Miten olis nyt pillun pano...

Täällä 52 vuotias 162 senttinen 55 kiloinen nainen haluaa puhua knssasi seksistä ja tyydyttää kanssasi....

279

8842

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Missä haluat puhua?

      • Seksistä mistä muustakaan kun oma ei anna.


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Seksistä mistä muustakaan kun oma ei anna.

        nussitaan ihanasti.tuu panee mua


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Seksistä mistä muustakaan kun oma ei anna.

        mulla on kyrpä kädessä
        hierotko omaa pilluas.
        pidetäänkö toisiamme hyvänä.
        ai kun panettaa ihanasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on kyrpä kädessä
        hierotko omaa pilluas.
        pidetäänkö toisiamme hyvänä.
        ai kun panettaa ihanasti...

        tuu runkkaa mun kyrpää.
        mä runkkaan sun pilluas.nautitaan...


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Seksistä mistä muustakaan kun oma ei anna.

        nussi mun kyrpää laita mulle viesti
        tai soita ihania...


    • Anonyymi

      jos harrastettais sauva peppu seksiä olisin valmis mies 60

      • isopano

        Kriteeri on 20 - 70 vuotta jos puheliseksi kiinnostaa niin voimme kokeilla...?
        Mikä on numerosi?


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Kriteeri on 20 - 70 vuotta jos puheliseksi kiinnostaa niin voimme kokeilla...?
        Mikä on numerosi?

        kelpaako tekstiviestin näin alkuun


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Kriteeri on 20 - 70 vuotta jos puheliseksi kiinnostaa niin voimme kokeilla...?
        Mikä on numerosi?

        0405493186


      • En ota mitään viestejä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0405493186

        tässä mun kumero.laita mulle tekstari


    • Anonyymi

      Olisi kiva pitää sessio sinä 52v, hieron isoa kovaa kulliani kuvitellen että se on kiimasta märässä pillussasi, tunnen kuinka se sykkii ja puristaa tiukasti kulliani lypsäen sitä, samalla sormeni on ihanassa tiukassa pepussasi tuntien kuinka nautit ja minä nautin omasta salaisesta tytöstäni kunnes saamme orkut samaan aikaan, lopuksi vielä menemme 69 ja nuolemme vielä toisillemme toiset orkut. t.60ukm

      • 😍😋🤩Ihanalta vaikutti kirjotus minun käsitellessä sinun kullia ihanalta tuntuisi sisälläni sinun kullisi?


    • Jos sulla ei ole ikäkriteeriä niin täällä olisi 24v nuorimies, jota voisi kiinnostaa

      • Siellä olis 24 vuotias nuorukainen valmiina seksiin? minua kiinnostaa seksi vain kun alkaa tekemään mieli ja oma ei anna.
        Ikäkriteeri on 20 - 70 vuotta. Sinä olet juuri siinä iässä. Että olet hyvin sopiva vaikka seksiin kanssani.


      • Nuorukainen24
        isopano kirjoitti:

        Siellä olis 24 vuotias nuorukainen valmiina seksiin? minua kiinnostaa seksi vain kun alkaa tekemään mieli ja oma ei anna.
        Ikäkriteeri on 20 - 70 vuotta. Sinä olet juuri siinä iässä. Että olet hyvin sopiva vaikka seksiin kanssani.

        Voitaisiinko jutella jossain lisää?


      • Anonyymi
        Nuorukainen24 kirjoitti:

        Voitaisiinko jutella jossain lisää?

        Eihän asia minulle kuulu, mutta miksi vonkaat varattua joka on lievästi yksinkertainen ja asuu jossain asuntolassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän asia minulle kuulu, mutta miksi vonkaat varattua joka on lievästi yksinkertainen ja asuu jossain asuntolassa?

        Ei totisesti kuulu sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei totisesti kuulu sinulle

        Niinhän mä sanoinkin...


      • Nuorukainen24 kirjoitti:

        Voitaisiinko jutella jossain lisää?

        Kyllä voidaan jutella lisää vaikka tässä aluksi. Riettaisiin asioihin mennään sitten myöhemmin.


      • Nuorukainen24 kirjoitti:

        Voitaisiinko jutella jossain lisää?

        Vaikka tässä ensin kun se on kätevää...koneella jutella ensin millaiselta se tuntuu...kun on kerran kokeillut...ihan haukaa se oli...pitäisi vain tietää....missä välissä...nyt uuden vuoden yönä vai seuraavana yönä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei totisesti kuulu sinulle

        Ei voi olla totta luuleeko tää kaveri että .....


      • Nuorukainen24 kirjoitti:

        Voitaisiinko jutella jossain lisää?

        Tässä minulla on jo kiihottunut pillu sinulle....


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Siellä olis 24 vuotias nuorukainen valmiina seksiin? minua kiinnostaa seksi vain kun alkaa tekemään mieli ja oma ei anna.
        Ikäkriteeri on 20 - 70 vuotta. Sinä olet juuri siinä iässä. Että olet hyvin sopiva vaikka seksiin kanssani.

        Täällä ois 70,5 vuotias vielä jöpöttää


      • isopano kirjoitti:

        Ei voi olla totta luuleeko tää kaveri että .....

        Voi kuulakkin kun joku tyydyttää itseään.


      • isopano kirjoitti:

        Tässä minulla on jo kiihottunut pillu sinulle....

        Onks kovana mulla tekee mieli munaa?


    • Seksistä olisi todella kiihottavaa puhua, taidat olla aikamoinen taskuraketti! :)

      • Mikä suomenna minulle en ymmätänyt?


      • Kyllä vain joka mennään itse asiaan?
        Taskuraketti on valmiina...minulla on pillun suulla kynä?


      • Kyllä olen sellainen mmutta panna saa kauan ennenkö tulee sisään tavaraa. Lämmintä miehistä spermaa....AAH!...Voi kun se tekisi saada vierasta miestä. Hellästä kopeloinnista petiin.


      • isopano kirjoitti:

        Kyllä olen sellainen mmutta panna saa kauan ennenkö tulee sisään tavaraa. Lämmintä miehistä spermaa....AAH!...Voi kun se tekisi saada vierasta miestä. Hellästä kopeloinnista petiin.

        Aika aktiivista menoa näin iltasella, mihin asti sitä on päästy?


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Aika aktiivista menoa näin iltasella, mihin asti sitä on päästy?

        Nyt vain käyn läpi mitä täällä on ja mitä ei rujoakin saatte kirjoitellla likaistakin huumoria...
        Pnettamaan lähtee...


      • isopano kirjoitti:

        Nyt vain käyn läpi mitä täällä on ja mitä ei rujoakin saatte kirjoitellla likaistakin huumoria...
        Pnettamaan lähtee...

        Tie on oikea panettamiseen helpottaa paneminen!


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Tie on oikea panettamiseen helpottaa paneminen!

        Käteen vetäminenvielä hauskempaa kun kuulis toisen äheltäsen kun vetää käteen eli rukkaa.


      • isopano kirjoitti:

        Käteen vetäminenvielä hauskempaa kun kuulis toisen äheltäsen kun vetää käteen eli rukkaa.

        Kikissä saisi vielä kuvankin mukaan äänen lisäksi


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Kikissä saisi vielä kuvankin mukaan äänen lisäksi

        Sitten täytyy olla selllainenpäivä millon olen täysin yksin vaikka kolme tuntia se riittäiisi vallan mainiosti. Kesällä se onnistuu vielä paremmin. Nyt ei onnistu kuin pillun runkkaaminen. Niin että pillu valu estrogeeniä.


      • Kyllä olen melkoinen taskuraketti! Kiihotun kunpuhaankin seksistä...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Aika aktiivista menoa näin iltasella, mihin asti sitä on päästy?

        Kyllä onnistuu vaikka nyt vaikka...oletko hereillä....


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Aika aktiivista menoa näin iltasella, mihin asti sitä on päästy?

        En ole päässyt vielä yhtään mihinkään saanko sinun numerosi alan päästä jounesta kiinni...toisena uuden vuoden yönä voitaisiin panna minun pillua.


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Kikissä saisi vielä kuvankin mukaan äänen lisäksi

        No sekin sopii vaikka niin että kuulokkeet kovilla....mutta nyt sun numeroa...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Kikissä saisi vielä kuvankin mukaan äänen lisäksi

        Tänä yönä pitäisi rukkata jonkun kanssa...oletko halukas...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Aika aktiivista menoa näin iltasella, mihin asti sitä on päästy?

        Pilluni märäkänä sinulle panettaa......


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Tie on oikea panettamiseen helpottaa paneminen!

