Viisaat rokottamattomat

Anonyymi

Mihin hävisivät rokoteintoilijat? No ne ovat sairastamassa kahden piikin koronaa, teholla ja kärsimässä jälkitaudeista.
Rokottamattomien täytyy terveinä pitää rokotettujen sairastaessa.yhä enemmän yhteiskuntaa pystyssä.

77

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sinä päivystät sokkarin kulmalla rännittämistä

• Anonyymi

En ota vakavasti kirjoituksia jotka on sekavia ja oikeinkirjoitus haikompaa kuin alakoululaisella keskimäärin.

• Anonyymi

Taas puhut itsestäsi voi voi reppanaa

• Anonyymi

Ei tässä nyt mitään hätää. Kohta tulee ne pillerit ja ne otetaan vasta sitten kun on saanut tartunnan.

• Anonyymi

Toivottavasti tulee pian, mutta epäilen ettei ennen ensi syksyä.

• Anonyymi

Koronapassi poistuu,korona tarttuu yhtälailla rokotettuihin ja rokottamattomiin,harvoille ja valituille jatkossa rokotukset tiedottaa THL jos tämä ei oo sekavaa niin mikä sitten on.

• Anonyymi

Tilalle tulee rokotepassi ja sitä ei saa jos ei ole rokotettu kattavasti tai todistetusti sairastanut koronan. Pelkällä testillä ei passi saa. Ja taas ollaan nokka rutussa kun ei pääse baariin ja muihin rientoihin, oma vika.

• Anonyymi

Voi voi sentään, nyt vanhenee ensi kuussa paljon rokotteita !!

• Anonyymi

Siis mielestäsi kahdesti rokotetut on sairastamassa ja rokottamattomat ei. Sanoisin, että olet sekaisin. Rokottamattomat ovat suhteessa eniten sairaina ja sairaalahoidossa ja varsinkin tehohoidossa. Se että heitä on kovin vähän jäljellä ei tarkoita etteivät sairasta tai sairastuisi.

• Anonyymi

Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta jep jep

• Anonyymi kirjoitti:

Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta jep jep

Kuka täällä mukamas kitsoilee? Kenet sinä mitoitat kitsotksi? Ethän sinä voi tietää kenelle niin puhut?
        Niin että onko pillerit otettu? No tuuppa sanomaan minulle noin.
        Niin sanonkin että tuolla on Sairaala niin että mene sieltä itse kysymään otitko lääkket?

• Anonyymi

Kahdesti rokotettukin on rokottamaton, jos järjestelmä niin ilmoittaa, samoin neljästi, viidesti jne. rokotettu voi olla rokottamaton, mikäli systeemi tulee siihen lopputulemaan.

• Anonyymi

Totuus on armoton.

• Anonyymi

Olisihan se kivaa jos kaikki olisivat terveitä ja iloisia ja yhteiskunta pyörisi normaalisti.
      (normaalistakin toki on erilaisia mielipiteitä)
      Minä teen parhaani ettei ainakaan minun vuokseni kukaan sairastuisi.

• Samoin siksi otin rokotukset.
        Kaksi ensimmäistä on Pziter Biotechin rokotus 5ml X 2.
        Moderna Spinovaxin rotuksella 0.25ml X 1.
        Toinen rokotus on niin ikään Moderna Spinovaxin rokotuksella neljäs piikki.
        Minua ei pysty huijaamaan eikä minua voi sanoa skitsoki.
        Tää on rehellistä tietoa ja seurattua tietoa kuinka 20 - 29 vuotiaiden palkki on pisin,,
        tartutataulukossa käykää vaikka katsomassa niin minua ei voi huijata totuuden jäljet,
        ovat pitkät. Kun taas valheella on lyhyet jäljet.

• Anonyymi

Yhdistetyn olympiaedustaja Mutru jää pois kisoista. Rokotettu mies sairastui sydänlihastulehdukseen. Toipumiseen jopa 3kk.

• Anonyymi

Ja sinä etälääkärinä "tiedät", että rokotuksella ja tulehduksella oli muukin kuin ajallinen yhteys. Ajallinen yhteys ei välttämättä tarkoita syys-seuraussuhdetta.

• Anonyymi

Olipa jo edesmennyt ukko oikeassa,kun lauloi aikoinaan, että- kaikilla ei ole järkeä, vaikka onpää,muttei sitä tyhmempi heti huomaa.- kun luki tuon otsikon,eipä äijä arvannut, miten oikeassa oli ja totta nykyään !

