Muistutukseksi vaan palstan naisille:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454722605927.html
Viisainta varmaan on naisten pysyä poissa keskusta niin ei satu mitään. Saa nähdä meneekö keppihevosryhmä tällä kertaa paikalle kun odineitakin viihdyttivät, nyt olisi mahdollisuus monikuttuuriseen iloriehaan.
Välttäkää Helsingin keskustaa illalla
81
306
Vastaukset
- Luolamadonna
Ei ytimessä oikein tee mitään. Kaikki kivat mestat on Kalliossa.
(Reps)super-atm kirjoitti:
Onko Kalliossa myös strippiklubi, jossa sinä olet töissä?
Ei taas ole typeryydellä rajoja, vaikka niitähän sinä etsit.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei taas ole typeryydellä rajoja, vaikka niitähän sinä etsit.
No ei tarvitse typeryyttä enää etsiä, kun ilmoittauduit paikalle. Miten ilta sujuu? Yhdessä vinosilmähuoran kanssa? Vai sittenkin ihan yksin sinkkupalstalle kirjoitellen?
super-atm kirjoitti:
No ei tarvitse typeryyttä enää etsiä, kun ilmoittauduit paikalle. Miten ilta sujuu? Yhdessä vinosilmähuoran kanssa? Vai sittenkin ihan yksin sinkkupalstalle kirjoitellen?
Kiitos kysymästä, sekä-että.
Kehu nyt vähän omaa elämääsi, että edes pieni kateudenhiven nousisi. ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Kiitos kysymästä, sekä-että.
Kehu nyt vähän omaa elämääsi, että edes pieni kateudenhiven nousisi. ;-)Kirjottelet siis vinosilmän kanssa kahdestaan sinkkupalstalle. Mielenkiintoinen parisuhde. Feministivinosilmä kehuu naisia ja valkoritari komppaa ja lipittää spermat pois toisten miesten käyttämästä huorapillusta.
super-atm kirjoitti:
Kirjottelet siis vinosilmän kanssa kahdestaan sinkkupalstalle. Mielenkiintoinen parisuhde. Feministivinosilmä kehuu naisia ja valkoritari komppaa ja lipittää spermat pois toisten miesten käyttämästä huorapillusta.
Voi munaton lapsraukka!
Ensinnäkään feminismi ei kukoista Japanissa, ei aikakaan meidän keski-ikäisten keskuudessa. Ja vaikka Rouva-Ratikka kirjoittaa 15 vuoden jälkeen hyvää suomea, niin kyllä se roikkuu japanilaisilla sivustoilla.
Tosin tuo kaikki on epäilemättä käsittämätöntä kaltaisellesi poikuuden katkeroittamalle aivoinvalidille.Ratikkakuski kirjoitti:
Voi munaton lapsraukka!
Ensinnäkään feminismi ei kukoista Japanissa, ei aikakaan meidän keski-ikäisten keskuudessa. Ja vaikka Rouva-Ratikka kirjoittaa 15 vuoden jälkeen hyvää suomea, niin kyllä se roikkuu japanilaisilla sivustoilla.
Tosin tuo kaikki on epäilemättä käsittämätöntä kaltaisellesi poikuuden katkeroittamalle aivoinvalidille.Tekisiköhän pieni ydinpommi vinisilmällesi hyvää. Voisitte sitten yhdessä muistella Japanin kunniakasta historiaa ja menestystä heidän itse aloittamassaan sodassa.
super-atm kirjoitti:
Tekisiköhän pieni ydinpommi vinisilmällesi hyvää. Voisitte sitten yhdessä muistella Japanin kunniakasta historiaa ja menestystä heidän itse aloittamassaan sodassa.
Mukavaa, kun olet kerta toisensa jälkeen noin sairaalloisen kiinnostunut elämästämme.
Mitenkäs itselläsi menee? Pillua tulee ovita ja ikkunoista? :-)Ratikkakuski kirjoitti:
Mukavaa, kun olet kerta toisensa jälkeen noin sairaalloisen kiinnostunut elämästämme.