        Juurri nyt panettaa...saanko laittaa lisää sormia pilluni sisään


    • Moi

      • No moi Make 53. ..millonka aloitetaan puhelinseksi kiinostaa kun se on vähän erillaista?


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        No moi Make 53. ..millonka aloitetaan puhelinseksi kiinostaa kun se on vähän erillaista?

        Kerro se numerosi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi

        Ei vielä kunhan ollaan jonkun aikaa kahden.. mieheni on käymässä kylässä. Hän yleensä viipyy siellä muutaman tunnin. Ja tulee kotiin. Kyllä siinä ehtii tehdä mitä vain vaikka puhelin seksiä. Laitan vain kuulokkeet korville. Se on siinä. Käsi housuun eikun panemaan. Olettan että sinun kalusi on minun sisällä.


      • No moi...panettaako


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi

        0458000372 tässä laita tekstiviesti niin tiedän että minua alkaa panettamaan.
        Onko sulla WHATSAPP ja mulla toimii myös facebook juttelupalsta puhelimessa. Voit laitaa härskejä viestejä sinne.


      • isopano kirjoitti:

        0458000372 tässä laita tekstiviesti niin tiedän että minua alkaa panettamaan.
        Onko sulla WHATSAPP ja mulla toimii myös facebook juttelupalsta puhelimessa. Voit laitaa härskejä viestejä sinne.

        Ei taida olla whatsapp aktiivisena tuolla numerolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi

        045800732
        Siinä on numero mutta laita viesti mulla toimii whatsapp viestit.
        Kirjota oikein rivoja....voit kirjottaa vaikka tähän seksipalstalle niitä rivoja...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Ei taida olla whatsapp aktiivisena tuolla numerolla?

        Kyllä on kokeille tulleeko sana ...MOI!...perille ja sitten kirjota oikein härski viesti sinne...
        mun numero on muuten 0458000732...kokeile ...päästään panemaan elli runkaamaan...


      • isopano kirjoitti:

        Kyllä on kokeille tulleeko sana ...MOI!...perille ja sitten kirjota oikein härski viesti sinne...
        mun numero on muuten 0458000732...kokeile ...päästään panemaan elli runkaamaan...

        ”Puhelinnumerolla 358 45 8000732 ei ole rekisteröidytty WhatsAppiin”


      • Emppu6791 kirjoitti:

        ”Puhelinnumerolla 358 45 8000732 ei ole rekisteröidytty WhatsAppiin”

        Saanko numerosi niin lähetän sen sinulle tästä...seksipalstalta....niin se kirjautuu sinun puhelimeen...ei se muuten onnistu...ja sielle missä lukee lisätietoja kokeile siitä niin se löytää minun pulemini whasappin....


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Ei taida olla whatsapp aktiivisena tuolla numerolla?

        Kokeile puhelimen facebook viestiin niin siellä ainakin onnistuu...


      • isopano kirjoitti:

        Saanko numerosi niin lähetän sen sinulle tästä...seksipalstalta....niin se kirjautuu sinun puhelimeen...ei se muuten onnistu...ja sielle missä lukee lisätietoja kokeile siitä niin se löytää minun pulemini whasappin....

        040 251 8623


      • isopano kirjoitti:

        Kyllä on kokeille tulleeko sana ...MOI!...perille ja sitten kirjota oikein härski viesti sinne...
        mun numero on muuten 0458000732...kokeile ...päästään panemaan elli runkaamaan...

        Kyllä se nyt on kun aktivoin sen...lähetä MOI..


      • Anonyymi
        Emppu6791 kirjoitti:

        040 251 8623

        tässä mun numero tekstaillaan ihania
        0405493186


      • Emppu6791 kirjoitti:

        040 251 8623

        Tehdäänkö se puhelin sexsi taas kun minua panettaa? Onko liian myöhä?


      • isopano kirjoitti:

        Tehdäänkö se puhelin sexsi taas kun minua panettaa? Onko liian myöhä?

        Laita viesti vain… 😘


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Laita viesti vain… 😘

        Sextaille sexsii...pillua minulta saax...kunlexxii..


      • isopano kirjoitti:

        Sextaille sexsii...pillua minulta saax...kunlexxii..

        Täytyy taas laittaa viestit lentämään...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Ei taida olla whatsapp aktiivisena tuolla numerolla?

        Kyllä on aktiivinen tolla numerolla....


      • Emppu6791 kirjoitti:

        040 251 8623

        0458000732


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Laita viesti vain… 😘

        Onko sopiva aika harrastaa vähän puhelinseksiä viestien kera?🥰😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi

        0458000732 pilluni on sinun kerran kokeilin se oli hauskaa...


      • No moi sexsii...sais olla mutta numerosi on hukassa saanko minä sen nyt...että puhelinsexsii sex...pilluni kostuu...sykkii jo kun tietää että ensiyönä pannaan ja hyvin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi

        0478000732 tässä on minun numero entä sinun numerosi...sexsii pillulleni ensi yönä.


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Ei taida olla whatsapp aktiivisena tuolla numerolla?

        Nyt toimii vain messenger viesti tai facebook viestit...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi

        0458000732


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Laita viesti vain… 😘

        Tehdään vain panettaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi

        0458000732


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Laita viesti vain… 😘

        Mua panettaa taas laita viesti mullle.😋


    • Anonyymi

      Uuuuuuuiuuuuuijuuuuuiiiii oooooh! No nyt multa tuli jo kun kiihotuin pelkästä ajatuksesta niin paljon!

      T. Astuja-69

      • Aloita uuudestaan en ehtinyt mikaan...Astuja - 69 täällä Isopano 69 ...
        Ei ehitty tehdä mitään....


    • kuinka?

      • Niin että kuinka tien sen?


      • Ei ehditty tehdä mmitään kun sulta jo tuli siemennesteet....


    • Anonyymi

      Vedätystä! Aikuinen nainen kyllä saa ilman nettiäkin. Nuo speksit on liian hyvät ollakseen totta!

      • Anonyymi

        Eihän sitä kantsi liikaa miettiä, monasti mieskin voi kirjoittaa paremmin kuin nainen jos molemmat saavat kiksejä niin siitä vaan omaan kivaan.


      • Anonyymi

        Joo ei voi olla kukaan oikea varattu rouva 52v.
        Jakelee numeroaan täällä.
        Tai sitten tällä nimimerkillä on vaikeuksia hahmottaa normaalia käytöstä ja olla varuillaan.
        Siinä tapauksessa henkilöllä ei pitäisi olla vapaata pääsyä nettiin,ei ilman valvontaa.
        Puhelinseksissähän ei vikaa ole vaan väärä paikka ja tapa sitä etsiä.
        Joku voi myös tehdä kiusaa jollekin ja jakaa toisen numeroa.
        Eikö palstan poke voisi siivota noita pois tai laittaa Isopanon jäähylle em.syistä?


    • Anonyymi

      Puhelinsessio kiinnostaa... m47

      • Samoin milloin tehdään kun minulla on kova panetus niin silloin. N52...


      • Samoin silloinminulla pitää olla kuullokkeet että ähinä ei kuulu muualle päin asuntoa...


      • jep😋👨‍⚕️


      • Minkälainen puhelinsexsi sinua kiinostaa ähellyksen kuuntelu vain kirjottaa teksitiä ....vai kuulla toisen ihmisen ääni linja toisesta päästä...minulla toimii myös Shatappi.


      • Okei mitäs mun nyt pitäisi ensin tehdä en aloita ilman lupaa?


    • Ihana olisi kiimastella...

      • Niin olisi kiva paneskella vaikka puhelimessa. Kerran kokeilin oli kivaa kun toinen ähisi linjan toisessa päässä.


      • Kuinka kiimaiselta sexsii minkalaista sexsii haluasit kuulla....


      • Kyllä


      • Tarvihen kaverin minun pilluni on sinun kello 2 saakka....


    • Täällä samaa ikäluokkaa oleva mies valmis puhumaan, tyydyttämään ja tyydyttymään.
      Paljon on erilaista seksiä kokeiltu ja lisäksi omaan vilkkaan ja tarvittaessa hyvinkin likaisen mielikuvituksen.
      Odotan jo "valmiina" koska voidaan aloittaa...

      • Anonyymi

        Viestein toisen kiihottaminen kunnon orgasmiin vaatii juuri vilkasta ja likaista mielikuvitusta.
        Paras tulos jos molemmat laukee suht yhtä aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viestein toisen kiihottaminen kunnon orgasmiin vaatii juuri vilkasta ja likaista mielikuvitusta.
        Paras tulos jos molemmat laukee suht yhtä aikaa.

