Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
qmax42
qmax42
qmax42
Liittynyt 14v sitten
0
aloitusta ·
7
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi etta sulla on tosi kiva "fetissi", kylla ois niin mukavaa ja kiihottavaa hyvailla sun pehmeaa pullukkaa masua
08.07.2025 23:23
Wautsi, tosi hyvalta kuulostaa, oot varmaan upea uhkea
05.05.2025 15:59
Kyllä on tosi kiihottavaa ottaa sinut polvieni päälle. Sinulla on nailonsukat , liivit ja hame.
Pullukka peppusi on siinä sylissäni, ensin hyväilen pyöreitä pehmeitä pakaroita ja sitten läimäyttelen kämmenellä, peppusi alkaa kohta punoittaa...
01.06.2024 19:17
Ihana seksikäs pullukka, Just nainen mun makuuni
16.01.2024 00:37
Tämä+on+erittäin+tärkeä+ja+ihana++vastausketju.+Monesti+olen+ajatellut+tuolla+kulkiessani,+että+ois+aivan+mahtatavaa+löytää+sellainen+kumppani,+nainen,+joka+tykkäis+esim+seuraavasta:
Sulla+on+kivan+näkönen+mekko+päällä+ja+tulet++firman+johtajalle+esittäämään+arviotasi+tulevasta+kehityksestä.++Minä+tutkin+sun+papereita,+ja+ne+ei+mun+mielestä+näytä+hyviltä.
Vähän+siinä+mutristelen,+mutta+sitte+lepyn+,+että+voisko+neiti+tulla+tähän+mun+polville+,
niin+taputtelisin+.
No,+neiti+vähän+ujostelee+mutta+tulee+kuitenkin,+ihana+pullea+peppu+on+siinä.
Johtajan+iso+lämmin+käsi+vähän+ensin+hyväilee+neitokaisen+peppua+ja+sitten+läimäisee.
Ja+toisen+kerran+,+ja+vielä+...++,+ja+sitten+nostaa+mekkoa+,+että+ihanat+pullukat+pakarat+sieltä+näkyy...
24.07.2020 00:47
Voi veli hyvä, elä ikimaailmassa tuollaisen naisen kans ala elämään.
Jos rakastat, tiedän, että sattuu vähän aikaa ( kuukausia) , mutta kyllä se siitä.
Varmasti löydät paremman.
07.10.2011 23:39
Eipä voi muuta sanoa, kun voi herranjestas sentään. Siis voiko tosiaan olla olemassa niin tyhmiä naisia, että alistuvat tuollaiseen väkivaltaan ???
Siis vaihtoehtojahan on tasan kaksi : joko he todella nauttivat siitä lyömisestä ja haukkumisesta , alistamisesta , tai sitten ovat niin tyhmiä, etteivät älyä mitään ulospääsyä tilanteesta.
Hakeutukaa hoitoon ja nopeasti, varsinkin jos on lapsia.
Jos ei ole lapsia, nauttikaa - mutta älkää märiskö näillä palstoilla.
07.10.2011 23:24
1 / 1