Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Titanic2
profiilit
Titanic2
Titanic2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
119
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuuluuko+räsypokkaan+myös+kalun+suuhun+imeminen?+Ryysypokka+on+ajanvietepeli+ei+siihen+kuulu+seksi.
04.02.2022 00:23
Kun+pelaatte+ryysypokkaa.+Aina+se+joka+häviää+joutuu+riisumaan+yhden+vaatteen+jokaisin+häviön+jälkeen.+Poistuu+pelipöydästä+vaatenippu+mukanaan.+Hänellä+ei+mitään+päällä.+Puettuaan+tulee+takaisin+pelipöytään+mutta+ei+saa+enään+pelata.+Kunnes+kaikki+on+pelannut+pelin+loppuun.
04.02.2022 00:13
Kiva+peli+mutta+sen+voi+pelata+myös+ilman+vaateiden+riisumistakin.
27.01.2022 22:33
En+toivo+kenellekkään+Coronaa+se+vihon+viimenen+tauti.
27.01.2022 22:18
Kun+rajoituksia+noudatat+ja+hyvää+käsi+higieeniaa
27.01.2022 22:13
Olen+Keskustalainen+näissä+vaaleissa+mutta+pressan+vallaissa+tinkimätön+demari.
27.01.2022 22:10
Sinä+ite+ole+psyykkisesti+häirritynyt+taulapää+sellaisena+sinä+myös+tle+pysymään+.
27.01.2022 22:08
Tien+tuke+sairaalassa+maksaa+enemmän+kuin+ilmainen+rokotus.
27.01.2022 22:07
Ehkä+heitä+voi+olla+jopa+80%+vähemmän+kuin+tuo+40%,
En+voi+tietää+onko+meitä+edes+5+miljoonaa+täällä+kun+Corona+päätyy.🤔
21.01.2022 18:40
Ainut+poikkeus+normi+flunssan+ja+koronaflunssan+välillä+on+riivatun+kova+kuumetila.
Jos+se+ei+laske+viiteen+päivään+niin+laahustan+viimeisillä+voiman+rippeillä+tuonne+Sairaala+Novan+onesta+sille.+Enkä+jaksa+ovea+pidemmälle+enään+omin+voimin+mennä+on+se++matka+minkä+olin+tehnyt+jos+näin+käy.+Syy+on+sairaan+hoito+piirin+uuden+talon+ei+minun.🤔😥😖
21.01.2022 18:36
Rokottamattomilla+on+se+minä+itse+pinttymä+kun+ei+voi+eikä+halua+eikä+mennä+sinne+rokotukseen.+On+se+rokotetuilta+pois+minkä+olisi+voinut+jo+ajat+sitten+voinut+välttää.
On+tää+niin+nurinkurin+niskurointia.+Väärä+kasvatustapa+on+saanut+vallan+näistä+nykyisistä,
vanhemmista+niskureita,+vähättelilijöitä,uppiniskaisia+juntteja+lopa+se+nainen+tai+mies+poika+tai+tyttö+teini.+Tää+alkaa+jo+tympimään+monin+osin+tän+yhteisön+kansalaisia+jotka+on+rokotettuja+kohta+eljänteen+kertaan!😥🤔😡😠💀🦁🦊👩🏻⚕️
21.01.2022 18:27
Kuule+oikeesti+jos+haluat+pysyä+terveenä+ja+yhteiskunnan+yksi+monista+jotka+ovat+ottaneet+pistokset+rohtoa.+Ellei+piikit+kelpaa+niin+ole+hyvä+tuolla+on+hengityskone+sinulle+ei+minulle+ja+se+paikka+on+sinulle+tarjolla+Sairaala+Novalla+teho+-+osastolla.
Kuule+raamattukin+jo+sanoo+näin:
MINÄ+OLEN+TIE+TOTUUS+JA+ELÄMÄ+ILMAN+MINUA+EI+SINNE+PÄÄSE.
21.01.2022 18:14
Minua+ei+tarvitse+vaivuttaa+koomaan+ja+eikä+minun+tarvitse+hiipua+pois.
Entä+Titanic2+onko+se+kenellekkään+et+ja+oikeus+olla+yhteiskunnan+apu+veripalvelun+kautta?
21.01.2022 18:10
Samoin+siksi+otin+rokotukset.
Kaksi+ensimmäistä+on+Pziter+Biotechin+rokotus+5ml+X+2.
Moderna+Spinovaxin+rotuksella+0.25ml+X+1.
Toinen+rokotus+on+niin+ikään+Moderna+Spinovaxin+rokotuksella+neljäs+piikki.
Minua+ei+pysty+huijaamaan+eikä+minua+voi+sanoa+skitsoki.
Tää+on+rehellistä+tietoa+ja+seurattua+tietoa+kuinka+20+-+29+vuotiaiden+palkki+on+pisin,,
tartutataulukossa+käykää+vaikka+katsomassa+niin+minua+ei+voi+huijata+totuuden+jäljet,
ovat+pitkät.+Kun+taas+valheella+on+lyhyet+jäljet.
21.01.2022 18:06
Kuka+täällä+mukamas+kitsoilee?+Kenet+sinä+mitoitat+kitsotksi?+Ethän+sinä+voi+tietää+kenelle+niin+puhut?
Niin+että+onko+pillerit+otettu?+No+tuuppa+sanomaan+minulle+noin.
Niin+sanonkin+että+tuolla+on+Sairaala+niin+että+mene+sieltä+itse+kysymään+otitko+lääkket?
21.01.2022 17:59
Ne+keillä+immuunijärjestelmä+ei+ole+tieteellisesti+katsottu+riitävän+hyväksi.
Tällä+hetkellä+notkuvat+vielä+2020+rakenteilla+olleessa+sairaalassa.
Nyt+vuoden+ja+yhden+päivän+toiminnassa+olevassa+sairaalassa.
Voi+olla+että+kun+pääsevät+omille+tolpilleen+ja+katsovat+sairaalasta+tullutta+laskua.
Niin+ei+kovin+monta+kertaa+tilipussi+yli+3000+euron+laskua+kestä+jos+hoito+kestää,
viiskin+viikkoa+hoidon+hinta+onkin+hulpeat+yli+4000+euroa+eikä+riitäkkään.
Kun+siihen+vielä+lisätään+tietokonetomografia+eli+mangneettikuvaus.
Viipalekuvaus+ei+ole+mikään+halpa.+Se+vasta+on+kallis.
Se+tuo+sairaalalaskuun+tuplasti+lisähintaa.
21.01.2022 17:55
Hurjaa+sanoa+noin+mä+en+ole+nähnyt+kuin+26.2.2020+keuhkoputkentulehduksen+en+muuta.+
Jos+olisin+jättänyt+sen+houtamatta+ihan+varmasti+siitä+olisi+tullut+keuhkotauti.+Niin+ja+se+olisi+ollut+sen+jälkeen+kurvit+suorana+sairaala+petiin.+Silloisen+sairaalan+petiin.+Kun+uutta+vielä+pystytettiin+nykyiselle+paikalleen.
21.01.2022 17:45
Helvetin+paljon+kirjoitus+virheitä.
Sanassa+rokotevastaiset+siinä+on+kirjoitusvirhe.
Käännös+rokotevastaisen+pellen+kirjeestä.
Niin+että+meeppä+takaisin+koulun+penkille.
21.01.2022 17:38
En+ota+mitään+viestejä+vastaan.
21.01.2022 17:32
6 / 6