        Kyllä. Tekstiviestein olen sitä viimeksi tehnyt ja melko vilkasta ja likaista tekstiä käyttämällä päästiin huipulle...


      • Olen 52 vuotias nainen...oletko kiinostunut jonain aikaa puhelin seksistä se olisi jonain aikaa taas kiva kokeilla...
        Vaikka puhelin seksi etäseksi puhelimessa....olisi kiva olla vieraan miehen kanssa vaikka puhelimessa.....Minulta löytyy myös likaisen mustaa huumoria...oikein liskaistakin huumoria...
        Samoin minä täällä "valmis" aloittamaan vaikka puhelin seksin tarvitsen sinun numerosi....


      • 1792 kirjoitti:

        Kyllä. Tekstiviestein olen sitä viimeksi tehnyt ja melko vilkasta ja likaista tekstiä käyttämällä päästiin huipulle...

        Minä olen ihan vain puhunut puhelimessa ja samalla runkannut pillua kunnes on ollut aivan liian märkä ja lauvennut sitten...onko miten rujoa tekstiä...laita tähän jonkinlainen esimerkki...liaisesta huumorista mitä mun pitää sitten sulle kirjoittaa...kun sinä kirjoitat minulle härkiä tekstiä...


      • 1792 kirjoitti:

        Kyllä. Tekstiviestein olen sitä viimeksi tehnyt ja melko vilkasta ja likaista tekstiä käyttämällä päästiin huipulle...

        Näytä miten likaista teksitiä tähän palkkiin...ei haitaa se on minun pillusta se teksti..


      • isopano kirjoitti:

        Näytä miten likaista teksitiä tähän palkkiin...ei haitaa se on minun pillusta se teksti..

        Yhden tekstin tänne jo kirjoitin, mutta se taisi mennä bittitaivaaseen.
        Puhelinnumeroa en tänne laita, joku muu tapa mieluummin. Tällainen teksti oli mielessä.
        Istun saunassa ja tulet lauteille minua vastapäätä. Levität jalkasi niin että näen suoraan pilluusi. Alat hieromaan pilluasi ja kaluni ponnahtaa hetkessä pystyyn. Vähän aikaa hierottuasi, tulet viereeni ja tartut kaluuni. Jo muutaman vedon jälkeen sperma lentää kalustani, sitä se pitkä tauko panemista tekee. Tartun käteesi ja vien sinut suihkuun. Kastelen sinut ensin vedellä ja hieron samalla rintojasi ja sormeni käyvät myös kostean pillusi sisällä. Otan runsaasti saippuaa ja alan levittää sitä joka paikkaan. Ensin kaulalle, hartioille, selkään ja sitten rinnoille. Seuraavaksi pakarat ja käytän sormellani pepunreiälläsi. Sitten jalat, jonka jälkeen työnnän sinut veden alle ja huutelen saippuan pois. Samalla painaudun lähemmäksi sinua, jolloin kivikova kalun painautuu tiukasti sinun pakaroitasi vasten. Työnnän sormeni takaapäin pilluusi ja sinä nostat jalkasi suihkutuolille jotta pääsen syvemmälle pilluusi. Työnnän lantiotani sinua vasten samalla kun kiihdytän tahtia. Saat orkun, joka pistää sinut huutamaan niin että naapureillekaan ei jäänyt mitään epäselvää. Otan pyyhkeen ja kuivaan vähän meitä molempia ja vien sinut sänkyyn jossa ilta jatkuu...


      • 1792 kirjoitti:

        Yhden tekstin tänne jo kirjoitin, mutta se taisi mennä bittitaivaaseen.
        Puhelinnumeroa en tänne laita, joku muu tapa mieluummin. Tällainen teksti oli mielessä.
        Istun saunassa ja tulet lauteille minua vastapäätä. Levität jalkasi niin että näen suoraan pilluusi. Alat hieromaan pilluasi ja kaluni ponnahtaa hetkessä pystyyn. Vähän aikaa hierottuasi, tulet viereeni ja tartut kaluuni. Jo muutaman vedon jälkeen sperma lentää kalustani, sitä se pitkä tauko panemista tekee. Tartun käteesi ja vien sinut suihkuun. Kastelen sinut ensin vedellä ja hieron samalla rintojasi ja sormeni käyvät myös kostean pillusi sisällä. Otan runsaasti saippuaa ja alan levittää sitä joka paikkaan. Ensin kaulalle, hartioille, selkään ja sitten rinnoille. Seuraavaksi pakarat ja käytän sormellani pepunreiälläsi. Sitten jalat, jonka jälkeen työnnän sinut veden alle ja huutelen saippuan pois. Samalla painaudun lähemmäksi sinua, jolloin kivikova kalun painautuu tiukasti sinun pakaroitasi vasten. Työnnän sormeni takaapäin pilluusi ja sinä nostat jalkasi suihkutuolille jotta pääsen syvemmälle pilluusi. Työnnän lantiotani sinua vasten samalla kun kiihdytän tahtia. Saat orkun, joka pistää sinut huutamaan niin että naapureillekaan ei jäänyt mitään epäselvää. Otan pyyhkeen ja kuivaan vähän meitä molempia ja vien sinut sänkyyn jossa ilta jatkuu...

        Ihana hemmottelu mulla kuummenee.


      • isopano kirjoitti:

        Ihana hemmottelu mulla kuummenee.

        Näitä hemmotteluja on paljon lisää. Pysyt varmasti kuumana!


      • 1792 kirjoitti:

        Näitä hemmotteluja on paljon lisää. Pysyt varmasti kuumana!

        Näillä ihan kiihottuu....pilluni on sinun nyt sano vain milloin aloitan pilluni rukkaamisen?


      • isopano kirjoitti:

        Näillä ihan kiihottuu....pilluni on sinun nyt sano vain milloin aloitan pilluni rukkaamisen?

        En ollut linjoilla, kun laitoit viestiä. Pitäisi sopia joku aika jolloin molelemmat ovat linjoilla.
        Mutta tällaista materiaalia tulee nyt.
        On lämmin kesäpäivä, olemme matkalla konserttiin. Olet pukeutunut kesämekkoon, joka saa kaluni pysymään kestoseisokissa. Pullotusta lisää tieto jonka äsken minulle kuiskasit. Sinulla ei ole alushousuja ollenkaan. Kävelymatkalla, kun muita ei näy, nostat hameenhelmaa niin että näen paljaan pyllysi. Kävelen sinut kiinni ja hieron pyllyäsi mekon päältä. Annan käteni sujahtaa mekkosi alle ja sormeni hipaisevat pilluasi. Sinäkin olet märkänä. Käännyt minuun päin, kätesi työntyy housujeni sisään ja alat vetelemään kaluani edestakaisin. En pysty enää pidättelemään kiihkoani. Otan sinua kädestä kiinni ja vien sinut syrjemmälle kävelytiestä. Istahdan kannolle, takana on vain metsää ja edessä tiheä pusikko joka antaa suojaa kävelytielle. Nostat mekonhelmaa ja tartut pystyssä seisovaan kaluuni, jonka olen vapauttanut kiristävistä housuista. Ohjaat kaluni pilluusi, jonne se sujahtaa halukkaasti. Alat ratsastaa kalullani, kiihkoni kasvaa koko ajan. Tulen kohta kuiskaan sinulle. Älä ihan vielä sanot ja nouset pois päältäni. Kumarrut ottamaan kalun suuhusi ja pyöritä sitä niin että luulen räjähtäväni milloin tahansa. Menet nelinkontin eteeni ja minä työnnyn sisällesi. Kiihdytän tahtia, huomaan sinunkin olevan lähellä orkkua. Samassa selkäsi painuu kaarelle ja saat orkun. Muutaman työnnön jälkeen minäkin ruiskutan spermat sisälläsi. On pakko huutaa, kun tekee niin hyvää. Vasta sitten muistan missä olemme. Nauraen ja posket punoittaen nousemme ylös, puemme ja siistimme itseämme. Lähdemme kävelemään kohti konserttia, joka oli todella hyvä. Sinä sanoit että jätimme muiston meistä penkille, koska spermaani valui hänen pillustaan penkille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viestein toisen kiihottaminen kunnon orgasmiin vaatii juuri vilkasta ja likaista mielikuvitusta.
        Paras tulos jos molemmat laukee suht yhtä aikaa.

        Ihanaa sexsii kunnon käsipanot puhelimen kautta toinen linjan päässä...oikein likaista huumori...osaatko sellaisen likaisen huumorin....


