Tänään tai huomenna?
Ketä on lähdössä ryyppäämään
13
81
Vastaukset
- kisunkaa
Jos olisi varaa niin lähtisin pitkästä aikaa. Taitaa mennä muut asiat nyt alkoholin edelle.
- yesornou
Entäs ite?
- Kilttiatm
Tekis mieli juopotella kunnolla vaikka kolme päivää mutta en jaksanut hakea viinaa Masentaa muutenkin tää yksinäisyys että viinaa juomalla hukkuis kaikki murheet
- aamustailtaanjayöhön
no mikä ettei? juodaan ittemme mukaviks ja hyvännäkösiks.pe ja la passaa.radalla tavataan!
Tuo on oikea asenne. :D
Minä en kylläkään taida olla menossa minnekään, ei tänään ainakaan.
- Mies33vee
Tänään hieman ihan vain koska olin viikon juomatta. Frendi tulee käymään, kuunnellaan eevil stöötä ja muuta suomi ug-räppiä - paskaa siis :D Käydään läpi ämmät ja koitetaan tsempata kun ei toinen saa nähdä lastansa.
Huomenna Turku Saatanalle IV(turku klubi) ja odotan näkeväni bändin Mgła.
Viikonlopun teema sama kuin joka viikonloppu past 10 years: Naiset on Saatana
:) - Luolamadonna
Mua ei kiinnosta. Ensinnäkin on aivan paska sää, ja toiseksi mun pitää vääntäytyä huomenna botskille. Siis dokaamaan.
Voicekin on päällä.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Kyllä Cassandra on esillä.
(Cuul) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kyllä Cassandra on esillä.
(Cuul)Ups.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Ups.
(Hihitystä)Monroe on kaivanut näjöjään Yaffan kaapista.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Monroe on kaivanut näjöjään Yaffan kaapista.
(Reps)"Näjöjään"
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
"Näjöjään"
(Naurua)Samin kanssa on tullut muutama stobe kumottua. Samoin olen kumonnut tämän porilaisen ex-muijan kanssa pari. Monroesta tulee mieleen vain se mikki Nosturissa, jonka hän sai omaan päähänsä sen pois heitettyään.
(Hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1615003Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203601Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603401Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382907Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1042665Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky111759Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1541515Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111502