Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

4

1. oon miettiny samaaa. Ostin 330mm iskarit mankii ja rupesin miettii et kui tyhmältä se sit näyttää vakio takahaarukan kanssa ja entäs keula? Ei jaksais ruveta pistää uusiks sitäki🙈
  2. itsekin+kun+luin+tätä+palstaa+huomasin+että+mulla+ja+sulla+on+saman+kaltasia+oireita.+Olin+itsekin+alakoulun+alussa+tosi+ujo+mut+yhtäkkii+must+on+kasvaessa+ruvennut+tulee+kokoajan+rohkeempi+ja+rohkeempi+pikkuhiljaa.+Mulle+justiinsa+tuolla+palaverissa+sanottii+että+ku+nyt+sitä+rohkeutta+on+jo+liikaa.+Ja+meil+on+hyvä+luokkahenki+vaikka+me+ollaan+levoton+luokka+tai+ainakin+mun+lisäks+kaks+tyttö+on+aika+villei+ja+niiden+kaa+tulee+justiinsa+aina+hälinäks+tunneilla+mut+ne+on+mua+parempii+koulus+ja+saa+kuitenki+jtn+6+ylöspäin+numeroita+lukematta.+Oon+ollu+aina+meidän+luokalta+huonoin+koulussa.+Keskiarvoni+oli+tänä+keväänä+6.4+ja+sillon+ku+tulin+yläkouluu+nii+se+oli+7.5+ja+alakoulussa+luin+vielä+kokeisiin+ja+sain+niistä+lukemalla+6-7+numeroita,+mut+äikkä+mul+oli+aina+alakoulus+legit+8-9+mut+kasin+syksyllä+se+laski+ysistä+seiskaan+ja+mul+meni+moti+eikä+kiinnosta+enää+yrittää+se+saa+vaa+mut+stressaamaa.+Oon+myös+ainoo+joka+tekee+luokasta+kokeet+ohjaajan+kaa+pienemmäs+tilas+just+oppimisvaikeuksien+ja+keskittymisen+takia.+Puolet+viikosta+oon+matikasta+erkal+ja+puolet+omas+luokas+nii+sit+ku+tuun+sinne+omaa+luokkaa+nii+suunnillee+legit+räjähtää+koko+luokka+ku+sielä+sählään.+Oon+nyt+kyllä+vähä+ihmetelly+et+äiti+on+aina+tienny+et+mul+on+keskittymisongelmia+ja+vasta+nyt+saan+lähetteen+tutkimuksiin.+Sekä+oppimisvaikeudet+on+kai+liitännäis+ongelma+sekä+kun+on+se+puheen+viivästyminenki+ollu+nii+seki+on+vielä+adhd:n+liitännäishäiriö.Mulle+kerran+annettii+kielto+mennä+matikan+tunnil+sellasee+ryhmiksee+tekee+tehtävii+kaikkien+kaa+mis+on+kaikkii+säkkituolei+ja+biljardipöytä+koska+sielä+keskityin+vaan+juttelee+kaikille+ja+tekemään+kaikkea+muuta+ja+en+ollut+saanu+koko+tunnin+aikana+yhtäkään+tehtävää+aikaseks.+Se+johtui+myös+siitä+ettei+mulla+ollut+kiinnostusta+tehä+niitä+tehtäviä+koska+en+ymmärtäny+niistä+mitää.Olishan+se+helpotus+tietää+onko+kaiken+ongelmien+takana+adhd,+jos+ei+niin+mikä+sit?