Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheUrbanLegends
profiilit
TheUrbanLegends
TheUrbanLegends
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7496
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä sinä kuvittelet minun tässä yrittävän todistaa? Enkö jo kertonut varsin selvästi, että en viitsi kaivella noita esiin. Lue ihan rauhassa juorupalstaa juuri niin paljon kuin haluat ja usko kritiikittä, jos se hyvältä tuntuu. Ei se ole keltään muulta pois.
05.05.2016 12:57
Viestissäsi ei ollut muuta minua kiinnostavaa kuin tuo, joten kysyin siitä. En myöskään ole erityisen kiinnostunut sinun kuvitelmistasi minuun, tuntemattomaan, liittyen. Nämä kun menevät aina niin samalla kaavalla. Keksitään jotain omasta päästä paljastaen omaa ajatusmaailmaa ja sitten paheksutaan sitä, mitä on kuviteltu toisen ajattelevan. Jos sinulla ei ole vastausta siihen, miten määrittelet suvakin, niin asia lienee loppunkäsitelty tältä erää.
05.05.2016 12:55
Mitä tuo suvakki on nykyään tarkoittavinaan? Alkuperäisenä haukkumasanana sen piti olla suvaitsevainen vajakki, mutta nyt suvakki tuntuu olevan kaikkea muuta kuin suvaitsevainen. Tässäkin taas suvakki on olevinaan henkilö, joka ei suvaitse sananvapautta. Jotenkin menettää merkityksensä koko sana, kun se tarkoitta ihan mitä sattuu. Ilmeisesti se on nykyään vain epämääräinen nimittely, jonka tarkoitus on osoittaa, että kohde on jotenkin väärässä milloin missäkin asiassa. Mene tiedä.
05.05.2016 12:39
Minulle kelpaa mieluummin tämä Suomen malli kuin sensuuri ja sananvapaudesta luopuminen. Mitä tekemistä rasismilla on isänmaallisuuden kanssa? Suomen lait eivät pohjaudu rasismiin ja rasismi onkin Suomessa hyvin epäisänmaallista.
05.05.2016 12:32
Mistä sait päähäsi, että haluaisin estää? Sehän kuuluu sananvapauteen, että saa kenenkään ennalta estämättä kertoa mielipiteensä. Kuka tahansa voi tosiaan julkaista mitä tahansa. Sitten niistä julkaisuistaan voi joutua vastuuseen. Näin tämä homma toimii, netissä ja muualla.
05.05.2016 12:30
En kuulu MV-juorupalstan kohderyhmään enkä lukijakuntaan. Olen kuitenkin ajankuluksi sieltä muutaman jutun katsellut, mutta en vielä ole törmännyt sellaiseen, johon ei sisältyisi valehtelua. Tietysti se vaatii sen pienen vaivan, että ei usko sokeasti vaan tarkistaa. Ehkä moni ei viitsi sitä tehdä, jos kuvittelee tuon juorusivuston olevan rehellinen eikä tosissaan ole huomannut siellä valheita.
Olen niitä valheita tuonut tälläkin palstalla esiin. Moni muukin on erinäisissä julkaisuissa. En viitsi enää kaivella noita esiin, sillä MV:n rehellisyyteen uskovan on täytynyt ihan tietoisesti sulkea silmänsä. Ei sellainen muuten läpi menisi.
05.05.2016 12:27
En nyt lähde erittelemään, mitä valheita joku kuviteltu henkilö keksisi. Kysymys kuului, että olisko herjaamisen ja valehtelun uhrina edelleen sitä mieltä, että tekijän ei tarvitse joutua vastuuseen.
05.05.2016 12:22
Moni on kanssasi toista mieltä ja siksi ovat rikosilmoituksia tehneet.
05.05.2016 12:09
Olisitko samaa mieltä, jos joku käyttäisi rajatonta sananvapautta sinua vastaan? Kertoisi sinusta nimellä ja kuvalla varustettuina tökeröitä valheita pilatakseen maineesi ja elämäsi. Olisitko vain iloinen, että hyvähän se on kun osaa luovasti käyttää sananvapautta, vai haluaisitko mahdollisesti herjaajan ja maineesi pilaajan vastuuseen?
Ei se ole sananvapauden uudelleenmäärittelyä, että sanoistan voi joutua vastuuseen.
05.05.2016 12:07
Kerro ihmeessä, mistä asiasta minun 'kuuluisi olla linnassa'. Keitä arvelet minun 'suvakkitoverieni' olevan?
05.05.2016 09:51
Kyllä MV ja Ilja saavat ihan rauhassa olla olemassa. Kirjoitellakin saa. Valehtelusta ja herjaamisesta joutuu kuitenkin vastuuseen. Tällaista tämä Suomessa on, vaikka miten yrittäisi uhriutua vainotuksi.
05.05.2016 05:27
Kun avoimia työpaikkoja on vain pieni määrä suhteessa työttömiin työnhakijoihin, on tämä työttömien jatkuva syyllistäminen naurettavaa. Eipä taida sitä paskan lapiointiakaan olla monessa paikkaa tarjolla.
02.05.2016 21:13
Näinhän se menee. Vaikka miten olisi kutkuttavaa kuvitella mystistä murhasarjaa, niin tahtoo se tavan elämä olla vähän arkisempaa. Onneksi. Ihmisiä nyt ihan oikeasti kuolee. Oman käden kautta, sairauskohtauksien ja tapaturmien kautta jne. Tänä vuonna, viime vuonna, sitä ennen ja ensi vuonnakin.
Kuolinsyitä tilastoidaan, jos jotakuta kiinnostaa.
http://www.stat.fi/til/ksyyt/2014/ksyyt_2014_2015-12-30_tie_001_fi.html
01.05.2016 20:55
Miksi se juuri nyt on erikoista?
01.05.2016 20:49
Juu kertoihan hän kaikenlaista. Jos hänet on irtisanottu ja palkattu maahanmuuttaja tilalle, on toimittu laittomasti ja hän on varmaan jo liittonsa avulla asian riitauttanut. Jos koulusta on potkittu pois, jotta saadaan tilaa maahanmuuttajalle, on jälleen toimittu laittomasti. Jne.
Maahanmuuttajista moni on maksanut latia jos toistakin. Moni taas ei. Ei heitäkään voi niputtaa yhteen nippuun. Jotkut tulevat töiden perässä, jotkut turvapaikan, jotkut perheen jne. Aloittajan osalta olennaista on, mitä hän itse on maksanut - ei se, mitä joku muu. Jos tukien varassa on elänyt, niin tuskin on saanut maksettua yhteiskunnan satsausta itseensä.
01.05.2016 09:37
Noin voi valittaa vain yhteiskunnan varoilla kasvatettu, koulutettu ja huollettu uhriparka. Ei riitä, että veropotista maksetaan lisäksi terveydenhuoltokin lähes kokonaan ja sosiaalitukia jos jonkinmoista. Ei riitä sekään, että yksikään maahanmuuttaja ei ole kotia, työtä, opiskelupaikkaa tai niitä tukiakaan vienyt pois - edelleen keski- ja suurituloiset jatkavat tukien ja ja muiden etujen kustantamista.
Jotenkin kuitenkin kaikki kohtalon kolhut ovat maahanmuuttajien syytä. Yhteiskunta, joka jatkaa huolehtimistaan, on kääntynyt mielessä viholliseksi, joka yrittääkin oikein tuhota kansalaisensa. Näin ei tarvitse tuntea kiitollisuutta kaikesta saamastaan eikä ottaa mistään itse vastuuta saati tehdä mitään, kun kaikki on muiden syytä.
01.05.2016 09:09
Julkisuuteen kerrotaan vain pieni osa raiskauksista. Ihan samoin kuin raiskaukset eivät missään vaiheessa olleet paussilla, vaikka jotkut kieli pitkällä odottivat, milloin raiskaukset 'alkavat' taas, on turha myöskään kuvitella, että vappuna ei ketään olisi raiskattu vain siksi, että lehdet eivät ole asialla mässäilleet.
Raiskauksia tuli poliisin tietoon tammi-maaliskuussa 247. Saman verran kuin viime vuonnakin. Vajaa kolme päivässä. Lapsen seksuaalisia hyväksikäyttöjä on vielä enemmän. Vajaa neljä päivässä.
01.05.2016 08:56
Tasa-arvon eteen on paljon työtä tehtävänä. On hyvä, että yhä useampi asiaan vähitellen heräilee. Ohitan nyt nuo saamattomat 'jonkun pitää roudata minulle naisia' -kommentit, sillä aloituksessa on asiaakin. Moni onkin herännyt jo aiemmin toimimaan tasa-arvokysymyksissä miesten näkökulmasta; aktiivista työtä tehdään jatkuvasti.
Asiasta kiinnostuneille voisi mainita esimerkikis Miessakit ry:n, Miesten tasa-arvo ry:n ja Miesjärjestöjen keskusliiton. Ei kun toimimaan vain. Ihan itse.
http://www.miesjarjestojenkeskusliitto.fi/
30.04.2016 14:42
Kyseessä ei ole mikään lehti, vaan juorusivusto. Toimiihan se eräänlaisena tosi matalan riman älykkyystestinä. Herjauksista, valehtelusta ja juttuvarkauksista jne. tunnettu roskasivusto on toki kirvoittanut rikosilmoituksiakin. Eihän ihmisten kaikkea tarvitse sietää.
Minun puolestani saa ihan vapaasti jatkaa toimintaansa, jos opettelee tekemään sen lain puitteissa. Toistaiseksi ei tosin vaikuta siltä, että Suomen lait paljon kiinnostaisivat - olennaisempaa on maustaa jutut joitakin viehättäviksi meheviksi juoruiksi. Niihin uskovat ovat valmiita uskomaan ihan mitä tahansa muutenkin tarkistamatta ja nolaavat itsensä kerta toisensa jälkeen vielä jakamalla noita juttuja. Normaaliälyisille sivusto toiminee lähinnä huumorin lähteenä.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ilja-janitski-ylelle-minuun-ei-olla-oltu-yhteydessa-rikostutkinnoista/5725216
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi-on-aloittanut-esitutkinnan-mv-lehden-toiminnasta/5764490 (Tässä jutussa on virheellinen otsikko, sillä poliisi vasta selvittelee, onko esitutkinnan aloittaminen aiheellista)
http://www.vasenkaista.fi/2016/02/mv-lehti-varastaa-ja-herjaa/
30.04.2016 10:53
Että ei pahalla, mutta jos rasistiksi sanotaan, niin on vähän niin kuin pakko alkaa murhatöihin virsien kaikuessa taustalla? Sillä tavoin.
30.04.2016 06:24
289 / 375