• Anonyymi

Rokottamattomat sairastuneet kaikki tulevat saamaan valtavasti jälkitauteja. Rokottamattomat ja persut kyykkyyn. Hahhahhaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokottamattomat sairastuneet kaikki tulevat saamaan valtavasti jälkitauteja. Rokottamattomat ja persut kyykkyyn. Hahhahhaa....

Kommunistihan oikein kiihtyi. Raukka on jo huomannut tappionsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä omikronhan on eri virus mitä covid19. Rokote oli hyvä coid19 vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä omikronhan on eri virus mitä covid19. Rokote oli hyvä coid19 vastaan.

Mistä sinä sen tiedät kun lääkäritkään eivät tiedä. Älä nyt nolaa itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät kun lääkäritkään eivät tiedä. Älä nyt nolaa itseäsi.

Tietoa on. En arvaile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuthan on täynnä kommunisteja. SKP menetti kannattajansa persuille hahhaaahaaa...

• Anonyymi

Että näin se menee!

"Kahdesti rokotettuja joutunut teholle koronan vuoksi selvästi aiempaa enemmän – HUSin Ruotsalainen: Kolmansilla annoksilla kiire!"

https://yle.fi/uutiset/3-12275477

• Anonyymi

Menee, jos on mennäkseen.

• Anonyymi

Ottakaa rokote, ei tarvii huolestua senjälkeen ! Eikä turhia tääl heitellä sammakoita suustaan.

• Anonyymi

Hölömölä höh.. Noin sitä vaan kahdesti rokotetut sairastuu.. Mennyt naurettavuuksiin koko touhu..
        Se on virus muiden joukossa ei sen kummempaa aikansa jyllää hohoijaa..

• Anonyymi

Otin kaikki hepatiittirokotteet. Nyt voi taas kurittaa maksaa iloliemellä. Asiantuntijoiden mukaan kuukauden voi remuta viinan kanssa, kunhan vastaavan ajan on korkki kiinni ja nauttii pääasiassa kasvispainotteista ravintoa, kuntoilee hikoillen ja huolehtii proteiinin saannista.

• Anonyymi

No, ei sun hepatiittirokote tehoa, kun minä en sitä ota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei sun hepatiittirokote tehoa, kun minä en sitä ota.

Sinä saat minun puolestani vaipua koomaan ja hiipua pois. Anonyymina han et ole mitään kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä saat minun puolestani vaipua koomaan ja hiipua pois. Anonyymina han et ole mitään kenellekään.

Kuinka sairas täytyy olla kun toisen kuolemaa toivoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasse, sinäkö siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasse, sinäkö siellä?

No minähän se täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂

• Anonyymi

voiko pelata sulista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voiko pelata sulista?

Jos linnut suostuvat moiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ei tarvitse vaivuttaa koomaan ja eikä minun tarvitse hiipua pois.
        Entä Titanic2 onko se kenellekkään et ja oikeus olla yhteiskunnan apu veripalvelun kautta?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka sairas täytyy olla kun toisen kuolemaa toivoo?

Kuule oikeesti jos haluat pysyä terveenä ja yhteiskunnan yksi monista jotka ovat ottaneet pistokset rohtoa. Ellei piikit kelpaa niin ole hyvä tuolla on hengityskone sinulle ei minulle ja se paikka on sinulle tarjolla Sairaala Novalla teho - osastolla.
        Kuule raamattukin jo sanoo näin:
        MINÄ OLEN TIE TOTUUS JA ELÄMÄ ILMAN MINUA EI SINNE PÄÄSE.

• Anonyymi

Britannia luopuu koronapassista ja Israel suunnittelee samaa. Itävalta lykkää pakkorokotuksia, Saksa myös, WHO todennut buusterit turhiksi ja EMA huolissaan buustereiden vaikutuksesta immuunijärjestelmään...

• Anonyymi

Ilta-Sanomat 20.1.-22
      "Asiantuntijat: Neljäs rokotekierros ei vielä tarpeellinen – rokottamattomilla 27-kertainen riski joutua teho­hoitoon." Siis 27-kertainen riski joutua teho­hoitoon!
      Sillä lailla rokotekielteiset pelaa ja syö toisten tehopaikkoja, jotka loppuu kun rokottamattomat raahautuu sairaalaan. Siinä on teille Isä meitä!

