Mikä rokotevastainen pelle on Ehud Qimron

Anonyymi

Avoimssa medin sivulla on käännös rokotevstaisen pellen kirjeestä.
Kannattaa lukea Ehud Qimronin viesti Israelin valtaapitävälle hallitukselle.

Kun vielä katsoo videon Kanadan riippumattomien lääketieteen asijantuntijoiden analyysin Pfizerin "tutkimuksesta".

Ymmätää millaisi foliohattuja rokottamattomat ja jopa rokotevstaiset ovat.

18

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ”Rokotteiden taustalla on vaikuttanut aivan alusta saakka todella synkkä pahuuden agenda. Tietynlainen sairas ideologia, jolla pyritään pääsemään käsiksi lopulta joka ikiseen ihmiseen kontrollointi ja orjuutus mielessä. Nämä yhdet ja samat eugeniikkaan ja transhumanismiin vihkiytyneet mielisairaista psykopaateista koostuvat suvut, yhtiöt ja organisaatiot ovat vaikuttaneet kaiken aikaa kaiken tämän rokotteiden puolesta tapahtuneen kiihkoilun taustalla omine äärimmäisen kontrollin ja ahneuden agendoineen vuodesta sekä vuosisadasta toiseen.

        Päivä päivältä kasvava joukko suomalaisia havahtuu kuitenkin myös hereille tästä globaalista koronakusetus pandemia painajaisesta. Samalla, kun me alamme kyseenalaistamaan tätä nykyisen ajan täysin sairasta terveyspropagandaa ja aivopesua, on syytä myös suunnata kriittinen silmäys siihen, että mitä kaikkea meille onkaan valehdeltu myös historiaamme liittyen?

        Tämä maailma on valehdellut ja pettänyt kerta toisensa perään tavallisia tallaajia varsin häikäilemättömästi. Suurin osa ihmisistä on tullut kautta aikojen petetyksi mitä karmivimmilla tavoilla pahojen vallanpitäjien toimesta. Ikävä totuus ja todellisuus on se, että mihinkään tässä maailmassa ei ole luottamista, ainakaan autuaan sinisilmäisesti.

        Viisas myöntää itselleen tilanteen vakavuuden ja alkaa käyttämään omia aivojaan asioiden itsenäiseen ja kriittiseen tutkimiseen siten, että rohkenee kyseenalaistaa aivan kaiken. Ja näin päästään aloittamaan aivan puhtaalta pöydältä sen rikki menneen oman maailmankuvan jälleenrakennustyöt, joka on väistämättä edessä päin oleva prosessi, joko ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Rokotteiden taustalla on vaikuttanut aivan alusta saakka todella synkkä pahuuden agenda. Tietynlainen sairas ideologia, jolla pyritään pääsemään käsiksi lopulta joka ikiseen ihmiseen kontrollointi ja orjuutus mielessä. Nämä yhdet ja samat eugeniikkaan ja transhumanismiin vihkiytyneet mielisairaista psykopaateista koostuvat suvut, yhtiöt ja organisaatiot ovat vaikuttaneet kaiken aikaa kaiken tämän rokotteiden puolesta tapahtuneen kiihkoilun taustalla omine äärimmäisen kontrollin ja ahneuden agendoineen vuodesta sekä vuosisadasta toiseen.

        Päivä päivältä kasvava joukko suomalaisia havahtuu kuitenkin myös hereille tästä globaalista koronakusetus pandemia painajaisesta. Samalla, kun me alamme kyseenalaistamaan tätä nykyisen ajan täysin sairasta terveyspropagandaa ja aivopesua, on syytä myös suunnata kriittinen silmäys siihen, että mitä kaikkea meille onkaan valehdeltu myös historiaamme liittyen?

        Tämä maailma on valehdellut ja pettänyt kerta toisensa perään tavallisia tallaajia varsin häikäilemättömästi. Suurin osa ihmisistä on tullut kautta aikojen petetyksi mitä karmivimmilla tavoilla pahojen vallanpitäjien toimesta. Ikävä totuus ja todellisuus on se, että mihinkään tässä maailmassa ei ole luottamista, ainakaan autuaan sinisilmäisesti.

        Viisas myöntää itselleen tilanteen vakavuuden ja alkaa käyttämään omia aivojaan asioiden itsenäiseen ja kriittiseen tutkimiseen siten, että rohkenee kyseenalaistaa aivan kaiken. Ja näin päästään aloittamaan aivan puhtaalta pöydältä sen rikki menneen oman maailmankuvan jälleenrakennustyöt, joka on väistämättä edessä päin oleva prosessi, joko ennemmin tai myöhemmin.

        Hyvä kommentti. Piikitysmanian aikana havahduin jättisensuuriin (youtube,google,facebook ja valtamedia) ja mietin mitähän aiemmin yritetty vääristellä uutisissa. Huomasin vaikkapa Ranskan suurmielenosoitusten uutisoinnin olevan vajaa, sanallakaan ei kerrottu paikallislehdessä että "rokote"pakkoa vastustetaan. Annettiin ymmärtää että koronarajotuksia vastustetaan. (Monet varmasti ihmeissään kuinka voivat?)
        Nyt on ongelma. Luotto on mennyt mediaa, viranomaisiin, hallitukseen.
        Nyt on aivoille käyttöä. Pitääkö jatkossa aina miettiä kaikessa uutisoinnissa että mitähän tämänkin asian takana oikeasti on? Mediapeliä ja politiikkaa vailla totuutta?


