Kellään kokemuksia tuotteista ja liiketoiminnasta?
Kyani?
122
11634
Vastaukset
- per saukko
Kyäniion kusetusta
- pers netto
Minäkin kuullut.
- Leif1
pers netto kirjoitti:
Minäkin kuullut.
Kiva kun on taas uusia kusetuksia. Tuttava- ja sukulaispiiri pienenee kun tarjoo heille tällaistä "hmmmm" bisnestä. Suomessahan on jo nyt tarpeeksi huijauksia, kyllä on vara valita. Varmaan taas aloituspaketti huitelee jossain 500 ecussa?
- Klasu1
Leif1 kirjoitti:
Kiva kun on taas uusia kusetuksia. Tuttava- ja sukulaispiiri pienenee kun tarjoo heille tällaistä "hmmmm" bisnestä. Suomessahan on jo nyt tarpeeksi huijauksia, kyllä on vara valita. Varmaan taas aloituspaketti huitelee jossain 500 ecussa?
Eiks se oo sille Enlivenin jutuille tavallaan jatkoa, menikö se nurin? Kun yksi loppuu niin toinen alkaa. Huijattavia junnnuja kyllä riittää.
- Simppeli ei
Klasu1 kirjoitti:
Eiks se oo sille Enlivenin jutuille tavallaan jatkoa, menikö se nurin? Kun yksi loppuu niin toinen alkaa. Huijattavia junnnuja kyllä riittää.
En alkanut "luusereiden" juttuun. Netoilla ei ole merkitystä kun homma ei toimi ja johto hahmojen "maine" ei ole uskottava. En usko "kyaniin"
- Mats43
Simppeli ei kirjoitti:
En alkanut "luusereiden" juttuun. Netoilla ei ole merkitystä kun homma ei toimi ja johto hahmojen "maine" ei ole uskottava. En usko "kyaniin"
Ruotsin maalta yksi verkostopelle pyysi tapaamista, oli muka hyvä "bisnes". Tapasin hänet ja sieltä tuli se Kyani! Ei mitään mahdollisuutta ansaita tuolla perineisellä kusetuksella, homma menee Suomen läpi ja jättää taas pettyneitä ihmisiä? Näinhän se on mennyt. Seven. Enliven ym.ym.ym.
- Nej tack
Mats43 kirjoitti:
Ruotsin maalta yksi verkostopelle pyysi tapaamista, oli muka hyvä "bisnes". Tapasin hänet ja sieltä tuli se Kyani! Ei mitään mahdollisuutta ansaita tuolla perineisellä kusetuksella, homma menee Suomen läpi ja jättää taas pettyneitä ihmisiä? Näinhän se on mennyt. Seven. Enliven ym.ym.ym.
Ruotsin kaveri yrittää "värvätä" Suomesta porukka "kusetukseen?" 500 dollaria alvi!! Tai iso mehu paketti 1000 dollaria alvi. Sisältää muutaman pullollisen kanadalaista mustikkamehua. Kallista on mustikkamehu! He he. Nej tack.
- Svenni
Nej tack kirjoitti:
Ruotsin kaveri yrittää "värvätä" Suomesta porukka "kusetukseen?" 500 dollaria alvi!! Tai iso mehu paketti 1000 dollaria alvi. Sisältää muutaman pullollisen kanadalaista mustikkamehua. Kallista on mustikkamehu! He he. Nej tack.
Kaveri kertoi että Kyanissa maksaa 500 dollaria alvi rahti 8 näytepulloa Body Fx, liekö sitten sitä isoista mustikoista valmistettua Kanadan mustikkamehua. Hou hou hou jo on aikoihin eletty. Saman tyyppistä kuin se Ruotsissa riehuva toinen kusetus ns. suklaa bisnes. Kaikkea ne jenkit keksii yksinkertaisille hemmoille.
- Kanadan mustikkaa
Svenni kirjoitti:
Kaveri kertoi että Kyanissa maksaa 500 dollaria alvi rahti 8 näytepulloa Body Fx, liekö sitten sitä isoista mustikoista valmistettua Kanadan mustikkamehua. Hou hou hou jo on aikoihin eletty. Saman tyyppistä kuin se Ruotsissa riehuva toinen kusetus ns. suklaa bisnes. Kaikkea ne jenkit keksii yksinkertaisille hemmoille.
Kallista kusetusta ja pettyneitä ihmisiä? Konsepti kun esiteltiin minulle niin het tuli mieleen et liekö peitelty ketjukirje??? Ainakin perus pyramidiä. Tsekatkaa taustoja ja faktoja!
- avak
Kanadan mustikkaa kirjoitti:
Kallista kusetusta ja pettyneitä ihmisiä? Konsepti kun esiteltiin minulle niin het tuli mieleen et liekö peitelty ketjukirje??? Ainakin perus pyramidiä. Tsekatkaa taustoja ja faktoja!
Jos jotakin oikeasti kiinnostaa, kannattaa käydä lukee sivut läpi mitä tuotteita siellä on ja mitä ne sisältää. Ettei tartte tuollein summamutikassa aloittaa arvostelua. Hmmm mitenkäs se ympyrä nyt sulkeutuukaan???
- Mats 34
avak kirjoitti:
Jos jotakin oikeasti kiinnostaa, kannattaa käydä lukee sivut läpi mitä tuotteita siellä on ja mitä ne sisältää. Ettei tartte tuollein summamutikassa aloittaa arvostelua. Hmmm mitenkäs se ympyrä nyt sulkeutuukaan???
Ansiot tulee siitä miten monta hankkii mukaan. Mielestäni täyttyy "peitelty ketjukirje" tunnusmerkit. Svenska poika kertoi että tuotteet on sivuseikka. Aloittaminen maksaa yli 500. Muutama puteli mustikka/noni mehua tulee sillä rahalla. Kyllä taas ns. verkostomarkkinointi bisneksen uskottavuus menee Suomessa.
- Masa 21
Mats 34 kirjoitti:
Ansiot tulee siitä miten monta hankkii mukaan. Mielestäni täyttyy "peitelty ketjukirje" tunnusmerkit. Svenska poika kertoi että tuotteet on sivuseikka. Aloittaminen maksaa yli 500. Muutama puteli mustikka/noni mehua tulee sillä rahalla. Kyllä taas ns. verkostomarkkinointi bisneksen uskottavuus menee Suomessa.
Kyllä tässäkin massa löytyy yksinkertaisia jotkaa sortuvat verkoston peruskusetukseen. Sanohaan se järki että hinta/ laatu täytyy olla kohdallaan. Liekö peitelty ketjukirja??
- MK
Tuotteet ovat tosi hyvät, muutaman viikon olen käyttänyt Sunrisea ja olo on hyvä! Rahaaki olen tienannut kuukaudessa ihan mukavan summan, ja tiedän muitakin jotka ovat hyvät rahat jo saanut. Aloitus ei ole kallis, monta eri vaihtoehtoa. Ja aina saat satsaamasi summan edestä tuotteita. Mutta asiahan on niin että työtä tekemällä tienaa, ei sivusta katsovat onnenonkijat. Ihmiset jotka valittaa ja väittää kusetukseksi on yleensä näitä laiskoja tyyppejä jotka odottavat että raha tulee ihan itsestään. Suosittelen kyllä että lähdet kokeilemaan, ei siinä mitään häviä. Tuotteet saa aina myytyä oman panoksen edestä!
- ihan sinulle
Mistä tuotteesta on kyse, mitä se maksaa ja mitä hyötyä siitä on?
- MK
ihan sinulle kirjoitti:
Mistä tuotteesta on kyse, mitä se maksaa ja mitä hyötyä siitä on?
