Edustavampia kuvia palstanaisista

12121212

Hemmetin raportit ei ole vieläkään saapuneet :/

No, käytin luppoajan parin kuvan etsimiseen. Palstanaiset kun aina valittavat kuvista joita tänne postataan, kuulemma eivät vastaa heitä ulkonäöllisesti.

Tässä realistisemmat kuvat palstanaisista, sanokaa menikö arvaukset lähelle:

ätännä
http://www.hekaheka.com/wp-content/uploads/2015/02/julia-vins-muscle-barbie-12.jpg
helka
http://youqueen.com/wp-content/uploads/2013/03/Young-attractive-businesswoman-sitting-in-a-luxurious-coffee-shop-terrace-with-her-laptop.jpg
että.silleen
http://pre01.deviantart.net/4214/th/pre/i/2015/067/e/5/nurse_yoko_iii_by_shiroiaisu-d8kw1v2.jpg
tarralenkkari666
http://s5.favim.com/orig/54/hot-fashion-girl-shoes-Favim.com-529600.jpg
PikkuLikka
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/30/dc/e9/30dce96442c3d2c142b53dec6c23c6c4.jpg

58

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 12121212

• naisellinenjaajo

Jaajosta saa mummon huivilla. :)

• 12121212 kirjoitti:

Tuossa sinulle hotimpi mieskuva:

http://fitandstrongdads.com/wp-content/uploads/2013/04/skinny-guy.jpg

Pidetään nyt toi Jaajo lukittuna, niin ei anneta kenenkään olettaa muuta eikä johdatella harhaan. Se vastaa hyvin mun ulkoista tasoani, toisin kun tuo sinun linkittämäsi Adonis. Siksi kiitän hotimmasta ja pitäydyn faktoissa. :)

• naisellinenjaajo kirjoitti:

Jaajosta saa mummon huivilla. :)

Näi, näihän se on. Jaajo on kyllä symppis kaikesta huolimatta. :)

• Eläkeläis---PUA
      • Ex------------PUA

Kurppa haukkuu muita eläkeläisiksi. :D

On epäilemättä osunut ja uponnut.

Koska en jaksa hakea muumioiden kuvia, en nyt laita tuon kummempaa vastinetta.

• Ex------------PUA kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja paljonko saat eläkettä kuukaudessa?

• Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja paljonko saat eläkettä kuukaudessa?

Osu ja uppos! :D Iskikö ikäkriisi kurpalle?

Sinä kaiken lisäksi olet jo myöntänyt olevasi vanha huora, joten ei hme jos osu ja upposi.

• Näin.se.menee

Expua voisikin olla videon tiukkapipoinen ykä.

Onhan se jo iäkäs eläkeläisukko kaikesta päätellen.

• Jotain.outoa
        Ex------------PUA kirjoitti:

Älä eläkeläinen pingota. Onko taas viikko vietetty palstaillen?

• Eläkeläis---PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

Sinä kaiken lisäksi olet jo myöntänyt olevasi vanha huora, joten ei hme jos osu ja upposi.

Mitäs se eläkeläisvaari täällä oikein raivoaa? Ovatko mopopoika-ytmit taas ajelleet sinun hiihtoladuillasi vai mistä kiikastaa?

• Ex------------PUA kirjoitti:

Ei ole ikäkriisiä. Minkä ikäinen olet ja paljonko saat eläkettä kuukaudessa?

• Luolamadonna

Mä törmäsin tällaiseen kuvaan, ja olin ihan 'häpsingeilläni".

Kaikkea sitä netistä löytää.

(Kikatusta)

• Luolamadonna

Tuollaisesta klyyvarista ei ole kuin haittaa.

(Hihitystä)

• Luolamadonna

• Hukkaan_meni_aikas

Sull ei ole mitään muuta kuin luppoaikaa, mutta et tuon kummempia löytänyt.

• ätmittelijä

Palstanaiset eivät ole tuon näköisiä.

• Ovatkohe

Huomattavasti kauniimpia!

• Ex------------PUA

Ollaanpas sitä anteliaalla päällä. :D

• tasotonätmi

Kuvien perusteella:
      ätännä = YTN
      helka = YTN
      että.silleen = KTN
      tarralenkkari666 = YTN
      PikkuLikka = KTN½

Tosiasiassa:
      ätännä = ATN½
      helka = ATN
      että.silleen = KTN-
      tarralenkkari666 = ATN
      PikkuLikka = KTN

• tarralenkkari666

Ex_puan (vai sen toisen) mukaan olen YTN, vaikka olenkin yli 25 eli täysi kurppa. Saisin nimittäin laadukkaita (Eli palstaa mukaillen hyvännäköisiä, varakkaita ja/tai suosittuja) miehiä suhteeseen.

