Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai niin, kiitos paljon ystävällisestä tarjouksesta, Ätmel, mutta olen ihan turvallisesti kotosalla.
06.02.2016 22:29
Mihin tämä maailma okaan menossa.. :O Mamut juomassa viinaa. Onkohan tässä lopunmerkkejä ilmassa, minä kun olen kuvitellut heidän olevan hyvinkin tiukkoja tässä asiassa. Enpä kyllä haluaisi osua viinahampaitaan vasta harjoittamassa olevien mamujen tielle.
06.02.2016 22:23
Ha ha.. en ole ollut raflassa tänään. Jos olisin lähetnyt raflaan, olisin tuskin vielä kotona.. Kävin tänään vain eräässä ruotsalaisessa sisustusjätissä ja lähikaupassa.
06.02.2016 22:17
Enemmän minua ihmetyttää, että ne edes olivat ostamassa viinaa.. ehkäpä se on tulkittava positiiviseksi kehitykseksi, ovat ilmeisesti luopumassa siitä islaminuskostaan. Tosin naisen kannaltahan tällä ei tietenkään ole paljoakaan merkitystä, että onko ahdistelu väkivalta tehty viina -vai muhamettipäissään.
06.02.2016 22:12
En, aloitin vasta, päivän eka kommentti kyseessä. Ajattelin tehdä tällaisen hieman raflaavan sisääntulon tällä kertaa. Katsotaan nyt mihin suuntaan homma lähtee etenemään.
06.02.2016 22:02
Niin, täällä "kiltti ja kunnollinen" tarkoittaa katkeraa, naisia vihaavaa, seksuaalisuuteen kielteisesti suhtautuvaa mieshenkilöä, jolla on mahdollisesti taipumusta väkivaltaiseen käyttäytymiseen.. Kiltteys on sairautta.
06.02.2016 21:53
Oukei, siistiä, klassista bisneshenkistä siis.. vetoaa varmasti sen tyyppiseen naiseen jota olet vailla, hitusen "paremman" oloiseen siis. Kohderyhmän mieltymysten mukaisesti stailautuminen on varteenotettava seikka.
06.02.2016 01:28
No helvetti, en todellakaan ole. :D
Tuo juuri se dilemma, kun on töissä on enemmän rahaa tehdä kaikkea, mutta ei aikaa tehdä paljon mitään ja kun taas ei ole töitä on kyllä aikaa, mutta ei rahaa.. henkilökohtaisesti arvostan vapautta ja aikaa melkoisen korkealle. Olisi hyvä löytää joku tasapaino.. teen tällä hetkellä ihan liikaa töitä.
Nimenomaan noin, elämä on liian lyhyt vietettäväksi huonossa seurassa.
06.02.2016 01:15
Noo.. aikalailla pelkkää mustaa on, mutta sopivan kokoiset piukat farkut (tai hame) ja vain 10 cm normikorkkarit.
06.02.2016 01:04
Ookei.. selvä, ei sitten, olin väärässä.. ;) mutta joo, olen samaa mieltä, olisi tosiaankin hauska tietää. :)
06.02.2016 00:59
Joo, olet osittain oikeassa.. tai siis riippuu työpaikasta. Olen ollut töissä helvetin esikartanossa, lukuisia kertoja.. ollut työttömänä ja kitkutellut apurahoilla.. nyt mulla on onneksi hyvä työpaikka ja nuppi sitä myöten paremmin kasassa, mutta kaikillahan ei tietenkään valitettavasti ole mahdollisuutta saada mieluisaa työpaikkaa, tai tehdä niitä juttuja mistä tykkää. Luulen silti, että paskakin duuni on askel kohti elämänhallintaa ja sosiaalisia suhteita, jos tilanne on se, että koko elämä on palstalla. En tiedä onko niin oikeasti, mutta siltä varalta että.. :)
06.02.2016 00:50
Hah itsellesi, ihan hauskaa, mutta ei.. Olen sitä paitsi toisen tyyppisen näköinen ja tyylinen myös.
Olen muuten alkanut epäillä, että 12121212 ja ATM-automaatti ovat yksi sama henkilö, olenko oikeassa?
06.02.2016 00:43
Se on kyllä harmillista, työpaikka on oikeasti ihmiselle tärkeä juttu ja kohentaa elämänlaatua muutoinkin kuin taloudellisesti. Sinun täytyy vaan jatkaa yrittämistä, ei ole hyvä norkoilla täällä jatkuvasti.
Ja minä kun yritin olla kannustavan vitsikäs, mutta röllille meni sekin..
06.02.2016 00:27
Ei silläkään ole välttämättä merkitystä mikä juuri minua sytyttää, voihan olla, että itse en puolestani kelpaa kyseiselle miehelle. Nainen valitsee ja valikoituu itse ihan siinä missä mieskin ja samat lainalaisuudet pätevät. Useammin elämässä kai ei natsaa, kuin että natsaisi.
06.02.2016 00:19
Ei välttämättä.
06.02.2016 00:12
Palkkaa tietenkin, tiedän paljon rumia, tyhmiä ja lyhyitä joilla on työpaikka.. Itsekin käyn töissä. :)
06.02.2016 00:05
Olet nuokin palkit esitellyt aikasemminkin.. No, asiallehan ei voi mitään, kohderyhmä päättää ja jos tuo on naisten mielipide, niin sitten se on niin. Kuluttajahan on aina oikeassa.. Miesten onni tilanteessa kuitenkin on, että vaikka naiset kenties arvostelevat miesten ulkonäköä tiukemmalla seulalla, kuin miehet naisten, miehen ulkonäöllä on loppujen lopuksi vähemmän merkitystä parinvalinnassa, kuin naisen ulkonäöllä miehelle.. jestas mikä lause. Saattaa myös olla, että miehet tosiasiassa pintapuolisesti arvioituina ovat useammin ulkoisesti epäviehättävämpiä kuin naiset, koska miehillä on taipumusta satsata vähemmän ulkonäköönsä kuin naisilla. On myös huomattava, että naisten tapauksessa juurikin tehdyillä ominaisuuksilla on myös merkitystä, eli yleisellä tyylillä, hiusten mallilla, pukeutumisella jne. Miehet ehkä ennemminkin tarkkailevat synnynnäisiä ominaisuuksia, kuten varatalon mittasuhteita yms.
06.02.2016 00:03
Kannattaisi varmaan aloittaa hankkimmalla työ- tai opiskelupaikka, niin ei tarttis päivystää täällä koko ajan.. Töissä on myös usein muita ihmisiä ja sosiaalinen elämäkin laajenee sitten samalla.
05.02.2016 23:49
Et ole, mutta voidaanhan me silti tästä keskustella. ;)
05.02.2016 23:42
Ei tuossa miehessä ole muuta vikaa, kuin että saisi kerätä hiukan lisää massaa, ja tietysti mieluummin lihaksen kuin läskin muodossa.. Kerta kerralta hellyyttävämpi.
05.02.2016 23:41
85 / 109