Kuka on mielestänne Piikkiön pahin häirikkö? Mies vai nainen?
Piikkiön pahin häirikkö
19
5766
Vastaukset
- ehdottomasti
MIES
- nooh
Jag kirjoitti:
mies nimeä en viitti nyt mainita :)
siitä ei ole epäilystäkään mutta että muuten.. hmm..
- Kalevi Tuulanen
nooh kirjoitti:
siitä ei ole epäilystäkään mutta että muuten.. hmm..
Tämä setä on tainnut päästä valtuustossa vaa´ankielen asemaan ja maksaa potut pottuina.
- nooh
Liekö se politiikka joillekkin elämänehto ja egon jatke... pätemättömyyttä kotona tossun alla tai vain oman pahan olon purkua. Sääli vaan että veroeurot menee lääninhallitusten valituksiin. Mutta kyläläiset ovat puhuneet ääniuurnilla. Joten missä se vika oikeesti onkaan?
- häirittee
mun mielen rauhaa niin pirusti,se meni ja osti uuren autonkin,ihan mun kiusaksi
- K.T.
Minkä merkkisen auton se osti? Mä voin kommentoida sitten lisää.
- Juuri sinä viestin aloittaja
Koitat ilmeisesti sotkea Piikkiön asioita.
- sotkemista
piikkiön asioissa voi enää olla?
- yks paskasisko
Pahin häirikkö on kirpparitäti Aukustan aarteista.
- Paskasiskojen äiti
hekesippus kirjoitti:
Nimimerkkini oli yx Sisko mistä sen paskan siihen keksit
Se paska tuli siihen ihan itsestään ja ilman minun keksimistä. Kaikki augustan aarteisiin liittyvä on niin kovin paskamaista. Se kirpparin pitäjäeukko oli omassa sarjassaan yks paskasisko joka tavalla,eikä vähiten siksi, että oli kova piereskelemään.
- Lovasti
Paskasiskojen äiti kirjoitti:
Se paska tuli siihen ihan itsestään ja ilman minun keksimistä. Kaikki augustan aarteisiin liittyvä on niin kovin paskamaista. Se kirpparin pitäjäeukko oli omassa sarjassaan yks paskasisko joka tavalla,eikä vähiten siksi, että oli kova piereskelemään.
jahas, nyt ne aukustan aalteiden ylittäjät ylittävät täälläkin kirjoittaa nimimelkillä. Ottakaa ihan iisiste , syökää, pielaiskaa ja menkää nukkumaan.
- hekesippuksen tuhnut
Lovasti kirjoitti:
jahas, nyt ne aukustan aalteiden ylittäjät ylittävät täälläkin kirjoittaa nimimelkillä. Ottakaa ihan iisiste , syökää, pielaiskaa ja menkää nukkumaan.
Kyllähän siellä kirpparilla outo haju oli silloin tällöin, mutta mielestäni haju oli enemmänkin siinä kassan luona.
- reittaaja
Eiköhän tuo hekesippuksena ja yhtenä paskasiskona esiintyvä kirpparintäti ole paikkakunnan ykköshäirikkö?
Arvaappa mitä. Minä en ole piikkiöläinen.Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani
ukustan aarteen pihassa.Älä laita kirjoituksiani kenenkään toisen suuhun. Eikä siinnä nimimerkissä yx sisko vaan puhuttu mitään p----sta sehän on minun oikea nimeni.Tiedän kyllä sinutkin joten hymyillään kun tavataan
Arvaappa mitä.En ole piikkiöläinen Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani Aukustan Aarteen pihassa.Siitä minut löydät jos on asiaa.Myös sisko nimi on omani Mutta p----sanaa ei siihen ei ole kasteessa annettu.Hekesippus taas on vanha miehen nimi..No nyt tiedät ja minäkin tiedän joten hymyillään kun tavataan.(en tiedä olenko häiriöksi kai siitä joku tulisi sanomaan)- Irma Voimavirta
No mitä varten siinä pihassa myyt? Etkä pääse sisälle edes kaatosateella?
Sehän pihahan on Piikkiön kunnan aluetta, oletko pyytänyt tekniseltä toimelta myyntiluvan? Augustan muija ei hallitse eikä hallinnoi sitä aluetta... heh heh hee...
Kirjoitat aika omituisia, mitä olet juonut?
Nimimerkkisi on hekesippus, mutta sanot: "Myös sisko nimi on omani Mutta paskasanaa ei siihen ei ole kusikasteessa annettu. Hekesippus taas on vanha miehen nimi".
Aika outoja kirjoittelet kaiken kaikkiaan. Ota se ukko pois niistä lastenvaunuista.
Oletko transu? - Häggesippush 88v.
Vihaiset naiset sotkevat pahiten Piikkiön ihanat asiat.
- !
Nainen.....Sama joka täällä palstoilla häiriköi!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664