Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. hei tai hyvää iltaa riippuen siitä, milloin luet minua,

    Pahoittelut tunkeutumisesta, nimeni on Elfriede Straub, minun piti ottaa sinuun yhteyttä, koska haluan tehdä jotain hyvin tärkeää. Se näyttää sinusta hieman epäilyttävältä, on totta, että sinä et tunne minua ja että minä en tunne sinua. Minulla on terminaalinen aivosyöpä, yleislääkärini ilmoitti minulle juuri, että päiväni ovat luettuja heikkenevän terveyteni vuoksi. Lääkärin perustelujen mukaan aivohäkissäni on tällä hetkellä pallo, joka asettuu, minulla on tämä sairaus yli 4 vuotta. Olen leski, eikä minulla ole lapsia.

    Aion lahjoittaa kaiken omaisuuteni. Melkein myin yritykseni mukaan lukien puunvientiyrityksen Afrikassa Beninissä, jossa olen asunut lähes 15 vuotta, osa rahoista lahjoitetaan eri yhdistyksille, orpokodeille ja kodittomille. En tiedä millä alalla työskentelet, mutta haluaisin auttaa sinua auttamaan muita. Minulla on tällä hetkellä yksityisellä tililläni lukittu tili, 75 000 000 € (viisisataa tuhatta euroa), jonka olin säilyttänyt rakennusprojektia varten. Olen iloinen voidessani antaa sinulle nämä rahat, jotka voivat auttaa sinua liiketoiminnassasi ja projekteissasi. Ota se vastaan, koska se on lahja, jonka annan sinulle pyytämättä mitään vastineeksi.

    Olen kovasti kipeä ja peloissani, en saa tuskin nukuttua yöllä tai päivällä, koska en halua kuolla antamatta kaikkea tätä rahaa, muuten se olisi mielestäni turhaa.

    Ota minuun yhteyttä mahdollisimman pian, jos hyväksyt tarjoukseni suoraan WhatsAppini kautta: 49 1517 5395785