      • Ensi yönä voiidaan alloittaa likaisen tekstin kirjoitaminen ja samalla paneminen...tyyditetään ja puhutaan ja samalla pannaan oikein kunnolla...


      • 1792 kirjoitti:

        Näitä hemmotteluja on paljon lisää. Pysyt varmasti kuumana!

        Pysyn niin kuumana että pilluni sykkii ensi yötä varten jo nyt sykkii jo niin paljon että ensi yönä on pakko sinun kanssa pilluni tyydyttää jollain konsti itsetyydytksellä sormilla...


      • isopano kirjoitti:

        Pysyn niin kuumana että pilluni sykkii ensi yötä varten jo nyt sykkii jo niin paljon että ensi yönä on pakko sinun kanssa pilluni tyydyttää jollain konsti itsetyydytksellä sormilla...

        En ollut enää linjoilla, mutta kenties tällä tarinalla pysyt märkänä seuraavaan kertaan asti.
        Päivä valkenee vähitellen ulkona. Heräät ja kerrot nähneesi oikein märkää unta, jonka jäljiltä sinua panettaa. Olisin heti valmis "auttamaan"sinua panetuksen helpottamisessa ja sinun käsi siirtyy jo kadulleni joka jo juhlallisesti seisoo. Nyt tehdään kuitenkin jotain muuta ensin.
        Käsken sinua hyväilemään itseäsi. Ensin kaulalta, sitten rintojen päältä. Tunne kuinka nännit alkavat hiljalleen kovettua. Siitä vatsalle ja alaspäin, mutta älä vielä koske pilluun. Hyväile reisien sisäpintaa ja anna sormien liukua housujen päältä pillun yli. Hiero samalla myös rintojasi nyt paidan alta. Nyt voit ottaa paidan kokonaan pois. Kiusoittele kovia nännejäsi ja hiero rintojasi molemmin käsin. Anna käden vaeltaa alaspäin ja työnnä kätesi housujen sisään. Anna sormenpäiden koskea pilluasi, mutta tuo ne sitten pois. Tunne sormissasi kuinka kostea jo olet. Nuolaise sormiasi ja työnnä ne uudestaan housujen sisään ja tällä kertaa syvemmälle. Kuulen jo hengityksesi kiihtyvän ja voihkaiset hyvän olon tunteesta. Nyt voit ottaa housutkin pois. Anna sormiesi liukua pillusi yli, mutta anna niiden samalla käydä pillun sisällä. Seuraavalla kerralla aina vähän syvemmällä. Löydä sormellasi klitoris ja hiero sitä rauhallisesti pyöritellen. Kiihdytä tahtia vähitellen. Oikea etusormesi hieroo klitorista vasemman käden kaksi sormea työnnä pilluusi. Näin jatkat, kiihkosi lisääntyy ja vauhti kiihtyy. Kiusoittelen sinua, imemällä ahnaasti rintojasi. Hetken päästä kuulen kuinka sormesi liikkuvat edestakaisin pillussasi, olet niin märkä. Pian saat orkun ja makaat sängyllä märkänä, hikisenä ja raukeana.
        Nyt on minun vuoroni ohjata sinulle orkku ja määräät minut hyväilemään housuissa pullottavaa kaluani. Mutta se on sitten toinen juttu...


      • 1792 kirjoitti:

        Kyllä. Tekstiviestein olen sitä viimeksi tehnyt ja melko vilkasta ja likaista tekstiä käyttämällä päästiin huipulle...

        Kyllä. Tekstivieltillä oli muuten viimeksi oli muuten ihanaa kun käsi pani pillua samaan aikaa näppäili tekstiä puhelimeen...kumpi aloittaa...en tie ilman lupaa mitään...?


      • 1792 kirjoitti:

        Kyllä. Tekstiviestein olen sitä viimeksi tehnyt ja melko vilkasta ja likaista tekstiä käyttämällä päästiin huipulle...

        Nyt olen märkänä pilliinu on sinun kahteen asti


      • isopano kirjoitti:

        Nyt olen märkänä pilliinu on sinun kahteen asti

        Missasin eilisen. Oletko tänään linjoilla?


      • 1792 kirjoitti:

        Missasin eilisen. Oletko tänään linjoilla?

        👨🧑🤔😏😮😛😕🤤🤮Kyllä olen nyt paikallla. Samoin kun piti lähteä töihin...tehdään taas sitä ällöttävää käsi panoa taidan otta jotain käden sijaan...aattelin kynällä panna...käykö sinulle sellainen?🤢💑👅


      • isopano kirjoitti:

        👨🧑🤔😏😮😛😕🤤🤮Kyllä olen nyt paikallla. Samoin kun piti lähteä töihin...tehdään taas sitä ällöttävää käsi panoa taidan otta jotain käden sijaan...aattelin kynällä panna...käykö sinulle sellainen?🤢💑👅

        Taas olin muualla kuin puhelimessa 😔.
        Sopiiko pe-la tai la-su puolenyön aikaan?


    • Anonyymi

      Täällähän voi puhuaseksistä samalla tyydyttää molemmat tai useampi itseään. Voihan tänne hakea useamman miehen tai naisen mukaan, vastaat siihen viestiin joka kiihottaa sua eniten. T. M57

      • Kyllä käy...


      • OKEI...se mikä minua kiihottaa eniten oikein rivo teksti.


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        OKEI...se mikä minua kiihottaa eniten oikein rivo teksti.

        omistatko myös suuren straponin 60 mies kyselee


      • Sitähän varten tämä palsta on että mitä tehnyt mitä haluasi juttelikunppanin kanssa tehdä? Vaikka jutella sexsistä ja rukata pilunsa mmehevän kiihottuneeseen tilaan miespuolinen ruokkaa sexsijuttleun aikana itseltään spermat.


      • Anonyymi

        Täähän on aikuisten viestittely kanava. Ryhmässä vois harrastaa itse tyydytystä. Vastaa sille mikä kiihottaa eniten, mikä estää sopimasta myöhemmin live tapaamiseen panon merkeissä. M 56v


      • Anonyymi kirjoitti:

        omistatko myös suuren straponin 60 mies kyselee

        En omista


    • Käy.

      • Samoin kyllä käy vaikka heti kun olen käynyt vaihtamassa vaatteet..ja olen aloittanut runkkaamisen...se olisi niin ihanaa...räpllätä pilllua ja sinä kalua...


      • isopano kirjoitti:

        Samoin kyllä käy vaikka heti kun olen käynyt vaihtamassa vaatteet..ja olen aloittanut runkkaamisen...se olisi niin ihanaa...räpllätä pilllua ja sinä kalua...

        Samoin kyllä käy vaikka heti kun olen käynyt vaihtamassa vaatteet.
        Ja olen aloittanut runkaamisen.. se olisi ihanaa..räplätä pilllua ja sinä kalua...
        pilluni litisee kun se tulee kunnon kiihotuksen valtaan kuumksi kun se kiihottuu kunnolla...


      • Okei hyvä että käy...sano millon aloitan...nyt vai ensi yönä..tehdään...pilluni hekumaa...herkullista mehevää kyrpää...😘😋😛🥱😴😜😝


      • isopano kirjoitti:

        Okei hyvä että käy...sano millon aloitan...nyt vai ensi yönä..tehdään...pilluni hekumaa...herkullista mehevää kyrpää...😘😋😛🥱😴😜😝

        Aloitetaan milloin vain! ❤️


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Aloitetaan milloin vain! ❤️

        Käykö ensiyönä sexsijuttelu tässä netikassa....minä rukkaan pilluni kiihotuksesta makean mehevälsi...miespuolinen rukkaa itseltään spermat....puolen yön aikaan ...😛🥱😴😜😝😛💓💖


      • isopano kirjoitti:

        Käykö ensiyönä sexsijuttelu tässä netikassa....minä rukkaan pilluni kiihotuksesta makean mehevälsi...miespuolinen rukkaa itseltään spermat....puolen yön aikaan ...😛🥱😴😜😝😛💓💖

        Yritetään niin. Yhteys auki vain


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Yritetään niin. Yhteys auki vain

        Kyllä onnistuu vaikka heti. On se aauki jos haluat anna mulle ensin numerosi niin katsotaan sinun kiihtymisesi. Minä kiihotun melko hitaasti.


      • Pillua olis nyt tarjollla pilluni on nyt sinun puoli kahteen saakka.


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Aloitetaan milloin vain! ❤️

        Nyt on aika aloittaa pilluni on jo herkällä päällä...sinä anna lupa niin laitan sormen pilluun...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Aloitetaan milloin vain! ❤️

        Mulla on jo kaksi sormea pillussa laitanko kasi lisää...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Yritetään niin. Yhteys auki vain

        Täällä olen vielä miihin katosit?