Kyseessä on vitamiinivalmiste joka sisältää kaikki päivän aikana tarvittavat vitamiinit, mineraalit, antioksidantit ja hivenaineet. Hyöty on se että pidät itsesi terveenä, jaksat paremmin ja vähennät eri sairauksien riskejä. Ja moneen sairauteen saat myös helpotusta sitä kayttämällä. Maksaa asiakkaalle 55 €/kk jos ostaa suoraan edustajalta, jos kehtaa vaivautua ja rekisteröityy asiakkaaksi ja tilaa itse netistä niin saa alle 40 €/kk. Silloinkin kotiovelle kuitenki kannettuna... :) Eli huomattavasti halvempi entä saman sisällön hankkiminen esim luontaistuote kaupasta, siellä maksaa noin 160 € ja siinä ei ole vielä ihan kaikkea... Ihmisillä on ihme ennakkoluuloja aina VMään liittyen, ei koskaan vois olla oikeasti hyviä tuotteita. Suosittelen että kokeilet! Ainaki annat itsellesi mahdollisuuden voida hyvin.
- Ei taasko tuota
MK kirjoitti:
Kyseessä on vitamiinivalmiste joka sisältää kaikki päivän aikana tarvittavat vitamiinit, mineraalit, antioksidantit ja hivenaineet. Hyöty on se että pidät itsesi terveenä, jaksat paremmin ja vähennät eri sairauksien riskejä. Ja moneen sairauteen saat myös helpotusta sitä kayttämällä. Maksaa asiakkaalle 55 €/kk jos ostaa suoraan edustajalta, jos kehtaa vaivautua ja rekisteröityy asiakkaaksi ja tilaa itse netistä niin saa alle 40 €/kk. Silloinkin kotiovelle kuitenki kannettuna... :) Eli huomattavasti halvempi entä saman sisällön hankkiminen esim luontaistuote kaupasta, siellä maksaa noin 160 € ja siinä ei ole vielä ihan kaikkea... Ihmisillä on ihme ennakkoluuloja aina VMään liittyen, ei koskaan vois olla oikeasti hyviä tuotteita. Suosittelen että kokeilet! Ainaki annat itsellesi mahdollisuuden voida hyvin.
Tuote on Kyanissa sivuseikka. Ei mitään takeita tuotteen laadusta ja koostumuksesta. Kanadalaisten kusetusta yksinkertaisille verkostopelleille.
- MK
Ei taasko tuota kirjoitti:
Tuote on Kyanissa sivuseikka. Ei mitään takeita tuotteen laadusta ja koostumuksesta. Kanadalaisten kusetusta yksinkertaisille verkostopelleille.
Mistä luulet että rahat tulee? Pakko olla hyvä ja toimiva tuote että jostakin tulee rahaa. Tuotteessa on kyllä laatutakuu. Ja yritys on Amerikkalainen, ei Kanadalainen. Eli sinulla ei ole mitään tietoa eikä kokemusta tuotteesta eikä yrityksestä, ja silti käyt noita sun älynväläyksiä täällä jakamassa. Tiedoksi sinulle että olen vaihtanut erittäin laadukkaat (ja hintavat) vitamiinivalmisteet Kyäniin hinnan takia. Aikasempiin olin tosi tyytyväinen, mutta oli tosi kalliita, niin päätin sitten kokeilla näitä. Ja olo on vain parantunut, eli oon saanut paremman vaikutuksen huomattavasti halvemmalla.
- ihan sinulle
MK kirjoitti:
Mistä luulet että rahat tulee? Pakko olla hyvä ja toimiva tuote että jostakin tulee rahaa. Tuotteessa on kyllä laatutakuu. Ja yritys on Amerikkalainen, ei Kanadalainen. Eli sinulla ei ole mitään tietoa eikä kokemusta tuotteesta eikä yrityksestä, ja silti käyt noita sun älynväläyksiä täällä jakamassa. Tiedoksi sinulle että olen vaihtanut erittäin laadukkaat (ja hintavat) vitamiinivalmisteet Kyäniin hinnan takia. Aikasempiin olin tosi tyytyväinen, mutta oli tosi kalliita, niin päätin sitten kokeilla näitä. Ja olo on vain parantunut, eli oon saanut paremman vaikutuksen huomattavasti halvemmalla.
"Mistä luulet että rahat tulee?"
Aloituspakkauksista? Paljonko myynti on verkoston ulkopuolelle? Paljonko sitä rahaa ylipäätään tulee?
" vitamiinivalmisteet Kyäniin hinnan takia."
Mitä se maksaa?
"Ja olo on vain parantunut, eli oon saanut paremman vaikutuksen huomattavasti halvemmalla. "
Onko tuote tarkastettu lääkkeelle vaadittavalla tavalla? - MK
ihan sinulle kirjoitti:
"Mistä luulet että rahat tulee?"
Aloituspakkauksista? Paljonko myynti on verkoston ulkopuolelle? Paljonko sitä rahaa ylipäätään tulee?
" vitamiinivalmisteet Kyäniin hinnan takia."
Mitä se maksaa?
"Ja olo on vain parantunut, eli oon saanut paremman vaikutuksen huomattavasti halvemmalla. "
Onko tuote tarkastettu lääkkeelle vaadittavalla tavalla?No aloituspakkauksista ei kyllä pitemmän päälle mitään tule... Myyn tällä hetkellä 95 % tuotteista verkoston ulkopuolelle, loput on omaan käyttöön, sekä näytteitä. Rahaa tulee aika hyvin, sitä en ala sulle tässä erittelemään paljonko (ei sulle kuulu), mutta kovasti olen tehnyt myös töitä sen saavuttamiseksi. Ja Sunrise maksaa alle 40 €/kk... Ja on tarkistettu lääkkeelle vaadittavalla tavalla, vaikka mitään tarvetta tälle ei olis koska kyseessä ei ole lääkeaine, vaan ravintolisä.
- merkitystä.
MK kirjoitti:
No aloituspakkauksista ei kyllä pitemmän päälle mitään tule... Myyn tällä hetkellä 95 % tuotteista verkoston ulkopuolelle, loput on omaan käyttöön, sekä näytteitä. Rahaa tulee aika hyvin, sitä en ala sulle tässä erittelemään paljonko (ei sulle kuulu), mutta kovasti olen tehnyt myös töitä sen saavuttamiseksi. Ja Sunrise maksaa alle 40 €/kk... Ja on tarkistettu lääkkeelle vaadittavalla tavalla, vaikka mitään tarvetta tälle ei olis koska kyseessä ei ole lääkeaine, vaan ravintolisä.
Noh, minä voin ihan hienosti joten en näe syytä ottaa mitään ravintolisiä. Sen kuitenkin kommenttina, että itsehän sinä raha-asiat nosti esiin. Jos sanot, että jostakin tulee rahaa, niin onhan se itsestään selvää että aika oleellista on paljonko sitä rahaa tulee. Ei ketään kiinnosta jos saat vain joitain satoja euroja kuussa. On aivan eri asia puhua rahantulosta, jos saat vaikka 50 000 euroa netto. Eli totta kai se kuuluu minulle, jos haluat työtäsi markkinoida rahantulolla.
- MK
merkitystä. kirjoitti:
Noh, minä voin ihan hienosti joten en näe syytä ottaa mitään ravintolisiä. Sen kuitenkin kommenttina, että itsehän sinä raha-asiat nosti esiin. Jos sanot, että jostakin tulee rahaa, niin onhan se itsestään selvää että aika oleellista on paljonko sitä rahaa tulee. Ei ketään kiinnosta jos saat vain joitain satoja euroja kuussa. On aivan eri asia puhua rahantulosta, jos saat vaikka 50 000 euroa netto. Eli totta kai se kuuluu minulle, jos haluat työtäsi markkinoida rahantulolla.