Mitenkäs itselläsi menee? Pillua tulee ovita ja ikkunoista? :-)Kävitkö tänään ruikkimassa spermat isäsi hautakivelle?
super-atm kirjoitti:
Kävitkö tänään ruikkimassa spermat isäsi hautakivelle?
En kun ajattelin panna huomenna. Jätän tuon hautakivien raiskaamisen sinun hommaksesi. Noinko muuten ajattelet omista vanhemmistasi? Oletko kiinnostunut äitisi nussimisesta? Tai tuntemattoman isäsi panoista. Te white-trash-lapset kun ette koskaan nouse tavallisten ihmisten tasolle.
Ratikkakuski kirjoitti:
En kun ajattelin panna huomenna. Jätän tuon hautakivien raiskaamisen sinun hommaksesi. Noinko muuten ajattelet omista vanhemmistasi? Oletko kiinnostunut äitisi nussimisesta? Tai tuntemattoman isäsi panoista. Te white-trash-lapset kun ette koskaan nouse tavallisten ihmisten tasolle.
Onko äitisi maahanmuuttaja? Oletko itsekin sekarotuinen? Etkö kelvannut suomalaisille naisille kun piti vinosilmä hakea ulkomailta? Onko suhteesi äitiisi jotenkin kieroutunut, kun et ole vieläkään kehittynyt aikuisen tasolle?
super-atm kirjoitti:
Onko äitisi maahanmuuttaja? Oletko itsekin sekarotuinen? Etkö kelvannut suomalaisille naisille kun piti vinosilmä hakea ulkomailta? Onko suhteesi äitiisi jotenkin kieroutunut, kun et ole vieläkään kehittynyt aikuisen tasolle?
No ehän sinä vajaaälyinen taaskaan osannut vastata kysymykseen. Pillunpuute selvästikin vaikuttaa järjenjuoksuun.
Onko äidilläsi muuten hyvät tissit? Tai siis jos olet nähnyt muita...Ratikkakuski kirjoitti:
No ehän sinä vajaaälyinen taaskaan osannut vastata kysymykseen. Pillunpuute selvästikin vaikuttaa järjenjuoksuun.
Onko äidilläsi muuten hyvät tissit? Tai siis jos olet nähnyt muita...Isäsi oli homo ja pani sinua perseeseen. Äitisi on vanha huora.
super-atm kirjoitti:
Isäsi oli homo ja pani sinua perseeseen. Äitisi on vanha huora.
Naurattaako juttusi itseäsi? Varmaankin.
Mutta mitenkäs ne äitisi tissit? Et vastannu taaskaan kysymykseeni. :-(Ratikkakuski kirjoitti:
Onko äidilläsi muuten hyvät tissit? Tai siis jos olet nähnyt muita...Monenko miehen käyttämä homo olet?
Ratikkakuski kirjoitti:
Mutta mitenkäs ne äitisi tissit? Et vastannu taaskaan kysymykseeni. :-(Nuolitko isäsi persettä? lipilipilipi Miten nyt pärjäät kun homoisäsi on kuollut?
Ratikkakuski kirjoitti:
Mutta mitenkäs ne äitisi tissit? Et vastannu taaskaan kysymykseeni. :-(Koska aiot hankkia itsellesi töitä ja naisen? Vai vedätkö seuraavatkin 15 vuotta edelleen käteen ja elät sossun rahoilla?
super-atm kirjoitti:
Nuolitko isäsi persettä? lipilipilipi Miten nyt pärjäät kun homoisäsi on kuollut?
Mieti nyt itsekin, millainen ihminen moista pohtii.
Ratikkakuski kirjoitti:
Mieti nyt itsekin, millainen ihminen moista pohtii.