      • Anonyymi
        Emppu6791 kirjoitti:

        Aloitetaan milloin vain! ❤️

        Moikka Eppu 6791 vieläkö haluut puhelin kivaa,jaksaako sun s postiin kirjoittaa.
        Ihanaa olis jutella tuhmia. .


    • Anonyymi

      haluutko nuolla mun kyrpää.mä haluisin
      sun ihanaa pilluas.pantas ihanasti
      toisiamme.haluisitko

      • Kyllä haluan nuolla sun kyrpää. Saat nuolla mun pilluani. Saat panna niin että litisee. Kyllä haluan panettaa. Pane mua saat laskee kaiken sisään.


      • Kyllä mutta anna lupa niin työnnän sormen pilluuni se on sinun puoli yhteen asti.....


    • Anonyymi

      Se on parasta keskustelua kun kohtaa ihmisen face to face ja saa luottamuksellisen tilanteen jossa ei tarvitse miettiä paljonko toinen huijaa.

      Kerran olen kokenut tuon!


      Ei netti ole tälläistä varten!

      • Käykö että jutellaan Whatsapissa?


    • Anonyymi

      Siellä taas joku peräkammarin piilohomo esiintyy naisena🤣🤣

      • Anonyymi

        Olet väärässä.


      • Varmasti haluaetteko runkata kanssani nyt pilluni on teidän....


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Varmasti haluaetteko runkata kanssani nyt pilluni on teidän....

        Mä voin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin

        Miten voit...näin uuden vuoden aikaan antaa kyrpää minulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin

        Se on nyt aika märkä panattaa...


    • Anonyymi

      U­u­­­s­i s­­­eksiteatteri ava­­­utuu Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kk­­­i­­. Il­­­mo­­­it­­tau­tumine­n ryhmäämm­­e tä­­äll­­­ä - http://ogisanumyvyq.cf/H/1mUfG 👈

    • Voi siellä on varmaan niin meidän miesten ihanneneidokki. Minäkin varmaan usein niin kuvittelen kaltaistasi ladya ja käsihän käy täällä sitten oikein käsikoneena... 🤩🥰 Kuinkas ja muuten sinä itse oikein sitten toimit?

    • Anonyymi

      0451789260 soita minulle puhelinseksiä haluun nyt

      • Millaista sellaista mutta tesktimuodossa ei soittamalla.
        Kun siitä ei muuten hyvä seuraa. haluutko sä sen tekstiviestinä?👩‍🦱


      • Ensi yönä nyt on jo liian mypphä. Lauantain ja sunnuntai välisenä yöönä voisi kokeilla taas vaihteeksii puhelinsexsii...se kiihottaa enemmän kun sanot mitä tien...tehdään se ensi yönä nyt lähden nukkumaan...


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Millaista sellaista mutta tesktimuodossa ei soittamalla.
        Kun siitä ei muuten hyvä seuraa. haluutko sä sen tekstiviestinä?👩‍🦱

        Tänään puhelin seksiä tohon numeroon kaunotar


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Millaista sellaista mutta tesktimuodossa ei soittamalla.
        Kun siitä ei muuten hyvä seuraa. haluutko sä sen tekstiviestinä?👩‍🦱

        Ihanaa seksiä viestein saanut eräältä mieheltä syksyllä kunnes hän alkoi soittelee ilman lupaani.
        Mieheni ihmetteli kuka soittaa , jouduin kertoo soitto väärään numeroon. Luottamus tärkeintä jos sovitaan vain viesteistä, molempien pitää hyväksyä jos myöhemmin aletais soittelee. Voihan jossakin vaihessa molemmat haluta tavata livenä. Rva 46v


      • Anonyymi

        Haluisin jos luottamus 100%
        Etkä suutu etkä petä luottamustani jos haluankin lopettaa😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin jos luottamus 100%
        Etkä suutu etkä petä luottamustani jos haluankin lopettaa😀

        Hei,
        Luottamus tottakai taattu, olemmehan molemmat varattuja. Lopettaa voit, milloin haluat, en siitä pahastu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään puhelin seksiä tohon numeroon kaunotar

        Laitano ensin sormen pillun....sinä teet aloitteen...sitten kirjotan puhelimeen tekstiä miltä se tuntuu....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Luottamus tottakai taattu, olemmehan molemmat varattuja. Lopettaa voit, milloin haluat, en siitä pahastu.

        Kyllä loutan että ei tule julki mitä tähän on kirjoitettu. Kun kerran olemme varattuja niin eiköhän se itsetyydytys kaverin kanssa onnistu. En siitä pahastu vaikka milloin vain lopettaa...


      • Nyt panen parasta aikaa pilluani...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin jos luottamus 100%
        Etkä suutu etkä petä luottamustani jos haluankin lopettaa😀

        En suutu vaikka kesken lpettaisitkin panemisen....


      • Anonyymi

        Moi, lähetä suoraan s-postiini viestejä, sitäkautta helpompaa, kuin tästä viestiketjusta.
        -salaisessti


    • Anonyymi

      tässä 64 vuotias mies .todella viriili.
      haluutko mulkkua.kirjoitellaan
      mitä vaan...

      • Anonyymi

        Haluisin todellakin😀 yritin vastata mihelle joka halusi myös viestein seksiä. Juuri yksin pidän hyvänä itseäni. Ihana olisi saada mulkkuasi aai ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin todellakin😀 yritin vastata mihelle joka halusi myös viestein seksiä. Juuri yksin pidän hyvänä itseäni. Ihana olisi saada mulkkuasi aai ..

        Ois, olisi ihanaa hyvällä sua, suudella rintojasi samalla kun käteni hyväilee ihanaa bebaasi, huuliasi, klittaasi....haluan maistella sua...
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois, olisi ihanaa hyvällä sua, suudella rintojasi samalla kun käteni hyväilee ihanaa bebaasi, huuliasi, klittaasi....haluan maistella sua...
        -salaisesti

        Aih ihkua..maistele olen seljälläni sängyssä..suutele hellästi tykkään


      • Tässä 52 vuotias nainen...kyllä uskon sen....kyllä haluan...pilluni on sinuntän iltaa puoli kahteen asti.


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Tässä 52 vuotias nainen...kyllä uskon sen....kyllä haluan...pilluni on sinuntän iltaa puoli kahteen asti.

        Tuhmia viestejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois, olisi ihanaa hyvällä sua, suudella rintojasi samalla kun käteni hyväilee ihanaa bebaasi, huuliasi, klittaasi....haluan maistella sua...
        -salaisesti

        Tuntuisi kivalta hyväillä sinun upeaa kyrpää.....minä sinun jaloa kyrpääsi....pilluani sykkii...


    • Anonyymi

      haluutko tyydyttää mun mun mulkun.
      mä tulisin sun päälle ja naisin sun
      pilluas kovaa.tekstaa mulle.
      tässä numero...0405493186

      • Anonyymi

        Suostutko ainaskin aluksi viesteihin etkä ala pommittaa puheluilla. Kerro suunnilleen missä päin olet, vaikkakin jos luottamus tää toimisi samalla paikkakunnalla. Rva 46


      • Anonyymi

        Mieheni tulee töistä noin klo 21 15 vastaa nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni tulee töistä noin klo 21 15 vastaa nyt.

        Sorry, en kerennyt aiemmin vastaamaan. Olen keskisuomesta.
        Olisi kiihottavaa ensin viestitellä ja ehkä joskus jopa tavata 😉
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, en kerennyt aiemmin vastaamaan. Olen keskisuomesta.
        Olisi kiihottavaa ensin viestitellä ja ehkä joskus jopa tavata 😉
        -salaisesti

        Hei🙂
        Laitan vielä viestin sinulle tänne.
        Oletko varattu vai..
        Varmaankin haluat minusta kuvia tuli mieleeni.
        Helpottaa vistittelyä ja mautintoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei🙂
        Laitan vielä viestin sinulle tänne.
        Oletko varattu vai..
        Varmaankin haluat minusta kuvia tuli mieleeni.
        Helpottaa vistittelyä ja mautintoa..

        Moi,
        Olen myös varattu, s-positse on kiihottavaa vaihtaa viestejä ja kuvia, videoitakin 😉
        Odotan jo viestiäsi.
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Olen myös varattu, s-positse on kiihottavaa vaihtaa viestejä ja kuvia, videoitakin 😉
        Odotan jo viestiäsi.
        [email protected]

        Ihana kun kaksi miestä olisi tarjolla😀
        Odottanut vastausta toiselta kuten huomasit.
        Laitan sitten viestin puhelimesta suoraan hänelle.
        Pakko luottaa jos haluu tälleen nauttia vieraasta miehestä.
        Mietin juuri onnistuiko tää teidän molempien kaa.
        Tiedän tälleen myös kiinnitytään toisiinsa jos kuvien kanssa viestitellään.
        Pelkona silleen hyvällä tavalla..halutaankin yhdyntää livenä kun himot yltyy kunnolla. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Olen myös varattu, s-positse on kiihottavaa vaihtaa viestejä ja kuvia, videoitakin 😉
        Odotan jo viestiäsi.
        [email protected]

        Kyllähän tää tuo kihelmöintiä normi arkeen kun tietää jonkun toisen fantasioivan itsestään🫂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tää tuo kihelmöintiä normi arkeen kun tietää jonkun toisen fantasioivan itsestään🫂

        Hhmm, niinpä. Kivaa piristystä arjen harmauteen.
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmm, niinpä. Kivaa piristystä arjen harmauteen.
        -salaisesti

        Odotin viestiäsi en tajunnut olikin sun..
        Kysyin oletko varttu vai vapaa, vaikka sillä suurempaa merkitystä olekkaan. Olen juuri kahden vaiheilla et laitan sinulle viestin numeroosi.
        Tekee mieli vähän ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotin viestiäsi en tajunnut olikin sun..
        Kysyin oletko varttu vai vapaa, vaikka sillä suurempaa merkitystä olekkaan. Olen juuri kahden vaiheilla et laitan sinulle viestin numeroosi.
        Tekee mieli vähän ..

        Munkin tekis mieli, laita vain viestiä s-postiini 😘
        -salaisesti


      • Anonyymi

        Viestiäsi odotin mut taisit tulla toisiin ajatuksiin🙂


      • Anonyymi

        Olikos numero feikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos numero feikki.

        Mietin samaa kun pyysin vastaa vielä kerran tänne.
        Oli juuri sopivan suoraa tekstiä josta tykkään jos laitan viestin joka laitettu pilailu mielessä.
        Varattuna naisena etsin tosissaaan viesti kumppania jossa molemmat sais tyydytyksen. Rva 46


      • Anonyymi

        Mihin hävisit😻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotin viestiäsi en tajunnut olikin sun..
        Kysyin oletko varttu vai vapaa, vaikka sillä suurempaa merkitystä olekkaan. Olen juuri kahden vaiheilla et laitan sinulle viestin numeroosi.
        Tekee mieli vähän ..

        Kyllä täällä on muitakin miehiä, jotka mielellään vaihtaisivat ajatuksia sinun kanssasi. Jos kiinnostaa niin laita rohkeasti sähköposti [email protected] tai kik emppu6791 niin vaihdetaan hieman ajatuksia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotin viestiäsi en tajunnut olikin sun..
        Kysyin oletko varttu vai vapaa, vaikka sillä suurempaa merkitystä olekkaan. Olen juuri kahden vaiheilla et laitan sinulle viestin numeroosi.
        Tekee mieli vähän ..

        👩👨💑Kyllä olen varattu mutta voi itsetyydyttää kanssasi...jos todella sitä haluat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hävisit😻

        🐯🦁😹😻💑👨‍❤️‍💋‍👨👅Tässä olen en ole kadonnut mihinkään käyn vessassa sitten aloitetaan...tai ei tarvihekkaan niin ruvetaan hommiin...


      • Emppu6791 kirjoitti:

        Kyllä täällä on muitakin miehiä, jotka mielellään vaihtaisivat ajatuksia sinun kanssasi. Jos kiinnostaa niin laita rohkeasti sähköposti [email protected] tai kik emppu6791 niin vaihdetaan hieman ajatuksia...

        😋Lähetin viestin sinulle kännykän kautta...tuliko se perille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olikos numero feikki.

        Ei ole jos sen laitan niin saanko kyrvän tilalla laitaa pilluuni kynän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin samaa kun pyysin vastaa vielä kerran tänne.
        Oli juuri sopivan suoraa tekstiä josta tykkään jos laitan viestin joka laitettu pilailu mielessä.
        Varattuna naisena etsin tosissaaan viesti kumppania jossa molemmat sais tyydytyksen. Rva 46

        Janne 49v täältä länsrannkolta moi. 0469643272.


    • Isopano mua kiinnostaa puhelinseksi sun kanssa tänä iltana.

      • Käyhän se vaikka heti.....miten oilis millä tein...kääsipano vai kynä? Ei mulla täälllä paljoa ole väli


      • Panenko kynän pilluunni kun se on jo klitan huulien välissä....pillua kuumottaa kiihottaa himottaa jo....?


    • Anonyymi

      pillu panon jälkeen suu sexiä puolin ja toisin saisinko sauvasi peppuuni samalla

      • Anonyymi

        Oletko joku aikaisemmista viestin lähettäjistä.


      • 👄👅Anna vain suuhun kyrpää kkoko mitalla ....


      • Miten vain oletko kinnistunut erityisesti puhelin seksii...vai ihan muuten vain tyydyttämään itseseäsi minun mukavassa seurassa?
        Tuossa on sähköposti tarvitsen myös puhelinumerosi?


    • Anonyymi

      Soita 57 miehelle 0417500055

      • Anonyymi

        Mistä olet..Haluisin viestein rakastella ainaskin jonkun aikaa jos synkkää voisin laittaa muutaman kuvan, helpottais fantasiointia. Olen varattu puhelut siksi vaikeeta,myöhemmin varmaan haluis molemmat yhduntää livenä😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet..Haluisin viestein rakastella ainaskin jonkun aikaa jos synkkää voisin laittaa muutaman kuvan, helpottais fantasiointia. Olen varattu puhelut siksi vaikeeta,myöhemmin varmaan haluis molemmat yhduntää livenä😀

        Jyväskylästä samoin haluasin myös jotakuta vierasta miestä rakastella....voit laitaa muutaman kuvan...kyllä haluan fantasiaa...Samoin olen varattu puhelut on minullakin vaikeita....saanko kypäsi tilalla laitaa kynän pilluuni?


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        Jyväskylästä samoin haluasin myös jotakuta vierasta miestä rakastella....voit laitaa muutaman kuvan...kyllä haluan fantasiaa...Samoin olen varattu puhelut on minullakin vaikeita....saanko kypäsi tilalla laitaa kynän pilluuni?

        Kumpi sä oikeesti olet..välissä kirjotat omasta pillusta ja välillä kyrvästä.


    • Anonyymi

      laita mulle puhelin numeros niin voitas tekstailla
      tässä mun numero
      0405493186
      voitas tehdä mitä vaan

      • Anonyymi

        Ihana et vastasit..muistat varmaan mistä alussa sovittiin😃 Yksin olen huomenna klo 8.30- 14.00 voinhan luottaa jos vastaan. Haluun sua just noin suorana.. rva 46


      • Anonyymi

        Oletko yksi ja sama mies eli isopano vai..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana et vastasit..muistat varmaan mistä alussa sovittiin😃 Yksin olen huomenna klo 8.30- 14.00 voinhan luottaa jos vastaan. Haluun sua just noin suorana.. rva 46

        Voi kun saisi kuulla sun ihanan äänen,,rva 46 ..olisi kivaa tehdä jotain mikä kiinnostais molempia.


    • Anonyymi

      haluisin sua.oon itse 64 vuotias tosi
      nuorekas.haluun pitää sua tosi hyvänä.
      haluisin tulla sun pillun sisään.
      haluisitko mun kyrpää.
      haluun sun pillua oikein ihanasti.
      numero sulla on.tekstaillaan

      • 📱💻 Mulla on molemmat...kummalako halut viestiä...läppärillä vai kännykällä?
        Ikä on ihan sopiva samoin minä sinua näin etänä....Minä haluasin sinun munaa ensin suuhun syvälle nieluun...Kyllä haluan sinun kylpää ensin syvälle suuhun...ja sen jälkeen syvälle pilluuni.
        Mun numero on 0458000732 lähetä tekstari...mun kännyyn sexsii...pilluni kiihottu jo nyt....


      • Anonyymi
        isopano kirjoitti:

        📱💻 Mulla on molemmat...kummalako halut viestiä...läppärillä vai kännykällä?
        Ikä on ihan sopiva samoin minä sinua näin etänä....Minä haluasin sinun munaa ensin suuhun syvälle nieluun...Kyllä haluan sinun kylpää ensin syvälle suuhun...ja sen jälkeen syvälle pilluuni.
        Mun numero on 0458000732 lähetä tekstari...mun kännyyn sexsii...pilluni kiihottu jo nyt....