Tottakai rahalla on merkitystä, kuka töitä ilmaiseksi tekee? Mutta en ala sinulle tässä kertomaan paljonko tällä tienaan, se ei sinulle kuulu. Laita itse paljonko tienaat, ja mitä tekemällä. Jos olet kiinnostunut itse lähtä tekemään töitä ja tienaamaan omat rahat voin sinulle kertoa juuri mitä pitää tehdä että tienaat haluamasi summan kuukaudessa. Omalla työllä päättää paljonko haluaa tienata. Ja se on hyvä että voit hyvin, ja että ei tarvi syödä lisäravinteita, mutta kaikki ei tätä luksusta omaa, joten on turvauduttava sitten näihin että jaksaa ja pysyy terveenä. Onneksi löytyy apua jos sitä tarvii! :)
- mlmonjees
MK kirjoitti:
Tottakai rahalla on merkitystä, kuka töitä ilmaiseksi tekee? Mutta en ala sinulle tässä kertomaan paljonko tällä tienaan, se ei sinulle kuulu. Laita itse paljonko tienaat, ja mitä tekemällä. Jos olet kiinnostunut itse lähtä tekemään töitä ja tienaamaan omat rahat voin sinulle kertoa juuri mitä pitää tehdä että tienaat haluamasi summan kuukaudessa. Omalla työllä päättää paljonko haluaa tienata. Ja se on hyvä että voit hyvin, ja että ei tarvi syödä lisäravinteita, mutta kaikki ei tätä luksusta omaa, joten on turvauduttava sitten näihin että jaksaa ja pysyy terveenä. Onneksi löytyy apua jos sitä tarvii! :)
Morjens!
Kirjoitappa minulle yhteystietosi niin tavataan.
Jos pystyt vakuuttamaan että sinulla on hyvä palkkiojärjestelmä niin lähden mukaan tekemään. [email protected] - eiyksinkannatakinata
mlmonjees kirjoitti:
Morjens!
Kirjoitappa minulle yhteystietosi niin tavataan.
Jos pystyt vakuuttamaan että sinulla on hyvä palkkiojärjestelmä niin lähden mukaan tekemään. [email protected]Diebetekseen ainakin ei ole tarvinnut piikitellä enään kun on käyttänyt sunriseä
- huippu juttu
eiyksinkannatakinata kirjoitti:
Diebetekseen ainakin ei ole tarvinnut piikitellä enään kun on käyttänyt sunriseä
tuotteet on oikeasti hemmetin hyviä, tutkittuja ja palkittuja! en jaksa alkaa kinaamaan kenenkään kanssa, mutta olen itse ollut tosi tyytyväinen että kaikista ennakko luuloistani huolimatta lähdin mukaan. en ole katunut hetkeäkään. ja kovasti on ollut kysyntää ja bisnekseen mukaan lähtijöitä. Tutustukaa hyvät ihmiset edes! itse selvitin kaikki taustat juuri omien epäilykseni takia ja kaikki on toiminut mallikkaasti. oma olo parantunut tuotteita käyttämällä ja onpa toi oma tuttavapiirikin saanut tuotteesta apua. itsellä tärkein motivaatio oli terveys, mutta kun tällä tienaakin, niin ei sekään huono juttu ole! ;) hyvää kesää kaikille!
- Mummojen kusettaja
Saappaat vaan jalkaan ja metsään mustikoita poimimaan. Niin ei tarvitse pelätä kusettamista. Toisaalta tuollaiset tollot näkee kusetuksen mahdollisuuden varmaan siinäkin - sun tuurilla joku jantteri varmaan on kusaissut juuri sille mättäälle, josta alat poimia. No tuskin näiden vetisten suomimarjojen maku siitä enää enempää happanee...
Ja vaikka happanisi, tuskin sinä eroa kuitenkaan huomaisit :) - erämies.
Mummojen kusettaja kirjoitti:
Saappaat vaan jalkaan ja metsään mustikoita poimimaan. Niin ei tarvitse pelätä kusettamista. Toisaalta tuollaiset tollot näkee kusetuksen mahdollisuuden varmaan siinäkin - sun tuurilla joku jantteri varmaan on kusaissut juuri sille mättäälle, josta alat poimia. No tuskin näiden vetisten suomimarjojen maku siitä enää enempää happanee...
Ja vaikka happanisi, tuskin sinä eroa kuitenkaan huomaisit :)mättäälle, vedän sitä vilittömästi "vastapalloon".
- NipoNapo
erämies. kirjoitti:
mättäälle, vedän sitä vilittömästi "vastapalloon".
Älä unohda, että jantteri on poikkeuksetta nopeampi, vahvempi, taitavampi - ja ennenkaikkea älykkäämpi. Saattaapi siis käydä ohraisesti jos lähdet kilpasille.
Joten sovitaanko, että pysyt siinä nykyisessä hommassa ja pidät turhat uhoamiset ja mölyt mahassa - eiks niin? - must ikka.
NipoNapo kirjoitti:
Älä unohda, että jantteri on poikkeuksetta nopeampi, vahvempi, taitavampi - ja ennenkaikkea älykkäämpi. Saattaapi siis käydä ohraisesti jos lähdet kilpasille.
Joten sovitaanko, että pysyt siinä nykyisessä hommassa ja pidät turhat uhoamiset ja mölyt mahassa - eiks niin?Tuote sisältää:
- Alaskan villimustikkaa
- Vadelmaa
- Karpaloa
- Granaattiomenaa
- Gojia
- Viinirypäleitä
- Nonia
- Aloeveraa
siinäpä vasta sekasotku, noni ihmettäkin on eksynyt joukkoon.
taitaa olla mustikat aika vähissä tuossa liemessä, mars metsään tai torille hakemaan SUOMALAISIA edullisia, hyvänmakuisia, tuoreita mustkoita. - epe/
must ikka. kirjoitti:
Tuote sisältää:
- Alaskan villimustikkaa
- Vadelmaa
- Karpaloa
- Granaattiomenaa
- Gojia
- Viinirypäleitä
- Nonia
- Aloeveraa
siinäpä vasta sekasotku, noni ihmettäkin on eksynyt joukkoon.
taitaa olla mustikat aika vähissä tuossa liemessä, mars metsään tai torille hakemaan SUOMALAISIA edullisia, hyvänmakuisia, tuoreita mustkoita.Alaskan vehreä pinta-ala on tunnetusti hyvinkin laaja ja ilmasto todella suosii kaikenlaisten marjojen kasvua.Vielä kun todetaan että tuota ihmemarjaa myydään ympäri maailmaa, niin voi vaan kuvitella, että sadon runsaus on todella merkittävä.Näistä tulee mieleen ne ternimaitokapselit joita myytiin aika useankin valmistajan toimesta ja kaikki oli tuotettu uudessaseelannisssa.(ternimaitohan oli imettävän emän maitoa josta vasa sai tarvitsemansa ravinnon ja taasen jos kaikki maaailman ternimaitopillerit olisi tehty edellämainitusta raaka-aineesta olisi vasat varmaan kuolleeet ravinnon puutteeseen).Eli harvinaisista raaka-aineista ei voida tehdä tuotetta jota pystytään myymään ympäri maapalloa ja vielä epätodennäköisempää on, että sinä saisit sen aidon tuottteen myytäväksi.Jos joku asia tuntuu liian hyvältä,niin sori siinä on yleensä kysymys puhtaasta kusetuksesta.
- 49
Olen samaa mieltä !!!Puhuu asiaa.. TUOTTEET on tosi hyviä. Itse en yleensä usko ennenkuin olen itse kokenut!!käytin puolitoista kk:tta ja huomasin SUUREN eron olo tilaani!!! ja viisi hyvää asiaa MUUTTUI PAREMMAKSI !!! ilman niitä en pysty enää olemaan.ETTÄ OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ KOKEILKAA ENSIN JA PUHUKAA SITTEN VASTA HUOMAATTE KYLLÄ ERON !!!!!!!!!!! KANNATAN KOKEILKAA!jos ei itse ole hekilökohtaisesti viitsinyt sitä ottaa ja puhuu juorujen peruusteella niin on parempi olla hiljaa! ET HÄVIÄ SIINÄ YHTÄÄN MITÄÄN JOS ET VOITAKKAAN .. SIINÄ KOKO IDEA MAISTA JA LOPETA JOS SILTÄ TUNTUU..JA KAIKKI HYVIN:)
- Kotimaiset kannattaa
MK kirjoitti:
No aloituspakkauksista ei kyllä pitemmän päälle mitään tule... Myyn tällä hetkellä 95 % tuotteista verkoston ulkopuolelle, loput on omaan käyttöön, sekä näytteitä. Rahaa tulee aika hyvin, sitä en ala sulle tässä erittelemään paljonko (ei sulle kuulu), mutta kovasti olen tehnyt myös töitä sen saavuttamiseksi. Ja Sunrise maksaa alle 40 €/kk... Ja on tarkistettu lääkkeelle vaadittavalla tavalla, vaikka mitään tarvetta tälle ei olis koska kyseessä ei ole lääkeaine, vaan ravintolisä.