Yhyyyy. Onko aikuisella miehellä vieläkin ikävä isin kikkeliä? Onko nyt orpo olo? Voi pientä Ratikkapaskaa. Oliko yksinäinen olo kun hädissäsi vinosilmän isän korvikkeeksi hait?
super-atm kirjoitti:
Yhyyyy. Onko aikuisella miehellä vieläkin ikävä isin kikkeliä? Onko nyt orpo olo? Voi pientä Ratikkapaskaa. Oliko yksinäinen olo kun hädissäsi vinosilmän isän korvikkeeksi hait?
Puudeli siellä taas räksyttää. :-)
Oikeasti: Hanki mimmi.Ratikkakuski kirjoitti:
Puudeli siellä taas räksyttää. :-)
Oikeasti: Hanki mimmi.Voooi. Ratikkapaskalla osui arkaan paikkaan. Kyllä nyt säälittää. Hanki itsellesi elämä. Palstasankari olet omasta mielestäsi, mutta homoisääsi edelleen muistelet lämmöllä. Mielikuvituksen tuotetta oleva vinosilmähuora ja muut keksityt fantasiat tietysti ylläpitävät onnetonta hinttari-itsetuntoasi.
- heimuistatkolie
super-atm kirjoitti:
Voooi. Ratikkapaskalla osui arkaan paikkaan. Kyllä nyt säälittää. Hanki itsellesi elämä. Palstasankari olet omasta mielestäsi, mutta homoisääsi edelleen muistelet lämmöllä. Mielikuvituksen tuotetta oleva vinosilmähuora ja muut keksityt fantasiat tietysti ylläpitävät onnetonta hinttari-itsetuntoasi.
Ja mieti - Ratikka on jotain nelivitonen! Palstalla pitää pikkupienen miehentyngän uhota ja päteä jo 12-13 vuotta, kun ei edes vessanpytyllä istualtaan kustessaan yllä jalat lattiaan. Ottaa se koville, uskon sen. Mutta typerämpää itsestään selvyyksien lässyttäjää ja ajastaan enemmän jäljessä olevaa kirjoittajaa ei koko netistä löydy. Ehkä hän on lievästi kehitysvammainen kuten Darkkiskin.
heimuistatkolie kirjoitti:
Ja mieti - Ratikka on jotain nelivitonen! Palstalla pitää pikkupienen miehentyngän uhota ja päteä jo 12-13 vuotta, kun ei edes vessanpytyllä istualtaan kustessaan yllä jalat lattiaan. Ottaa se koville, uskon sen. Mutta typerämpää itsestään selvyyksien lässyttäjää ja ajastaan enemmän jäljessä olevaa kirjoittajaa ei koko netistä löydy. Ehkä hän on lievästi kehitysvammainen kuten Darkkiskin.
Totta puhut. Ratikkapaskan kanssa "keskustellessa" täytyy ottaa huomioon ettei hän ole normaali ja täysjärkinen henkilö. Mutta ihan mukavaa välillä juntille kuittailla.
Kuulostaa huolestuttavalta. Taitaa olla paras, että vihatipunen, atännä ja PikkuLikka tulevat luokseni turvaan, ihan vain varmuuden vuoksi.
- vihatipunen
Kiitos huolenpidosta mutta olen nyt kaukana Helsingistä :-)
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta mutta olen nyt kaukana Helsingistä :-)
En mä kyllä uskaltais Ätmelin luoksekaan "turvaan" kun sillä on tuo "Velho-katse"....
vihatipunen kirjoitti:
En mä kyllä uskaltais Ätmelin luoksekaan "turvaan" kun sillä on tuo "Velho-katse"....
Onko sulla siellä taas "putkimiehiä" hommissa?
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Onko sulla siellä taas "putkimiehiä" hommissa?
Ei ole onneksi ollut nyt putkimiehelle tarvetta.
Ai niin, kiitos paljon ystävällisestä tarjouksesta, Ätmel, mutta olen ihan turvallisesti kotosalla.
- stadiin
Ei, vaan nyt kaikki keskustaan! Miksi me suomalaiset jättäisimme kaupungin muualta tulleille ja antaisimme heidän päättää, kuka/missä/koska kaupungilla saa kulkea!
