Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. Hei

    Tälläisessa tilanteessa yleensä luullaan ongelmaa koiran tai toisten ihmisten syyksi.Mutta itse olet nyt syyllinen tähän.Koirasi vaistoaa energiasi ja käyttäytyy sen mukaan koska pelkäävä,epätasapainoinen ihminen ei voi olla koiransa johtaja joten siksi koira onkin ottanut vallan johtajana kun sinusta ei ole siihen.Suosittelen suuresti että otat äkkiä johtajuutesi takaisin olipa koira mitä mieltä tahansa siitä sillä siksi koirasi on tasapainoton koska joutuu olemaan johtaja pelkääjälle.Kehotan sinua lukemaan ajatuksen kanssa Cesar Millianin kirjoja jotta ymmärrät enemmän koiraasi.
    Koiriin ja niiden ongelmiin perustunut Eläintenhoitaja Pohjois-Pohjanmaalta