Sunrise maistuu ja tuntuu mustikkakeitolta. Kun yksi annnos eli n. 3 cl maksaa
n. 1€/pv niin samalla rahalla saat esim. suomalaisia mustikoita 200 g.
Ellei joku Todista muuta, niin arvioin, että 200 g suomalaisia mustkoita on varmasti terveellisempi vaihtoehto aamun aloitukseksi. Voin ottaa seuraavana aamuna 200 g vadelmia. :) - GNLD_Kannattaja
Miksi yksi mätä omena(Petteri johon tässä viitataan) pystyy mustamaalaamaan kaikki laillista liiketoimintaa harjoittavat yksilöt, sitä kysyn vaan?
- Blueberry Oil
epe/ kirjoitti:
Alaskan vehreä pinta-ala on tunnetusti hyvinkin laaja ja ilmasto todella suosii kaikenlaisten marjojen kasvua.Vielä kun todetaan että tuota ihmemarjaa myydään ympäri maailmaa, niin voi vaan kuvitella, että sadon runsaus on todella merkittävä.Näistä tulee mieleen ne ternimaitokapselit joita myytiin aika useankin valmistajan toimesta ja kaikki oli tuotettu uudessaseelannisssa.(ternimaitohan oli imettävän emän maitoa josta vasa sai tarvitsemansa ravinnon ja taasen jos kaikki maaailman ternimaitopillerit olisi tehty edellämainitusta raaka-aineesta olisi vasat varmaan kuolleeet ravinnon puutteeseen).Eli harvinaisista raaka-aineista ei voida tehdä tuotetta jota pystytään myymään ympäri maapalloa ja vielä epätodennäköisempää on, että sinä saisit sen aidon tuottteen myytäväksi.Jos joku asia tuntuu liian hyvältä,niin sori siinä on yleensä kysymys puhtaasta kusetuksesta.
Mustikatkin niitä öljynporauksen oheistuotteita puhtaasta luonnosta.
- RaPeNaMe
Ei taasko tuota kirjoitti:
KAUANNO OLET NÄYTTÄNYT KYÄNIA? ?
JOS ET LAIKAAN TAI ALLE 3KK ET TIDÄ SEN TOIMVUUDESTA
... Y..H..T..Ä..Ä..N ...... M I T Ä Ä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- persenaama
miten on vainoharhaista sakkia! poimikaa te köyhät mustikoita ihan vapaasti ja palelluttakaa pallinne metässä! Hahhah, minä oon mukana hommas ja hyvin menee! ottakaa ensin edes selvää ennenkö alatte arvostelemaan! hauskaa syksyä kaikille erä-jormille ja oottakaa vaan, kyani on kova juttu vielä ja silloin te epäluuloiset saatte pureksia kynsiänne! hähäää..
- kyjaani
Ei toiminu kajaani ainakaana mulla.. Pari kaveria erehtyi liittymään tähän, ja ostin yhen paketin pojilta sponsoroidakseni heitä, kun rupes jo pikkasen sääliks käymään poikia ku menneet tämmöseen kusetukseen mukaan. Kerkesin viikon imee sitä mustikkamehua niin eikö tullu heti kipeeks, en oo vuosikausiin ollu kipeenä. En oikein usko tämän aineen mahtavuuteen. Hyväuskoset luulee että nyt on keksitty joku superaine, eipä ole poijjaat. Ja eipä se rahantulokaan taida kovin kummosta olla.. Mitä oon kuullu. Kyllä hyväuskosia taas viedään. Kyllä se pojat näin on että ei oo olemassa ilmasia lounaita.
- Kyäni
kyjaani kirjoitti:
Ei toiminu kajaani ainakaana mulla.. Pari kaveria erehtyi liittymään tähän, ja ostin yhen paketin pojilta sponsoroidakseni heitä, kun rupes jo pikkasen sääliks käymään poikia ku menneet tämmöseen kusetukseen mukaan. Kerkesin viikon imee sitä mustikkamehua niin eikö tullu heti kipeeks, en oo vuosikausiin ollu kipeenä. En oikein usko tämän aineen mahtavuuteen. Hyväuskoset luulee että nyt on keksitty joku superaine, eipä ole poijjaat. Ja eipä se rahantulokaan taida kovin kummosta olla.. Mitä oon kuullu. Kyllä hyväuskosia taas viedään. Kyllä se pojat näin on että ei oo olemassa ilmasia lounaita.
Voitko heti olla varma, että sairastumisesi johtuu kyseisestä tuotteesta? Jos sait flunssan, niin tietenkin voit koittaa ottaa kaksi pussia mustikka mehua heti kun heräät ja erityisesti tyhjään vatsaan. Kokeile ja laita tänne viestiä muutaman päivän päästä ;) Mutta tätä ihmettelen että miksi ihmisten pitää parjata toisten mahdollista elinkeinoa? Verkostomarkkinointia tekevä tuskin alkaa haukkumaan kaupankassalla olevaa, tai pankkivirkailijaa huijariksi, he pitävät sellaisesta työstä ja me pidämme tästä työstä.
Suomessa on ollut ikävä kyllä monia huijauksia, mitkä ovat syöneet pohjaa verkostohommilta, mutta kyseinen Kyäni on osoittautunut aivan luotettavaksi. Ja suurimmat erot mitkä tästä löytyy verrattunu muihin niihin paljon puhuttuihin huijauksiin: Kyäni on toiminut jo vuosia ,kun taas pyramidilla toimivat huijaukset kaatuvat muutamassa kuukaudessa. Kyänin tuotteista on todella paljon hyviä kokemuksia, tietenkin pitää muistaa että jokaisen elimistö reagoi eritavalla uusiin aineisiin.
Ja palkkiojärjestelmä on toimiva ja kannustavaa yrittämään.
Miksi siis keskutelupalstoilla pitää esittää perättömiä väitteitä? verkostomarkkinoijat ovat myös ihan normaaleja ihmisiä, tietenkin huonoja esimerkkejäkin löytyy, mutta näitä mielikuvia ei pitäisi yleistää koko organisaatioon.
Peace man, God is love - kikka kakkeli
Kyäni kirjoitti:
Voitko heti olla varma, että sairastumisesi johtuu kyseisestä tuotteesta? Jos sait flunssan, niin tietenkin voit koittaa ottaa kaksi pussia mustikka mehua heti kun heräät ja erityisesti tyhjään vatsaan. Kokeile ja laita tänne viestiä muutaman päivän päästä ;) Mutta tätä ihmettelen että miksi ihmisten pitää parjata toisten mahdollista elinkeinoa? Verkostomarkkinointia tekevä tuskin alkaa haukkumaan kaupankassalla olevaa, tai pankkivirkailijaa huijariksi, he pitävät sellaisesta työstä ja me pidämme tästä työstä.
Suomessa on ollut ikävä kyllä monia huijauksia, mitkä ovat syöneet pohjaa verkostohommilta, mutta kyseinen Kyäni on osoittautunut aivan luotettavaksi. Ja suurimmat erot mitkä tästä löytyy verrattunu muihin niihin paljon puhuttuihin huijauksiin: Kyäni on toiminut jo vuosia ,kun taas pyramidilla toimivat huijaukset kaatuvat muutamassa kuukaudessa. Kyänin tuotteista on todella paljon hyviä kokemuksia, tietenkin pitää muistaa että jokaisen elimistö reagoi eritavalla uusiin aineisiin.
Ja palkkiojärjestelmä on toimiva ja kannustavaa yrittämään.
Miksi siis keskutelupalstoilla pitää esittää perättömiä väitteitä? verkostomarkkinoijat ovat myös ihan normaaleja ihmisiä, tietenkin huonoja esimerkkejäkin löytyy, mutta näitä mielikuvia ei pitäisi yleistää koko organisaatioon.
Peace man, God is loveEt ilmeisesti edes ymmärrä mitä kusetuksella tässä tarkoitetaan? Ei sitä että yhtiö kusettaisi sinulta rahat, vaan sitä että sinä kusetat kirkkain silmin, terveytensä puolesta pelkääviltä ja hiukan yksinkertaisilta, ystäviltäsi ja tuttaviltasi rahat. Myyt näille sikahintaan surkeaa sekamehua uskottelemalla että sillä on terveysvaikutuksia.
- K-Edustaja
kikka kakkeli kirjoitti:
Et ilmeisesti edes ymmärrä mitä kusetuksella tässä tarkoitetaan? Ei sitä että yhtiö kusettaisi sinulta rahat, vaan sitä että sinä kusetat kirkkain silmin, terveytensä puolesta pelkääviltä ja hiukan yksinkertaisilta, ystäviltäsi ja tuttaviltasi rahat. Myyt näille sikahintaan surkeaa sekamehua uskottelemalla että sillä on terveysvaikutuksia.
On suorastaan hauska lukea netistä ihmisten kommentteja sellaisista asioista mistä he eivät mitään tiedä. Tottakai maailmassa on pyörinyt paljon pyramidi-huijauksia ja huonoja tuotteita tai sitten kukaan edustajista ei ole työstään saanut rahaa, mutta ei aina tarvitse olla niin epäileväinen jos jotain uutta tulee. Olen ollut Kyanin edustaja kohta puoli vuotta ja olen todella tyytyväinen tuotteisiin, palkkajärjestelmään ja yrityksen johtoon. Kaikki on pelannut niinkuin on luvattu. Ja epäilijöille sen verran, että Kyani tekee yhteistyötä MasterCardin kanssa -> luuletteko todella, että MasterCard lähtee johonkin huijaukseen mukaan? Ja toinen seikka, Kyani on DSA:n eli Direct Selling Associationin jäsen mikä on yhdysvaltain suoramarkkinointiliitto.
- Nissan sunny
K-Edustaja kirjoitti:
On suorastaan hauska lukea netistä ihmisten kommentteja sellaisista asioista mistä he eivät mitään tiedä. Tottakai maailmassa on pyörinyt paljon pyramidi-huijauksia ja huonoja tuotteita tai sitten kukaan edustajista ei ole työstään saanut rahaa, mutta ei aina tarvitse olla niin epäileväinen jos jotain uutta tulee. Olen ollut Kyanin edustaja kohta puoli vuotta ja olen todella tyytyväinen tuotteisiin, palkkajärjestelmään ja yrityksen johtoon. Kaikki on pelannut niinkuin on luvattu. Ja epäilijöille sen verran, että Kyani tekee yhteistyötä MasterCardin kanssa -> luuletteko todella, että MasterCard lähtee johonkin huijaukseen mukaan? Ja toinen seikka, Kyani on DSA:n eli Direct Selling Associationin jäsen mikä on yhdysvaltain suoramarkkinointiliitto.
Dsa suojaa todennäkösesti vain usan kansalaisia. Myydäänkö kyäni edes siellä?
- african tähti
Nissan sunny kirjoitti:
Dsa suojaa todennäkösesti vain usan kansalaisia. Myydäänkö kyäni edes siellä?
Yhdysvalloissa perustettu verkostomarkkinointiin kriittisesti suhtautuva kansalaisjärjestö Pyramid Scheme Alert saa jatkuvasti kyselyitä siitä, "Onko tämä tai tuo verkostomarkkinointiyritys laiton pyramidijärjestelmä" (pyramidihuijaus eli laiton pyramidipeli)? Vastauksena heille annetaan seuraava:
Jos (1) uusien osallistujien värvääminen on järjestelmän pääasiallinen tulonlähteen toive, (2) palkkiojärjestelmä tarjoaa palkkioita monelta eri tasolta "alalinjasta", (3) suurin osa rahoista menee ylimmille tasoille, (4) palkkiojärjestelmä edellyttää sinun ostavan toistuvasti tai kuukausittain tuotteita ja (5) on vain vähän jälleenmyyntiä (muille kuin jälleenmyyjille ja heidän perheilleen) -- niin kyse on huijauksesta (eli laittomasta pyramidipelistä).
Käsittääkseni Kyäni markkinointi käsittää kaikki edellä mainitut tunnusmerkit. Tsemppii sukulaisten ja ystävien huijaamiselle. - verkostokusetusta.
african tähti kirjoitti:
Yhdysvalloissa perustettu verkostomarkkinointiin kriittisesti suhtautuva kansalaisjärjestö Pyramid Scheme Alert saa jatkuvasti kyselyitä siitä, "Onko tämä tai tuo verkostomarkkinointiyritys laiton pyramidijärjestelmä" (pyramidihuijaus eli laiton pyramidipeli)? Vastauksena heille annetaan seuraava:
Jos (1) uusien osallistujien värvääminen on järjestelmän pääasiallinen tulonlähteen toive, (2) palkkiojärjestelmä tarjoaa palkkioita monelta eri tasolta "alalinjasta", (3) suurin osa rahoista menee ylimmille tasoille, (4) palkkiojärjestelmä edellyttää sinun ostavan toistuvasti tai kuukausittain tuotteita ja (5) on vain vähän jälleenmyyntiä (muille kuin jälleenmyyjille ja heidän perheilleen) -- niin kyse on huijauksesta (eli laittomasta pyramidipelistä).
Käsittääkseni Kyäni markkinointi käsittää kaikki edellä mainitut tunnusmerkit. Tsemppii sukulaisten ja ystävien huijaamiselle.ei vit.. vai että oikein villimustikkaa, hah hah
on sitä maailmassa monenlaista kusetusta ja kusettajia näyttää riittävän. - jasootta
verkostokusetusta. kirjoitti:
ei vit.. vai että oikein villimustikkaa, hah hah
on sitä maailmassa monenlaista kusetusta ja kusettajia näyttää riittävän.Ne jotka vieroksuvat verkostointi markkinointia ovat vaan saanneet lapsena nähtävästi ternimaitoa liikaa tai sitten ovat vaan tietämättömiä sossupummeja..
- entinen verkostomark
Tämä kaveri on kusetettu pahasti, ei sillä hyvin menee, luulee vaan. Verkostomarkkinointi on aikoja sitten pilattu suomessa.
- Tärkeilijä.
Pyrin ehkä kyänin edustajaksi,mutta en usko että olisi kusetusta liiketoiminnasta.Olen aika varma,että he tuotteet tehokkaita koska se on vitamiineja ja terveydelle tärkein esimerkiksi ilman kärsiä päänsärystä,mirgeenistä,vähentää sairastumisesta ja vastaava muuta.Vaikka he kallista hintaakin,mutta vaikuttaa valmisteiden kanssa kuten mikäli tehokkaita tulemaan elimistön alkamaan paremmaksi.Kutenkin kannata kokeilla vaikka sunrisea niin tiedät sitten vasta onko jotain vaikutusta.
- mirgeeni
Missähän kirjeopistossa olet suomesi oppinut?
VLM on mukana! Kyllä oikeasti fiksu ihminen tietää kenen kanssa kannattaa tehdä hommia. Minun mielestä ainakin. Jos sinulla alkoi herätä tunne, että haluat liiketoimintaan osaavan tiimin kanssa, ota yhteyttä. Nyt, kun ajattele asiaa, niin sehän kuulostaa ihan järkevältä.
Postia vain tulemaan. Yht. tiedot mukaan.
-VLM-
PS: Kertokaa myös korpeille. Tulispahan tämänkin firman laillisuus sitten tarkistettua heti eikä taas viiden vuoden päästä.- yäk-kyäni
Jouduin vajaa kuukausi sitten vahingossa kyäni-esittelyn kohteeksi. esittelijä oli joko aivopesty tai muuten vajaa. niin kiihkomielinen ja ulkoaopeteltu oli tuo "liike"toiminta esittely. onnea vain, sitä pojat tarvitsevat. eikä silti tule mitään tuosta hommasta-se on varma asia. suostuin vielä maistamaan litkua, kamalaa!