      • Anonyymi

        Itse avaajana en usko mihinkään salaliittoin paitsi siihen että koko tämän kouhotukse syy on:
        "kriisi on mahdollisuus".
        Tätä mahdollisuutta käyttävät lääkfirmat räikeästi hyväkseen.

        Se että ruiskeet tuotiin ennenäkemättömän lyhyellä tutkimuksella markkinoille osoittaa häikälemättömyyttä.

        Koko maailman kansat toimivat nyt koekaniineina.


    • Anonyymi

      Israelissakin aletaan heräillä. Neljäs rokotekierros ja rokotepassi taitaa olla liikaa jo monelle maalle.

      • Anonyymi

        Injektioista uskomattoman nopeaa syöpäkasvua tulossa !
        Katsokaa mitä samallamitä erikoista on löytynyt injektioista, mitä Suomessa ei haluta tutkia.
        Tämä video valaisee miksi ei tutkita, ei haluta, eikä olisi lupa!

        https://www.bitchute.com/video/F4LGVnPhUF1X/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Injektioista uskomattoman nopeaa syöpäkasvua tulossa !
        Katsokaa mitä samallamitä erikoista on löytynyt injektioista, mitä Suomessa ei haluta tutkia.
        Tämä video valaisee miksi ei tutkita, ei haluta, eikä olisi lupa!

        https://www.bitchute.com/video/F4LGVnPhUF1X/

        Päivän kuva: ”Enää ei ole epäilystäkään siitä, että toimiiko koronarokote Suomessa”!

        COVID-tautimäärät miljoonaa ihmistä kohden Suomessa ovat nähtävissä selkeästi sykleissä, joissa ensimmäisten, toisten ja kolmansien mRNA-COVID-piikitysten alkamiset ovat johtaneet aina samoihin tuloksiin. Siis, toimiiko koronarokote - ehdottomasti, kyllä!


    • Anonyymi

      WHO:n pääjohtaja, lääkäri Tedros Adhanom Ghebreyesus sanoo selkeästi, että jotkut maat antavat buustereita tappaakseen lapsi, mutta se on väärin.
      Tämä on selkeästi hänen sanomansa, mutta on julkisuudessa nyt poistettu.

      • Anonyymi

        Tedros on sätkynukke, kun seuraa kommenttejaan! Hänet tullaan vielä uhraamaan, usko pois.


    • Anonyymi

      Toivottavasti nyt pandemian jälkeen seuraa massiivinen epidemia rokotehaitoista, mikä onkin todennäköistä ja siihen syylliset tuomitaan ankariin rangaistuksiin.

      • Anonyymi

        Toivottavasti kuolinsyyt tutkitaan oikein. Kaunistelematta piikin osuutta.
        Olisi kurjaa piikkihaittakausi mutta piikityksiin osalliset ja siitä hyötyneet joutavat rangaistuksensa saada.


    • Helvetin paljon kirjoitus virheitä.
      Sanassa rokotevastaiset siinä on kirjoitusvirhe.
      Käännös rokotevastaisen pellen kirjeestä.

      Niin että meeppä takaisin koulun penkille.

    • Anonyymi

      Tiesittehän, että kun valtamedia puhuu "rokotetuista", niin sillä tarkoitetaan ihmisiä joiden toisesta mRNA-piikistä on kulunut yli viikko. "Kertaalleen rokotetut" ovat niitä joiden ensimmäisestä piikistä on kulunut 21 vuorokautta.

      Tämä on THL:n virallinen "rokotetun" määritelmä.
      Syy miksi tällaista määritelmää käytetään on että ensimmäisten viikkojen aikana mRNA-piikin jälkeen ihmisen vastustuskyky koronalle laskee joksikin aikaa ennen kuin suojateho alkaa. Suoja koskee vain vakavaa tautimuotoa, ja on lyhytaikainen: kolme kuukautta.

      Tästä syystä on otettu käyttöön määritelmä, että "rokotettu" on vasta kun on kolme viikkoa ensimmäisestä tai viikko toisesta piikistä. Ongelma tässä "logiikassa" vain on, että kaikki sairaudet ja piikkihaitat mitä nämä hiljattain piikitetyt saavat tilastoidaan "rokottamattomille."
      Siis tilastointi ja uutisointi on harhaanjohtavaa.

      THL:n tilastoinnista kertoo EPSHP:n ylilääkäri Posi-tv:n haastattelussa, alkaen 8 min.
      https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/

    • Anonyymi

      Koronarokotteet aiheuttavat ylikuolleisuutta. Tai kansanmurhaa - riippuu miten asian haluaa ilmaista.

      Niissä maissa (myös Suomessa) missä väestölle on annettu kokeellisia mRNA-geeniterapiarokotteita on yleinen kuolleisuus alkanut nousta, toisin kuin maissa joissa ei ole näitä piikkejä ollut saatavilla. Suomessa kuolleisuuden nousu viime kesän jälkeen on 10.6 prosenttia, painottuen vanhusväestöön mutta myös nuorten kuolleisuus on noussut.
      Korona ei selitä ylikuolleisuutta, sillä koronaan on menehtynyt suunnilleen saman verran kuin kausi-influenssaan normaalivuosina, ja influenssaa taas ei ole koronan aikana esiintynyt käytännössä lainkaan.

      https://www.ossitiihonen.com/2021/11/23/koronarokote-nostaa-kuolleisuutta/

      Vain 1-10 prosenttia rokotehaitoista ilmoitetaan lääkevalvontaviranomaisille. Tämä tieto on kansainvälisistä tutkimuksista.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe