Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se yksi tyyppi on aivan täysin järkyttävän törkeä, en ymmärrä miksi jaksat viihdyttää sitä vastaamalla sen suun soittoon .. se kun ei ole edes millään lailla nokkela.
12.02.2016 22:55
Olen kyllä samaa mieltä, että semmoisiin juttuihin ei kannata lähteä, mitkä ei tunnu omilta, mutta tuo murheilta välttyminen ei ole mikään ihan yksiselitteinen juttu. Lapsi kaatuu ja satuttaa itsensä lukuisia kertoja opetellessan kävelemään. Jos ei koskaan tee mitään ei myöskään saa mitään, eikä koe mitään. Holtiton ei tietenkään kannata olla, mutta joskus on myös uskallettava ottaa riski. Elämässä tulee useinkin turpaan ja epäonnistumisia, mutta siitä on sitten vaan yritettävä oppia jotain.
12.02.2016 22:51
Vierestä olen seurannut tilanteita, joissa perustetaan uusperhe.. ja sitten toinen ja kolmaskin ja uudet iskät ja äidit tulee ja menee. Jos lapsia on kuvioissa on syytä hyvinkin tarkkaan miettiä miten ja missä vaiheessa uusi kumppani lapsille esitellään, vai onko se tarpeen ollenkaan, yhteen muuttamisesta puhumattakaan.
12.02.2016 22:46
Hmm.. kuulostaa pahalta, "suhteellisen vähän käytetty".. Se voi tarkoittaa ihan mitä vain, kaikkihan on toki suhteellista.
12.02.2016 22:12
Ei miehen lapset ole ongelma, mutta lapsille uusi tuttavuus voi olla ongelma ja lapsien äidille, joka on väistämättä jollain tapaa mukana kuvioissa, uusi tuttavuus voi olla sitäkin suurempi ongelma.
12.02.2016 22:00
Joo, tuo on kiva arkinen tyyli.
12.02.2016 21:51
Tulipahan tämmöinen mieleen, en tiedä ovatko neitsyiden perään haikailevat miehet tulleet ajatelleeksi sitä, että neitsynainen on tietyllä tapaa isompi riski kuin nainen, jolla on kohtuullinen määrä seksikokemuksia takanaan. Varsinkin, jos on kyse kovin nuoresta henkilöstä, niin voi olla, että kokemusten puute ajaa myöhemmin nuorikon alkuhuuman haihduttua, ennemmin tai myöhemmin, tutkimaan joskohan ruoho olisi sittenkin muualla vihreämpää..
Mutta hyvä itsesi kannalta jos et ole asettanut mitään absoluuttisia vaatimuksia asian suhteen, ikäneitoja on harvassa, mutta ns. vähän käytettyjä varmasti löytyy. Pitkissä suhteissa olleet naiset ovat usein sellaisia, mutta monilla on tietysti sitten taas jo lapsia.
12.02.2016 21:47
Loukkaus ja kehu samassa lauseessa maistuu aina makoisimmalle. :D
12.02.2016 20:49
Höh, juurihan totesin, että olit yleisestiottaen positiivinen tällä kertaa.
12.02.2016 20:26
Se johtuu varmaan siitä, että sinä taidat vähän kiusata meitä.
12.02.2016 20:04
Kohtuullisuus on oikein hyvä sana, ihan kaikessa. Äärikäyttäytyminen missä tahansa asiassa kielii usein jonkilaisesta ongelmasta.
12.02.2016 20:01
Tuo on oikea asenne. :D
Minä en kylläkään taida olla menossa minnekään, ei tänään ainakaan.
12.02.2016 19:57
Hienoa, että käsitit tämän, ja on vielä paljon muutakin mitä et tullut maininneeksi. Turha siis kadehtia jos joku nainen toisinaan livahtaa miesten vessaan.
12.02.2016 19:20
Vaikka ilmaisitkin asian hieman karkeasti, niin kyllähän parisuhteen onnistumisen edellytys on, että henkilöillä olisi keskenään mahdollisimman saman kaltaiset käsitykset ja odotukset mitä suhteelta haluavat, miten suhtautuvat vaikkapa yksiavioisuuteen ja pettämiseen, tai minkälaiset tulevaisuuden suunnitelmat henkilöillä on, halutaanko lapsia vai ei, aiotaanko olla yhdessä kuolemaan saakka jne. Mitä erilaisemmat parin käsitykset perusasioista ovat ja odotukset parisuhteen suhteen, sitä heikommat ovat mahdollisuudet suhteelle, jossa molemmat olisivat tyytyväisiä. Henkilöiden parisuhdehistoriallakin on varmasti merkitystä, en esimerkiksi itse haluaisi olla miehen kanssa, jolla on ollut kymmeniä seksisuhteita. Sellaisessa tapauksessa ei ole mitään syytä olettaa, että meininki olisi jatkossakaan muuta ja itse puolestani olen taipuvainen pitkäkestoisiin ihmissuhteisiin.
12.02.2016 19:10
Minun suosikkejani olivat 5 ja 3 , selkeästi ällöin oli 4.. Minusta pukeutumisessa ei kannata seurata orjallisesti jotain yhtä tyyliä, vaan yhdistellä eri tyylejä itselle sopivalla tavalla. Esimerkiksi herrasmiestyyli hieman rokahtavalla twistillä on minusta varsin jees ja parhaimmillaan asukokonaisuudessa on joku pieni koukku. Riippuu tietenkin omasta persoonasta ja mieltymyksistä millaisia tyylejä haluaa yhdistellä ja mikä itselle sopii.
12.02.2016 18:49
Huoh.. minusta tuo vitsi alkaa käymään jo vähän vanhaksi. Tai ehkäpä se ei edes ole vitsi. Mutta kiva, että olit yleisesti ottaen positiivinen palstan naisten suhteen.
12.02.2016 18:34
Kumman arvioit kestävän pidempään, teidän suhteen vai teidän työsopimusten? Kestätkö olla samassa työpaikassa jos/kun teidän suhteenne on päättynyt? Nuori mies saattaa haluta perustaa muutaman vuoden kuluttua perheen, kestätkö sen jos niin käy? Jos kaipaat hetken huumaa ja ulospääsyn vanhasta suhteesta niin go for it, mutta pelkäänpä, että saat maksaa kalliisti siitä kyydistä. Toisaalta eihän sitä ikinä tiedä varmuudella miten käy jos ei kokeile.
12.02.2016 09:59
Vaikkapa seksuaalinen vapaus, voi olla seksuaalisesti aktiivinen leimautumatta. Vapaus olla hieman sotkuinen ja hieman huonosti käyttäytyvä, se on vain miehekästä.. onhan noita.
12.02.2016 00:25
No en tietenkään. Myönnettäköön, että tässä on epätasa-arvoista ajattelua ilmassa minun puoleltani, ehkä muidenkin. Pidän jostain syystä omituisempana sitä, että mies käy naisten vessassa, kuin että nainen käy miesten vessassa. Tietyissä asioissa naisilla on meidän yhteiskunnassa enemmän vapauksia kuin miehillä, nainen voi esim. käyttää miehisiä vaatekappaleita ilman, että sitä kummastellaan ja nainen voi myöskin aikalailla asioida miesten vessassa ilman, että sitä pidetään seksuaalisena uhkana, tai että hänen naiseutensa asetettaisiin kyseenalaiseksi. Jos mies käy naisten vessassa se voidaan tirkistelyn halun sijaan/lisäksi tulkita myös hitusen akkamaiseksi, ylipäätään oudoksi.. mutta miehillä on sitten onneksi omat kulttuuriset vapautensa kompensoimassa vessakäytäntöjä.
12.02.2016 00:17
Ehkäpä he ovat jonkinlaisia moderneja ja rohkeita naisia. Tai sitten naisten vessassa on t a a s jonoa ja heillä järkyttävän kova pissahätä. Itse en ole asioinut miesten vessassa, niin en osaa tietää varmuudella mistä on kyse.
11.02.2016 23:55
81 / 109