- EI KUKA
yäk-kyäni kirjoitti:
Jouduin vajaa kuukausi sitten vahingossa kyäni-esittelyn kohteeksi. esittelijä oli joko aivopesty tai muuten vajaa. niin kiihkomielinen ja ulkoaopeteltu oli tuo "liike"toiminta esittely. onnea vain, sitä pojat tarvitsevat. eikä silti tule mitään tuosta hommasta-se on varma asia. suostuin vielä maistamaan litkua, kamalaa!
Olet tosi tyhmä tottakai liiketoiminta esitely ulkoopetellaan ja mitä nauraat yrittä opetellä itse sä paskaan jauhaja ET PYSTYY ITSE MIHINKÄÄN JA SITTEN HAUKUT MUITA.
Kysee on lääketieteen isosta keksinnöstä niin eyttä älä höpisee jos olet ollut koulutuksessa eikä ymmärtänyt mitään pitä lärvi kiinni ja pysyy sisällä-sinne tyhmät kuulu!
MINÄ OLEN KÄYTTÄNYT KUUKAUDEEN ,SAANUD MAHTAVIA MUUTOKSI POSITIIVISELLA TAVALLA JA VIELÄ 1000 DOLLARIA PUHTASTA RAHA S4EKÄ OMAT TUOTTEET ILMAISEKSI!!!!!
- 20verkoistointia
Täytyy sanoa et kaikesta porukka valittaa minä olen saannut jokaisen dollarin kotiin kyanista ja toiseksi " uus avuttomat ovat " niitä jotka sossun luukulta hakee rahansa nähtävästi.
En tajua että miksi jokaisesta asiasta tehdään iso soppa ja yksi joka ei ole onnistunut omalla kohdallaan niin sitten sen täytyy valata " Epäuskoa muihin " ihmisiin. Olen ollut kyänin toiminnassa mukana alusta asti ja yhtäkään sillaista tapausta ei ole tullut minun tietoon ettei joku olisi saannut rahojaa.
Lopuksi vielä että kyäni - mehu ei sovellu jokaiselle tämän takia kyäni edustajan täytyy tietää asiakkaan sairauksista sen verran ettei tule mitään mahdollisia oireita tuotteesta. Ja jos oireita tulee niistä täytyy raportoida kyänin - valvontaan.
" jos yrität, saat - jos et yritä, on varmaan, että et saa mitään. " - kamalaa moskaa
Eräs yli-innokas heppu antoi maistiaisia - aamulla tuossa sitten maistoin kyseistä tuotetta - - - - kaameaa tavaraa, ihan hirveän makuista moskaa.
Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni...- 0k.
Ei9 ole mahdollista kun se maistuu hapamalta pikkuseen mutta ei missään tapauksessa kauhealta ,
SANRAISE -MEHU PAKETTI SISÄLTÄÄ .;-alaskan mustikka,vadelmaa ,siitepölyä,puolukka, aloeveera,noni mehua,viinirypelien siemenen extraktia ja viiniryp.kuorten extraxtia ,sekä yhtä viinirypälen mehua, ehkä oli jotain vielä mutta eitämä paketti voi maistua pahalle-siellä on hyvä vadelman makua myös.
Lilian - kuivasniemiv
0k. kirjoitti:
Ei9 ole mahdollista kun se maistuu hapamalta pikkuseen mutta ei missään tapauksessa kauhealta ,
SANRAISE -MEHU PAKETTI SISÄLTÄÄ .;-alaskan mustikka,vadelmaa ,siitepölyä,puolukka, aloeveera,noni mehua,viinirypelien siemenen extraktia ja viiniryp.kuorten extraxtia ,sekä yhtä viinirypälen mehua, ehkä oli jotain vielä mutta eitämä paketti voi maistua pahalle-siellä on hyvä vadelman makua myös.
Lilianjos haluatte lisätietoja niin osotteita mun sähköpostiin niin laitan tulemaan sekä tuotteista että palkkioista [email protected] . Tuotteet ovat todella erinomaisia :)
- sanraise extraxti
0k. kirjoitti:
LilianMiten ihmeessä te mehuhehkuttajat käytätte niin huonoa suomea? Ettei vain olisi Googlen käännöskone tms. asialla. Hapamalta taitavat maistua viinirypelit ei-vm-uskovaisen suussa.
- Ottakaahan selvää
Menkäähän keräämään niitä mustikoita talvella.. itse olen ollut mukana vasta vähän aikaan ja voin sanoa että onhan se ihan itsestä kiinni saako homman rullaamaan vai ei. ne jotka täällä puhuvat pyramidi huijauksesta eivät tiedä paskan vertaa Kyänin pätevöitymis järjestelmästä. ottakaa selvää ennen ku alatta päätänne aukomaan kusetuksesta. Ja tuotetteet ovat erinomaisia. Ravintolisiä
- 25
Et sitten pakastimesta ole kuullut? Tai muista tavoista säilöä marjoja? Kaupastakin löytyy mustikkaa - ja muita marjoja ja hedelmiä monessa muodossa. ja taatusti halvemmalla kuin nämä ravintolisät, jotka ovat normaalia terveellistä ja monipuolista ruokavaliota noudattaville täysin turhia. Mutta toki jokainen saa rahoillaan ja vapaa-ajallaan tehdä mitä lystää... onnea vaan valitsemallasi tiellä.
- kierrän kaukaa
Eiköhän nämä verkostomarkkinoinnit ole usein veronkiertoa, työsuhde Audeineen!
Tämä on versio vanhan ajan ketjukirjeestä, ainoastaan raha on tullut kirjeen sisälle (usein dollareina)! - aaaahhhhhahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Työsuhde Audi ? hahahahahahahahahahahahahahaa
Veronkierto ? hahahahahahahahahahahahahaha
Ketjukije ? hahahahahahahahahahahahahahaha
Dollari ? hahahahahahahahahahahaha
IDIOOTTI ( ei ? ) ( ei naurua ) - Jogin
Tietääkö kukaan paljonko noi kyani tuotteet maksavat.Olisin tosi kiitollinen jos joku vastaisi.
- noni huuhtelu
Siis tarkoitatko syvänmeren mustikoista valmistettua kyani erikoisjuomaa joka parantaa kaikki vaivat keripukista kilipukkiin ?
- hinnat löytyy
www.terveyskolmio.com
- bonnnnnnnnnnnnn
noni huuhtelu kirjoitti:
Siis tarkoitatko syvänmeren mustikoista valmistettua kyani erikoisjuomaa joka parantaa kaikki vaivat keripukista kilipukkiin ?
Mikähän ihme on "syvänmeren mustikka"?? Pohjassa viljeltyä? Meressä kelluvaa?
- deep sea blueberry
noni huuhtelu kirjoitti:
huoripukista puhumattakaan
Eikähän tämä mustikkabolemiikkikin ala olla pikkuhiljaa ohitse samoin kn buumi. Se että kyseistä marjamehua myydään terveysvaikutteisena ja lääkkeenomaisena tuotteena ilman lupaa, kertoo jo sinänsä että kyse on vain ihmisten huijaamisesta vailla totuuspohjaa. Olen odotellut tutkimustuloksia, joita Kyäni lupasi toimittaa, jo yli vuoden mutta niitä koskaan saamatta.
- Jukka_Kyäni
- Mustikas
Mina olen jounut Sunrise ja pidin tosi paljon sellesta!!!!
- ei mustikkaa
Minä olen jounut sekä merlot että cabernet sauvignon Sunrise eikä maistunut hapamelta.
- HUijaustaKutenTMaito
En ole ikinä juonut enkä juo! Sillä en usko, että sillä about 140e(?) litrahinnalla olisi niin suurta vaikutusta elämääni, että sen ihan oikeasti huomaisin ja tuntisin itseni SUPERMIEHEKSI!
http://www.youtube.com/watch?v=zpeXq0S5zi8- Kyani
Hyvä potenssihoito typpioksidi Nitro FX ja Nitro Extreme.
- Kyäni
Kyani kirjoitti:
Hyvä potenssihoito typpioksidi Nitro FX ja Nitro Extreme.
Juu on hyvä potenssihoito ja toimii myös naisilla!
- KOKOAJAN1
Kyäni kirjoitti:
Juu on hyvä potenssihoito ja toimii myös naisilla!
