Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Tuolla asenteella ei kukaan voisi tehdä lapsia tähän maailmaan. Joka kerta on mahdollisuus, että jotain menee vikaan tai synnytyksessä voi tulla hapen puutetta joka voi aiheuttaa vammaisuutta. Jos luitte viestin oikein niin ymmärtäisitte ettei minulla ole tarkoitus tieten tahtoen saattaa vammaistalasta tähän maailmaan. Minähän kirjoitin, että käytän mahdollisuuteni mennä tutkimuksiin ja sekin on päätetty, että jos jotain vikaa on niin teen abortin. Minun kromosomit on tutkittu ensimmäisen lapsen jälkeen ja ne on todettu hyviksi. Moniko odottava äiti voi sanoa samaa. Ja jos luitte viestin niin huomasitte, että ensimmäisen lapseni kehitysvammaisuus periytyi isänsä puolelta, koska hänellä oli kromosomeissa translokaatio.( jota ei voitu tietää etukäteen.) Nyt tällä syntyvällä lapsella on eri isä joten tämä translokaatio ei voi vaikuttaa tämän lapsen kohdalla, sen verran minä ainakin olen oppinut biologiantunneilla. Kuka voi sanoa etukäteen, että hänen lapsestaan tulee terve ja laadukas yhteiskunnan kansalainen.