- kuri_despooteille
Tulet näkemään että kyllä ne mamut vain päättävät kuka/ ja missä kulkee.
Tuhansiemn mamujen lauma,sille ei suomen pliisi voi yhtikäs mitään.
Suomen armeija kyllä vois,mutta teatteriesitykseen kuukuu ,erttä
Suomen kaduilla ei Suomen armeija saa liikkua kun kesäkuun neljäspäivä
paraatissa.
- sikghaold
Asetetaan naisille ulkonaliikkumiskielto! Pysyisivät kotona neljän seinän sisällä huntupäässä, niin ei olis mitään ongelmia ja pelättävää!
- Luolamadonna
Hyvä idis.
Ja jos ei rätti pysy päässä niin naiset voitaisiin haudata hiekkaan ja kivittää. Roviotkin on kivoja. Varsinkin talvella. Naislapsia saisi paneskella ja ihmisistä voisi tehdä saippuaa.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Hyvä idis.
Ja jos ei rätti pysy päässä niin naiset voitaisiin haudata hiekkaan ja kivittää. Roviotkin on kivoja. Varsinkin talvella. Naislapsia saisi paneskella ja ihmisistä voisi tehdä saippuaa.
(Hihitystä)Kun naiset olisivat poissa päiväjärjestyksestä, voisimme homoilla itsemme sukupuuttoon. Pari sotaa voisi huvikseen käydä, sillä siviilejä ei enää olisi, joten sodat muuttuisivat kivuttomammiksi.
Se olisi humaani teko.
(Naurua)
- Häääh
Kaikki kynnelle kykenevät sinne vaan katselemaan ja pitämään puolia. Ei kai täällä aleta mitään vieraita kumartelemaan, saati sitten pelkäämään?
- Naaaaiiinnneenn
Tämähän on kuin valkoritarin aloitus.
- reeps25
?????????Mitä sä tarkoitat? Palstalla hullut haukkuvat valkoritareiksi kaikkia naisia kohtaan asiallisesti suhtautuvia miehiä. Aloittaja ei ole sellainen
- Naaaaiiinnneenn
reeps25 kirjoitti:
?????????Mitä sä tarkoitat? Palstalla hullut haukkuvat valkoritareiksi kaikkia naisia kohtaan asiallisesti suhtautuvia miehiä. Aloittaja ei ole sellainen
En sanonut aloittajaa valkoritariksi vaan kommentoin aloitusviestiä.
Miksi älähdit? - Gbkj
Naaaaiiinnneenn kirjoitti:
En sanonut aloittajaa valkoritariksi vaan kommentoin aloitusviestiä.
Miksi älähdit?Aloittajahan ei ole naisiin asiallisesti suhtautuva. Vain kilttiä ja kunnollista näyttelevä jännämies.
- 3018
reeps25 kirjoitti:
Aloittaja ei tosiaan ole "sellainen". Siksipä hänen pitäisikin kiinnittää enemmän huomiota aloituksiinsa, ettei maine mene ja häntä ruveta valkoritariksi nimittelemään.
- oksettava.on
Gbkj kirjoitti:
Aloittajahan ei ole naisiin asiallisesti suhtautuva. Vain kilttiä ja kunnollista näyttelevä jännämies.
"Jännämies"
Hih. Herra47 se on.
- ätmit_raiskaa
Välttäkää myös ätmien asuntoja.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454656871184.html - tambieda
Mitä sekoilet. Suominaisethan tätä haluavat ja ryntäävät suurin joukoin stadin keskustaan, kepulandiasta saakka lähdetään joukolla kokemaan sitä ihmettä.
Se ei pelaa joka pelkää. Olen liikkunut yöllä yksin hki / vantaa / kerava yms.
Nainen_28v kirjoitti:
Nyt lähden pelaamaan jääkiekkoa :D :P
Jääkiekkoa pelaava nainen on yleensä rekkalesbo.
super-atm kirjoitti:
Jääkiekkoa pelaava nainen on yleensä rekkalesbo.