Sama kokemus! Vaimo, joka ei vuosiin ole enää jaksanut oikein innostua petipuuhista, ajaa meitsin nykyään aivan hulluuden partaalle! Koko ajan pitää olla makuuhuoneen puolella jyystämässä!!!
Mutta tämä ei tosin johdu mustikkamehusta vaan on erään ihan toisen VM-yhtiön "syytä" - rahaa tulee nykyään sen verran rajusti, että se saa emännän AIVAN villiksi!
Kyllä rahalla vaan saa onnea! - Veli Hopea
KOKOAJAN1 kirjoitti:
Sama kokemus! Vaimo, joka ei vuosiin ole enää jaksanut oikein innostua petipuuhista, ajaa meitsin nykyään aivan hulluuden partaalle! Koko ajan pitää olla makuuhuoneen puolella jyystämässä!!!
Mutta tämä ei tosin johdu mustikkamehusta vaan on erään ihan toisen VM-yhtiön "syytä" - rahaa tulee nykyään sen verran rajusti, että se saa emännän AIVAN villiksi!
Kyllä rahalla vaan saa onnea!Suomen Supermon?
Moi!
Menestyneet verkostoijat nyt yhteyttä tännepäin!
Tahdon tietää mikä on tämän hetken tilanne.
[email protected]- Jukka_Kyäni
- mustikan poimija.
Ei muuta kuin metsään mustikka aikaan tai jos ei huvita/jaksa itse keräillä, niin suomalaisia mustikoita voi ostaa suoraan kerääjiltä kohtuulliseen hintaan eikä tarvitse maksaa mistään ulkolaisesta ihmeliemestä.
Paljonko kyänissä muuten on mustikkaa ?
Tähän voisi vastata esim. terveyskolmion kyäni myyjä. - kkkyan
mustikan poimija. kirjoitti:
Ei muuta kuin metsään mustikka aikaan tai jos ei huvita/jaksa itse keräillä, niin suomalaisia mustikoita voi ostaa suoraan kerääjiltä kohtuulliseen hintaan eikä tarvitse maksaa mistään ulkolaisesta ihmeliemestä.
Paljonko kyänissä muuten on mustikkaa ?
Tähän voisi vastata esim. terveyskolmion kyäni myyjä.Blueberry plus 11 other superfood. Highest orac value of 36.000 (brunswick). Alaskanmustikassa on 10 kertaa enemmän antioksidantteja verrattuna suomalaiseen mustikkaan.
- kiinnostunut.
kkkyan kirjoitti:
Blueberry plus 11 other superfood. Highest orac value of 36.000 (brunswick). Alaskanmustikassa on 10 kertaa enemmän antioksidantteja verrattuna suomalaiseen mustikkaan.
--Alaskanmustikassa on 10 kertaa enemmän antioksidantteja verrattuna suomalaiseen mustikkaan. --
Mistä voimme lukea tämän mustikoiden koostumus tutkimuksen ?
- Yks kyänin käyttäjä
Alaskan mustikka käytännössä sama marja kuin oma mustikkamme (eng. bilberry, lat. Vaccinium myrtillus), joten ei välttämättä oikein pitää 10 kertaa tehokkaampana. Pensasmustikkaan tai viljeltyyn mustikkaan verrattuna varmasti enemmän antioksidantteja, koska luomu on aina luomua. Kyäni Sunrise on tehokas ja hyvin imeytyvä monivitamiinimehu, sen voin allekirjoittaa. Minkä verran mehussa on mustikkaa... No, ainakin sen verran, ettei tavallisella pesulla paitaa puhtaaksi saa, jos sattuu pussukasta roiskahtamaan. Tarkkoja määriä ei minulla ainakaan ole tiedossa...
- AlaAlaSuomi
Miks vitussa täällä jankataan jostain mustikasta? Joo sitä MYÖS on Sunrisessa. Upea tuote kaiken kaikkiaan. Illalla otetaan Sunset, MIELETÖN teho. Ja on hyvä neuvo sanoa että syökää suomalaisia mustikoita, niin todella kannattaakin tehdä.
Kyänin helmi on kuitenkin Nitro Xtreme mikä lisää typpioksidin tuotantoa, eipä ole mm potenssiongelmia sen jälkeen, myöskään NAISILLA! Kyllä vaan... Testatkaa.. Myös diabetestä ei voi saada, verensokeri pysyy tasaisena. lääkärit käyttää ja suosittelee.
Ai niin , ehkäisee myös syöpää. Että tollasia pikkujuttuja. - Kyänisqatsi
AlaAlaSuomi kirjoitti:
Miks vitussa täällä jankataan jostain mustikasta? Joo sitä MYÖS on Sunrisessa. Upea tuote kaiken kaikkiaan. Illalla otetaan Sunset, MIELETÖN teho. Ja on hyvä neuvo sanoa että syökää suomalaisia mustikoita, niin todella kannattaakin tehdä.
Kyänin helmi on kuitenkin Nitro Xtreme mikä lisää typpioksidin tuotantoa, eipä ole mm potenssiongelmia sen jälkeen, myöskään NAISILLA! Kyllä vaan... Testatkaa.. Myös diabetestä ei voi saada, verensokeri pysyy tasaisena. lääkärit käyttää ja suosittelee.
Ai niin , ehkäisee myös syöpää. Että tollasia pikkujuttuja.Naisetkin kulkevat veitikka ojossa Kyänin jäljiltä.
- mustikkaa metsästä.
AlaAlaSuomi kirjoitti:
Ai niin , ehkäisee myös syöpää. Että tollasia pikkujuttuja.--Myös diabetestä ei voi saada, verensokeri pysyy tasaisena. lääkärit käyttää ja suosittelee.
Ai niin , ehkäisee myös syöpää. Että tollasia pikkujuttuja. --
Näinkö sinulle aivopesutilaisuudessa uskoteltiin, jos sinulla on jotain tutkittua faktaa niin laita tänne muidenkin luettavaksi. - extraktia vaan
mustikkaa metsästä. kirjoitti:
--Myös diabetestä ei voi saada, verensokeri pysyy tasaisena. lääkärit käyttää ja suosittelee.
Ai niin , ehkäisee myös syöpää. Että tollasia pikkujuttuja. --
Näinkö sinulle aivopesutilaisuudessa uskoteltiin, jos sinulla on jotain tutkittua faktaa niin laita tänne muidenkin luettavaksi.Syvänmeren mustikkaa ostaisin, jos joku myisi. Ei saisi maistua hapamelta.
- innostunut
Hei vaan kaikille!!
Sain tänään Kyäni Sunrise ja NitroFX testiin olen yhden annoksen jo ottanut ja katsotaan että, toimiiko ;) Jos toimii niin kyllä se sitten on hyvä ja loistava tuote :)- kuonkokemus
Kyllä vain jätin diabetes lääkkeet Kyänin käytön jälkeen, että sellaisia pikkujuttuja.
- mustikanpoimija.
kuonkokemus kirjoitti:
Kyllä vain jätin diabetes lääkkeet Kyänin käytön jälkeen, että sellaisia pikkujuttuja.
-Kyllä vain jätin diabetes lääkkeet Kyänin käytön jälkeen, että sellaisia pikkujuttuja.-
Tokihan ne lääkkeet voi jättää vaikka ei käytttäisi mitään ihmeliemiäkään.
- Stojamow
Hei!
Mielestäni tämä on erinomainen tuote kaupunkien ihmisille jotka syövät epäsäännöllisesti ja yksipuolisesti. Metsään meno ja mustikoiden poimiminen pakkaseen Suomen metsistä on mielestäni terveellisempi vaihtoehto.
Mitä tulee diabeteslääkkeiden pois jättöön kysyisin sinulta "kuonkokemus" että mitä muuta teit? 2-tyypin diabeteksen perushoitohan toteutetaan liikunnan ja ruokavalion kautta ja lääkkeet otetaan käyttöön kun muu ei auta. - Että tämmöistä...
