ettänäin.

naiset.. vai ?..

tässä juuri äsken lueskelin näitä kaiken maailman kirjoituksia.. ajattelin sittemmin kirjotella tänne.. elikkäs.. tutustuin kolmisen vuotta sitten yhteen mukavaan ja ihanaan naiseen johon rakastuin täydeltä sydämeltä. meillä meni ihan mukavasti, pieniä kiistoja ja vähän suurempia riitoja, mutta kumpikaan ei pettänyt toista, kummatkin kävivät töissä.. sitten kosin häntä normaali suomalais miehen tyylillä. oltiin kihloissa pari vuotta. muutettiin yhteiseen asuntoon. ja kaikki meni tosi hyvin kunnes sain tosi rankan työn jossa vaadittiin tosi paljon fyysistä kuntoa. En oikein jaksanut enään lähteä keskustaan shoppailemaan vaatteita sun muuta.. tein kyllä ruokaa kotona ja autoin siivoamaan.. mutta sitten yhtäkkiä avopuolisosta tuli kärttyisä ja valitti koko ajan joka helvetin asiasta, jos esimerkiksi vahingossa tippui haarukka niin tuli hirveä huuto.. en ymmärtänyt asiaa.. mutta tämä jatkui monta monta viikkoa kunnes tajusin että, avopuoliso on jutellu hänen lapsuuden toverilleen kaiken maailman jutut meidän suhteesta.. tuli vähän sellainen olo että..... MIKSI?.... siitä sitten kaikki lähti liikkeelle.. itse en niinkään enään jaksa _/ tahdo lähteä baariin niin hän sitten lähti lähes joka viikonloppu baariin, eihän mun tarvinnut pelätä sitä ettei se tule kotia.. koska se aina tuli kotia humalassa tietenkin.. ja niin asiaan.. sitten yks kaunis päivä avopuoliso sanoikin että " tuli tässä mieleen että se mun lapsuuden kaveri niin sano että se rakastaa mua, en tiedä mitä pitäisi tehdä " ja siitä heti tiesin että se ei TODELLAKAAN ottanut todesta koko kihlausta vaikka itse olin antanut koko sydämen hänelle.. sitten pari kuukautta myöhemmin lähdin armeijaa suorttamaan.. JA sinä päivänä... viestitin junassa sille kun ei oikein voinut puhua kunnolla puhelimessa.. viestit rupes olemaan sellaista luokkaa että se ei halunnut enään minua elämäänsä.. sitten vain kysyin " No haluatko puolitutun vai sen jonka tunnet läpikotoisin.. se sitten vastas siihen että " en oikein tiedä"... odottelin paripäivää armeijassa sen vastausta sitten soitin sille että niin kumman haluat että minut vai sen toisen, se vastas siihen että "otan sen toisen mielummin koska sä et halua ikinä lähteä kaupunkiin"..... (kävin töissä että saan maksettua laskut, hinnalla millä hyvänsä) kuulostaa vähän lapselliselta mutta aikuinen nainen.. minkäs sille mahtanee.. tässä muutamia päiviä sitten tuli viestiä että haluisinko mä sen takaisin jos niitten suhde ei etene?... MITÄ minun pitäisi tehdä ?... rakastan naista yhä mutta en luota enään häneen että jos hän tekee samanlailla myöhemmin.. Koittakaa auttaa avutonta ja rakastunutta miestä

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfshdfhsdf

      Aika kakara sun eukkos. Jos sille joku shoppailu ja bilettäminen on tärkeempi kuin kotona oleminen niin dumppaa nyt vittu tuollainen pinnallinen pissis helvettiin.

    • Totuudenlaukoja 3

      Dumppaa se pissis. Vaikuttaa todella keskenkasvuiselta muijalta.

      " haluisinko mä sen takaisin jos niitten suhde ei etene?"...juuri näin. Pissis, mikä pissis.

    • 2342432

      et kuulosta itsekään siltä että olisit valmis suhteeseen, parasta olisi erota.

    • 19

      Muija mäkeen vaan. Sehän on polkenut sen kaverinsa kanssa jo ties kuinka kauan.
      Vaikka ottaisitkin takaisin, niin miltä tahansa shoppailureisulta voisi taas hypätä
      vieraaseen sänkyyn.

      Tuommoinen löyhäperä joutaa kiertopalkinnoksi paikalliseen keskikaljakuppilaan.

    • Teidämitätässäneuvom

      Me muijat vaan joskus jahkaillaan. Onneksi on tässä vaiheessa mahdollisuus pomppia, kun ei ole lapsiakaan. Minä kyllä sinuna ottaisin keskustelutuokion selvinpäin ja menisin takaisin. Rakkaus kun tuppaa jäädä vaivaamaan. Kerää voimia, elä suhde loppuun tai voihan se jatkua, kesken ei kannata jätttää. Varaudu siihen että suhde voi loppua, kyllä kestät, vaikka vaatii asennetta.

    • Voi veli hyvä, elä ikimaailmassa tuollaisen naisen kans ala elämään.
      Jos rakastat, tiedän, että sattuu vähän aikaa ( kuukausia) , mutta kyllä se siitä.
      Varmasti löydät paremman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      177
      3938
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      113
      2569
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2204
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2165
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1869
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1351
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1322
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe