Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7

1. Tuttu tunne.

Olen itse ihan hyvässä duunissa..lapset lähteneet jo pesästä, yh,jakso päättynyt vuosi sitten
    Nyt kun on aikaa itselle on herännyt kysymys ihmisen(lajin) itsekkyydestä.
    Kaikki toimita pyörii jollain tavalla velvollisuuksein,rahan ja aineellisen ympärillä, mietin mitä muuta kosmoksessa on ,olenkin aloittanut tähti harrastuksen, en koskaan ole ollur urheilun,moottoreiden jne perään vaikka mies olenkin.
    henkinen kasvu on ollut elämän läpi teemana ja se taitaakin olla ainut asia miksi täällä viitsii kuljeskella.
    Toki sinkkuna odottais sitä kohtaamista ei niinkään seksin takia vaan ihmisen jonka kanssa jakais elämää ja kokemuksia.
    Tuntuukin väärältä et nyt kun olis aikaa tehdä kaikkea mahdollisuukisen rajoissa, törmääkin,ihmisten itsekkyyteen,,tuntuu ettei mene tasan onnen lahjat toki meillä jokaisella on olllut ja on haasteemme,kasvaaksemme johonkin jota emme itsekkään tiedosta, ollessamme kiinni mallisessa.
    talous huolet,sairaudet jne on riesanamme ja vain siksi et meistä tulisi jotain,,kuka kertoisi mitä??

Personanan olen hauska,seurallinen,toiset huomioon ottava,työssä esimies asemassa ja kuitenkin jotenkin en tiedä miksi sellainen ettei kaveri suhteita synny,varsinkaan miesten kesken,,ja jos syntyy(kuten kaksi onkin) niin keskustelut on lapsiin liittyviä,,henkiseen kasvuun, luontoon ja meitä ympäröiviin asioihin.

En silti anna periksi,koska ei elämän tarkoitus ole perustua asemaan ,arvostukseen,hyväksyntään,pärjäämiseen vaan olisiko siihen että olemme vaan lajina olemassa ja onnettomat kuvittelemme olevamme maailman herroja,,kenellä se sit onkin minkäkin kokoinen.

Tässä muutama ajtus,saa vastailla:)