On kyllä varsin mielenkiintoisia kommentteja vuosien varrella tänne kertynyt. Makiat naurut sai ainakin. Itsehän olen omassa lähipiirissä sekä omakohtasen kokemuksen kautta kyänin terveysvaikutukset käytännössä saanut todistaa siten, että muita muutoksia elämäntapoihin ei nimen omaan siinä hetkessä ole tehty, ainoastaan terveyskolmio kokeiluun. Kuka minut omasta lähipiiristäni tuntee, myös tietää, etten kevyin perustein lähde mihinkään mukaan saati usko tuotteisiin tai niiden tehoon puheiden perusteella. Kysehän terveyskolmiossa on ravinteiden saannin täydentämisestä. Ja oman käytännön sekä lukemalla opitun tiedon pohjalta tiedän ja uskallan hyvin vahvasti allekirjoittaa, että monen sairauden taustalla, oireita hankaloittavana tekijänä on huono ravitsemus/huono ravinnon laatu (johon vaikuttavat useatkin tekijät!) Minun neuvo on yleisellä tasolla kaikille, jotka tunnistaa ittessään "perusnegatiivisen asioihin suhtautujan ilman mitään käsiteltävään asiaan liittyvää faktaa" , että ennen kuin todella nolaat itsesi ja huutelet asiattomia asiasta, johon et ole sekuntiakaan käyttänyt perehtyäksesi paremmin saati nähnyt vaivaa lukea asioista -> ole ennemmin hiljaa tai ota selvää asiallisista lähteistä. Säästyt itsesi nolaamiselta julkisesti (nimimerkin suojissa) tietämättömyytesi tai paremminkin "know it all" asenteesi takia. Ravitsemustieteen kirja on mm. ihan hyvä ja kevyt täydentävä iltalukeminen juuri sinulle monien muiden teosten ja tutkimusten ohessa! Ja todellakaan kaikki verkostomarkkinoinnit ei ole huonoja. Mutta onnea matkaan sinulle, joka jäät kultajunasta. Millään alalla ei rahaa/tuloja tehdä ilman työtä! Jos on yhtään perehtynyt Kyänin markkinointimenetelmiin, ymmärtää kyllä, miksi tässä on tähtituotteen lisäksi myös loistava bisnes taustalla kenelle vain positiiviselle ihmiselle työstettäväksi! Eikä ole pakko lähteä edes verkostoitumaan, jos ei niin halua ja silti jää plussalle! Suosittelen tutustumaan tarkemmin, jotta ei tarvitse tukehtua myöhemmin omaan ylimielisyyteensä.
- HUH SENT"ÄÄÄÄ"N
Mutta kerro nyt kuitenkin, jos satut tietämään - miksi tuolla yhtiöllä on noin typerä nimi...?
- Johnkyäni
HUH SENT"ÄÄÄÄ"N kirjoitti:
Mutta kerro nyt kuitenkin, jos satut tietämään - miksi tuolla yhtiöllä on noin typerä nimi...?
Etkö tiedä mitä kyäni tarkoittaa?
- ...
Ja tarkennuksena Kyänin tuotteet eivät millään muotoa ole lääkkeitä -> Ravintolisä -> luetaan ruoaksi (mistä myös ruoka ALV kertoo!) Tarkoitettu täydentämään puutteellista ravinnon saantia, normaalia ruokavaliota korvaamatta! Ja todellakaan ei kaupata lääkkeenä. Totuushan on se, että Ruokavalio, josta saat oikeasti sen kaiken ravitsemuksen, jolla varmistat kehon normaalin toiminnan kaikin puolin, varmistaa sinulle paremman kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin! Voitko todella, todella 100 %:lla varmuudella ja rehellisesti todeta, että saat kaikki tarvittavat ravintoaineet? Oman kokemuksen perusteella uskallan väittää, että suurin osa ihmisistä ei todellakaan saa. Ja tämäntyyppisissä tilanteissa näkyy terveyskolmion vaikutus ravintolisän muodossa positiivisina kokemuksina hyvinvoinnissa eri tavoin. Kertaan -> lukekaa hyvät ihmiset asioista!
- Pelkkää rahastusta
Ostakaa/kerätkää ihan oikeita mustikoita, paljon halvempia ja terveellisempiä.
Mitään kalliita ihmelitkuja ei tarvita.
- ...
"Ihmelitkuja"... no just, sehän sen tarkoitus tietenki on.....hohhoijjaa näitä hienoja, hienoja kommentteja. Ja todellakin kannatan suomalaisen mustikan pitämistä ruokavaliossa! Kyänista huolimatta! Niin itsekin teen ja käyn kyllä mustikassa.
- ylälinjalle rahnua.
--Ja todellakin kannatan suomalaisen mustikan pitämistä ruokavaliossa! Kyänista huolimatta! Niin itsekin teen ja käyn kyllä mustikassa. --
niin ja mihinkäs sinä sitä kyäniä sitten tarvitset ?- eipäs petetä
Voi teitä höplästä vedettäviä,uskoo ken tahtoo.Niinhän Nilsiän Sheikki kauppas kanssa ihme lääkettä ruskeissa pienissä lasipulloissa.Kierteli ympäri Suomen 80-90luvun alussa,jos muistatte?Sheikille kävi vaan kävi köpelösti,tuli poliisitutkinta ja häkki heilahti.Hän myi jäteöljyä,ihmiset uskoivat parantavaan vaikutukseen vaikka sairastuivat.Mustikasta ei sairastu,mutta kuka hölmö maksaa liikahintaa?.Luonnossa on mustikat,kaupoissa jos mitä hedelmää.Tehosekoittimeen kaikki,ja juo päivittäin,ihan sama.Luontaistuote kaupat myyvät juotavaa aloeveraa.Että höpö,höpö älkää uskoko näihin verkostomarkkinointi huiauksiin,säästäkää rahanne.
- huppa
Vähämielisille tiedoksi, että Kyänin sopimuksessa nimenomaan kielletään mainostaminen millään muilla terveysväitteillä kuin niillä, jotka on tutkittu ja todettu toimiviksi. Linkit niihin tutkimuksiin ja tutkijoihin löytyy sivuilta.
Kyseessä on yksinkertaisesti hiton hyvä ravintolisäyhdiste, jolla varsinkin väsynyt toimistotyöläinen, huonosti syövä keikkalainen tai muuten vajaata ravinnesettiä saava ihminen saa täydennettyä kehon tarpeita. Joku toinen voi olla yhtä hyvä tai parempi, mutta ei ole mulle tullut vastaan. Mikä ei sinänsä muuttaisi sitä tosiasiaa, että kyseessä on edelleen hyvä tuote.
Hintakin on halpa ravinnesisältöä katsellen, vertaa vaikka siten että haet apteekista tai muualta vastaavan nipun mitä esimerkiksi sunrisepussi tarjoaa.
Wanna try? http://tnousiainen.kyani.net
30 päivää ja rahat takaisin-takuu. Siinäpä ahdistuneille tilaisuus kokeilla ilman riskiä. ;)- höh ?
Ei minulla ole mitään puutostilaa joten miksi söisin tuollaista ravintolisää ?
D-vitamiini riittää ja mustikoita on pakkasessa. - Tikanpoika_Jan
Näyttää nämäkin "loistavan" bisneksen toimijat hävinneet pois kun ei enää löydy tuolla nimellä myyjää. Mutta tämänhän me jo tiesimmekin...
- FaktaTieto
Nii miten menee kyänil? XD selvä pyramiidi huijaus paska..hahaha.. Vittu tyhmii näköjää riittää.. Omistajat on Mormonei ja väittää että on ollu yrityksiä jolla monen sadan miljoonan liikevaihto mut näist yrityksist ei löydy mitää tietoo...
- ukk54
Varokaa vaan ostamasta tätä, joltakin myyjä-
ltä. Minä erehdyin, ja sitten alkoikin pakkomyynti. Pakettia yritettiin väkisin tuoda, en ottanut vastaan. Mutta siitä alkoikin oikea show. Minun pitäisi maksaa lähetyskulut tuotteesta jota en ole ikinä tilannut!! jos yrität soittaa, puhelusi menee ulkomaille ja siellä puhutaan vain englantia. Täyttä huijausta. VAROKAA!!!!!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072745Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212290Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021876- 1141610
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1671324Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2801149- 711024
- 801014
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha179936