        Taidat otanut yhden liikaa. Lueppa aamulla viestisi uudelleen, tajuat mistä puhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat otanut yhden liikaa. Lueppa aamulla viestisi uudelleen, tajuat mistä puhun.

        En ole yhtään ottanut...ole ihan raitis....


      • Anonyymi

        Olisko sulla milloin aikaa..pilluni kaipaa kyrpääsi😍
        Luotan ettet huijaa olet tosissasi. Rva 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla milloin aikaa..pilluni kaipaa kyrpääsi😍
        Luotan ettet huijaa olet tosissasi. Rva 46

        Moi, mistäpäin olet Rva46?
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, mistäpäin olet Rva46?
        -salaisesti

        Olen Lahdesta.
        Mistä itse olet?
        Kirjoittiko joku isopano sinuna.
        Terv. Rva 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lahdesta.
        Mistä itse olet?
        Kirjoittiko joku isopano sinuna.
        Terv. Rva 46

        Itse olen keskisuomesta
        Juu, täällä näemmä useat henkilöt vastailee ja kirjoittelee samaan viestiketjuun 🙄
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen keskisuomesta
        Juu, täällä näemmä useat henkilöt vastailee ja kirjoittelee samaan viestiketjuun 🙄
        -salaisesti

        Oletko minkä kokoinen mies.
        Tyydytätkö päivittäin itseäsi
        Itseäni pidän hyvänä aina kun olen yksin, viikolla myös autossani töistä palatessa. Rva 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä kokoinen mies.
        Tyydytätkö päivittäin itseäsi
        Itseäni pidän hyvänä aina kun olen yksin, viikolla myös autossani töistä palatessa. Rva 46

        Olen 49v. 180/90 ja lähes päivittäin runkkaan kulliani, töissäkin WC:ssä 😉
        Olisi ihanaa runkata kanssasi samaan aikaan tai katsellessani sun kuvia, ennenkuin tapaamme.
        Millainen nainen olet?
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 49v. 180/90 ja lähes päivittäin runkkaan kulliani, töissäkin WC:ssä 😉
        Olisi ihanaa runkata kanssasi samaan aikaan tai katsellessani sun kuvia, ennenkuin tapaamme.
        Millainen nainen olet?
        -salaisesti

        Olen 168/68 vaaleat olkapäälle ylettyvät hiukset.
        Ihanalta kuulostaa yhdessä päivällä tyydyttää toisiaan,saada samalla ihana orgasmi🥰 kyllä kuva tai kuvat lähentää yhtetttä yhdessä eroottisen vähän tuhmempien viestien kaa..uuh tuntuu.
        Varmaan jos viestittelyssä molemmat saavat toisensa tyydytettyä hyvin. Luonnostaan halu kasvaa tavata ja saada aito yhdyntä kun toisen tuntee miten viestein ottanut❣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 168/68 vaaleat olkapäälle ylettyvät hiukset.
        Ihanalta kuulostaa yhdessä päivällä tyydyttää toisiaan,saada samalla ihana orgasmi🥰 kyllä kuva tai kuvat lähentää yhtetttä yhdessä eroottisen vähän tuhmempien viestien kaa..uuh tuntuu.
        Varmaan jos viestittelyssä molemmat saavat toisensa tyydytettyä hyvin. Luonnostaan halu kasvaa tavata ja saada aito yhdyntä kun toisen tuntee miten viestein ottanut❣

        Oletpa ihana nainen. Haluun maistaa sun kiimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 168/68 vaaleat olkapäälle ylettyvät hiukset.
        Ihanalta kuulostaa yhdessä päivällä tyydyttää toisiaan,saada samalla ihana orgasmi🥰 kyllä kuva tai kuvat lähentää yhtetttä yhdessä eroottisen vähän tuhmempien viestien kaa..uuh tuntuu.
        Varmaan jos viestittelyssä molemmat saavat toisensa tyydytettyä hyvin. Luonnostaan halu kasvaa tavata ja saada aito yhdyntä kun toisen tuntee miten viestein ottanut❣

        Ooh, olisitpa lähempänä, olisi kiimaista tavata töiden jälkeen ennen kotiin paluuta ja vaikka ensin autossa tutustuimme toisiimme "lähemmin"😉
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa ihana nainen. Haluun maistaa sun kiimaa.

        Kiitti ihanasti sanoit😻
        Aloitammeko yhteisen matkan seksistä nauttien ja toisiamme kuunnelen ja kunnioittaen, kuiteski suoraankin puhuen yhdynnän aikana kun molemmat tykkäämme siitä.
        Laitatko vielä numerosi vastaan vsrmasti oikeaan numeroon. Mieheni tulee klo 14.00..teen pienen homman tässä nyt. Ssisit maistaa noin klo. 13.20 olisin silloin sängyssä valmiina sinulle💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti ihanasti sanoit😻
        Aloitammeko yhteisen matkan seksistä nauttien ja toisiamme kuunnelen ja kunnioittaen, kuiteski suoraankin puhuen yhdynnän aikana kun molemmat tykkäämme siitä.
        Laitatko vielä numerosi vastaan vsrmasti oikeaan numeroon. Mieheni tulee klo 14.00..teen pienen homman tässä nyt. Ssisit maistaa noin klo. 13.20 olisin silloin sängyssä valmiina sinulle💋

        Moi,
        en viitsi numeroni tänne julkisesti kaikille ilmoittaa,
        Spostitse jos ensin viestitellään.. [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti ihanasti sanoit😻
        Aloitammeko yhteisen matkan seksistä nauttien ja toisiamme kuunnelen ja kunnioittaen, kuiteski suoraankin puhuen yhdynnän aikana kun molemmat tykkäämme siitä.
        Laitatko vielä numerosi vastaan vsrmasti oikeaan numeroon. Mieheni tulee klo 14.00..teen pienen homman tässä nyt. Ssisit maistaa noin klo. 13.20 olisin silloin sängyssä valmiina sinulle💋

        Lupaatko soittaa jos annan numeron.. olet upea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooh, olisitpa lähempänä, olisi kiimaista tavata töiden jälkeen ennen kotiin paluuta ja vaikka ensin autossa tutustuimme toisiimme "lähemmin"😉
        -salaisesti

        Minä palaisin kotia sinun spermat valuen reittä pitkin😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä palaisin kotia sinun spermat valuen reittä pitkin😀

        Ei ainoastaan valuisi reidet.. tukka ja tiukka ihana pillu märkänä palaisit kotiin😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaatko soittaa jos annan numeron.. olet upea

        Tarkooitin laitan viestin. Hmm eikö sun numero ollutkaan viesteissä😘 nyt täytyy henkähtää olin laittamassa juuri kuvani numeroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkooitin laitan viestin. Hmm eikö sun numero ollutkaan viesteissä😘 nyt täytyy henkähtää olin laittamassa juuri kuvani numeroon.

        Hhmm, odotan kuvassa kulli kovana kädessäni..
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkooitin laitan viestin. Hmm eikö sun numero ollutkaan viesteissä😘 nyt täytyy henkähtää olin laittamassa juuri kuvani numeroon.

        Tässä numero 0449628330. Viestit käy.. vaikka kuumat kuvaviestit myös 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä numero 0449628330. Viestit käy.. vaikka kuumat kuvaviestit myös 😜

        Onko tää varmasti nyt sun numerosi salaisesti😀
        Rva 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää varmasti nyt sun numerosi salaisesti😀
        Rva 46

        Salaisesti, kyllä 😉 odotan viestiäsi kuuma kisumirrini 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmm, odotan kuvassa kulli kovana kädessäni..
        [email protected]

        Hei..Varmista toi numero, ihana kun odotat kuvaani. Toivon et pety, ihkua jos laukeisit kuvalleni ui..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei..Varmista toi numero, ihana kun odotat kuvaani. Toivon et pety, ihkua jos laukeisit kuvalleni ui..

        Ihanaiseni 😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaiseni 😉❤️

        Laitan nyt tulee..laita viestiä tätä kautta tänään kun mies kotona. Ilmoitan siirrytään kokonaan puh. Viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaiseni 😉❤️

        Saitko viestin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko viestin..

