Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

4

  1. ei oo
  2. Arvaappa mitä. Minä en ole piikkiöläinen.Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani
    ukustan aarteen pihassa.Älä laita kirjoituksiani kenenkään toisen suuhun. Eikä siinnä nimimerkissä yx sisko vaan puhuttu mitään p----sta sehän on minun oikea nimeni.Tiedän kyllä sinutkin joten hymyillään kun tavataan




















    Arvaappa mitä.En ole piikkiöläinen Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani Aukustan Aarteen pihassa.Siitä minut löydät jos on asiaa.Myös sisko nimi on omani Mutta p----sanaa ei siihen ei ole kasteessa annettu.Hekesippus taas on vanha miehen nimi..No nyt tiedät ja minäkin tiedän joten hymyillään kun tavataan.(en tiedä olenko häiriöksi kai siitä joku tulisi sanomaan)