Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
qmax42
profiilit
qmax42
qmax42
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+on+erittäin+tärkeä+ja+ihana++vastausketju.+Monesti+olen+ajatellut+tuolla+kulkiessani,+että+ois+aivan+mahtatavaa+löytää+sellainen+kumppani,+nainen,+joka+tykkäis+esim+seuraavasta:
Sulla+on+kivan+näkönen+mekko+päällä+ja+tulet++firman+johtajalle+esittäämään+arviotasi+tulevasta+kehityksestä.++Minä+tutkin+sun+papereita,+ja+ne+ei+mun+mielestä+näytä+hyviltä.
Vähän+siinä+mutristelen,+mutta+sitte+lepyn+,+että+voisko+neiti+tulla+tähän+mun+polville+,
niin+taputtelisin+.
No,+neiti+vähän+ujostelee+mutta+tulee+kuitenkin,+ihana+pullea+peppu+on+siinä.
Johtajan+iso+lämmin+käsi+vähän+ensin+hyväilee+neitokaisen+peppua+ja+sitten+läimäisee.
Ja+toisen+kerran+,+ja+vielä+...++,+ja+sitten+nostaa+mekkoa+,+että+ihanat+pullukat+pakarat+sieltä+näkyy...
24.07.2020 00:47
Voi veli hyvä, elä ikimaailmassa tuollaisen naisen kans ala elämään.
Jos rakastat, tiedän, että sattuu vähän aikaa ( kuukausia) , mutta kyllä se siitä.
Varmasti löydät paremman.
07.10.2011 23:39
Eipä voi muuta sanoa, kun voi herranjestas sentään. Siis voiko tosiaan olla olemassa niin tyhmiä naisia, että alistuvat tuollaiseen väkivaltaan ???
Siis vaihtoehtojahan on tasan kaksi : joko he todella nauttivat siitä lyömisestä ja haukkumisesta , alistamisesta , tai sitten ovat niin tyhmiä, etteivät älyä mitään ulospääsyä tilanteesta.
Hakeutukaa hoitoon ja nopeasti, varsinkin jos on lapsia.
Jos ei ole lapsia, nauttikaa - mutta älkää märiskö näillä palstoilla.
07.10.2011 23:24
1 / 1