Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tenieminen
profiilit
tenieminen
tenieminen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
miksi kävi näin? lauri tähkä &elonkerjuu yhtyeellä meni tietääkseni niin hyvin että huh huh. olisin toivonut että olisin joskus voinut käydä kyseisen yhtyeen keikalla ja tänä kesänä heidän kaupassaan, mutta ei nyt sitten tarvitse käydäkkään. mutta toivotaan hyvää elämän jatkoa yhtyeen muulle poppoolle. toivottavasti näämme heistä jonkun perustavan yhtyeen taikka sitten jossain muussa yhtyeessä.:)
15.03.2011 15:10
no aika fiksusti sanottun siskoltani. mutta teiltä muilta sanottu aika lapsellisesti, se vaan on totta mitä olen yrittänyt selittää teille joten miettikää omaa käyttäytymistänne.
23.12.2010 20:36
Olen itse koiraihminen. ja tämä on lapsettavaa kirjoittaa tuommosta tänne koska te jotka asutte uusissa taloissanne niin ettekö tiedä että ihan varmaan ennen kun rakensitte siihen talonne niin, monet metsän eläimet ovat käyneet siinä tarpeillaan. JA SANON TÄMÄN YSTÄVÄLLISIN MIELIN. A) KOIRANKAKKA MAATUU JA KUSI KUIVUU. ja niin kun siskoni hyvin sanoi että hän lenkittää koiraansa niin kauan siellä missä haluaa kun koirattomat ihmiset oppivat olemaan heittämättä roskia luontoon. että olkaa te hiljaa.
21.12.2010 22:00
1 / 1