Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

107

1. LOL!+En+ole+aikoihin,+ajanpuutten+vuosi,+vieraillut+täällä+ja+tämä+OC+tuntuu+aika+mielenkiintoiselta+viritykseltä,+muistuttaa+pitkälti+sekoitettuna+muutamaakin+taannoin+ollutta+verkostoviritelmää+ja+ainakin+nuo+puolustajien+puheenvuorot+ovat+kuin+suoraan+copy&paste+vanhasta+hyvästä+ajasta,+jolloin+näitä+verkostiviritelmiä+oli+välillä+kymmenenkin+samaan+aikaan+:D+Aika+hauskoja+väittämiä+ja+väittelyjä+kyllä.+Ajattelin+ensin,+että+täältä+voisi+saada+aikaan+lähtölaukauksen+unille,+mutta+menikin+päinvastoin.Sen+mitä+itse+olen+tutustunut+tähän+kryptovaluuttaan+ja+tähän+OneCoinssiin,+niin+sitä+enemmän+se+näyttää+ponzilta+tai+oikeastaan,+sekoitukselta+uutta+ja+vanhaa+verkostoviritelmää+(+Ajat+muuttuu+),+No+tämä+kuitenkin+loppuu+varmasti+ihan+vuoden+kahden+sisään+kokonaan,+heti+kun+pyramidi+on+tullut+"kylläiseksi"+niin+koko+järjestelmä+romahtaa,+kuten+ennenkin.+Se,+että+OneCoins+tulisi+joksikin+järkeenkäyväksi+valuutaksi,+edes+jossain+vaiheessa,+kuulostaa+enemmän+toiveunelta+lottovoitosta,+mutta+ainahan+sitä+saa+haaveilla+:D+Avotampio_:+Loistavaa+argumentointia+joten+jatka+samaan+malliin+ja+jopa+minä+ymmärrän+sen+mitä+kirjoitat+ja+ajat+takaa+ja+olet+varmasti+perehtynyt+tuohon+enemmän+kuin+minä+:)
  2. Niin+ja+lisäksi+tein+pienen+testin,+suomalaiset+naiset+muka+vastailee+klo+4+aamulla+ja+ihan+heti+viestiin,+voihan+näin+olla+mutta+aika+epätodennäköistä.+Samoin+joissain+kohdin+suomen+kieli+oli+todella+heikkoa,+eli+lauseet+olivat+ja+muistuttivat+enemmän+google+käännöstä.+1+viesti+maksaa+1,9+-+2,53+€/viesti,+paketista+riippuen+ja+kyllä+se+on+niin,+että+rahastusta+tuo+sivusto+on.+Ostin+kahdesti+tuon+300+coinin+peruspaketin+ja+juttelin+5+eri+naiselle+tuolla+ja+kaikki+olivat+samoilla+linjoilla+toistensa+kanssa,+eli+juttelua+pitää+jatkaa+ainoastaan+tuolla+ja+sitten+jaaritellaan+niitä+näitä+ja+saadaan+toinen+osapuoli+tuhlaamaan+rahansa+oikeastaan+ihan+järjettömään+chättäilyyn.+Testasin+tuon+myös+naisporofiililla+ja+mitään+sen+kumempaa+sensuuria+ei+viesteissä+ole,+ainoastaan+suorien+mailiosoitteiden+kohdalla+ne+ei+näy+mutta+kiertelemällä+ja+skype+nimet+näkyy+ihan+normaalisti.++Kaikki+naiset+tai+ainakin+ne,+jotka+viestitelee,+ovat+huonosti+suomea+osaavia+ja+palkattuja+työntekijöitä,+ilmeiesti+provisiopalkalla+jotka+houkuttelee+asiakkaita+maksamaan+järjettömiä+summia+pelkkään+viestin+lähettämiseen.+Ymmärrän+että+voisin+maksaa+parista+viestistä+tuon+hinnan,+ihan+alkukeskusteluun+ja+sitten+siirtyä+käyttämään+muita+viestimenetelmiä+enkä+oikeasti+usko,+että+naisilla+on+niin+paljon+rahaa,+että+niillä+olisi+haluja+investoida+nykyisessä+taloustilanteessa+satoja+euroja+pelkkään+diibadaaba+keskusteluun,+ymmärtäisin,+että+jos+mennään+sitten+sivustojen+teeman+mukaan+suoraan+asiaan....KYSEESSÄ+HUIJAUSSSIVUSTO+!+!+!
  3. En tiedä mutta sitä sinun pitää kysyä Sevenissä aikanaan mukana olleilta :D
    Suomessa ei onneksi verkostoveijareiden kentällä juuri kohahtele, muuten kuin silloin jos syyttäjä päättää haastaa jonkin oikeuteen tai KRP alkaa tutkimaan jotain viritystä. Kaikki on tullut jo koettua tässä vuosien varrella näistä "kohahtamisista" että ainoa mikä kohahtaa on tuulipuvun takki ja sekin lähtiessä ovesta ulos :D