Vaikka tulee lunta, ei koiraa tarvitse paskattaa talojen edustalla / postilaatikoiden edessä. Jos vahinko käy, ei tartte potkia lunta päälle, vaan kerätä jätökset pussiin.
Koiranomistajat huomio!
8
646
Vastaukset
- fkklöö
Vai astuit paskaan,heh.
- jöyhkä
Kyllä syytä voidaan etsiä remmin toisesta päästäMehän voitais alkaa levitellä lastemme paskavaippoja ympäri luontoa.Eikö se ole sama kakara vai koira.
- miinamies
jöyhkä kirjoitti:
Kyllä syytä voidaan etsiä remmin toisesta päästäMehän voitais alkaa levitellä lastemme paskavaippoja ympäri luontoa.Eikö se ole sama kakara vai koira.
Samaa mieltä jöyhkän kanssa. Pitäähän koiran saada tehdä tarpeensa, mutta remmin toinen pää voi heittää jätökset pussiin tai ojaan, missä ne ei oo kenenkään näkösillä. Ainakin taajama-alueella.
- koirank*settaja
jöyhkä kirjoitti:
Kyllä syytä voidaan etsiä remmin toisesta päästäMehän voitais alkaa levitellä lastemme paskavaippoja ympäri luontoa.Eikö se ole sama kakara vai koira.
Että siinä vaiheessa koira ja ihmiskakara on sama, jos jomman kumman paskaan astuu? Miten olis koiralisät koirallisille? Tai valtion tukemat koirien päiväkodit? Sossukin vois antaa lyhkäkarvaisten koirien vaatettamiseen rahaa talven varuiksi!?
Eikä sikäli, että koiran paskottaminen keskelle tietä olis fiksua. Mutta jotain rajaa sentään. Kaikenmaailman irmapettereitä tuetaan, että voisivat käydä roskiksia polttelemassa ja huutelemassa hävyttömyyksiä ohikulkijoille. Mutta koiraharrastajat hävetkööt, kun ovat niin huonon elämäntavan valinneet. Kulki se haukku remmissä miten nätisti tahansa ja keräsi koiranomistaja koiransa jätökset kuin kunnollisesti vaan, niin aina on huonommassa asemassa kuin nämä "tulevaisuuden toivot".
Miettikää "aikuiset" ihmiset, tartteeko just teidän synnyttää kersoja tähän maailmaan. Eikö sitä valtiolla olis muitakin menoja.
- M.
mielummin koiranpaska kadulla, kuin romanialainen kerjäläinen.
Olen itse koiraihminen. ja tämä on lapsettavaa kirjoittaa tuommosta tänne koska te jotka asutte uusissa taloissanne niin ettekö tiedä että ihan varmaan ennen kun rakensitte siihen talonne niin, monet metsän eläimet ovat käyneet siinä tarpeillaan. JA SANON TÄMÄN YSTÄVÄLLISIN MIELIN. A) KOIRANKAKKA MAATUU JA KUSI KUIVUU. ja niin kun siskoni hyvin sanoi että hän lenkittää koiraansa niin kauan siellä missä haluaa kun koirattomat ihmiset oppivat olemaan heittämättä roskia luontoon. että olkaa te hiljaa.
- koira ei roskia
Omalla koirallani on remmi, josta voi vetäistä sen verran sen verran että koiraa siirtyy pois postilaatikolta ja portin pielessä. Ei kukaan halua paskoja tai keltaisi kusiläikkiä postilaatikolleen.
Ihan kuin koirattomat ja koiralliset olisivat vihollisia keskenään jotka kilpailevat kuka jättää jätöksensä mihinkin. J
"ja niin kun siskoni hyvin sanoi että hän lenkittää koiraansa niin kauan siellä missä haluaa kun koirattomat ihmiset oppivat olemaan heittämättä roskia luontoon. että olkaa te hiljaa."
Lapsellista puhetta. koira ei roskia kirjoitti:
Omalla koirallani on remmi, josta voi vetäistä sen verran sen verran että koiraa siirtyy pois postilaatikolta ja portin pielessä. Ei kukaan halua paskoja tai keltaisi kusiläikkiä postilaatikolleen.
Ihan kuin koirattomat ja koiralliset olisivat vihollisia keskenään jotka kilpailevat kuka jättää jätöksensä mihinkin. J
"ja niin kun siskoni hyvin sanoi että hän lenkittää koiraansa niin kauan siellä missä haluaa kun koirattomat ihmiset oppivat olemaan heittämättä roskia luontoon. että olkaa te hiljaa."
Lapsellista puhetta.no aika fiksusti sanottun siskoltani. mutta teiltä muilta sanottu aika lapsellisesti, se vaan on totta mitä olen yrittänyt selittää teille joten miettikää omaa käyttäytymistänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629