XD

• Huoh.. minusta tuo vitsi alkaa käymään jo vähän vanhaksi. Tai ehkäpä se ei edes ole vitsi. Mutta kiva, että olit yleisesti ottaen positiivinen palstan naisten suhteen.

• 12121212

Sinä ja ätännä olette kyllä ihme kiukuttelijoita. Mikään ei kelpaa.

• 12121212 kirjoitti:

Sinä ja ätännä olette kyllä ihme kiukuttelijoita. Mikään ei kelpaa.

Se johtuu varmaan siitä, että sinä taidat vähän kiusata meitä.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Se johtuu varmaan siitä, että sinä taidat vähän kiusata meitä.

Yritän vain olla herrasmies, mutta palstakiusaajanaiset eivät osaa arvostaa sitä :(

• 12121212 kirjoitti:

Yritän vain olla herrasmies, mutta palstakiusaajanaiset eivät osaa arvostaa sitä :(

Höh, juurihan totesin, että olit yleisestiottaen positiivinen tällä kertaa.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Höh, juurihan totesin, että olit yleisestiottaen positiivinen tällä kertaa.

Ja miten niin "tällä kertaa"?

Onko termi "backhanded compliment" tuttu? :/

Ehkä nickisi pitäisi olla PisteliäsLikka?

• 12121212 kirjoitti:

Ja miten niin "tällä kertaa"?

Onko termi "backhanded compliment" tuttu? :/

Ehkä nickisi pitäisi olla PisteliäsLikka?

Loukkaus ja kehu samassa lauseessa maistuu aina makoisimmalle. :D

• Ikis__M
      • erkki-täti

Olipas sympaattinen kuva, mummoilla näytti olevan hauskaa!

Äläpäs kurpittele noin ihania mummoja :(

• Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

Olipas sympaattinen kuva, mummoilla näytti olevan hauskaa!

Äläpäs kurpittele noin ihania mummoja :(

Luotan siihen etteivät nuo mummot löydä tätä ketjua ja näinollen eivät loukkaannu palstanaisiin vertaamisesta :D

• atännä

Kylläpäs sitä nyt kiukutellaan. Arvaan kyllä, minkä puute tuollaista mökötystä aiheuttaa. Eikö kannattaisi tehdä asialle jotain?

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Kylläpäs sitä nyt kiukutellaan. Arvaan kyllä, minkä puute tuollaista mökötystä aiheuttaa. Eikö kannattaisi tehdä asialle jotain?

Kannattaisi, palstanaiset voisi vaikka muodostaa jonkinlaisen koko maan kattavavan mökötyksenestoringin :)

• Tarkennus_

Ikis__M siis myöntää, että expua aloittaa riitelyn/haukkumisen kurpittelullaan.

• Ikis__M
        Tarkennus_ kirjoitti:

Ikis__M siis myöntää, että expua aloittaa riitelyn/haukkumisen kurpittelullaan.

Helposti siinä niin näyttää käyvän mutta sehän on vain provoilua kommenttien irrottamiseksi. Itsekin joskus kärjistelen ihan vain siksi että sillä saa vastauksia.

• Tarkennus_

Luonnollistahan se on jos elämä on netissä ja vieläpä sinkut-palstalla.

• Ikis__M
        Tarkennus_ kirjoitti:

Luonnollistahan se on jos elämä on netissä ja vieläpä sinkut-palstalla.

Nykyään kai joo ja minä olen ihan tyytyväinen tähän omaani, kuinkas sinä omaasi?

• Tarkennus_
        Ikis__M kirjoitti:

Nykyään kai joo ja minä olen ihan tyytyväinen tähän omaani, kuinkas sinä omaasi?

Kiitos kysymästä. Oikein tyytyväinen elämääni, joka on tuolla ulkona.

• atännä

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma, että meistä olisi apua sun mökötykseesi?

https://lifeintheboomerlane.files.wordpress.com/2012/01/old-women-with-laptop.jpg

Kunhan varmistan... Onhan nuo mukavan oloisia. Ja saattavat tosiaan olla 50-lukulaisia.

Kyllä teistäkin varmaan olisi pienen asenteenmuutoksen myötä. On toki totta että nuo mummit varmaan on ajatusmaailmaltaan terveempiä kuin te 2000-luvun naiset mutta teidän onkin helppo parantaa suurin harppauksin siinä asiassa. Minähän itseasiassa tyydyn aika vähään, tuommoinen ihan vaatimattoman oloinen törötissikin kelpaa kyllä :)

http://usercontent2.hubimg.com/3754586_f520.jpg

• atännä

Pidin enemmän siitä vihreästä versioista. Se ei pyllistänyt.

• 12121212

• atännä

• 12121212

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Eikö tämä muka ole söpöä?

http://physicalculturist.ca/wp-content/uploads/2013/08/julia_vins_on_bench.jpg

Kaiva nyt vaan se vanha vihree esille. Sillä oli niin hyvä ilmekin, sopii mun fiiliksiin. Kone tilttasi ja kun sain sen uudelleen käyntiin, joku mörköbitti on tunkenut tämän tupaten täyteen mainoksia! Mun henk.koht. mikrotukeni koittaa ehtiä huomenna siivoamaan tämän.
        Syön iltapuuroni ja painun nukkumaan.

• HC-ätmel
        atännä kirjoitti:

Kaiva nyt vaan se vanha vihree esille. Sillä oli niin hyvä ilmekin, sopii mun fiiliksiin. Kone tilttasi ja kun sain sen uudelleen käyntiin, joku mörköbitti on tunkenut tämän tupaten täyteen mainoksia! Mun henk.koht. mikrotukeni koittaa ehtiä huomenna siivoamaan tämän.
        Syön iltapuuroni ja painun nukkumaan.

Annatko sille vaivanpalkaksi sitten pimppitukea?

• Ikis__M
        HC-ätmel kirjoitti:

Pimppituen piiriin kuuluvat jannut ei taida paljon bittejä korjailla, kyseessä on varmaan joku kamuheppu joka saa kauniin kiitoksen ja sanat "kyllä sä vielä löydät jonkun ihanan"

• Ikis__M

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Nääh, liian nuori ja harrastuskaveri. Se saa pimperoa näteiltä tytöiltä jos haluaa, vaan on vielä ronkelimpi kuin te ätmit. Pitäisi tytön ajatustenkin olla samalla aaltopituudella, kuulemma.
        Se hoitaa mun tietokoneen, mä korjaan sen reissuissa revenneet vaatteet. Ihan hyvä diili. Toivottavasti ei löydä liian näppärää tyttöystävää.

• atännä kirjoitti:

Nääh, liian nuori ja harrastuskaveri. Se saa pimperoa näteiltä tytöiltä jos haluaa, vaan on vielä ronkelimpi kuin te ätmit. Pitäisi tytön ajatustenkin olla samalla aaltopituudella, kuulemma.
        Se hoitaa mun tietokoneen, mä korjaan sen reissuissa revenneet vaatteet. Ihan hyvä diili. Toivottavasti ei löydä liian näppärää tyttöystävää.

Mulla on veljeni kanssa diili, se hoitaa alan ammattilaisena tietokone ongelmani, minä hoidan sen auto-ongelmat

• atännä
        pujottelija kirjoitti:

Mulla on veljeni kanssa diili, se hoitaa alan ammattilaisena tietokone ongelmani, minä hoidan sen auto-ongelmat

Noi diilit on kivoja :) En saanut konettani vielä tänään kuntoon, mutta enpä ole tuota huppariakaan vielä paikannut.

• QueenMary_
        HC-ätmel kirjoitti:

Tuttavapiiriini kuului perheellinen mies, joka oli valmis antamaan atk-tukea, jos itse annan palkaksi pimppitukea. On nykyään bannattu.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Noi diilit on kivoja :) En saanut konettani vielä tänään kuntoon, mutta enpä ole tuota huppariakaan vielä paikannut.

Mekin voitaisiin tehdä diili?

Annan sijoitus- ja talousneuvoja, jos hoidat asunnon siivoamisen ja ns. miesten työt kuten pikku remppaamiset ja sen sellaiset.

Tappelut palstallakin vähenisi kun meillä olisi YYA-sopimus :)

• Darkkis-hoi

DarkFear voisi lopussaankin laittaa kuvansa tänne niin loppuisi se hiustyylistä spekulointi. Nyt rohkeasti kuva tulemaan darkkis!

• DarkFear.ei.kirj

Perkeleen kirjautuminen ei taaskaan onnistu saatana!!!! Siitäkin hyvästä pitäisi ylläpidon lantaperseaivoja lyödä parikymmentä kertaa vasaralla päähän perkele!!!!
      Mutta asiaan. En viitsinyt naamakuvaa laittaa niin laitoinkin just tällaisen kuvan minusta:

http://aijaa.com/SFNARr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      670
      3524
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2738
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1731
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1622
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1575
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1540
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      369
      1508
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1369
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1263
    Aihe