• Anonyymi

Ilmeisesti uskot julkisen toimijan propagandaan yhtä vakaasti kuin raamattuunkin, (vrt viimeinen lauseesi). "Asiantuntijat" käyttävät matemaattisia laskentamalleja apuna uhkakuvia määritellessään ja saavat näin hämättyä lukijoita ilman vastuuta ulosannistaan.
        Samanlaista käytetään politiikassa ja meteorologiassakin.

• Anonyymi

Ota Jeesus sydämeesi ja suuntaa taivaankotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota Jeesus sydämeesi ja suuntaa taivaankotiin.

Vasemmassa kammiossa olisi hieman kyllä tilaa, mutta sellainen karvaturilas ei tunnu järkevältä asukilta. Aion vielä teutaroida ihan omassa kodissa, 380m², uima-allas, kaksi saunaa, neljä autotallia, tilaa ponille, kaksi baaria ja kuusi WC:tä.

• Rokottamattomilla on se minä itse pinttymä kun ei voi eikä halua eikä mennä sinne rokotukseen. On se rokotetuilta pois minkä olisi voinut jo ajat sitten voinut välttää.
        On tää niin nurinkurin niskurointia. Väärä kasvatustapa on saanut vallan näistä nykyisistä,
        vanhemmista niskureita, vähättelilijöitä,uppiniskaisia juntteja lopa se nainen tai mies poika tai tyttö teini. Tää alkaa jo tympimään monin osin tän yhteisön kansalaisia jotka on rokotettuja kohta eljänteen kertaan!😥🤔😡😠💀🦁🦊👩🏻‍⚕️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti uskot julkisen toimijan propagandaan yhtä vakaasti kuin raamattuunkin, (vrt viimeinen lauseesi). "Asiantuntijat" käyttävät matemaattisia laskentamalleja apuna uhkakuvia määritellessään ja saavat näin hämättyä lukijoita ilman vastuuta ulosannistaan.
        Samanlaista käytetään politiikassa ja meteorologiassakin.

Matematiikka on osoittanut vahvuutensa sään ennustamisessa, puolueiden kannatuksen ennustamisessa, eläinpopulaatioiden koon ennustamisessa, maapallon väestönkasvun ennustamisessa jne.. Tieteeseen kannattaa luottaa enemmän kuin asioiden itseopiskeluun salaliittosivustoilta.

• Anonyymi
        Titanic2 kirjoitti:

Rokottamattomilla on se minä itse pinttymä kun ei voi eikä halua eikä mennä sinne rokotukseen. On se rokotetuilta pois minkä olisi voinut jo ajat sitten voinut välttää.
        On tää niin nurinkurin niskurointia. Väärä kasvatustapa on saanut vallan näistä nykyisistä,
        vanhemmista niskureita, vähättelilijöitä,uppiniskaisia juntteja lopa se nainen tai mies poika tai tyttö teini. Tää alkaa jo tympimään monin osin tän yhteisön kansalaisia jotka on rokotettuja kohta eljänteen kertaan!😥🤔😡😠💀🦁🦊👩🏻‍⚕️

Rokotukseen varatun ajan käyttämättä jättämisestä on määrätty kunnassani 50 €:n sakko. Johtuu siitä, että nämä älykääpiöt varasivat kiusallaan aikoja eivätkä menneet rokotukseen.

• Anonyymi

"Ota Jeesus sydämeesi ja suuntaa taivaankotiin."

Tätä minä olen miettinyt... Jeesushan sikisi pyhästä hengestä, eikö vain. Kerroppas jeesustelija sitten, miksei sama ei voisi tapahtua jonkun maatalon piian kanssa. Perustelisi vaan raskaaksi tulemisen sillä, että lapsi on syntynyt pyhästä hengestä kuten Jeesuskin, niin säästyisi lapsikin "äpärä" nimikkeeltä?

• Anonyymi

Olet selvästi jäänyt johonkin viime vuosisadalle. Nykyisinhän fiksut nuoret naiset hankkivat kilvan lapsia sinkkuäiteinä, jopa ilman perinteistä hedelmöitystä.
      Duunaritasolla se voi olla vaikeampaa, mutta hyvinkoulutetut naiset ansaitsevat sen verran hyvin, että siinä yksi lapsi elelee mainiosti.
      Jotkut naiset jopa hankkivat lapsen kimpassa, yksi synnyttää ja hoito ja kasvatus jaetaan. Saattaa ryhmään kuulua toki mieskin, jopa kaksikin.
      Tuollaiset "äpärä"- jutut kuuluvat johonkin 1800- luvulle ja syrjäkyliin kirkon holhouksessa.

