Piikkiön pahin häirikkö

Kalevi Tuulanen

Kuka on mielestänne Piikkiön pahin häirikkö? Mies vai nainen?

19

5766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

      MIES

      • mies nimeä en viitti nyt mainita :)


      • nooh
        Jag kirjoitti:

        mies nimeä en viitti nyt mainita :)

        siitä ei ole epäilystäkään mutta että muuten.. hmm..


      • Kalevi Tuulanen
        nooh kirjoitti:

        siitä ei ole epäilystäkään mutta että muuten.. hmm..

        Tämä setä on tainnut päästä valtuustossa vaa´ankielen asemaan ja maksaa potut pottuina.


    • nooh

      Liekö se politiikka joillekkin elämänehto ja egon jatke... pätemättömyyttä kotona tossun alla tai vain oman pahan olon purkua. Sääli vaan että veroeurot menee lääninhallitusten valituksiin. Mutta kyläläiset ovat puhuneet ääniuurnilla. Joten missä se vika oikeesti onkaan?

    • häirittee

      mun mielen rauhaa niin pirusti,se meni ja osti uuren autonkin,ihan mun kiusaksi

      • K.T.

        Minkä merkkisen auton se osti? Mä voin kommentoida sitten lisää.


    • Juuri sinä viestin aloittaja

      Koitat ilmeisesti sotkea Piikkiön asioita.

      • sotkemista

        piikkiön asioissa voi enää olla?


    • yks paskasisko

      Pahin häirikkö on kirpparitäti Aukustan aarteista.

      • Nimimerkkini oli yx Sisko mistä sen paskan siihen keksit


      • Paskasiskojen äiti
        hekesippus kirjoitti:

        Nimimerkkini oli yx Sisko mistä sen paskan siihen keksit

        Se paska tuli siihen ihan itsestään ja ilman minun keksimistä. Kaikki augustan aarteisiin liittyvä on niin kovin paskamaista. Se kirpparin pitäjäeukko oli omassa sarjassaan yks paskasisko joka tavalla,eikä vähiten siksi, että oli kova piereskelemään.


      • Lovasti
        Paskasiskojen äiti kirjoitti:

        Se paska tuli siihen ihan itsestään ja ilman minun keksimistä. Kaikki augustan aarteisiin liittyvä on niin kovin paskamaista. Se kirpparin pitäjäeukko oli omassa sarjassaan yks paskasisko joka tavalla,eikä vähiten siksi, että oli kova piereskelemään.

        jahas, nyt ne aukustan aalteiden ylittäjät ylittävät täälläkin kirjoittaa nimimelkillä. Ottakaa ihan iisiste , syökää, pielaiskaa ja menkää nukkumaan.


      • hekesippuksen tuhnut
        Lovasti kirjoitti:

        jahas, nyt ne aukustan aalteiden ylittäjät ylittävät täälläkin kirjoittaa nimimelkillä. Ottakaa ihan iisiste , syökää, pielaiskaa ja menkää nukkumaan.

        Kyllähän siellä kirpparilla outo haju oli silloin tällöin, mutta mielestäni haju oli enemmänkin siinä kassan luona.


    • reittaaja

      Eiköhän tuo hekesippuksena ja yhtenä paskasiskona esiintyvä kirpparintäti ole paikkakunnan ykköshäirikkö?

    • Arvaappa mitä. Minä en ole piikkiöläinen.Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani
      ukustan aarteen pihassa.Älä laita kirjoituksiani kenenkään toisen suuhun. Eikä siinnä nimimerkissä yx sisko vaan puhuttu mitään p----sta sehän on minun oikea nimeni.Tiedän kyllä sinutkin joten hymyillään kun tavataan




















      Arvaappa mitä.En ole piikkiöläinen Mutta nyt kesällä myyn tavaroitani Aukustan Aarteen pihassa.Siitä minut löydät jos on asiaa.Myös sisko nimi on omani Mutta p----sanaa ei siihen ei ole kasteessa annettu.Hekesippus taas on vanha miehen nimi..No nyt tiedät ja minäkin tiedän joten hymyillään kun tavataan.(en tiedä olenko häiriöksi kai siitä joku tulisi sanomaan)

    • Irma Voimavirta

      No mitä varten siinä pihassa myyt? Etkä pääse sisälle edes kaatosateella?

      Sehän pihahan on Piikkiön kunnan aluetta, oletko pyytänyt tekniseltä toimelta myyntiluvan? Augustan muija ei hallitse eikä hallinnoi sitä aluetta... heh heh hee...

      Kirjoitat aika omituisia, mitä olet juonut?

      Nimimerkkisi on hekesippus, mutta sanot: "Myös sisko nimi on omani Mutta paskasanaa ei siihen ei ole kusikasteessa annettu. Hekesippus taas on vanha miehen nimi".

      Aika outoja kirjoittelet kaiken kaikkiaan. Ota se ukko pois niistä lastenvaunuista.

      Oletko transu?

    • Häggesippush 88v.

      Vihaiset naiset sotkevat pahiten Piikkiön ihanat asiat.

    • !

      Nainen.....Sama joka täällä palstoilla häiriköi!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe