Löytyykö täältä bbw/ssbbw naisia
Bbw/ssbbw naiset
23
1782
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy!! 158cm +100kg 30 vuotias. Iso pyöreä kroppa jossa muodot kohdillaan🤭
- Anonyymi
Kuulostais aika hyvältä. Voisko sun kanssa jutella lisää jossain? 🤭
Miten sun sais yhteyden
- Anonyymi
Mulla on Kik? Mikä sun?:)
- Anonyymi
Jahhaahahahhahahaa
- Anonyymi
Miehiä joita kiinnostaa bbw! Laittakaa Kik, ois kiva jutella!
- Anonyymi
Ois kiva jos mies ois myös iso kokoinen! Daddy ja siitäkin pikkusen isompi nallekarhu🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois kiva jos mies ois myös iso kokoinen! Daddy ja siitäkin pikkusen isompi nallekarhu🤭
Lisäät vaa ekan niin sellainen löytyy. 🤗
- Anonyymi
Sulla ei Kik toimi?
65v+ pyöreä nainen..kiihottais kyllä..p-häme
- Anonyymi00027
Löytyyhän meitä. Kunpa löytyisikin miehekkään kokoinen mies joka kainaloonsa koppaisi ja hyvänä pitäisi.
- Anonyymi00028
Missäspäin mahdat olla?
- Anonyymi00029
Löytyy, mistäpäin tuollainen nainen on?
- Anonyymi00030
Isot naiset ovat jotain ihan mahtavan upeaa joka saa ainakin itseni kiihoittumaan todella kovasti. Naiselliset muodot tulevat esille ja isommilla naisilla kasvonpiirteet ovat paljon kauniimmat kuin hoikemmilla. Aiemmin häpesin vuosia fantasiaani bbw naisista.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222758Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101862Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521735Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971653Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121147