• Anonyymi

No juuri tätä "1800 aikaa" tarkoitin kun isäntä panee piikansa tiineeksi, en nykyaikaa! Siis syyllinen voisi olla myös se "pyhä henki"!🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juuri tätä "1800 aikaa" tarkoitin kun isäntä panee piikansa tiineeksi, en nykyaikaa! Siis syyllinen voisi olla myös se "pyhä henki"!🤣

Vain unelmissas pappa 🧓

• Anonyymi

OTTAKAAHAN ROKOTE, NIIN VOITTE OLLA JA KULKEA VAPAAMMIN !

• Anonyymi

Jep jep ja lehmät lentää korona on normi flunssa näin ne on THL:n ylilääkäri todennut..

• Anonyymi kirjoitti:

Jep jep ja lehmät lentää korona on normi flunssa näin ne on THL:n ylilääkäri todennut..

Ainut poikkeus normi flunssan ja koronaflunssan välillä on riivatun kova kuumetila.
        Jos se ei laske viiteen päivään niin laahustan viimeisillä voiman rippeillä tuonne Sairaala Novan onesta sille. Enkä jaksa ovea pidemmälle enään omin voimin mennä on se matka minkä olin tehnyt jos näin käy. Syy on sairaan hoito piirin uuden talon ei minun.🤔😥😖

• Anonyymi

Eipä missään rokotteista kieltäytyjiä pidetä viisaina tai järkevinä, tyhminä ja idiootteina kaikkialla.

• Anonyymi

No muutaman vuoden päästä on näitä rokottamattomien morkkaajia 40% vähemmän...

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä heitä voi olla jopa 80% vähemmän kuin tuo 40%,
        En voi tietää onko meitä edes 5 miljoonaa täällä kun Corona päätyy.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tänään rokotuksessa. Huomenna on tarkoitus ostaa uusi Lexus. Kannattaako ostaa, kun olen vuoden päästä kuollut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tänään rokotuksessa. Huomenna on tarkoitus ostaa uusi Lexus. Kannattaako ostaa, kun olen vuoden päästä kuollut ?

"On kerran lähdettävä täältä meidän jokaisen, silloin sinäkin saat jättää maan lokaisen"

• Anonyymi kirjoitti:

Kun rajoituksia noudatat ja hyvää käsi higieeniaa

• Ne keillä immuunijärjestelmä ei ole tieteellisesti katsottu riitävän hyväksi.
      Tällä hetkellä notkuvat vielä 2020 rakenteilla olleessa sairaalassa.
      Nyt vuoden ja yhden päivän toiminnassa olevassa sairaalassa.
      Voi olla että kun pääsevät omille tolpilleen ja katsovat sairaalasta tullutta laskua.
      Niin ei kovin monta kertaa tilipussi yli 3000 euron laskua kestä jos hoito kestää,
      viiskin viikkoa hoidon hinta onkin hulpeat yli 4000 euroa eikä riitäkkään.
      Kun siihen vielä lisätään tietokonetomografia eli mangneettikuvaus.
      Viipalekuvaus ei ole mikään halpa. Se vasta on kallis.
      Se tuo sairaalalaskuun tuplasti lisähintaa.

• Anonyymi

Hehee,kyllä Kela maksaa vaikka ei tauti uhkaa maksaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hehee,kyllä Kela maksaa vaikka ei tauti uhkaa maksaa.

Tien tuke sairaalassa maksaa enemmän kuin ilmainen rokotus.

• Anonyymi

Ainoastaan venäläiset tai psyykkisesti häiriintyneet voivat kirjoittaa tällaista.

• Sinä ite ole psyykkisesti häirritynyt taulapää sellaisena sinä myös tle pysymään .

• Anonyymi

Eivät Venäläiset tänne kirjoittele, vaan ihan Perisuomalaiset taudinkuvasta riippumatta.

• Olen Keskustalainen näissä vaaleissa mutta pressan vallaissa tinkimätön demari.

• Anonyymi

Minulla ei ole yhtään koronarokotetta, enkä ole kieltäytynyt yhdestäkään rokotteesta koskaan. Keuhkokuume- ja kausi-influenssarokotteen otin ihan itse maksamalla. Ilmaisrokotteisiin en ole kiinnittänyt huomiota.
      Eri termit kannattaa pitää erillään.

• Anonyymi

THL, kertoo, että hyvältä näyttää! Onko nyt sen kuuluisan loppukirin (harakirin) aika?

• Anonyymi

Ei kukaan enää tarvitse rokotuksia, juna meni jo. Valtiota vain harmittaa käsiin jäävät maksetut piikit.

• Anonyymi

Wuhanissa tutkijat ovat löytäneet uuden tyyppisen koronaviruksen lepakoista.

• Anonyymi

Rokottamattoman mahdollisuus joutua teho-osastolle on 27 kertainen verrattuna rokotettuun. Miten ihmeessä jaksat yhä länkyttää tuota idioottimaista paskaa?

• Anonyymi

Näin se on - koronarahastus saatiin tehtyä, ja pieni rikkaiden ryhmä sai valtavan määrän miljardeja tileilleen ja nyt korona otsikko voidaan unohtaa, otetaan seuraava rahastuskohde... tähän viittaa sekin miten koronakeskusteluita on poistettu medioissa / sosiaalisessa mediassa lyhyellä ajalla... varmasti fanaattisia koronarokotehysteerikoita ja maskihysteerikoita harmittaa kun koronakeskustelu haudattiin rahastuksen onnistumisen myötä, ja enää ihmetellään missä se epidemia ikinä edes oli... muut sairaudet kun olivat monin kerroin vaarallisempia kuin keksitty korona jos sitä koskaan edes olikaan, hysteria saadaan aikaan medialla ilman viruksiakin :) Muistatteko miten kaikki alkoi, kuvattiin valtava määrä arkkuja parissa paikassa ja sitten media kertoi että tämä on epidemia kaikki kuolevat... no Suomessa kuoli tilaston mukaan n. 600 ihmistä (jos ketään) koronaan ennen rokotteita 2020 ja samaan aikaan 2020 melkein 11000 ihmistä kuoli Suomessa muistisairauksiin mutta ei tästä tehty hysteriaa koska rahastusta ei ollut tehty kuin koronalle – ei muille sairauksille (luvut=tilastokeskus)... ja aika ihmeellistä on että kyseistä korona-arkkuriviä ei sitten löytynytkään muualta kuin näistä lavastetuista kohteista koskaan vai onko joku nähnyt... sitten alettiin 2021 koronarokotukset ja niiden avulla korona alkoi levitä ja samoin kuolleisuus lisääntyä, mikään muu ei selitä tilastoa verrattuna aikaisempaan kuin vaaralliset koronarokotteet... ja tällä tehtiin vuoden verran valtavaa rahastusta ja se lopetettiin nyt sitten kun ihmiset ovat alkaneet yhä enemmän kommentoida miten suuri huijaus tämä on ollut... se että saadaanko millään perittyä takaisin valtavia summia jotka koronahysteerikkojen takia on maksettu pienelle eliitin ryhmälle on hyvä kysymys... todennäköisesti ei saada... suurin uhka meille Suomessa on enää valtava rappeutuminen ja köyhtyminen... miettikää miten paljon koronan tekosyyllä kaikessa hiljaisuudessa nostettiin polttoaineen, sähkön, veden, ruoan, asumisen yms. hintoja, aivan valtava konkurssiaalto ja ulosottojen määrä tulossa monille tavallisille ihmisille , kiitos tästä koronahysteerikoille ja pienelle eliittiryhmälle...

• Anonyymi

Otin rokotteet ja tein myös hoitotestamentin, että minä en vie sairaalapaikkaa koronan takia. Kai sinäkin olet tehnyt samanlaisen hoitotestamentin.

• Anonyymi

Velkakelloon,Nyt Velkakeloon vaihtui tapletti aika.
      Konkursikypsät euroopanmaat tykkää.
      60milj. 1995 ..............140milj. 2022 . 27 vuoden aikana 80milj, lisää.
      Kuppilat kuntoon/Suomi elpyy.

• Anonyymi

Varikset katselevat jo optimaalisia pesäpaikkoja valmiiksi. Onneksi eivät sentään pesi ruokatorvessa! Saattaisi olla viimeinen kevät.

• Anonyymi

Vai "viisaat" R.mat ???? Olipas tuo kanssa kommentti !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe