Navan ja vatsan koskettelu on ainut asia joka saa minut kiihottumaan. Mitkään pillun hieromiset ei tunnu yhtään miltään, mutta kun miehen käsi alkaa vaeltamaan vatsallani niin pillu alkaa samantien kostua.
Seksielämä on ollut vähän kuivaa koska miehet ovat aina yrittäneet sillä normaalilla tavalla saada mut kiihottumaan, hieronut pillua, tissejä, suudellut sieltä ja täältä, mutta ei mitään iloa ja kun minä jostain syystä häpeän kertoa mistä kiihotun! En tiedä miksi?! Olisi paljon helpompaa jos vaan sanoisin suoraan mistä pidän, mut häpeä ottaa aina vallan.
Mulla on ollu ihan pienestä asti vatsan alue se juttu josta saan ihan hurjat kiksit!
Siksi en ymmärrä miksi se hävettää niin paljon samaa aikaan, en esimerkiksi voi pitää paitoja joiden alta vatsa näkyy. Mutta jos mulla olisi mies niin kotioloissa siinä ei ole mitään ongelmaa että hän nostelisi paitaani, katsoisi ja hieroisi mahaani. Ahhh...
Napafetissi
14
1753
Vastaukset
- bellyfan
Kuulostaa aika mielenkiintoiselta! Ootko ihan normaalipainoinen tai laiha, pullea?
- bellyfan
PetGirl kirjoitti:
Normaalipainoinen olen, 168/62.
-Aloittaja-ihan kiva. Miten suhun saisi yhteyttä?
- Anonyymi
PetGirl kirjoitti:
Normaalipainoinen olen, 168/62.
-Aloittaja-Saisko suhun jotenkin yhteyttä? :)
- suutelisin
Itse pidän naisen vatsan ja navan seudusta tosi paljon. Pidän navan suutelusta, josta sitten siirryn jossain vaiheessa "hoitelemaan" pillun seutua suulani. Kiihottava ajatus tämä sinun napafetissi, allekirjoitan saman kiinnostuksen kohteen täysin.
- Anonyymi
Tämähän oli mielenkiintoinen avaus. Onko aloittajalla vielä sama tilanne vai kehitystä tapahtunut uskalluksen suhteen?
- Anonyymi
Tälle nostoa!
- Anonyymi
Olen aloittaja.
Sama tilanne edelleen. Nyt olen vain pulskistunut niin se harmittaa kun häpeän nyt vatsani kokoa, mutta edelleen kiihotun kyllä...- Anonyymi
Haluaisitko olla yhteydessä? :3
- Anonyymi
Olis kiva vaihdella ajatuksia aloittajan kanssa jossain. 🤭
Voi etta sulla on tosi kiva "fetissi", kylla ois niin mukavaa ja kiihottavaa hyvailla sun pehmeaa pullukkaa masua
- Anonyymi
Itsellä sama kiinnostus napaan ja vatsaan :) kuinka sinuun saisi yhteyttä?
- Anonyymi
Mulla on napafetissin lisäksi myöskin kutitusfetissi. Olisi myös kiva kutitella jotain navasta tosi herkästi kutiavaa naista. :)
- Anonyymi
Naisen vatsa ja napa on mun mielestä pillun ohella seksikkäintä naisen vartalossa. On kiihottavaa katsoa naisen ratsastaessa mun päällä vatsan alueen liikettä ja napaa. Ja vielä jos sattuu olemaan joku seksikäs napakoru niin vielä parempi. Esileikkinä voisin suudella ja hieroa sun napaa ja vatsaa vaikka kuinka kauan. Ja pilluusi laukeamiseni jälkeen jatkaisin vatsasi hyväilyä vielä pitkään...
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1281781Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2521504Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31486Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2541295Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin261175- 53846
- 56771
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16727Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39683Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44678