En pelaa jääkiekkoa. Pelasin tänään jääkiekkoa koska haluan että lapseni oppii sen. Toki se on hauskaa munkin mielestä koska tulee lapsuus mieleen.
Nainen_28v kirjoitti:
En pelaa jääkiekkoa. Pelasin tänään jääkiekkoa koska haluan että lapseni oppii sen. Toki se on hauskaa munkin mielestä koska tulee lapsuus mieleen.
"Nyt lähden pelaamaan jääkiekkoa :D :P" "En pelaa jääkiekkoa." "Pelasin tänään jääkiekkoa"
Koita nyt jo päättää.super-atm kirjoitti:
"Nyt lähden pelaamaan jääkiekkoa :D :P" "En pelaa jääkiekkoa." "Pelasin tänään jääkiekkoa"
Koita nyt jo päättää.:D
Jos pelaan kaksi kertaa talvessa jääkiekkoa tarhaikäisen kanssa lapsena hankituilla taidoilla kaunoluistimet jalassa niin ei siinä kyllä ole mitään rekkalesboa.
En pelaa jääkiekkoa harrastemielessä.Nainen_28v kirjoitti:
:D
Jos pelaan kaksi kertaa talvessa jääkiekkoa tarhaikäisen kanssa lapsena hankituilla taidoilla kaunoluistimet jalassa niin ei siinä kyllä ole mitään rekkalesboa.
En pelaa jääkiekkoa harrastemielessä."En pelaa jääkiekkoa harrastemielessä."
Pelaat siis jääkiekkoa ammattilaisena.super-atm kirjoitti:
"En pelaa jääkiekkoa harrastemielessä."
Pelaat siis jääkiekkoa ammattilaisena.Tottakai, kuinkas muuten. Niiden muiden rekkisten kanssa.
- Kilttiatm
Naiset voi tulla mun luokse turvaan jos mamut alkaa ahdistelee.
- tambieda
Huvittavaa, muijathan haluavat juuri ählyn jormaa, ei sinun "turvaa".
tambieda kirjoitti:
Huvittavaa, muijathan haluavat juuri ählyn jormaa, ei sinun "turvaa".
Ei ne kyllä halua.
- Kilttiatm
Näin tänään kaupassa ison mamu lauman ostamassa alkoholia. Varmaan ne suunnittelee jotain joten naisten pitäisi pysyä vaan kotona.
- Vittuuntunut_maksaja
Ostivatko veronmaksajien rahoilla sitä alkoholia? Miksi vitussa valtio antaa mamuille rahaa alkoholin ostoon? Ne verorahat olen vittu tienannut ankaran vitutuksen vallassa pokkuroiden juuri näitä mamuja tänne haluavien kapitalistivittujen lakeijoiden edessä. NYT ALKAA MUUTEN ELIITTIPASKAT VITUTTAA!
- vihatipunen
Vittuuntunut_maksaja kirjoitti:
Ostivatko veronmaksajien rahoilla sitä alkoholia? Miksi vitussa valtio antaa mamuille rahaa alkoholin ostoon? Ne verorahat olen vittu tienannut ankaran vitutuksen vallassa pokkuroiden juuri näitä mamuja tänne haluavien kapitalistivittujen lakeijoiden edessä. NYT ALKAA MUUTEN ELIITTIPASKAT VITUTTAA!
Säähän suomalaisetkin sossusta viinarahansa. Yhtälailla se vituttaa.
vihatipunen kirjoitti:
Säähän suomalaisetkin sossusta viinarahansa. Yhtälailla se vituttaa.
Ok. Otetaan saman tien vaikka 100 000 nappisilmäistä ja karvanaamaista sossupummia lisää tänne. Eihän ne ketään haittaa, koska vituttaa jo ennestään. Ainakin sinun logiikallasi näin.
- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
Ok. Otetaan saman tien vaikka 100 000 nappisilmäistä ja karvanaamaista sossupummia lisää tänne. Eihän ne ketään haittaa, koska vituttaa jo ennestään. Ainakin sinun logiikallasi näin.