        En saanut viestiäsi.. Laitoithan suoraan 0449628330? Se on oikea numero. Laita uudestaan.. Ihanaiseni 😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut viestiäsi.. Laitoithan suoraan 0449628330? Se on oikea numero. Laita uudestaan.. Ihanaiseni 😉❤️

        Kommetoi sit täällä tänään niin huomenissa laitan viestiä puhelimesta. Ollut paljon seuraajia niin rohkaistaan toisiakin viestittelee ja nauttimaan seksistä kodin ulkopuolella💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut viestiäsi.. Laitoithan suoraan 0449628330? Se on oikea numero. Laita uudestaan.. Ihanaiseni 😉❤️

        Saitko nyt..kuvani ja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko nyt..kuvani ja .

        Sain kyllä kiitos vain 😜 Ihanaiseni upea😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommetoi sit täällä tänään niin huomenissa laitan viestiä puhelimesta. Ollut paljon seuraajia niin rohkaistaan toisiakin viestittelee ja nauttimaan seksistä kodin ulkopuolella💋

        Arvasin millainen ihana sexy blondi siellä on 😉😜❤️💪 kyllä nyt jaksaa 😜😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä kiitos vain 😜 Ihanaiseni upea😉❤️

        Kiva jos tykkäät💋 oon aivan kiihottunut sain rohkaistua mieleni..mikä tunne kun kstselet mua sillä silmällä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos tykkäät💋 oon aivan kiihottunut sain rohkaistua mieleni..mikä tunne kun kstselet mua sillä silmällä..

        Katselen.. arvaatkin mikä kovana..😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen.. arvaatkin mikä kovana..😉❤️

        Ihanaa miulle kovana..aivan märkänä täällä💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa miulle kovana..aivan märkänä täällä💗

        Hmmmm.. 😜 maistuisit hyvälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm.. 😜 maistuisit hyvälle.

        Ainaskin saisit nestettä jossa orgasmin maku kulta🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaskin saisit nestettä jossa orgasmin maku kulta🥰

        Heruttelisin niin, että valuisit vuolaasti suuhuni lemmen juomaasi.... 😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää varmasti nyt sun numerosi salaisesti😀
        Rva 46

        Moi,
        Ei ollut mun numero, jouduin töihin välillä. Mutta kiva, jos sait toisen miehen kanssa kuumia hetkiä vietettyä 😉
        -salaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin millainen ihana sexy blondi siellä on 😉😜❤️💪 kyllä nyt jaksaa 😜😜

        Kerro minkä näköinen pakkaus onko naitava. T. Runkkari 66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minkä näköinen pakkaus onko naitava. T. Runkkari 66

        Varmaan ylipainonen ihra sääinen. Hyvin mälli lentää🥶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minkä näköinen pakkaus onko naitava. T. Runkkari 66

        Kuva oli vanhasta pornolehdestä otettu. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minkä näköinen pakkaus onko naitava. T. Runkkari 66

        Varatun sexsy kuvan kans käteen veto ois nannaa. Vielä jos viestii vois laittaa mut kuka uskaltaa luottaa roovista runkkareihin.👿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Ei ollut mun numero, jouduin töihin välillä. Mutta kiva, jos sait toisen miehen kanssa kuumia hetkiä vietettyä 😉
        -salaisesti

        Apua aivan hirveetä😥 laitoinko viestin jollekin toiselle joka esiintyi sun nimimerkin alla. Otinkin yhtettä viranomaisiin jos viestejä tai puhelin häirintää tulee. Miten sostuin laittaa vastauksen ja kuvan, onneksi kasvoja ei tunnistaa voi. Miksi joku haluaa huijata ja käyttää toisen nimimerkkiä. Rva 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua aivan hirveetä😥 laitoinko viestin jollekin toiselle joka esiintyi sun nimimerkin alla. Otinkin yhtettä viranomaisiin jos viestejä tai puhelin häirintää tulee. Miten sostuin laittaa vastauksen ja kuvan, onneksi kasvoja ei tunnistaa voi. Miksi joku haluaa huijata ja käyttää toisen nimimerkkiä. Rva 46

        Rva 46 Luekelin teidän viestejä tää kaveri jolle lupasit vastata puh.numeroon, laittoi viestin sinulle en laita kaikkien nähtäväksi. Pyysi vastaa sähk.postiin, toinrm viesti tuli het perään minuutin päästä hänen nimierkki myös "salaisesti" todel ikävää. Kennen kans eksks sovit myös varattu täst toisesta ei hajuukaa. M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua aivan hirveetä😥 laitoinko viestin jollekin toiselle joka esiintyi sun nimimerkin alla. Otinkin yhtettä viranomaisiin jos viestejä tai puhelin häirintää tulee. Miten sostuin laittaa vastauksen ja kuvan, onneksi kasvoja ei tunnistaa voi. Miksi joku haluaa huijata ja käyttää toisen nimimerkkiä. Rva 46

        Otappa raahallisti harva lähteeppi leikkii moisella.
        Jokkainen täällä varoo paljastumista. Setä Savosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva oli vanhasta pornolehdestä otettu. 😂

        No just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä kiitos vain 😜 Ihanaiseni upea😉❤️

        Toivottavasti vielä palaatte yhteen sovitte toisillenne. Upeita viestejä ja hymiöitä. Rva täält Lapin perukoilt🦌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vielä palaatte yhteen sovitte toisillenne. Upeita viestejä ja hymiöitä. Rva täält Lapin perukoilt🦌

        Kaavistako?


    • Anonyymi

      Kuvaasi 😉
      -salaisesti

    • Anonyymi

      Vieläkö olet kuulolla emppu. .olis ihanaa jutella sun kanssa.

    • Anonyymi

      Vieläkö rva 46 haluu runkkaus taas mun pussit tyhjäksi? Nyt sulla olis hyvät mahikset laittaa isot vehkeet koville.

    • Anonyymi

      Eppu 6791 mihin katosit? Minulla olis taas pussit täynnä,haluisin jutella sun kanssa ja runkata sinulle. Kuunnella kun sinulla pillu litisee ja saat ison oon.

    • Anonyymi

      Emppu

    • Anonyymi

      haluutko mun kyrpää

    • Anonyymi

      rouva46 lahti, minä m50 , p-häme, kiinnostais kovasti viestailla kuumasti, kuvitella että saisin nuolla sun pesää pitkään ja hartaasti, useampia orkkuja ja peppua myös...laitahan jotain vinkkiä miten vois onnistua!!😋

      • Anonyymi

        Mistähän löytyis nainen jonka kaa viestein sais sextailla säännöllisin ajoin. Puutteessa M 53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän löytyis nainen jonka kaa viestein sais sextailla säännöllisin ajoin. Puutteessa M 53

        Vakkari varatun kanssa ois upeeta vetää käteen. Ukm 67


    • Anonyymi

      0lis ihana antaa pillulles kovaa kyytiä.
      työntäsin kyrvän pilluusi aina vaan.
      voisin myös suudella sitä ihanasti.
      tuntusko ihanalta.
      laita mulle tekstareita niin nautitaan
      terv. Kari...
      tässä mun numero 0405493186.
      tekstaillaan ja nautitaan...

      • Anonyymi

        Mistä päin Kari kirjoittaa.


    • Anonyymi

      52v nainen panna pilluun nussia edestä takaapäin 56v mies 0409320389 whatsapp viestiä

    • Anonyymi

      mulla on kyrpä kädessä.haluutko sen
      märkään pilluusi.olis ihana nuolla
      sun pilluas.

    • Anonyymi

      Naista viestittelyseuraksi? Sinä 30v, minä 45 hoikka, rietas.... wa/txt 041 747 7117
      Jos olet p-savosta, myös muutakin...

    • Anonyymi

      Persettä tarvin ja tekee kovin mieli

    • Missähän tämmönen herkku on...

    • Miten sinuun saa yhteyden

    • Anonyymi

      Hei laita viestii olis kiva jutella

    • Anonyymi

      Hei olisi kiva jutella kanssasi seksistä. Laita viestii

    • Anonyymi

      olis ihana työntää kyrpä sun pilluus.
      nautittas aina vaan...

    • Anonyymi

      Tekis pillua mieli

    • Anonyymi

      Selkee miehen aloitus.. nainen ei laita tollasta aloitusta koskaan!

      • Anonyymi

        Tämän aloituksen tekijä on nainen. Ainoita oikeita naisia koko palstalla. Vaan silti sellainen, johon ei välttämättä kannata sekaantua. Paitsi jos haluaa olla hyväksikäyttäjä.


    • Hei aamun kuuma kalu on kädessäni kun tässä kirjoitan .Kyllä panettaa whatapissa näkisit käytän sitä muun muassa kun nautin . Jos haluat kanssani olisi ihanininta ja paljonkin .Saisit laukeamaan herkkänä oon juuri ...aah

    Ketjusta on poistettu 471 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe