunut+koronahoitajaksi.+Hänen+toimipaikkansa+on+alueen+sairaala.+(Ei+TYKS).
Voisin+kertoa+aika+kylmääviä+tarinoita+näihin+koronatapauksiin+liittyen,+mutta+koska+ne+eivät+ole+julkisuuteen+tarkoitettuja,+en+käy+tässä+kauhujuttuja+kertoilemaan.+Eihän+kyseinen+hoitsukaan+saisi+meitille+juuri+mitään+kertoa,+mutta+sehän+on+inhimillistä+että+ahdistavia+asioita+tulee+pinnalle+muun+jutustelun+lomassa.
Sen+verran+amummun+kirjoitukseen+ja+edelläkirjoittamaanikin+liittyen+on+pakko+sanoa,+että+
negatiiviseen+testitulokseenkaan+ei+pitäisi+liikoja+luottaa,+se+löytää+vain+osan+taudinkantajista+ajoissa.
01.02.2021 13:21
76 / 130