No ei oteta, js multa kysytään. Mutta miksei turvikset saisi ostaa verorahoilla viinaa kun monet kotimaisetkin niin tekee?
vihatipunen kirjoitti:
No ei oteta, js multa kysytään. Mutta miksei turvikset saisi ostaa verorahoilla viinaa kun monet kotimaisetkin niin tekee?
"Mutta miksei turvikset saisi ostaa verorahoilla viinaa kun monet kotimaisetkin niin tekee?"
Miksi minulta kysyt, kun en ole sellaista edes väittänyt?- vihatipunen
super-atm kirjoitti:
"Mutta miksei turvikset saisi ostaa verorahoilla viinaa kun monet kotimaisetkin niin tekee?"
Miksi minulta kysyt, kun en ole sellaista edes väittänyt?Jos kerran kommentoit mun viestiäni voit varmaan vastata tuohon kysymykseen/toteamuseen.
Enemmän minua ihmetyttää, että ne edes olivat ostamassa viinaa.. ehkäpä se on tulkittava positiiviseksi kehitykseksi, ovat ilmeisesti luopumassa siitä islaminuskostaan. Tosin naisen kannaltahan tällä ei tietenkään ole paljoakaan merkitystä, että onko ahdistelu väkivalta tehty viina -vai muhamettipäissään.
vihatipunen kirjoitti:
Jos kerran kommentoit mun viestiäni voit varmaan vastata tuohon kysymykseen/toteamuseen.
Voin tietysti vastata.
Ensinnäkin osalla heistä on rahaa, joilla he voivat ostaa ihan itse mitä haluavat ja maksaa myös majoituskustannuksensa yms. itse.
Jos he eivät ole Suomen kansalaisia, niin Suomi ei ole heille velvollinen maksamaan yhtään mitään. Ei tämä maa ole mikään pelastava paratiisi, johon voi tulla laiskottelemaan toisten rahoilla ja tekemään rikoksia jos ei tykkää kotimaassaan olla.
Sitten jos/ja kun joku heistä saa Suomen kansalaisuuden, niin hänelle kuuluu täysin samat oikeudet (ja velvollisuudet) kuin kaikille muillekin, tasa-arvoisesti.
En kylläkään toivo että yksikään AliBaba tänne jää, vaan jokainen pitäisi viedä takaisin sinne miestä ovat tulleet. Ja sulkea rajat, niin ettei niitä tänne lisää tule.- vihatipunen
PikkuLikka kirjoitti:
Enemmän minua ihmetyttää, että ne edes olivat ostamassa viinaa.. ehkäpä se on tulkittava positiiviseksi kehitykseksi, ovat ilmeisesti luopumassa siitä islaminuskostaan. Tosin naisen kannaltahan tällä ei tietenkään ole paljoakaan merkitystä, että onko ahdistelu väkivalta tehty viina -vai muhamettipäissään.
Olen mäkin niitä nähnyt Alkoon menemässä. Mutta joo, kyllähän se aina yllättää kun näkee syvästi uskonnollisen ihmisen alkoholiostoksilla/humalassa.
vihatipunen kirjoitti:
Olen mäkin niitä nähnyt Alkoon menemässä. Mutta joo, kyllähän se aina yllättää kun näkee syvästi uskonnollisen ihmisen alkoholiostoksilla/humalassa.
Mihin tämä maailma okaan menossa.. :O Mamut juomassa viinaa. Onkohan tässä lopunmerkkejä ilmassa, minä kun olen kuvitellut heidän olevan hyvinkin tiukkoja tässä asiassa. Enpä kyllä haluaisi osua viinahampaitaan vasta harjoittamassa olevien mamujen tielle.
- Kaukana
PikkuLikka kirjoitti:
Mihin tämä maailma okaan menossa.. :O Mamut juomassa viinaa. Onkohan tässä lopunmerkkejä ilmassa, minä kun olen kuvitellut heidän olevan hyvinkin tiukkoja tässä asiassa. Enpä kyllä haluaisi osua viinahampaitaan vasta harjoittamassa olevien mamujen tielle.
Eihän se Allah tänne asti näe!
- joopajoohh
PikkuLikka kirjoitti:
Ei ne kaikki ole syvästi uskossa, kuten ei mekään olla vaikka kirkkoon kuulutaankin useimmat. On mulla työkamuna muslimeja jotka juo. Eivät ole kokonaan hylänneet uskontoaan, mutta kuitenkin maallistuneet samalla tavalla ku meikäläisetkin. Eikös se ole vain hyvä asia?
- Muistutukseksi
Kannattaa miestenkin mennä katsomaan minkälaiset naiset menee tyrkylle. Saatat oppia jotakin arvokasta suomalaisista naisista.
Tosiaan, olisi mielenkiintoista nähdä minkälaiset suomalaisten miesten vihaajanaiset sinne menevät jakamaan persettä partalapsille.
- kokoontuminen
ilman asiaan haettua lupaa on kielletty melkein jokaisessa maailman maassa saa sen hakea siis luvan mielenosoitukseen jollain syyllä luulen aika vapaata
- syyllä
Eivät naiset siellä kokoonnu vaan etsivät seuraa enempi yksittäin. Sama koskee taharrush-partioita ei ne kokoonnu vaan sattuvat paikalle.
- Eivoiymmärtää
Suomalaiset vihankylväjät itse rähinöivät ja provosoivat kaduilla ja polttopulloja viskovat ja viattomat kärsivät. Eikös se presidenttikin sanonut uudenvuoden puheessaan sitä polttomurhan yrityksenä. Siinä on monen henki vaarassa.
Onneksi saivat tämän viimeisen heittäjän kiinni, eikä tiettävästi onneksi henkilövahinkoja tullut fyysisesti, mutta ajatelkaapa mitä tämä aiheuttaa
henkisellä puolella esim. lapsiin ja tietysti kaikkiin ihmisiin, jotka ovat juuri paenneet pitkän matkan sodan jaloista. Onko tälläisellä ihmisellä, joka tälläistä tekee järki tallella vai onko niin vihan sokaisema ettei pysty kontroloimaan mitä tekee.Vihalla on syynsä, ei sitä turhaan ole. On sinisilmäistä luulla, että ne kaikki tänne tulleet olisivat hyväntahtoisia ja jotenkin hädässä omassa maassaan. Elintasopakolaisia, rikollisia, terroristeja.
- bordersdosentexist
Ihanaa unelmaa! Arabialainen korkeakulttuuri saapuu vihdoinkin tänne suomen tylsään junttilaan!!
- 3695
super-atm kirjoitti:
Arabialainen korkeakulttuuri = lääppiminen ja raiskaaminen
Mites sua tuo haittaa? Sä pistät joka asian naisten syyksi.
Sua sais lääppiä ja tuupata kunnolla peräputkeen suomimies niin loppuis uho ja irviminen.
Olisit toooooosi kauan hiljaa. 3695 kirjoitti:
Mites sua tuo haittaa? Sä pistät joka asian naisten syyksi.
Sua sais lääppiä ja tuupata kunnolla peräputkeen suomimies niin loppuis uho ja irviminen.
Olisit toooooosi kauan hiljaa."Mites sua tuo haittaa? Sä pistät joka asian naisten syyksi."
Olenko väittänyt että minua haittaisi ja kiinnostaisi yhtää se, että naisten tänne haluamat AliBabat raiskaavat naisia ja tyttöjä?
"Sua sais lääppiä ja tuupata kunnolla peräputkeen suomimies niin loppuis uho ja irviminen."
Ja sinua voisi lyödä vaikka kirveellä päähän.
"Olisit toooooosi kauan hiljaa."
Ja sinä lopullisesti.
- Alisisepomjär
Meillä on unelma...
- aikuinenmies-
Eikö hesassa ole paljon niitä pakolaisia. Tuskin ne kaikki ovat ihan absolutisteja, ja olen nähnyt niitä baarissakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214